Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:10

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 07:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Wil1956 schreef:
Door hartritmeproblemen al voor de start van de 2e dag heb ik besloten om niet te starten. Ik was al op het parkeerterrein in Nijmegen-Noord maar ben meteen omgekeerd. Voor zover ik weet ben ik daarmee de eerste uitvaller van dit forum.

Ik zie het nu pas. Vandaar dat we je misten in Linden, we hebben nog naar je uit zitten kijken. Jammer dat je hebt moeten stoppen. Het beste en we zien elkaar vast wel weer ergens.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 16:25 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Over ongelukken gesproken... vraag me af hoe het afgelopen is met diegene die woensdag op de voorstadslaan onder een soort van scootmobiel lag...zag er vrij ernstig en verwarrend uit..leek of er nog een tweede persoon bij betrokken was
Hoop dat het goed met gaat


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 19:11 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2013, 01:07
Berichten: 613
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 69
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 14
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Blij
Voy en Wil, dat is heel erg jammer. Wel een verstandig besluit om niet door te gaan.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 19:13 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2013, 01:07
Berichten: 613
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 69
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 14
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Blij
Voy con Dios schreef:
Wil, wat vervelend nou toch weer. Ook jij nam de verstandige "lange rustpost" dus. Net als ik en Voy con Dios redt het wel.

Ik blijf lekker in Nijmegen en feest de hele week mee, vanaf de zijlijn. Dat is heel goed mogelijk, omdat ik tijdig de handdoek in de ring heb gegooid. Momenteel voel ik mij niet al te verkeerd, maar... Aan het einde van de eerste loopdag merkte ik, dat ik niet meer goed recht kon lopen en op een mij onbekende manier vermoeid was. Kon niet zo best meer uit mijn woorden komen, het was een rare gewaarwording. Wel gefinisht, op sleeptouw bij Eelko. Ik heb toen 's avonds nog wat uurtjes nagedacht en besloten om dag 2 niet te starten. Geen risico op omvallen, waarna een paar Rode Kruis lieverds werk aan mij zouden gaan hebben. Bovendien: in augustus heb ik een mooie wandelreis gepland samen met Annika, naar Finland. Dan wil ik weer top in orde zijn. En last but not least: mijn 4Daagse onderkomen zit dit jaar 10 minuutjes lopen van de start in een prachtig huis. Ik voel mij daar als een juweel in een duur etui en geniet van alle luxe daar...

Een beetje vreemd was het wel, om vandaag in de bus naar Wijchen te zitten, en de chauffeur heel lang en keihard horen toeteren naar de wandelaars op een viaduct. Daar had ik anders tussen gelopen! Maar bij De Oase van AGS en Cornelia was het goed toeven. Ik heb iedereen even gezien en ben daarna nog naar het roze feest in de stad geweest. En morgen ga ik naar Groesbeek, daar zal De Haagsche Regah ook zijn. We maken er een mooi dagje van!

En ja! De eerste foto's krijgen jullie natuurlijk ook van me: https://photos.app.goo.gl/zvxCIEEdL7LoM7Yc2. Volgens mij staan jullie er allemaal wel op. :-)


Jammer dat je niet meer verder kon. Je hebt wel een serie hele mooie foto's gemaakt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 19:14 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
In Nijmegen niet op het forum geweest en lees nu pas dat je niet gestart bent Wil. Het zal niet makkelijk zijn geweest, maar wel de juiste beslissing. Jammer, maar gezondheid gaat voor.
Ook Maike, ik heb je op de eerste dag voorbij zien komen in Lent en had geen idee dat je het moeilijk had. Kan je nagaan, zelfs iemand zoals ik, die weet hoe goed je in de ogen van anderen nog kan lopen, terwijl je zelf voelt dat het eigenlijk helemaal niet lekker gaat, heeft het dan bij een ander toch ook niet in de gaten. :-8 Nu heb je de Vierdaagse vanaf de zijlijn kunnen bekijken en misschien begrijp je inmiddels beter dat ik dat ook heel leuk vind. :-)))

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 20:31 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 498
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Wil1956 schreef:
Maike, ook jij hebt de juiste beslissing genomen. Het eerste wat hier op het forum ons wordt geleerd is naar het lichaam te luisteren. Dat doen wij dus goed. Wel heel vreemde symptomen, hoor. Laat je jezelf nog nakijken volgende week? Veel plezier de rest van de week.


Jullie zijn wel heel verstandige mensen om goed naar je lichaam te luisteren. Wil laat jij je ook nog eens goed nakijken? Weet dat het moeilijk is te besluiten om te stoppen, kan er over meepraten. Veel sterkte en gezondheid voor jullie beiden.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 21:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Truitje schreef:
Voy con Dios schreef:
Wil, wat vervelend nou toch weer. Ook jij nam de verstandige "lange rustpost" dus. Net als ik en Voy con Dios redt het wel.

