Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 06:29

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2016, 12:00 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Marko schreef:
Inmiddels heb ik de verslagen van Corné gelezen. Corné, wat jammer dat je deze keer zo'n zware Vierdaagse hebt gehad. In voorgaande jaren was je altijd heel snel en leek je probleemloos te lopen. Daardoor kwam ik jou onderweg zelden of niet tegen.
Dit jaar hebben we elkaar meerdere keren gezien en/of gesproken en ook samen enkele stukken opgelopen en dat vond ik erg leuk.
Hopelijk is je volgende Vierdaagse weer een "makkelijke".


Ja dat klopt, heb dit jaar een slecht wandeljaar. Maar elk nadeel heeft dus zo z'n voordeel, heb weer een aantal mensen leren kennen op deze manier :icon_smile: Bedankt Martin!

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016, 15:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Leonard schreef:



Ook genoten van jouw verslagen. Als je normaal met een gangetje van 8km p/u loopt lijkt de 4daagse me voor jou een crime! Ik loop gemiddeld 6km p/u en had al erg veel last van drukte.

Ja, het is altijd druk tijdens de 4daagse en normaal pas ik mijn tempo daarop aan en kachel mee met de rest maar dit jaar leek het extra druk. Of de mensen liepen extra langzaam, dat kan natuurlijk ook nog. In ieder geval heb ik me op dag 2 en dag 3 kapot gelopen omdat ik me te erg moest inhouden. 5km p/u vind ik prima maar langzamer liever niet en al helemaal geen slakkengang zoals op dag 2! Dat was volgens mij net aan 3km p/u. Het leek de huishoudbeurs wel, er werd ook van alles uitgedeeld en geslenterd. Hihi.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016, 18:05 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 498
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
fhd schreef:
Leonard schreef:



Ook genoten van jouw verslagen. Als je normaal met een gangetje van 8km p/u loopt lijkt de 4daagse me voor jou een crime! Ik loop gemiddeld 6km p/u en had al erg veel last van drukte.

Ja, het is altijd druk tijdens de 4daagse en normaal pas ik mijn tempo daarop aan en kachel mee met de rest maar dit jaar leek het extra druk. Of de mensen liepen extra langzaam, dat kan natuurlijk ook nog. In ieder geval heb ik me op dag 2 en dag 3 kapot gelopen omdat ik me te erg moest inhouden. 5km p/u vind ik prima maar langzamer liever niet en al helemaal geen slakkengang zoals op dag 2! Dat was volgens mij net aan 3km p/u. Het leek de huishoudbeurs wel, er werd ook van alles uitgedeeld en geslenterd. Hihi.



Denk dat de meeste mensen lam geslagen waren door de hitte.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016, 19:26 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 498
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Rob Mans schreef:
Voor diegenen die er maar geen genoeg van krijgen :icon_biggrin:

Het totaalverslag geschreven door Monique van onze belevenissen vier dagen Nijmegen staat online. Veel leesplezier!
https://ikwandel2.wordpress.com/2016/07 ... -nijmegen/



Grandioos gedaan en prettig om te lezen. Gefeliciteerd.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016, 20:37 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 30 Jan 2016, 09:32
Berichten: 199
Woonplaats: Maastricht
Leeftijd: 33
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Heel veel
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: KM Sittard
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Merell
Mood: Vrolijk
Vrijdag 22 juli Dag 4 De dag van Cuijk

