Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 04:13

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 15 Aug 2016, 21:11 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2015, 12:37
Berichten: 25
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 29
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: ---
Aantal N4D volbracht: 3⅓
Volgende wandeltocht: N4D19
Merk wandelschoenen: Meindl / New Balance
Mood: Gewoon
Doctor Pain schreef:
Joosie200 schreef:

je had na dat banenpunt ook bij mij kunnen/mogen stoppen voor een massage en dergelijke daar sta ik voor. had je de tocht waarschijnlijk makkelijker uitgelopen.of had de tekst op mijn rug je te veel afgeschrikt? :icon_wink:


Daar waar ik de Oase wel elke dag goed op het parcours terug zag komen was dat niet elke dag zo met jouw stand. Ik heb je geloof ik op twee dagen wel gezien, de andere twee was ik elders in gedachten verzonken waarschijnlijk.

footloose schreef:
Joosie200 schreef:
De dag van Groesbeek - de zevenheuvelen

Daar waar een massage onderweg je niks kost bij een ehbo post verkopen ze nu op de Wedren dus dagkaarten.

Zo lang ik meeloop (vanaf 1986) moet je op de Wedren (vroeger Vereeniging) al betalen voor de sportmassage.
De wachttijden bestaan ook al 'eeuwig'. Wat ik ooit gedaan heb is bij aankomst een nummertje trekken, snel naar huis fietsen, douchen en omkleden en dan terugfietsen naar de massage. Tegen die tijd was ik dan (bijna) aan de beurt.
Tegenwoordig doe ik ook aan 'zelfmassage'. :icon_smile:


Over de wachtrij zeur ik niet, dat is nu eenmaal een gegeven net als de drukte op het parcours. Doe je niks aan met zoveel man. Maar dan heb ik mazzel gehad vorig jaar toen ik wel na een blarenbehandeling een massage kreeg op de Wedren :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2016, 07:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Joosie200 schreef:
maar dan heb ik mazzel gehad vorig jaar toen ik wel na een blarenbehandeling een massage kreeg op de Wedren :icon_mrgreen:

De blaren worden gedaan door het Rode Kruis dus zeer waarschijnlijk heb je er een gehad die ook masseur is.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2016, 10:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Het is idd nooit gratis geweest, de masage tenzij je idd een Rode kruismedewerker had met tijd teveel die ook kon maseren. je had ook tijdens het eten kunnen vragen of iemand wist waar DR Pain stond, had ik het je voor elke dag kunnen uitleggen. :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2016, 17:28 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Het is idd nooit gratis geweest, de masage tenzij je idd een Rode kruismedewerker had met tijd teveel die ook kon maseren. je had ook tijdens het eten kunnen vragen of iemand wist waar DR Pain stond, had ik het je voor elke dag kunnen uitleggen. :icon_mrgreen:

Ik heb hem elke dag gezien (terwijl ik hem niet persoonlijk ken). Hij heeft een opvallende 'archeologie' tent en stond vaak in de buurt van de Oase.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2016, 19:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
footloose schreef:
fhd schreef:
Het is idd nooit gratis geweest, de masage tenzij je idd een Rode kruismedewerker had met tijd teveel die ook kon maseren. je had ook tijdens het eten kunnen vragen of iemand wist waar DR Pain stond, had ik het je voor elke dag kunnen uitleggen. :icon_mrgreen:

Ik heb hem elke dag gezien (terwijl ik hem niet persoonlijk ken). Hij heeft een opvallende 'archeologie' tent en stond vaak in de buurt van de Oase.

Nou, in de buurt :icon_rolleyes:
Ja, op donderdag en vrijdag het dichtst bij elkaar. De dinsdag zeker niet en ik kan even niet voor de geest halen waar Gerrit op woensdag staat.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2016, 19:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
footloose schreef:
fhd schreef:
Het is idd nooit gratis geweest, de masage tenzij je idd een Rode kruismedewerker had met tijd teveel die ook kon maseren. je had ook tijdens het eten kunnen vragen of iemand wist waar DR Pain stond, had ik het je voor elke dag kunnen uitleggen. :icon_mrgreen:

Ik heb hem elke dag gezien (terwijl ik hem niet persoonlijk ken). Hij heeft een opvallende 'archeologie' tent en stond vaak in de buurt van de Oase.

