Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Mei 2024, 06:25

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 12:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Dit document is gedownload van http://www.4daagse.nl. Deze website is auteursrechtelijk beschermd. Het
gebruik van gegevens, plaatjes, scripts en/of bestanden wordt slechts toegestaan na tevoren verkregen
schriftelijke toestemming van de uitgever van deze site en op voorwaarde van duidelijke bronvermelding.
Limiteringsprotocol Vierdaagse 2017
Vastgesteld door bestuur op 26 oktober 2016.
Artikel 1
Het bestuur bepaalt het maximum aantal inschrijvingen dat voor de 101ste Vierdaagse wordt
geaccepteerd op 47.000 inschrijvingen.
Artikel 2
Inschrijving is slechts mogelijk via de inschrijfmodule op de website of het indienen van het
inschrijfformulier per post. De inschrijving komt tot stand door de ontvangst van de inschrijving per
internet of per post op de Centrale Administratie. Iedere inschrijving geschiedt onder de voorwaarde
van betaling van het inschrijfgeld. Door alleen het inschrijfgeld te betalen, of door het vermoeden van
acceptatie daarvan, komt geen inschrijving tot stand.
Artikel 3
Er is een eerste periode van inschrijving voor de 101ste Vierdaagse, vanaf maandag 30 januari 2017
(08.00 uur) tot en met vrijdag 24 februari (24.00 uur). Tot de inschrijving in de eerste periode is
toegelaten, degene:
- degene die de 100ste Vierdaagse in overeenstemming met de reglementen met succes heeft
volbracht;
- die is geboren in het kalenderjaar 2005.
Een (eerdere) deelname als (meewandelend) begeleider geldt niet als een succesvolle volbrenging
zoals in dit artikel wordt bedoeld.
Artikel 4
Zij die niet voldoen aan de eisen voor de inschrijving in de eerste periode, zijn in gelegenheid gebruik
te maken van de tweede periode van inschrijving, vanaf maandag 27 februari (08.00 uur) tot en met
vrijdag 31 maart 2017 (24.00 uur). Daarnaast kunnen de personen genoemd in artikel 3 tevens
inschrijven in deze periode.
Artikel 5
Voor de in artikel 3 en 4 genoemde data (24 februari en 31 maart 2017) is de dag en tijd van
ontvangst op de Centrale Administratie van de inschrijving bepalend. Eerder of later ontvangen
inschrijvingen, evenals incorrect of incompleet ingevulde inschrijvingen worden geretourneerd of
verwijderd. Er bestaat geen mogelijkheid van vervanging of van voorwaardelijke of subsidiaire
inschrijving.
Artikel 6
De inschrijver is zelf verantwoordelijk voor de (keuze van de) methode van inschrijving. Het bestuur is
niet aansprakelijk voor enig gebrek optredend bij of tijdens de postverzending of het internetverkeer.
Tijdsverloop tussen het moment van verzending en de werkelijke ontvangst van de inschrijving op de
Centrale Administratie komt voor risico van de inschrijver.
Artikel 7
Indien het quotum is overschreden vindt loting plaats onder degenen die hebben ingeschreven voor
deelname aan de 101ste Vierdaagse ongeacht de te behalen beloning: beloning 1.
Niet aan de loting nemen deel, degene:
- waarvan de inschrijving is geaccepteerd voor deelname aan het trainings- en
begeleidingsprogramma voor debutanten ‘Via Vierdaagse’; die deelneemt in detachementsof
groepsverband, zulks met inachtneming van hetgeen in artikel 16 is bepaald;
- die is geboren in het kalenderjaar 2005.
- die blijkens de processen-verbaal van loting niet werd ingeloot voor deelname zowel aan de
98steals aan de 99ste Vierdaagse of zowel aan de 99ste als aan de 100ste Vierdaagse.
Artikel 8
Het bestuur bevordert dat de loting geschiedt onder toezicht van een onzijdig persoon in de zin van de
wet.
Dit document is gedownload van http://www.4daagse.nl. Deze website is auteursrechtelijk beschermd. Het
