Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 04 Mei 2024, 06:28

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2013, 23:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05
Berichten: 2057
Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
postmuts schreef:
Ruud schreef:
tante wilma schreef:
Voy con Dios schreef:
Voor mijn verjaardag gekregen van mamaVoyconDios: Hanwags! (Maatje groter dan ik normaal pas).
Zou dat dan de naastbeste schoen voor me zijn na de MBT's? We zullen zien, als ik weer los ga op de wandelpaden (april of zo).


Hanwag rules! (Voor mij ;) )

+
Ik kan er geen afstand van doen, dus volgend jaar stiksels na laten kijken en voor de 2de maal laten verzolen.
Wanneer ze dan versleten zijn (de zolen) heb ik er 8 jaar mee gelopen.


Mooie nieuwe avatar Ruud 8)

Daar neem ik m'n hoed vooraf. :D

_________________
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 18 Feb 2013, 12:57 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2007, 06:43
Berichten: 418
Woonplaats: Slijk Ewijk
Leeftijd: 55
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
Ruud schreef:
Nog even wachten met NB's kopen.
In Februari komen de nieuwe modellen N4D van NB uit.
Dan worden de modelletjes van 2012 een stuk goedkoper.
Advies van onze sportzaak in Elst

tjee Ruud, luister jij naar Wilton Peters dan??!! :D

_________________
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 18 Feb 2013, 13:00 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2007, 06:43
Berichten: 418
Woonplaats: Slijk Ewijk
Leeftijd: 55
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
maar ff serieus, die kleine meid van mij begint er steeds meer over na te denken om maar eens met pappa mee te gaan naar nijmegen, wat zijn goede betaalbare (want ze is er waarschijnlijk binnen 3 maand uit gegroeid) schoenen voor zo'n meisje? Ik snap dat er mogelijkheden genoeg zijn, maar ervarings feiten van jullie (kinderen) zijn mij wel wat waard

_________________
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013, 22:13 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Sep 2010, 18:04
Berichten: 42
Woonplaats: Nijmegen
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-?-???
Kilometers gelopen: 300
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 17
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Opgewonden
herwin schreef:
Jij ook altijd met je blaren :P

Ik heb juist zo goed als geen last van blaren meer sinds ik op hardloopschoenen wandel, maar dat komt meer door het verschil in grootte van mijn voeten, bij hardloopschoenen kan ik mijn rechtervoet wel goed in de schoen vastzetten terwijl bij andere schoenen de hiel te vrij is en schuurt.

Herwin,

De meeste mensen zijn nogal negatief over het gebruik van hardloopschoenen als wandelschoen. Maak je echt gebruik van hardloopschoenen voor lange afstanden (80+)?

Ik zie veel snelle wandelaars vaak lopen met wandelschoenen die op hardloopschoenen lijken, wat zijn precies de voordelen van dat soort wandelschoenen tov de 'normale' wandelschoen (hanwag, meindl, Lowa e.d.)?

Ik ben wel geïntrigeerd en wil op zich wel experimenteren maar mis een beetje de kennis...

_________________
Op naar de 100 Kennedymarsen (nog 83).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013, 22:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
pietman schreef:
maar ff serieus, die kleine meid van mij begint er steeds meer over na te denken om maar eens met pappa mee te gaan naar nijmegen, wat zijn goede betaalbare (want ze is er waarschijnlijk binnen 3 maand uit gegroeid) schoenen voor zo'n meisje? Ik snap dat er mogelijkheden genoeg zijn, maar ervarings feiten van jullie (kinderen) zijn mij wel wat waard


de oudste zoon in 2000 toen 11 jaar op gymschoenen de vierdaagse uitgelopen en de jongste in 2005 toen 13 jaar ook

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013, 23:46 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2013, 01:07
Berichten: 611
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 69
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 14
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Blij
JHD1979 schreef:
herwin schreef:
Jij ook altijd met je blaren :P

Ik heb juist zo goed als geen last van blaren meer sinds ik op hardloopschoenen wandel, maar dat komt meer door het verschil in grootte van mijn voeten, bij hardloopschoenen kan ik mijn rechtervoet wel goed in de schoen vastzetten terwijl bij andere schoenen de hiel te vrij is en schuurt.

