Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 03 Mei 2024, 11:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2016, 16:22 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Dag 2, Druten

02:00 uur ging het wekkertje weer. Spieren waren wat stijf geworden, de hitte speelde me daarin parten. De dag begon niet al te best. Onderweg met de auto naar Lent kreeg ik een probleempje. Midden in de bossen stopte m'n auto plotseling met gas geven, en kwam er geen reactie meer op het indrukken van m'n gaspedaal. De auto stond als het ware in z'n vrij. Ik helemaal in de stress natuurlijk, want ik zag de bui al hangen. Auto stil gezet (in het pikkedonker), uitgezet, en weer opnieuw gestart. Hij deed het weer! Enorme opluchting, dus was weer vroeg bij de start.

Iets na 4 uur weer van start gegaan. Ik zag erg tegen deze dag op. Sowieso is de tweede dag altijd mijn zwaarste geweest tot nu toe. Vandaag zou het zeer warm worden, was het de langste dag (ruim 57 km), 9 km meer dan normaal op de 50, en de Oase zat niet op de route. Dat laatste, ergens is het wel fijn om naar een leuk punt toe te kunnen lopen namelijk. Gelukkig had Druten beloofd alles uit de kast te halen, dus heb m'n vizier daar maar op gericht.

Na de stijfheid wat uit m'n benen gelopen te hebben, kon ik weer aardig tempo maken. Wilde het niet zo vlug doen als dag 1, maar zolang het vol te houden was, liep ik door. Eerste kilometers beetje slaapwandelen, en uiteindelijk in Wijchen ons afsplitsen van de rest. M'n lichaam vond het ook wel tijd voor een eerste rust, dus in Leur ben ik even gaan zitten. Heerlijk broodje beenham met een koffie. Gezellig zitten kletsen met 2 vrouwen. Daarna op weg naar Druten, waar ik m'n volgende rust in gedachten had. Onderweg daar naartoe veel schaduw, dus dat was eigenlijk best lekker lopen. De route liep ook door Hernen en Bergharen, waar ze er ook wel een feestje van hadden gemaakt. Vanaf Bergharen tot Druten met een man samen gelopen, dus de kilometers vlogen voorbij. Eenmaal in Druten was het feest. Veel mensen aan de kant, die je met applaus en veel succeswensen tegemoet zagen. Er hing een heel persoonlijk sfeertje. De rode loper lag daarnaast ook uitgelegd. Geweldig om mee te maken! Voor ik het wist was ik Druten door, en had nog geen pauze genomen. Omdat er toiletten in Afferden stonden, ben ik maar doorgelopen. Daar dus ook m'n rust genomen.

Nu wist ik dat het stuk richting Beuningen wel eens behoorlijk saai kon gaan worden. Lange rechte wegen, vol in de zon. Gelukkig stond er een behoorlijke bries, waardoor de hitte wel meeviel. Heb maar gewoon het verstand op 0 gezet en ben gaan doorlopen tot Beuningen. Was blij dat de lus er helemaal op zat! Echter begon nu een stuk met enorme drukte en de daarbij behorende hitte. Daarom eerst maar even gerust in Beuningen, bij 2 aardige mensen aan de kant.

Met het idee in m'n hoofd dat het wel eens afzien kon worden, weer op weg gegaan. De spieren waren echt stijf geworden door het rusten, dus moest weer even op gang komen. Maar het lukte maar niet, en de hitte nam weer de overhand. Daarnaast was het tempo niet zo hoog door de grote drukte op het parkoers. Verstand maar weer op 0, af en toe onder de douches doorlopen, genoeg blijven drinken en eten, en dan moest het wel lukken. De sluis over bij Weurt, zo Nijmegen in. Maar ik zat er steeds meer doorheen. Spieren en pezen begonnen pijn te doen, de voeten waren op door de hitte. Eenmaal op de Waalkade zat ik er echt doorheen. Nu heb ik er wel vaker doorheen gezeten, maar nooit zo erg als woensdag op de Waalkade. Heb mezelf naar de finish gesleept, en was er om 14:45 uur. Helemaal kapot, heb echt even uit staan puffen.