gebruik van gegevens, plaatjes, scripts en/of bestanden wordt slechts toegestaan na tevoren verkregen
schriftelijke toestemming van de uitgever van deze site en op voorwaarde van duidelijke bronvermelding.
Artikel 9
Indien een loting moet plaatsvinden, wordt aan degene die blijkens het proces-verbaal van loting niet
is ingeloot voor deelname aan de 101ste Vierdaagse, en die blijkens het proces-verbaal van loting niet
was ingeloot voor deelname aan de 100ste Vierdaagse, de gelegenheid geboden in te schrijven voor
de 102e Vierdaagse zonder risico van niet-inloting.
Artikel 10
Indien na de sluiting van de tweede periode van inschrijving het in artikel 1 bepaalde aantal niet is
bereikt, bestaat de mogelijkheid van na-inschrijving. Het bestuur stelt het quotum vast voor deelname
van degenen die gebruik willen maken van de na-inschrijving. Deze na-inschrijving is slechts mogelijk
via de inschrijfmodule op de website, vanaf maandag 10 april 2017 (08.00 uur) tot en met 30 mei 2017
(24.00 uur), of, met inachtneming van het in artikel 1 bepaalde aantal, zoveel eerder als op de
Centrale Administratie de laatst toegestane inschrijving is ontvangen.
Artikel 11
Iedere inschrijving geschiedt onder de voorwaarde van betaling van het inschrijfgeld. Voor de
deelnemers die niet meedoen aan de eventuele loting, genoemd in artikel 7, geldt een uiterste
betaaldatum van vrijdag 31 maart 2017.
Voor degene wiens deelname bij loting is bepaald geldt de uiterste betaaldatum van zondag 30 april
2017.
Voor diegene die deelnemen met ‘Via Vierdaagse’ of die deelnemen in detachements- of
groepsverband gelden separate regels.
Artikel 12
Het bestuur bevestigt de deelname van degene die zich correct heeft ingeschreven en waarvan de
inschrijving krachtens de reglementen mag worden geaccepteerd. Het bestuur maakt de deelname
bekend van degene wiens deelname bij loting is bepaald. Bij niet-inloting kan niet worden
deelgenomen.
Artikel 13
Het bestuur kan de inschrijving weigeren van degene die meer dan één inschrijving heeft ingediend
ten behoeve van dezelfde natuurlijke persoon, tenzij wordt aangetoond dat de inschrijver hiervoor
geen verwijt kan worden gemaakt. Het bestuur kan de inschrijving voorts weigeren als de inschrijver
niet (deugdelijk) voldoet aan het verzoek van het bestuur om verificatie van de inschrijfgegevens.
Artikel 14
Iedere individuele deelnemer heeft het recht om binnen redelijke termijn de voorgenomen deelname
zonder opgaaf van redenen schriftelijk te annuleren. Betaald inschrijfgeld wordt onder aftrek van
kosten voor administratie en zonder aanspraak op vergoeding van rente geretourneerd. Als einddatum
van de redelijke termijn geldt 30 april 2017.
Artikel 15
In gevallen waarin dit protocol niet voorziet, of indien de toepassing van dit protocol tot een geschil
over de interpretatie leidt, beslist het bestuur.
Artikel 16
Het bestuur stelt voor de inschrijving van militaire deelnemers, voor deelnemers in groepsverband, en
voor degene waarvan de deelname aan Via Vierdaagse 2017 is geaccepteerd, afzonderlijke
regelingen vast.
Artikel 17
Deze regeling kan worden aangehaald als het Limiteringsprotocol 2017.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 12:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Boktwee schreef:
De eerste paar reglementen voor 2017 staan inmiddels op de site van de vierdaagse, waaronder het limiteringsprotocol. Er mogen nu 47.000 inschrijven. Dat is dus 1.000 meer dan in 2015, de laatste reguliere editie. En hoewel ik de formulering een beetje moeilijk lees, begrijp ik dat de oude regeling voor het loten terug is. Dus alleen loten onder de debutanten, met enkele uitzonderingen (groepen, detachementen, via-vierdaagse en kinderen die 12 zijn of worden).