Nou, in de buurt :icon_rolleyes:
Ja, op donderdag en vrijdag het dichtst bij elkaar. De dinsdag zeker niet en ik kan even niet voor de geest halen waar Gerrit op woensdag staat.

Gerrit staat dan op de eerste rotonde binnen de bebouwde kom van Beuningen.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2016, 19:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Wil1956 schreef:
Cornelia schreef:
footloose schreef:
fhd schreef:
Het is idd nooit gratis geweest, de masage tenzij je idd een Rode kruismedewerker had met tijd teveel die ook kon maseren. je had ook tijdens het eten kunnen vragen of iemand wist waar DR Pain stond, had ik het je voor elke dag kunnen uitleggen. :icon_mrgreen:

Ik heb hem elke dag gezien (terwijl ik hem niet persoonlijk ken). Hij heeft een opvallende 'archeologie' tent en stond vaak in de buurt van de Oase.

Nou, in de buurt :icon_rolleyes:
Ja, op donderdag en vrijdag het dichtst bij elkaar. De dinsdag zeker niet en ik kan even niet voor de geest halen waar Gerrit op woensdag staat.

Gerrit staat dan op de eerste rotonde binnen de bebouwde kom van Beuningen.

Dat is ook redelijk dichtbij (5 km.??).

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2016, 09:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Niet elke dag in de buurt. Alleen op donderdag en vrijdag. Dinsdag en woensdag staat ie een stuk verder avn de OAse af. Maar omdat Joost dit jaar bij ons sliep, had ik het hem persoonlijk kunnen vertellen als hij wilde, vandaar mijn bericht..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2016, 19:51 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Niet elke dag in de buurt. Alleen op donderdag en vrijdag. Dinsdag en woensdag staat ie een stuk verder avn de OAse af. Maar omdat Joost dit jaar bij ons sliep, had ik het hem persoonlijk kunnen vertellen als hij wilde, vandaar mijn bericht..

Ach, als je de vierdaagse loopt dan worden de afstanden gevoelsmatig steeds korter... :icon_cheesygrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 18 Aug 2016, 09:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
footloose schreef:
fhd schreef:
Niet elke dag in de buurt. Alleen op donderdag en vrijdag. Dinsdag en woensdag staat ie een stuk verder avn de OAse af. Maar omdat Joost dit jaar bij ons sliep, had ik het hem persoonlijk kunnen vertellen als hij wilde, vandaar mijn bericht..

Ach, als je de vierdaagse loopt dan worden de afstanden gevoelsmatig steeds korter... :icon_cheesygrin:


Bij mij dus niet, ik verkijk me er ieder jaar op. Haha! :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 13:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6723
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Donderdag, dag van Groesbeek
Na een iets betere nachtrust dan de nachten ervoor, loopt toch ook vandaag de wekker weer veel te vroeg af: precies om 3.00 uur. Ik “spring” uit bed want ik wil niet te laat komen! Rond de klok van 4.00 uur sluit ik me weer aan in de rij met wachtenden en deze keer ben ik binnen 10 minuten gescand. Het bevalt mij wel om zo rond 4.00 uur aan te komen en dan even in de rij te staan. Kost niet meer dan 10 - 20 minuten . Wel heb ik duidelijk langere rijen dan vorig jaar toen ik aldoor binnen 5 minuten was gescand! Geen idee waar dit aan ligt!

Net als de overige dagen loop ik ook vandaag in de 1e uren flink door om daarna in een iets rustiger tempo verder te gaan en vaker een korte(re) rust te kunnen nemen.
Het is minder heet dan gisteren maar vandaag is er minder wind en voelt het alsnog warm en zelfs ietwat benauwd aan. Het lukt mij in de 1e uren niet om “wakker“ te worden. Ik lijk te slaapwandelen en zwalk een beetje over de weg. Dit fenomeen houdt enkele uren aan en ik besluit om versneld een 2e rust te nemen om mezelf met koffie proberen wakker te schudden. Dit doe ik in Plasmolen en zie hier Corné voorbij komen. We groeten elkaar en even later ga ik toch maar weer op pad voor het volgende gedeelte.
De extra rust en extra koffie doen wonderen want daarna ben ik ineens klaarwakker en hoor ik er weer helemaal bij.
De extra lus van de 55 km vind ik heel mooi. Dit loopt deels door een natuurgebied, beheerd door Staatsbosbeheer. Ik ben hier al eerder geweest, vermoedelijk toen ik het Maaspad aan het lopen was. Ik kom op de plek waar de rivier de Niers wordt overgestoken. Even hier voorbij mondt de Niers uit in de Maas.
Het wandelpad slingert dwars door dit (begrazings)gebied. Ik vermoed dat de wilde dieren op afstand worden gehouden door medewerkers van Staatsbosbeheer.