De dag verliep tot aan Beuningen dus eigenlijk beter dan ik verwacht had. Daarna was het echt drama. Eenmaal gescand en het kaartje voor de volgende dag gekregen te hebben, op weg naar huis. En daar begon het, m'n rechterknie begon ontzettend veel pijn te doen. Had hem in de laatste kilometer al een klein beetje gevoeld, maar dit was echt nieuw. Bij de ovatonde in Lent de trap af was verschrikkelijk. Eenmaal thuis werd de pijn steeds erger, ik kon geen eens meer normaal op m'n rechterbeen staan. 's Avonds maar een bult ijs er op, en hopen dat het in de nacht wat zou verbeteren. Anders zou ik zo maar moeten opgeven. Maar had er echt de pest in, ik zat er doorheen, en eigenlijk berustte ik al bijna in het feit dat ik op zou moeten geven. M'n moeder zei gisteren nog dat ze me nog nooit zo vermoeid en negatief had gezien als woensdagavond. Deze vierdaagse was voor mij nu al historisch geworden eigenlijk..
De rest van de verslagen van de resterende dagen komen in de loop van de week

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2016, 16:27 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Rob Mans schreef:
Dag van Druten

Traditioneel de roze woensdag en hadden onze outfit daarop aangepast. Voor ons niet de dag van Wijchen, want daar kwamen we nauwelijks doorheen, maar de dag van Druten. Met 58 km was het de langste etappe. Om 4.15 uur werden de polsbandjes gescand en konden we los. Naarmate de dag verstreek werd het steeds warmer en warmer met op het einde 34 graden!!! Voor de 55 km lopers een nieuw stuk parcours van maar liefst een ruime 30 km. Wij vonden het een mooie lus met als hoogtepunt de doorkomstplaats van Druten. Hoewel wij ons redelijk hadden aangepast aan de warme weersomstandigheden, veel rusten, continue blijven koelen met een doek in onze nek, goed blijven drinken en eten, kreeg ik tot net voor de sluizen van Weurt een enorme warmte dip. Ik kreeg mijzelf bijna niet meer vooruit, ook al omdat er een spiertje of iets anders 'knapte' bij mijn rechter scheenbeen, en zat er echt HE-LE-MAAL doorheen. Beheerst en goed luisterend naar het lichaam naar de finish gelopen waar wij om 16.10 uur binnenkwamen en daarmee 11 uur en 55 minuten over de 58 km gedaan te hebben. Op de Wedren onder het genot van een frietje met een Radler 0.0 en een biertje voor Monique, een onderonsje gehad met Willibrord Frequin.


Ik was dus niet de enige die er helemaal doorheen zat woensdag. Lotgenoten haha :icon_cheesygrin:

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2016, 15:24 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 24 Feb 2016, 14:57
Berichten: 24
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Leeftijd: 49
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 6
Volgende wandeltocht: Nijmegen
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: HH
Het was een mooie route en Drutten was geweldig. Wel spannend of ik het binnen de tijd zou gaan halen. Sneller lopen was geen optie met deze warmte. Ik was uiteindelijk 10 voor 5 binnen. Moe maar zeker ook trots.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2016, 21:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2098
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
leerkracht schreef:
Het was een mooie route en Drutten was geweldig. Wel spannend of ik het binnen de tijd zou gaan halen. Sneller lopen was geen optie met deze warmte. Ik was uiteindelijk 10 voor 5 binnen. Moe maar zeker ook trots.


Ik heb je niet gezien bij de postbus.....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2016, 15:06 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Feb 2015, 16:13
Berichten: 190
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 8094
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Mijn verslag van de dag van Druten is terug te vinden op mijn wandelblog.

_________________
Mijn wandelblog


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2016, 16:57 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2010, 08:19
Berichten: 981
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon
Dit was niet mijn fijnste dag, dit jaar:

's morgens om 4.00 u samen met Nils gestart; vol verwachting, want het grootste deel van het traject zou onbekend zijn.
Er was al aangekondigd, dat ,vanwege de warmte, de 30 en 40 km een half uur eerder zouden mogen starten.
Het eerste gedeelte van de route ging lekker; niet enorm snel, maar prettig en ontspannen. Her en der een praatje met Ererondelopers van de afgelopen nacht; voor mij stond de tocht de aankomende nacht gepland.

Vlak voor Alverna begon Nils te 'trekken'- normaliter zou hij mij er zó kunnen uitlopen, maar nu bleef hij opvallend 'achter'.
"Wat is er aan de hand?" Nils wilde aanvankelijk niets zeggen, maar na een paar stappen kwam het 'hoge woord' eruit: hij had geen zin meer! "Ik heb de indruk, dat ik de Vierdaagse moet lopen om jou en mamma een plezier te doen en dat wil ik niet".
Zó, dat was eruit!
Ik heb Nils uitgelegd, dat hij niet voor ons maar voor zichzelf moest lopen - en als daarvoor geen motivatie (meer) was, dat hij dan moest stoppen. Ik stelde voor, dat hij één en ander zou overdenken voor Alverna: daar zou hij dan een knoop kunnen doorhakken: óf verder lopen, óf de bus naar Nijmegen nemen. In Alverna besloot Nils voor het laatste. Ik gaf hem de opdracht mee, dat hij in ieder geval zélf zijn moeder moest inlichten.