Toen brak dag 4 alweer aan. Eigenlijk jammer, want ik had het erg naar mijn zin. Gelukkig had ik nog een hele dag waar ik van kon genieten. Ook vandaag begon de dag met een lekker eitje als ontbijt. Nadat ik alles had ingepakt werd het tijd om naar de start te gaan. Rond 04:10 mocht ik zelf vertrekken. Ook vandaag liep de route via Hatert en hier was al publiek aanwezig om ons aan te moedigen. Langs de wijk Weezenhof verlieten we Nijmegen op weg richting Overasselt. Vlak voor de splitsing met de 40 km militairen en de 55 km een pauze van een kwartiertje genomen. Na Overasselt ging de 50 km via de velden richting Nederasselt. In de verte was de dreigende lucht al te zien en af en toe was al wat gerommel te horen.
Afbeelding
Net voor de brug richting Grave zag ik een regenboog, een teken dat de regen niet ver weg was. Vlak voor de brug begon het al te druppelen, toch de poncho alvast aantrekken.
Afbeelding
Richting het centrum van Grave begon het harder te regen en ergens bij een winkel ben ik toch maar even gaan schuilen. Het leek erop dat het minder hard begon te regenen, dus besloot ik door te lopen. Jammer genoeg kwam het vervolgens met bakken uit de lucht. Een volgende schuilplaats gezocht maar het zag er niet naar uit dat het ging stoppen. Daarom: verstand op nul, paraplu uit de tas en gaan... Gelukkig werd het in Gassel weer wat droog en daar was het tijd voor een tweede pauze van een kwartiertje. Na Gassel was de volgende dreigende lucht alweer te zien. De poncho had ik alvast uit de tas gehaald en een kleine 5 minuten later kon ik 'm weer aantrekken. Tot Beers bleef het regenen en na de splitsing met de 40 km viel weer een flinke bui. Nog een keer schuilen dan maar en even later weer de moed bij elkaar gezocht om verder te gaan. Dit was de enigste dip die ik de hele vierdaagse heb gehad. Ik dacht aan het feest in Cuijk, maar door de lus via Vianen en de regen die naar beneden kwam was Cuijk nog ver weg. Mijn doorzettingsvermogen had geholpen en gelukkig was het bij aankomst in Cuijk droog :icon_razz:. In Cuijk was het gelukkig weer feest met genoeg publiek langs de kant.
Afbeelding
Via de potonbrug stak ik de Maas over naar Limburg.
Afbeelding
In Mook werd het tijd om die plakkende poncho uit te trekken. Even voor Malden zat vandaag het pluspoint van Via Vierdaagse. Hier kregen we pasta en vitaminewater. Ik had nog tijd genoeg, daarom nam ik een pauze van 30 tot 45 minuten. Van Malden tot Nijmegen ben ik gewoon tussen de menigte blijven lopen. Gewoon rustig aan en genieten van het publiek aan de kant! Voorgaande jaren heb ik de intocht altijd gevolgd op tv, maar wat is het geweldig om hier zelf tussen te lopen. Bij de Scheidingsweg begon de Via Gladiola en even verderop kreeg ik twee rozen van het gastgezin.
Afbeelding
Ook de rest van het traject heb ik rustig aan gedaan en bij de eretribune heb ik toch de koning gezien.
Afbeelding
Uiteindelijk kwam de finish in zicht en om 14:11 mocht ik me afmelden.
Afbeelding
De vrouw van het 50-C bureau vond het geweldig dat het mijn eerste keer was en omdat het rustig was bij het afmelden vroeg ze of ik het leuk vond dat zij het kruisje op ging spelden. Natuurlijk kon ik geen nee zeggen en met het kruisje opgespeld werd het tijd om iets te gaan drinken. Uiteindelijk terug naar Berg en Dal en na een bad en avondeten zijn we toch nog even naar Nijmegen gegaan voor de Vierdaagsefeesten.
Afbeelding
Afbeelding
Na een wandeling door het centrum en over de Waalkade waren we om 23:50 weer terug in Berg en Dal Na zo'n dag van 21 uur ging om middernacht het licht snel uit. Zaterdagochtend een ontbijt en nadat ik alles ingepakt had werd het tijd om terug te gaan richting Maastricht. Het was een geweldige week en volgend jaar ga ik zeker voor mijn tweede keer. Het gastgezin zei al dat ik volgend jaar weer welkom was!

_________________
--I'm walking on sunshine...--


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 13:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 14:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Carola schreef:
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.

Ik was al bang dat we op die laatste dag wat langer moesten wachten i.v.m. je wandelreisje.
Weer genoten van je verslag en de foto's.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 14:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Carola schreef:
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.


Ik moest wel lachen om dit stukje:

Dus liepen we vrolijk door naar Escharen. Hier werd het eventjes droog. Voordeel van wandelkleding is dat je dan zelf ook weer snel droog bent. Helaas was het niet van korte duur. Buienalarm van Erik was nu niet zo positief: er zou een bui van 2 uur aankomen, pas na elven werd het weer droog. Tja, niks aan te doen.