Herwin,

De meeste mensen zijn nogal negatief over het gebruik van hardloopschoenen als wandelschoen. Maak je echt gebruik van hardloopschoenen voor lange afstanden (80+)?

Ik zie veel snelle wandelaars vaak lopen met wandelschoenen die op hardloopschoenen lijken, wat zijn precies de voordelen van dat soort wandelschoenen tov de 'normale' wandelschoen (hanwag, meindl, Lowa e.d.)?

Ik ben wel geïntrigeerd en wil op zich wel experimenteren maar mis een beetje de kennis...


Ik heb ik het verleden veel tochten op hardloopschoenen gelopen. Daar waren veel lange tochten bij waaronder meerdere meerdaagsen en enkele Dodentochten. Ik heb over het geheel genomen weinig "voetproblemen" daarbij gehad. Belangrijk daarbij vond ik dat de voorvoet goed ruimte moet hebben en dat de hak niet slipt. Nu loop ik op hele lichte wandelschoenen (Meindl SX 1 GTX) en die bevallen mij ook goed.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 20 Feb 2013, 10:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
JHD1979 schreef:
herwin schreef:
Jij ook altijd met je blaren :P

Ik heb juist zo goed als geen last van blaren meer sinds ik op hardloopschoenen wandel, maar dat komt meer door het verschil in grootte van mijn voeten, bij hardloopschoenen kan ik mijn rechtervoet wel goed in de schoen vastzetten terwijl bij andere schoenen de hiel te vrij is en schuurt.

Herwin,

De meeste mensen zijn nogal negatief over het gebruik van hardloopschoenen als wandelschoen. Maak je echt gebruik van hardloopschoenen voor lange afstanden (80+)?

Ik zie veel snelle wandelaars vaak lopen met wandelschoenen die op hardloopschoenen lijken, wat zijn precies de voordelen van dat soort wandelschoenen tov de 'normale' wandelschoen (hanwag, meindl, Lowa e.d.)?

Ik ben wel geïntrigeerd en wil op zich wel experimenteren maar mis een beetje de kennis...

Ik zweer bij hardloopschoenen (Asics). Lekker licht en luchtig met goede demping. Je hoeft ze ook niet in te lopen. Twee jaar terug een week voor de Doto nieuwe Asics gekocht en daar prima de Doto mee uitgelopen. Alleen bij nat weer houd je je voeten niet droog. Maar goed, bij De Dijk hebben we de eerste 5 uur in de zeikende regen gelopen en spoot het water bij elke stap uit m´n schoenen, maar ik heb daar uiteindelijk geen enkel probleem mee gehad.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 20 Feb 2013, 17:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
JHD1979 schreef:
herwin schreef:
Jij ook altijd met je blaren :P

Ik heb juist zo goed als geen last van blaren meer sinds ik op hardloopschoenen wandel, maar dat komt meer door het verschil in grootte van mijn voeten, bij hardloopschoenen kan ik mijn rechtervoet wel goed in de schoen vastzetten terwijl bij andere schoenen de hiel te vrij is en schuurt.

Herwin,

De meeste mensen zijn nogal negatief over het gebruik van hardloopschoenen als wandelschoen. Maak je echt gebruik van hardloopschoenen voor lange afstanden (80+)?

Ik zie veel snelle wandelaars vaak lopen met wandelschoenen die op hardloopschoenen lijken, wat zijn precies de voordelen van dat soort wandelschoenen tov de 'normale' wandelschoen (hanwag, meindl, Lowa e.d.)?

Ik ben wel geïntrigeerd en wil op zich wel experimenteren maar mis een beetje de kennis...