Terwijl het langzaam steeds warmer werd, liep ik alleen verder en dacht nog even na over ons gesprek: had ik iets anders moeten zeggen, had ik hem alsnog moeten motiveren? Half in gedachten liep ik Wijchen door en stak het spoor over. Ik kreeg niet veel mee van de 'gezelligheid' langs de kant, maar stapte stevig door. We praatten met enkele ervarener wandelaars over Leur, waar ik in een (veel) vroegere editie van de N4D ook al eens was geweest. Eigenlijk ging het heel gemoedelijk tot vlak voor Druten. Wel miste ik de Oase: voor de 55 km was een 'dependance' door Jos beloofd, maar die heb ik ook gemist. En toen ging het echt mis:
Uit het niets kreeg ik een stekende pijn in mijn buik (maag?). Ik moest even stilstaan en naar adem happen. Wat was dit?

Rustig doorstappen - slokje drinken- hé, waarom doet dat zeer?
Een stevige stap vertragen dan maar: voor mijn gevoel ging ik voetje voor voetje het feestelijke Druten binnen.
Druten had er een fantastisch feest van gemaakt: de grenswachten, het paspoort, de oldtimers, de klederdrachten, de rode loper! Het kon niet op!
Van de kant kreeg ik een snoepje aangereikt - dit veroorzaakte acuut zó'n droge mond, dat ik alleen nog maar op zoek ging naar 'vocht'. (gelukkig kreeg ik dat in de vorm van meloen en waterijsjes ook diverse malen aangereikt).

Na het enorme feest in Druten vormde Afferden een fijne cooling down. Maar daarna kwam het lange 'niets'... :icon_rolleyes:
Terwijl de zon ongenadig begon te branden 'mochten' wij een eindeloos lijkende lange rechte weg tussen weilanden doorlopen; geen boom, geen huis, geen publiek.....én geen water(!) De enige 'afwisseling' die wij kregen, was het muziekgezelschap-op-de-fiets, dat ik eerder in de week ook al in Bemmel had gezien. Wat zijn dié leuk om onderweg te treffen!

Het gevoel in mijn 'binnenwerk' begon steeds vervelender te worden: mijn lijf schreeuwde alleen maar om vocht, terwijl ik probeerde, mijn meegebrachte sportdrank op de hete kale weg te rantsoeneren.
En toen was daar eindelijk Beuningen! Daar zou weer enige verkoeling zijn, of in ieder geval volk langs de kant, met een tuinslang!
Maar Beuningen was VOL: er konden nauwelijks nog mensen bij, op de straat: doordat de organisatie de 30 en 40 km eerder had laten starten, kwam nu voor mijn gevoel 'iedereen' tegelijk in Beuningen aan - er was geen doorkomen aan!
Iets lopen, dat zelfs maar leek op een 'eigen tempo' was uitgesloten en iets aanpakken van de kant werd vrijwel nét zo onmogelijk!
Doorlopen naar het Meeting Point van de Gouden Kruisdragers, dan maar: daar wist ik, dat ik in ieder geval even zou kunnen zitten en wat zou kunnen drinken. Bij het punt aangekomen bleek ook hier het effect van de aangepaste starttijden; de post was bommetje vol en er was nauwelijks een zitplaats te krijgen. Dit ben ik niet gewend! Een mevrouw vertelde mij 'dat dit bij de Vierdaagse hoort: dat is toch gezellig?

Mijn hoofd stond niet naar gezelligheid: ik moest zo snel mogelijk terug naar Nijmegen zien te komen - alleen op die manier zou ik nog aan voldoende rust kunnen komen, om om 17.00 u aan de start van de Ereronde te verschijnen. De weg van Beuningen naar Nijmegen werd een hel: de hitte, de drukte, mijn protesterende lijf....... WAT DOE IK HIER? - Ik HAAT drukte!
Er knapte iets van binnen.