Ik blijf lekker in Nijmegen en feest de hele week mee, vanaf de zijlijn. Dat is heel goed mogelijk, omdat ik tijdig de handdoek in de ring heb gegooid. Momenteel voel ik mij niet al te verkeerd, maar... Aan het einde van de eerste loopdag merkte ik, dat ik niet meer goed recht kon lopen en op een mij onbekende manier vermoeid was. Kon niet zo best meer uit mijn woorden komen, het was een rare gewaarwording. Wel gefinisht, op sleeptouw bij Eelko. Ik heb toen 's avonds nog wat uurtjes nagedacht en besloten om dag 2 niet te starten. Geen risico op omvallen, waarna een paar Rode Kruis lieverds werk aan mij zouden gaan hebben. Bovendien: in augustus heb ik een mooie wandelreis gepland samen met Annika, naar Finland. Dan wil ik weer top in orde zijn. En last but not least: mijn 4Daagse onderkomen zit dit jaar 10 minuutjes lopen van de start in een prachtig huis. Ik voel mij daar als een juweel in een duur etui en geniet van alle luxe daar...

Een beetje vreemd was het wel, om vandaag in de bus naar Wijchen te zitten, en de chauffeur heel lang en keihard horen toeteren naar de wandelaars op een viaduct. Daar had ik anders tussen gelopen! Maar bij De Oase van AGS en Cornelia was het goed toeven. Ik heb iedereen even gezien en ben daarna nog naar het roze feest in de stad geweest. En morgen ga ik naar Groesbeek, daar zal De Haagsche Regah ook zijn. We maken er een mooi dagje van!

En ja! De eerste foto's krijgen jullie natuurlijk ook van me: https://photos.app.goo.gl/zvxCIEEdL7LoM7Yc2. Volgens mij staan jullie er allemaal wel op. :-)

Jammer dat je besloten hebt om te stoppen Maike, maar zo te horen heb je de juiste beslissing genomen. En dat zelfde geldt natuurlijk voor Wil, jammer joh, maar het is altijd het beste om te luisteren naar je lichaam.
O ja Maike ik heb een paar foto's van je geleend, ik vond het heel fijn dat we net op tijd langs de route stonden om jullie langs te zien komen.


Ik blijf het jammer vinden dat je uitgevallen bent, maar weet dat ik je net zo'n kanjer vind als degene die hem wel uitgelopen hebben. Want luisteren naar je lichaam is altijd het verstandigste. En gelukkig hebben we de foto's nog:

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 09:54 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jan 2010, 18:58
Berichten: 713
Woonplaats: rotterdam
Leeftijd: 28
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij
wat een leuke foto! En dank je wel voor het onderschrift!

_________________
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 10:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Truitje schreef:
Truitje schreef:
Voy con Dios schreef:
Wil, wat vervelend nou toch weer. Ook jij nam de verstandige "lange rustpost" dus. Net als ik en Voy con Dios redt het wel.

Ik blijf lekker in Nijmegen en feest de hele week mee, vanaf de zijlijn. Dat is heel goed mogelijk, omdat ik tijdig de handdoek in de ring heb gegooid. Momenteel voel ik mij niet al te verkeerd, maar... Aan het einde van de eerste loopdag merkte ik, dat ik niet meer goed recht kon lopen en op een mij onbekende manier vermoeid was. Kon niet zo best meer uit mijn woorden komen, het was een rare gewaarwording. Wel gefinisht, op sleeptouw bij Eelko. Ik heb toen 's avonds nog wat uurtjes nagedacht en besloten om dag 2 niet te starten. Geen risico op omvallen, waarna een paar Rode Kruis lieverds werk aan mij zouden gaan hebben. Bovendien: in augustus heb ik een mooie wandelreis gepland samen met Annika, naar Finland. Dan wil ik weer top in orde zijn. En last but not least: mijn 4Daagse onderkomen zit dit jaar 10 minuutjes lopen van de start in een prachtig huis. Ik voel mij daar als een juweel in een duur etui en geniet van alle luxe daar...

Een beetje vreemd was het wel, om vandaag in de bus naar Wijchen te zitten, en de chauffeur heel lang en keihard horen toeteren naar de wandelaars op een viaduct. Daar had ik anders tussen gelopen! Maar bij De Oase van AGS en Cornelia was het goed toeven. Ik heb iedereen even gezien en ben daarna nog naar het roze feest in de stad geweest. En morgen ga ik naar Groesbeek, daar zal De Haagsche Regah ook zijn. We maken er een mooi dagje van!

En ja! De eerste foto's krijgen jullie natuurlijk ook van me: https://photos.app.goo.gl/zvxCIEEdL7LoM7Yc2. Volgens mij staan jullie er allemaal wel op. :-)

Jammer dat je besloten hebt om te stoppen Maike, maar zo te horen heb je de juiste beslissing genomen. En dat zelfde geldt natuurlijk voor Wil, jammer joh, maar het is altijd het beste om te luisteren naar je lichaam.
O ja Maike ik heb een paar foto's van je geleend, ik vond het heel fijn dat we net op tijd langs de route stonden om jullie langs te zien komen.