Mijn eerste twee kennedymarsen heb ik gelopen op de Asics Gel Arata (maar dan de gewone uitvoering ipv gore-tex. Bedoeld als wandelschoen, maar toch al een stuk soepeler/sportiever dan de 'normale' wandelschoenen die jij noemt)
Afbeelding

Daarna ben ik steeds meer op mijn hardloopschoenen gaan wandelen, 50 kilometer prestatietocht bij olat ging goed, en in Sittard ook maar de gok genomen dat dat gedurende 80 km ook wel goed zou gaan. Dat ging inderdaad prima, mijn tijdsdoel ruimschoots gehaald en mijn eerste kennedymars zonder blaren. Maar zoals ik al zei, de hoofdreden daarvoor is toch wel die maat verschil in mijn voeten, de meeste mensen zullen dat probleem niet hebben. Daarnaast was ik intussen ook veel meer op techniek gaan lopen en was Sittard de eerste volledig verharde kennedymars, dus eigenlijk is het wel heel erg appels met peren vergelijken. Toch staan sindsdien de Asics in de kast. In de rechterschoen kun je ook zien dat er slijtage in zit bij de hiel, die in de linkerschoen ontbreekt.

Het voordeel van de schoenen hangt volgens mij redelijk samen met de manier waarop je wandelt, haklanding tegen middenvoetslanding, afrollen tegen "gewoon je voet omhoog tillen" (geen idee of daar een speciale naam voor is). Afgelopen weekend liep ik bij het voorlopen van de Winterswijk-Arnhem samen met iemand die op werkschoenen liep, we liepen echt met compleet verschillende techniek en beiden wilden we niet met elkaars type schoen ruilen. Kortom, het type schoen en de wandeltechniek hangt ook heel erg samen. Welk van deze twee zaken de kip is en welk het ei durf ik niet te zeggen

Daarnaast heb je natuurlijk dat je bij hardloopschoenen geen ondersteuning voor je enkels hebt, en dat je op ongelijke ondergrond minder stevig staat. Dat eerste is volgens mij in veel gevallen ook erg een kip-ei-probleem, als ik altijd op schoenen ga lopen die mijn enkels ondersteunen worden ze automatisch zwakker (begrijp me niet verkeerd, er zullen ook genoeg mensen zijn die wel echt baat hebben bij hogere schoenen, maar ik heb erg mijn twijfels over of dat voor iedereen die op hoge schoenen wandelt geldt). Het gebrek aan stabiliteit kun je weer wegstrepen omdat je veel makkelijker kunt compenseren, een beetje evenwichtsgevoel is daarvoor wel erg prettig.

Of de punten die voor mij gelden ook voor iedereen gelden betwijfel ik ten zeerste. Uiteindelijk zul je zelf moeten bepalen wat je het prettigst vindt lopen, die twee rondjes die je in een willekeurige winkel met je schoenen kunt proberen zijn daar helaas veel te kort voor.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 21 Feb 2013, 21:32 
pietman schreef:
maar ff serieus, die kleine meid van mij begint er steeds meer over na te denken om maar eens met pappa mee te gaan naar nijmegen, wat zijn goede betaalbare (want ze is er waarschijnlijk binnen 3 maand uit gegroeid) schoenen voor zo'n meisje? Ik snap dat er mogelijkheden genoeg zijn, maar ervarings feiten van jullie (kinderen) zijn mij wel wat waard


Welke maat heeft de kleine meid en welke leeftijd? Ik zou een grisport adviseren, deze liggen qua prijs rond de honderd euro, kan iets meer zijn. Maar kinderen kunnen idd ook vaak op hun gympen lopen, hun voeten zijn namelijk minder gevoelig en herstel is sneller. Of de voeten van de kleine meid of de gympen dat prettig vinden is nog maar de vraag. En hoever is de schoen dan weg gesleten. Hoe zit het met de waterdichtheid van de gympen, een beetje plezier is ook wel comfortabel ook bij kleine meisjes. En ook een prettig zittende wandelschoen, kan kleine meisjes stimuleren om te lopen. Succes ermee, ben wel nieuwsgierig. Ik heb mijn ervaring vanuit mijn werk, heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Werken in een outdoor/wandelsport winkel in het zuiden van het land.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013, 18:02 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
pietman schreef:
maar ff serieus, die kleine meid van mij begint er steeds meer over na te denken om maar eens met pappa mee te gaan naar nijmegen, wat zijn goede betaalbare (want ze is er waarschijnlijk binnen 3 maand uit gegroeid) schoenen voor zo'n meisje? Ik snap dat er mogelijkheden genoeg zijn, maar ervarings feiten van jullie (kinderen) zijn mij wel wat waard