Overigens loopt hier ook de 50 km nog met ons mee. Ik zie Angelique en we lopen samen totdat onze wegen gaan scheiden: zij linksaf en ik rechtdoor. De 55-km lus valt me reuze mee en we komen zelfs door een dorp: Ven Zelderheide.
De bewoners zitten hier massaal buiten en er is voldoende horeca aanwezig. Er wordt van alles uitgedeeld en zelfs gratis broodjes met knakworst. Ik had eerder al een broodje worst op, maar ach deze gratis traktatie gaat er ook nog wel in!
Als de 50 km erbij komt dan denk ik dat het nog maar een klein stukje is voordat ook de 40 km erbij komt. Daar vergis ik me lelijk in en hier begint de warmte toch wel een beetje zijn tol te eisen. Een bijna kaarsrechte weg volgt en ik ben dan ook blij als ik in Milsbeek op het knooppunt met de 40 km aankom.

Hier wil ik rusten, liefst in de schaduw. Corné is hier ook en samen zoeken we naar een geschikte plaats in de schaduw, zonder resultaat. We rusten uit in de zon, we eten en drinken iets en gaan dan samen op weg naar de 1e heuvel. Zijn tante moet hier ook ergens lopen en die komt hij tegen als we de 1e heuvel opgaan.
Ik laat Corné met zijn tante verder lopen (in een langzamer tempo) terwijl ik zelf in hetzelfde tempo blijf doorlopen richting Breedeweg.
Ook nu slaat af en toe de vermoeidheid flink toe en voelen mijn voeten niet meer zo comfortabel aan!
Op de militaire rustpost, vlak voor de Zevenheuvelenweg, ga ik het terrein op om een poosje te genieten van een doedelzakorkest.

Na de gezellige doortocht in Groesbeek en de mooie muzikale onderbreking volgt alweer een lange weg…..eerst tot aan de begraafplaats die maar niet dichterbij lijkt te komen en daarna de weg naar de OASE, die nog nooit zo lang is geweest als dit jaar.
Blij ben ik dan ook als ik de OASE heb bereikt. Ik heb niet zoveel zin in iets te eten (na alle eerdere versnaperingen), maar iets te drinken is altijd lekker.
Ik tref hier weer een hoop bekenden en zie ook Corné weer, die verbaasd is dat ik hier niet al eerder was aangekomen. Ik denk dat tijdens de muzikale onderbreking in Groesbeek, Corné mij voorbij is gelopen.
De route naar Berg en Dal is, zoals altijd, erg leuk en ook heel gezellig. De laatste loodjes van de 3e dag wegen niet het zwaarst, want dan zijn er nog feestelijke doortochten door de rode en de witte straten.
Ondanks het minder lekker lopen vandaag ben ik sneller bij de finish dan de voorgaande dagen, namelijk om 15.30 uur.

In de avonduren heb ik meer last van de voeten gekregen en het duurt langer voordat de moeheid en de zeurderige pijn hieruit zijn verdwenen. Ik heb vandaag minder makkelijk gelopen dan de 2 voorgaande dagen al zijn het geen grote problemen die zich hebben voorgedaan.
Eenmaal "thuis" vertelt Fien dat ze vanmorgen met Sylvia naar de start is gelopen en dat ze daarna is doorgelopen naar de OASE om daar de Vierdaagse vanuit een ander perspectief te beleven en, als ik haar verhalen mag geloven, heeft ze hier met volle teugen van genoten. Vanaf de OASE is Fien met Sylvia naar de finish gelopen.