Ik blijf het jammer vinden dat je uitgevallen bent, maar weet dat ik je net zo'n kanjer vind als degene die hem wel uitgelopen hebben. Want luisteren naar je lichaam is altijd het verstandigste. En gelukkig hebben we de foto's nog:

Afbeelding

Wat een gave foto is dit!!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 10:47 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Aug 2012, 20:06
Berichten: 292
Woonplaats: Wehl
Leeftijd: 66+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 60
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Meindl,Newbalance,Gr
Mood: Vrolijk
Tjonge, ik lees dit nu pas en zo als Jan al schreef hebben we de andere dagen naar je uitgekeken.
Ontzettend jammer voor je Wil dat je moest stoppen.
Wel bijzonder verstandig dat je bent gestopt met deze klachten. Heel veel sterkte en spoedig herstel toegewenst.

_________________
Erger u niet, verwonder u slechts

Ambula, Bevi et Canta


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 12:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Truitje, wat een topfoto!
@Elly, jij zag niets aan mij en ik zelf merkte pas op de laatste kilometers, dat het niet goed ging. Heb nog een kort gesprekje gehad met Sabine, maar kan me niet eens meer herinneren, wat zij toen tegen mij zei. Vreemde gewaarwording, dat er dan toch zo'n leuke foto is.
De reacties op het forum doen me goed. Ook het thuisfront was trots op mijn beslissing om te stoppen. Zij waren in eerste instantie behoorlijk geschrokken, omdat ze mij niet anders kennen als een "makkelijke loper". Ik had wel wat uit te leggen, toen ik thuis kwam. :talk:

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 13:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2092
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Dirkie schreef:
Tjonge, ik lees dit nu pas en zo als Jan al schreef hebben we de andere dagen naar je uitgekeken.
Ontzettend jammer voor je Wil dat je moest stoppen.
Wel bijzonder verstandig dat je bent gestopt met deze klachten. Heel veel sterkte en spoedig herstel toegewenst.

Het duurde die dag veel langer voordat het over ging, wel tot 15.00 uur. De andere keren dat ik het heb, duurt het enkele uren. Ik weet nog niet of ik de medische molen weer in ga, want ik heb het alleen tijdens of voor wandeltochten en dan weet ik het advies al wel. Hoewel wandelen op zich wel gezond is. Dus misschien toch minder lange tochten? Maar ja, de 4Daagse wil ik ook niet missen. Twijfels, twijfels...

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 19:34 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jan 2010, 18:58
Berichten: 713
Woonplaats: rotterdam
Leeftijd: 28
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij
Voy con Dios schreef:
Truitje, wat een topfoto!
@Elly, jij zag niets aan mij en ik zelf merkte pas op de laatste kilometers, dat het niet goed ging. Heb nog een kort gesprekje gehad met Sabine, maar kan me niet eens meer herinneren, wat zij toen tegen mij zei. Vreemde gewaarwording, dat er dan toch zo'n leuke foto is.
De reacties op het forum doen me goed. Ook het thuisfront was trots op mijn beslissing om te stoppen. Zij waren in eerste instantie behoorlijk geschrokken, omdat ze mij niet anders kennen als een "makkelijke loper". Ik had wel wat uit te leggen, toen ik thuis kwam. :talk:


Dat klopt, ik heb je wat kleine dingen laten doen. Ik zag ook duidelijk dat er wat mis was en heb je geadviseerd je te laten onderzoeken in het ziekenhuis. Maar als Carla de dag erna niks meer aan je zag, gelukkig valt het dan dus mee

_________________
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 20:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
sabine schreef:
Voy con Dios schreef:
Truitje, wat een topfoto!
@Elly, jij zag niets aan mij en ik zelf merkte pas op de laatste kilometers, dat het niet goed ging. Heb nog een kort gesprekje gehad met Sabine, maar kan me niet eens meer herinneren, wat zij toen tegen mij zei. Vreemde gewaarwording, dat er dan toch zo'n leuke foto is.
De reacties op het forum doen me goed. Ook het thuisfront was trots op mijn beslissing om te stoppen. Zij waren in eerste instantie behoorlijk geschrokken, omdat ze mij niet anders kennen als een "makkelijke loper". Ik had wel wat uit te leggen, toen ik thuis kwam. :talk:


Dat klopt, ik heb je wat kleine dingen laten doen. Ik zag ook duidelijk dat er wat mis was en heb je geadviseerd je te laten onderzoeken in het ziekenhuis. Maar als Carla de dag erna niks meer aan je zag, gelukkig valt het dan dus mee


Ik ben bezig met de foto's van deze dag, en als je dan dit weet......


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Uitvallers, niet-starters en andere ongelukken
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 22:03 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Wat jammer voor jullie Wil en Maaike, maar jullie beslissing zal de juiste zijn geweest lijkt me =D>

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.