Slalommend door de traag meanderende stoet, bereikte in de Wedren: ik was kapot - volkomen uit mijn ritme - uitgedroogd - alleen. Het was tien voor half twee. Ik meldde me bij de Judoschool, waar ik ' s morgens mijn spullen voor de Ereronde had geparkeerd en meldde, dat ik die avond niet zou gaan lopen. Gelukkig was er begrip voor de situatie.
Ik dronk wat en ging in de schaduw zitten. Bijkomen, uithijgen, nadenken.
Toen op de fiets gestapt en naar de camping gegaan: douchen, een paar uur slaap.
Aan het eind van de middag de telefoon gepakt: een what's app-bericht van mijn schoonmoeder, die meldde, dat Nathan zijn begeleider aan de laatste controle had laten staan en nu zelf spoorloos was. Nils gebeld, die zijn broer wist te traceren: die was al op de fiets onderweg naar zijn logeeradres. Toen dit 'binnenbrandje' geblust was, bericht van Mira: haar fiets was gestolen.....
Nee dit was duidelijk niet onze dag.

's Avonds bij het avondeten kon ik alleen drie raketjes op - het lijf wilde nog geen energie opnemen. Intussen vocht het personeel van het campingrestaurant tegen de striemende slagregens die het tentdoek geselden. Ik was blij, dat ik op dat moment niet op het parcours was. Vlak voor ik mijn ogen dichtdeed, nog een laatste berichtje: Mira's fiets was terecht.

Nee, alles bij elkaar: dit was niet onze fijnste dag van de week :icon_rolleyes: .

_________________
Ambulo ergo sum


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2016, 17:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2098
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Jeetje Coert wat een verhaal......het was duidelijk jullie dag niet. Hoop dat niet een al te grote stempel op deze 4daagse in zijn geheel heeft gezet :icon_confused:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2016, 17:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
postmuts schreef:
Jeetje Coert wat een verhaal......het was duidelijk jullie dag niet. Hoop dat niet een al te grote stempel op deze 4daagse in zijn geheel heeft gezet :icon_confused:

Nou zeker, wat een verhaal.
Wist wel dat je niet startte aan de ere-ronde omdat je een erg zware dag had op woensdag.
Dat bleek dus nog zacht uitgedrukt.
Een aangepast menu in de Oase de 3de dag was wel een uitkomst.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2016, 19:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Heftig zo'n dag. Goed dat je je verstand gebruikt hebt en niet de ereronde bent gaan lopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2016, 22:39 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Jeetje Coert, wat een heftige dag en wat heb je eigenlijk nog een geluk gehad dat je zonder flauwvallen of erger aan de finish bent gekomen. Wat je schrijft over de drukte en de behoefte aan water.... alleen daar krijg ik het al helemaal benauwd van. :icon_confused:
Natuurlijk een goede beslissing om die ereronde niet te doen. Tenslotte kan je ook teveel van je lijf vragen en het was wel even genoeg geweest zo. Jammer van Nils, maar het was zijn eigen beslissing. Gelukkig is het met Nathan uiteindelijk goed gekomen en was ook de fiets weer terecht. :icon_wink:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016, 11:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Wat een heftig verhaal Coert... verstandige keuze om het alleen bij de reguliere dagafstand te houden.
Stopt Nils helemaal met wandelen? Of alleen met de vierdaagse?

En Leonard: ook jouw verslag van dag 1 en 2 gelezen, leuk. Dag 3 en 4 ga ik nog lezen.
Een kleine opmerking: je bent op dag 2 niet door Leuth, maar door Leur gelopen. Leuth ligt iets verder van de route :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016, 12:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6735
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Een kleine opmerking: je bent op dag 2 niet door Leuth, maar door Leur gelopen. Leuth ligt iets verder van de route :icon_wink:


Ik hoop dat je mijn verslag t.z.t. ook kritisch zal bekijken. Ik ga hoogstwaarschijnlijk dingen door elkaar halen, waaronder plaatsnamen. :icon_redface:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016, 17:44 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 497
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:
Een kleine opmerking: je bent op dag 2 niet door Leuth, maar door Leur gelopen. Leuth ligt iets verder van de route :icon_wink:


Ik hoop dat je mijn verslag t.z.t. ook kritisch zal bekijken. Ik ga hoogstwaarschijnlijk dingen door elkaar halen, waaronder plaatsnamen. :icon_redface:



Allemachtig Coert wat een verhaal en wat een verstandige beslissing dat je die extra ronden niet hebt gelopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 03 Aug 2016, 22:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2460
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
De dag van Druten...
KLIKKLIK


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Druten (55 km)
BerichtGeplaatst: 04 Aug 2016, 11:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2098
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Carola schreef:
De dag van Druten...
KLIKKLIK

Wat heb jij een gezellige stijl van schrijven :icon_smile: beleef de hele dag met je mee, want idd wat was het warm en wat was het een lange rechte weg vanuit Druten, wij stonden daar op een kruising in de volle zon, was blij dat we een parasol mee hadden gekregen om schaduw te creëren


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.