Op ons slaapadresje wordt al druk gespeculeerd over 2017. Zou Martin misschien de 30 km willen lopen met Sylvia?
Mijn antwoord luidt als volgt: Als Sylvia wil nadenken of ze met mij mee wil op de 40 km, dan wil ik erover nadenken om met Sylvia volgend jaar de 30 km te lopen. Ik mag volgend jaar al naar de 30 km overstappen, wist niet dat ik dan al de 30-km-leeftijd zou hebben bereikt, ik voel me nog zo jong....
Later reageert Sylvia dat zij in 2017 niet de 40 km wil lopen.
Ikzelf neem voorlopig nog geen besluit, het kan zelfs zijn dat ik in 2017 helemaal niet meeloop.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 22 Aug 2016, 22:24 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
En hier het verslag van dag 3:

http://wandelenenmeer.blogspot.nl/2016/ ... sbeek.html

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 22 Aug 2016, 22:44 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
liesie73 schreef:

Ook weer leuk om te lezen!
Ik had in Breedeweg opeens een fysieke dip en schrok ervan dat je je zo snel zo slecht kunt gaan voelen dat je bijna van je stokje gaat. Daarom was ik blij met jullie om me even in de gaten te houden. Ik had geen Red Bull gedronken (dat spul raak ik niet aan) maar een 'Extran energy'. Die had ik wel verdund met water maar het viel toch erg slecht, dus dat moet ik niet meer doen en het ijsje was lekker maar viel ook zwaar op m'n maag. Ik denk dat ik een suiker overdosis had of zo (kan dat?). Toen er iemand met wat Tucjes langs de kant stond, heb ik er snel een paar gepakt. Daarna knapte ik in rap tempo op en de pastamaaltijd bij de KWBN deed de rest. Ik vloog zowat over de 7 heuvelen. Ik had deze dag overigens meer last van de warmte dan de twee dagen daarvoor. Maar nogmaals bedankt voor jullie gezelschap!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 23 Aug 2016, 08:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
liesie73 schreef:

Ook weer leuk om te lezen!
Ik had in Breedeweg opeens een fysieke dip en schrok ervan dat je je zo snel zo slecht kunt gaan voelen dat je bijna van je stokje gaat. Daarom was ik blij met jullie om me even in de gaten te houden. Ik had geen Red Bull gedronken (dat spul raak ik niet aan) maar een 'Extran energy'. Die had ik wel verdund met water maar het viel toch erg slecht, dus dat moet ik niet meer doen en het ijsje was lekker maar viel ook zwaar op m'n maag. Ik denk dat ik een suiker overdosis had of zo (kan dat?). Toen er iemand met wat Tucjes langs de kant stond, heb ik er snel een paar gepakt. Daarna knapte ik in rap tempo op en de pastamaaltijd bij de KWBN deed de rest. Ik vloog zowat over de 7 heuvelen. Ik had deze dag overigens meer last van de warmte dan de twee dagen daarvoor. Maar nogmaals bedankt voor jullie gezelschap!

Nee het was ook geen Extran maar AAdrank. Whatever, dit soort drankjes moet ik voortaan links laten liggen, veel te zoet en je krijgt er dorst van.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Groesbeek
BerichtGeplaatst: 23 Aug 2016, 08:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
footloose schreef:
footloose schreef:
liesie73 schreef:

Ook weer leuk om te lezen!
Ik had in Breedeweg opeens een fysieke dip en schrok ervan dat je je zo snel zo slecht kunt gaan voelen dat je bijna van je stokje gaat. Daarom was ik blij met jullie om me even in de gaten te houden. Ik had geen Red Bull gedronken (dat spul raak ik niet aan) maar een 'Extran energy'. Die had ik wel verdund met water maar het viel toch erg slecht, dus dat moet ik niet meer doen en het ijsje was lekker maar viel ook zwaar op m'n maag. Ik denk dat ik een suiker overdosis had of zo (kan dat?). Toen er iemand met wat Tucjes langs de kant stond, heb ik er snel een paar gepakt. Daarna knapte ik in rap tempo op en de pastamaaltijd bij de KWBN deed de rest. Ik vloog zowat over de 7 heuvelen. Ik had deze dag overigens meer last van de warmte dan de twee dagen daarvoor. Maar nogmaals bedankt voor jullie gezelschap!

Nee het was ook geen Extran maar AAdrank. Whatever, dit soort drankjes moet ik voortaan links laten liggen, veel te zoet en je krijgt er dorst van.


Mij vallen die sportdrankjes/energiedrankjes ook vaak verkeerd op de maag. Vorig jaar voor het eerst met de 4daagse niet gedronken en dat is me veel beter bevallen. Helaas kan ik op mijn rustposten alleen water, koffie/thee en sportdrankjes krijgen. Dus ik ben blij met de oase waar ik dan wat anders kan krijgen en ik neem vaak zelf een pakje chocomel mee in mijn tas. Even wat anders.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.