Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 06:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 20:13 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
JHD1979 schreef:
LOopmans schreef:
Inderdaad geen laatste knip, dat verbaasde mij en mijn ooms ook. Nooit zenuwachtig geweest of ik het niet gewoon gemist had ofzo, want ze waren er simpelweg niet. De controles zijn in principe niet te missen. Dat matrixbord heb ik op die plek wel gezien, maar volgens mij stond daar alleen de standaard informatie op; weer, dat je moet blijven drinken en die grote gele smiley. Ik weet ook niks van een alternatieve route. Een officiele in ieder geval, ter hoogte van de Via Gladiola is er sowieso niemand meer die je kan tegenhouden om bijvoorbeeld de Houtlaan en de Heyendaalseweg terug naar de Wedren te nemen. Doe ik niet verder, de Via Gladiola hoort er nu eenmaal bij.

Misschien dat iemand eens kan informeren over die 'alternatieve route' bij de organisatie. Het desbetreffende matrix bord stond niet op een prominente plek dus kon daardoor makkelijk over het hoofd gezien worden en vroeg me daarom af of het misschien een kolderieke actie was van een plaatselijke middenstander (Taxi Nijmegen bijvoorbeeld). Maar wie wil nou niet over de Via Gladiola de finish bereiken :)

Ik heb het bord wel zien staan ...maar heb net op afstandsmeten gekeken maar ik zou niet weten hoe die route dan zou gaan en waarom daar een alternatieve route zou moeten zijn


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.