Mijn zoon is op 9-jarige leeftijd begonnen met wandelen op zijn "gewone, dagelijkse" gympen. Dat waren ook de enige schoenen die hij had, aangezien andere schoenen slechts 3 weken bestand waren tegen zijn voetbalgeweld en sportschoenen het zo'n maand of 3 volhielden. De tochten van 10 km gingen prima, maar toen hij tochten van 15 km ging lopen kreeg hij last van zijn voeten, ook op vrij nieuwe gympen. Toen heeft hij wandelschoenen gekregen en daarna had hij geen last meer van zijn voeten. Hij miste ondersteuning. Nu heeft hij wel vrij brede voeten en een hoge wreef, dus in de gympen hadden zijn voeten weinig ruimte om op te zetten.

Sindsdien heeft hij altijd op wandelschoenen gewandeld. En soms heb je pech dat na een paar maanden de nieuwe schoenen te klein zijn, maar voor zijn wandelplezier ben ik blij dat we toen zijn overgestapt op wandelschoenen.

Bij Bever en de Vrijbuiter zijn wij altijd prima geholpen en qua prijs viel de aanschaf van wandelschoenen in kindermaten mij mee. En letten op de uitverkoop loont natuurlijk altijd.... Zoonlief heeft tot nu toe op GRIsport en Meindls gewandeld en die zijn prima bevallen.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013, 18:39 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Als er een vergelijking gemaakt wordt tussen wandelschoenen en hardloopschoenen hoor ik hier vaak de kreet "gympen" vallen.
Maar wat verstaan jullie eigenlijk onder "gympen"?
Ikzelf heb dan onderstaande afbeelding voor ogen.
Nou, daar zou ik nog geen avondvierdaagse op willen lopen!
Maar echte hardloopschoenen is natuurlijk een heel ander verhaal, dat is een wereld van verschil ten opzichte van "gympen".


Afbeelding

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013, 18:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
in de hardloopschoen is er natuurlijk ook een verschil,de oudste liep niet op een hardloopschoen van 150 euri dat mag duidelijk zijn.
de gymschoen is bij mij dus de goedkope hardloopschoen.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013, 19:38 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Met gympen bedoel ik sportschoenen zoals de jeugd tegenwoordig draagt als "dagelijkse" schoen. En dan gaan wij wel voor de merkschoen: Adidas, Nike, Puma, enz.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013, 19:46 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Ed schreef:
de gymschoen is bij mij dus de goedkope hardloopschoen.


liesie73 schreef:
Met gympen bedoel ik sportschoenen zoals de jeugd tegenwoordig draagt als "dagelijkse" schoen. En dan gaan wij wel voor de merkschoen: Adidas, Nike, Puma, enz.


Oké, da's dus heel iets anders dan wat ik onder gympen versta.
Ik leef nog in die ouderwetse tijd dat je op gympen gymde en op hardloopschoenen hardliep ... 8)
Ik zal m'n "gympenbegrip" herwaarderen! :mrgreen:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Welke wandelschoenen
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013, 20:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Ed schreef:
de gymschoen is bij mij dus de goedkope hardloopschoen.


liesie73 schreef:
Met gympen bedoel ik sportschoenen zoals de jeugd tegenwoordig draagt als "dagelijkse" schoen. En dan gaan wij wel voor de merkschoen: Adidas, Nike, Puma, enz.


Oké, da's dus heel iets anders dan wat ik onder gympen versta.
Ik leef nog in die ouderwetse tijd dat je op gympen gymde en op hardloopschoenen hardliep ... 8)
Ik zal m'n "gympenbegrip" herwaarderen! :mrgreen:

Doe ik met je mee Daan, ehhh Danyell natuurlijk. ;)

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.