Ik lees het een beetje anders." :=
"Artikel 7
Indien het quotum is overschreden vindt loting plaats onder degenen die hebben ingeschreven voor
deelname aan de 101ste Vierdaagse ongeacht de te behalen beloning: beloning 1.
Niet aan de loting nemen deel, degene:...
- waarvan de inschrijving is geaccepteerd voor deelname aan het trainings- en
begeleidingsprogramma voor debutanten ‘Via Vierdaagse’; die deelneemt in detachementsof
groepsverband, zulks met inachtneming van hetgeen in artikel 16 is bepaald;
- die is geboren in het kalenderjaar 2005.
- die blijkens de processen-verbaal van loting niet werd ingeloot voor deelname zowel aan de
98steals aan de 99ste Vierdaagse of zowel aan de 99ste als aan de 100ste Vierdaagse.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 13:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik lees hier ook uit dat ik moet loten komend jaar :|


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 13:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Jeltsje schreef:
Boktwee schreef:
De eerste paar reglementen voor 2017 staan inmiddels op de site van de vierdaagse, waaronder het limiteringsprotocol. Er mogen nu 47.000 inschrijven. Dat is dus 1.000 meer dan in 2015, de laatste reguliere editie. En hoewel ik de formulering een beetje moeilijk lees, begrijp ik dat de oude regeling voor het loten terug is. Dus alleen loten onder de debutanten, met enkele uitzonderingen (groepen, detachementen, via-vierdaagse en kinderen die 12 zijn of worden).


Ik lees het een beetje anders." :=
"Artikel 7
Indien het quotum is overschreden vindt loting plaats onder degenen die hebben ingeschreven voor
deelname aan de 101ste Vierdaagse ongeacht de te behalen beloning: beloning 1.
Niet aan de loting nemen deel, degene:...
- waarvan de inschrijving is geaccepteerd voor deelname aan het trainings- en
begeleidingsprogramma voor debutanten ‘Via Vierdaagse’; die deelneemt in detachementsof
groepsverband, zulks met inachtneming van hetgeen in artikel 16 is bepaald;
- die is geboren in het kalenderjaar 2005.
- die blijkens de processen-verbaal van loting niet werd ingeloot voor deelname zowel aan de
98steals aan de 99ste Vierdaagse of zowel aan de 99ste als aan de 100ste Vierdaagse.


Het staat er weer erg ambtelijk omschreven hoor.
Ongeachte de te behalen beloning: beloning 1.
Wat moet ik daar mee?
Ik lees dat als ik dit jaar in zou schrijven dus moet loten (ongeacht de beloning).

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 13:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik heb een mail gestuurd aan de administratie voor opheldering. Want zoals ik het lees zou bij overschrijding van het quotum dus iedereen moeten loten dit jaar (ook al heb je vorig jaar succesvol uitgelopen), tenzij je aan via vierdaagse deelneemt of 12 jaar wordt in 2017 of in de afgelopen 3 jaar 2x achtereenvolgens bent uitgeloot.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 13:46 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
Ik heb een mail gestuurd aan de administratie voor opheldering. Want zoals ik het lees zou bij overschrijding van het quotum dus iedereen moeten loten dit jaar (ook al heb je vorig jaar succesvol uitgelopen), tenzij je aan via vierdaagse deelneemt of 12 jaar wordt in 2017 of in de afgelopen 3 jaar 2x achtereenvolgens bent uitgeloot.