Volgens mij vond jij de regen wel héél erg leuk :icon_cheesygrin:
Wellicht ligt het aan het t-shirt dat je aan had: 'tot de nek in de drek'. Gegarandeerd nattigheid (regen), modder en plezier :icon_lol: :icon_wink: Dus... volgend jaar maar weer aan :icon_cool:

Verder genoten van je verslag(en) en foto's en fijn dat je zo makkelijk hebt gelopen!! :icon_biggrin:

Ik ga toch ook maar eens serieus afvallen :icon_rolleyes:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 15:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Carola schreef:
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.

Wat kun jij ontzettend blij kijken zeg!
Leuk zo'n laat verslag, brengt me weer even helemaal terug naar Nijmegen. Wat was het mooi.
Veel plezier in Finland.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 15:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4664
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Carola schreef:
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.



Was dit Winfried Witjes de enige echte "Oranje Generaal" ? Want die is de zondag na de 4 Daagse overleden.

Afbeelding

http://www.gelderlander.nl/regio/betuwe ... -1.6217029

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 15:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Bosso schreef:
Carola schreef:
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.



Was dit Winfried Witjes de enige echte "Oranje Generaal" ? Want die is de zondag na de 4 Daagse overleden.

Afbeelding

http://www.gelderlander.nl/regio/betuwe ... -1.6217029


Yep, volgens mij is dat hem!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 15:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Sammie6306 schreef:
Bosso schreef:
Carola schreef:
En voordat mijn volgende wandelvakantie begint, het Nijmegen-verslag afgemaakt.

Klik voor de laatste dag, de dag van Cuijk.



Was dit Winfried Witjes de enige echte "Oranje Generaal" ? Want die is de zondag na de 4 Daagse overleden.

Afbeelding

http://www.gelderlander.nl/regio/betuwe ... -1.6217029


Yep, volgens mij is dat hem!


Ja dat is hem inderdaad. Toen ik dat zondags las dacht ik ook: hee volgens mij heb ik die man 2 dagen eerder op de foto gezet... Bizar!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016, 19:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Genoten van je verslagen en foto's Carola. Veel plezier in Finland.
Kunnen we weer een leuk verslag tegemoet zien :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 15:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6723
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Vrijdag, dag van Cuijk
Ook vandaag heb ik een vlotte scan, ik ben binnen 10 minuten na aankomst op de Wedren, al aan de wandel.
Vandaag staat voor een deel in het teken van het (naderende) onweer. Er wordt slecht weer voorspeld, waarvan sommige onweersbuien Nijmegen zullen schampen.
In de 1e uren valt het nog mee met de regen en het onweer. Af en toe valt er wat regen en gaat de poncho al dan niet aan.

Voor Overasselt buigt de 55 km, samen met de militairen, af naar Nederasselt. Vlak voordat ik daar aankom, begint het toch wel erg donker te worden en begint het harder te regenen en is er onweer in de lucht. Eerstvolgende schuilmogelijkheid blijken de dixies te zijn, onder de brug die ons aan de andere kant van de Maas zal brengen.
Ik moet naar toilet en dan komt het analytische in mij toch weer naar boven dwarrelen. Is het wel veilig genoeg om de brug over te steken en hoeveel tijd heb ik nodig om in Grave te komen? Hoe laat wordt meer onweer verwacht en dat soort dingen.

Als ik anderen hoor fluisteren dat er nog meer (zwaar) weer op komst is, besluit ik om toch maar verder te lopen naar Grave. Ik wil nu wat tijd winnen voor het geval het later op de dag nog harder tekeer gaat! In Grave is niets te merken van de regen, het is er overal nog gewoon druk op straat!
Van Grave naar Escharen is maar een klein stukje lopen, aldaar wordt heerlijke bouillon uitgedeeld. Het is inmiddels wat droger geworden, maar er komt over 1,5 uur meer onweer, luidt de verwachting en een hoosbui boven Mill.
Het is een mooie route naar Mill, voor een groot gedeelte wordt overdekt(bebost gebied) gelopen. Daardoor valt het nog wel mee met de regen.
Op een landgoed wordt gele vla uitgedeeld. “Wilt u ook een gekookt eitje erbij, of een kopje soep, misschien een broodje?”.
De inwendige mens hoeft niets tekort te komen deze week!

Dan, vanuit het niets lijkt wel, komt me er toch een hoosbui. Het gaat behoorlijk tekeer, ik moet nu echt schuilen. Ik loop net voorbij kasteel Tongelaar en dus is de keuze snel gemaakt, ik neem hier een rust.
Als ik hier na enige tijd weer opstap, twijfel ik alweer want ik hoor het nog steeds donderen en het regent ook nog steeds. Toch maar weer verder, ik ben niet de enige!!
De doorkomst in Mill is leuk, heel even zie ik Carola en Erik, zij lijken zich niet bepaald druk te maken over de regen en het onweer.
Vanaf Mill wordt het langzaam aan steeds droger en probeert zelfs de zon weer door te komen. De wolken trekken zelfs helemaal weg en de zon gaat weer volop schijnen. Ofwel het wordt weer warm!!! Vind ik ook niet leuk!!!

De terugweg vanuit Mill naar de route met overige afstanden verloopt weer redelijk soepel. Eerst volgt Vianen en dan Cuijk. Hier is het, als vanouds, gezellig druk. Al lijkt de drukte aanzienlijk minder dan voorgaande jaren. Overigens heb ik de “mindere drukte” bij het publiek in meerdere plaatsen ervaren.
Als ik in Mook loop, dan zie ik op een scherm onze koning over de pontonbrug in Cuijk lopen. Leuk, om zo toch nog iets van het koninklijk bezoek mee te krijgen!
Na Mook wordt het alleen maar warmer en doe ik het weer rustig aan. Ik heb immers nog ruim voldoende tijd.
Na een korte rust onder de spoorbrug loop ik door naar de OASE waar het weer gezellig druk is en ik me de balletjes goed laat smaken. Ik word bediend door Rene, is achteraf gebleken.

Vanaf de OASE zou Aike met me meelopen. Omdat ook Corné op het punt staat om weer op te stappen, loopt hij ook met ons mee. Heel even loopt er nog een Fries met ons mee (Albert?)
Albert zou er door heen zitten en dus was hem gezegd dat hij maar met ons moest meelopen. Ter hoogte van McDonalds zou hij weer afhaken voor een rust maar we raken hem al eerder kwijt en zodoende lopen we met z’n 3-en weer verder.
Corné zou zijn familie ontmoeten op de Via Gladiola en ik zou M. treffen even verderop. De huisnummers waren ons van te voren doorgegeven.

Ondertussen zien we de Wandelfamilie en dan lopen we ineens met z’n 6-en. Ook Carla(68) wordt gesignaleerd. We halen de grote PostNL groep in, dat loopt dan toch weer wat makkelijker als je daar voorbij bent. Er is ineens weer ruimte om te lopen.
Corné ziet zijn familie niet staan en ik zie M. (die er met een vriendin zou moeten staan) ook niet. Met z’n 6-en hebben we nog geroepen maar we moesten ook weer verder, want het peloton achter je wil ook doorlopen.
Bij de finish mijn cijfer “15” in ontvangst mogen nemen en daarna met Aike en Corné nog even nagezeten op de Wedren om daarna weer ieder-zijns-weegs te gaan.
Deze dag is goed verlopen, hooguit heb ik wat last van vermoeidheid in de voeten maar dat is het ook wel zo'n beetje. In de avond ga ik met de huisgenoten nog naar de plaatselijke Chinees, maar geen van allen blijken we echt veel trek te hebben. Er blijft veel eten over.

De volgende ochtend ruimen we met elkaar het huis op , doen de (af) was, zuigen het stof weg en dweilen totdat het alles weer netjes is.
We sluiten de week af met koffie en wat lekkers erbij en dan is het echt afgelopen en kan de thuisreis worden aanvaard.

Ik heb een prima Vierdaagse gehad, maar ik heb bovenal een heel mooi wandeljaar gehad vanaf augustus 2016. Met meerdere hoogtepunten. Vooral mijn eigen wandeling van Zoetermeer naar Nijmegen, waaronder de Stertochten en de Jubileumparade, heb ik als heel bijzonder ervaren.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijk
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 17:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Heerlijk verslag Martin!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.