staat er toch duidelijk ..denk n beetje verwarrend dat er beloning 1 bijstaat


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 13:53 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 24 Feb 2016, 14:57
Berichten: 24
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Leeftijd: 49
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 6
Volgende wandeltocht: Nijmegen
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: HH
Ben benieuwd, het lijkt erop dat ze een fout hebben gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ze zowat iedereen willen laten loten. Lijkt me erg veel onnodig werk. Ik verwacht dat de eerste inschrijving buiten de loting valt.
Moet er ook niet aan denken dat ik na 6 jaar lopen ineens uitgeloot zou kunnen worden.
Ik ga er trouwens vanuit dat veel wandelaars na de 100ste er mee stoppen. Maar dat weet je maar nooit.
Er zullen misschien wel wat meer debutanten komen, afgelopen jaren maakte je toch weinig kans.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
julia55 schreef:
Sammie6306 schreef:
Ik heb een mail gestuurd aan de administratie voor opheldering. Want zoals ik het lees zou bij overschrijding van het quotum dus iedereen moeten loten dit jaar (ook al heb je vorig jaar succesvol uitgelopen), tenzij je aan via vierdaagse deelneemt of 12 jaar wordt in 2017 of in de afgelopen 3 jaar 2x achtereenvolgens bent uitgeloot.


staat er toch duidelijk ..denk n beetje verwarrend dat er beloning 1 bijstaat


Is het nou duidelijk of is het nou verwarrend? := :=
Jouw antwoord is vergelijkbaar met het regelement van de vierdaagse ;-)

Voor mij is dit stukje zin "ongeacht de te behalen beloning: beloning 1" tegenstrijdig met elkaar.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
julia55 schreef:
Sammie6306 schreef:
Ik heb een mail gestuurd aan de administratie voor opheldering. Want zoals ik het lees zou bij overschrijding van het quotum dus iedereen moeten loten dit jaar (ook al heb je vorig jaar succesvol uitgelopen), tenzij je aan via vierdaagse deelneemt of 12 jaar wordt in 2017 of in de afgelopen 3 jaar 2x achtereenvolgens bent uitgeloot.


staat er toch duidelijk ..denk n beetje verwarrend dat er beloning 1 bijstaat


Is het nou duidelijk of is het nou verwarrend? := :=
Jouw antwoord is vergelijkbaar met het regelement van de vierdaagse ;-)

Voor mij is dit stukje zin "ongeacht de te behalen beloning: beloning 1" tegenstrijdig met elkaar.

Dat bedoel ik nou ook.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Het staat er idd weer lekker krom. Maar juist omdat 'beloning 1 " er bij staat, ga ik er zelf vanuit dat het net zoals Boktwee zegt is.Wel goed om even te mailen en om opheldering te vragen!

Ook ik ga ervanuit dat er geen loting komt, en misschien wel weer een nainschrijving tot mei! Maar ik geloof dan ook in sprookjes. haha.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:47 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Boktwee schreef:
De eerste paar reglementen voor 2017 staan inmiddels op de site van de vierdaagse, waaronder het limiteringsprotocol. Er mogen nu 47.000 inschrijven. Dat is dus 1.000 meer dan in 2015, de laatste reguliere editie. En hoewel ik de formulering een beetje moeilijk lees, begrijp ik dat de oude regeling voor het loten terug is. Dus alleen loten onder de debutanten, met enkele uitzonderingen (groepen, detachementen, via-vierdaagse en kinderen die 12 zijn of worden).
ik lees ongeacht het aantal.. Waarom beloning 1 erbij is mij een raadsel


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:51 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
Ik heb een mail gestuurd aan de administratie voor opheldering. Want zoals ik het lees zou bij overschrijding van het quotum dus iedereen moeten loten dit jaar (ook al heb je vorig jaar succesvol uitgelopen), tenzij je aan via vierdaagse deelneemt of 12 jaar wordt in 2017 of in de afgelopen 3 jaar 2x achtereenvolgens bent uitgeloot.

Als je uitgelopen heb val je in fase 1 dan hoef je niet te loten...dan hoeven ze toch geen tweefases te doen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:57 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 24 Feb 2016, 14:57
Berichten: 24
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Leeftijd: 49
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 6
Volgende wandeltocht: Nijmegen
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: HH
Precies,

Als iedereen zo'n beetje moet loten kun je direct iedereen laten inschrijven.
Ik denk dat fase 1 niet hoeft te loten, maar dat staat er niet.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 14:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6097
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
't Is gewoon ONduidelijk. :-8


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Reglementen 2017
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017, 15:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Laten we maar afwachten hoe ze op het mailtje van Sammie reageren.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.