Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 11:09

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2016, 21:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7535
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
mogten er mensen zijn die foto's van mij
van vandaag willen sturen graag via de email en niet via Facebook
zou ik zeer op prijs stellen dank jullie wel

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 19 Jul 2016, 15:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ed schreef:
Truitje schreef:
Danyell schreef:
Sorry dat ik er niet was vanmiddag, de drukte, de herrie en de warmte waren me teveel.
Heel veel plezier en succes voor iedereen!

Ik heb je gemist :icon_sad: Maar oh wat was het fijn iedereen weer even in het echie te kunnen zien :icon_mrgreen:


Een meeting op de 100ste en geen foto's....


Bertus was er, en dan geen foto's :icon_eek: dakannie :icon_lol:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 19 Jul 2016, 16:27 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Truitje schreef:
Ed schreef:
Truitje schreef:
Danyell schreef:
Sorry dat ik er niet was vanmiddag, de drukte, de herrie en de warmte waren me teveel.
Heel veel plezier en succes voor iedereen!

Ik heb je gemist :icon_sad: Maar oh wat was het fijn iedereen weer even in het echie te kunnen zien :icon_mrgreen:


Een meeting op de 100ste en geen foto's....


Bertus was er, en dan geen foto's :icon_eek: dakannie :icon_lol:


Daarom! En Marja was er toch ook?
Ik maak trouwens al jaaaaaren geen foto's meer van Blauwe Maandag!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2016, 14:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
http://myalbum.com/album/asYek7ExHiHC Hier zijn ze te vinden, de eerste foto's van Bertus, en wel die van de maandag. Ik heb er deze keer geen teksten opgedaan, die mogen jullie er lekker zelf bij denken :icon_lol:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2016, 14:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7535
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
http://myalbum.com/album/asYek7ExHiHC Hier zijn ze te vinden, de eerste foto's van Bertus, en wel die van de maandag. Ik heb er deze keer geen teksten opgedaan, die mogen jullie er lekker zelf bij denken :icon_lol:


de foto van mij met trudy en Martin is de leukste uit de serie van mij
de rest pffff verschrikkelijk zeg lijk van zijkant en achter enorm ff photoshop trudy naar maatje minder :icon_eek:

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2016, 17:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
joyke schreef:
Truitje schreef:
http://myalbum.com/album/asYek7ExHiHC Hier zijn ze te vinden, de eerste foto's van Bertus, en wel die van de maandag. Ik heb er deze keer geen teksten opgedaan, die mogen jullie er lekker zelf bij denken :icon_lol:


de foto van mij met trudy en Martin is de leukste uit de serie van mij
de rest pffff verschrikkelijk zeg lijk van zijkant en achter enorm ff photoshop trudy naar maatje minder :icon_eek:


Ja, dat heb je altijd met foto's van je zelf, dat heb ik ook :icon_rolleyes:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2016, 17:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7535
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
joyke schreef:
Truitje schreef:
http://myalbum.com/album/asYek7ExHiHC Hier zijn ze te vinden, de eerste foto's van Bertus, en wel die van de maandag. Ik heb er deze keer geen teksten opgedaan, die mogen jullie er lekker zelf bij denken :icon_lol:


de foto van mij met trudy en Martin is de leukste uit de serie van mij
de rest pffff verschrikkelijk zeg lijk van zijkant en achter enorm ff photoshop trudy naar maatje minder :icon_eek:


Ja, dat heb je altijd met foto's van je zelf, dat heb ik ook :icon_rolleyes:


erg he :icon_redface:

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2016, 23:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Nu eindelijk weer eens een foto album van mij. Het was zo fijn om er maandags weer eens bij te kunnen zijn, al die wandelvrienden en vriendinnen weer eens te kunnen zien en spreken. Dat heb ik wel gemist hoor. Ik ben dan ook nog steeds heel erg blij met de lift die we van Cobie konden krijgen. Ik ben die dag vooral druk geweest met het begroeten van en het praten met iedereen, maar tussendoor kon ik af en toe toch nog een foto maken. Veel plezier ermee : http://myalbum.com/album/y832GDIFTHJf


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2016, 09:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
http://myalbum.com/album/asYek7ExHiHC Hier zijn ze te vinden, de eerste foto's van Bertus, en wel die van de maandag. Ik heb er deze keer geen teksten opgedaan, die mogen jullie er lekker zelf bij denken :icon_lol:

@Bertus: prachtige foto's.
@Trudy: mooi album van gemaakt!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 05 Aug 2016, 19:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Truitje schreef:
Nu eindelijk weer eens een foto album van mij. Het was zo fijn om er maandags weer eens bij te kunnen zijn, al die wandelvrienden en vriendinnen weer eens te kunnen zien en spreken. Dat heb ik wel gemist hoor. Ik ben dan ook nog steeds heel erg blij met de lift die we van Cobie konden krijgen. Ik ben die dag vooral druk geweest met het begroeten van en het praten met iedereen, maar tussendoor kon ik af en toe toch nog een foto maken. Veel plezier ermee : http://myalbum.com/album/y832GDIFTHJf


Het was goed om je weer eens gezien en gesproken te hebben.
Leuke foto's !


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2016, 06:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7535
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
Nu eindelijk weer eens een foto album van mij. Het was zo fijn om er maandags weer eens bij te kunnen zijn, al die wandelvrienden en vriendinnen weer eens te kunnen zien en spreken. Dat heb ik wel gemist hoor. Ik ben dan ook nog steeds heel erg blij met de lift die we van Cobie konden krijgen. Ik ben die dag vooral druk geweest met het begroeten van en het praten met iedereen, maar tussendoor kon ik af en toe toch nog een foto maken. Veel plezier ermee : http://myalbum.com/album/y832GDIFTHJf

leuk gedaan trudy ook de album van Bertus

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 11 Aug 2016, 16:30 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1520
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Langzaam maar zeker komen mijn verslagen online.

Hierbij het verslag van zondag en maandag:

http://wandelenenmeer.blogspot.nl/2016/ ... start.html

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 12 Aug 2016, 15:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
liesie73 schreef:
Langzaam maar zeker komen mijn verslagen online.

Hierbij het verslag van zondag en maandag:

http://wandelenenmeer.blogspot.nl/2016/ ... start.html


Een leuk begin!! Nu al benieuwd naar de rest van de dagen!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 12 Aug 2016, 19:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Niet zozeer "blauwe" maandag, maar gewoon maandag!
Na de Jubileumparade en de indrukwekkende openingsceremonie op zondag is het vandaag tijd voor andere leuke dingen:
Als eerste de aanmelding voor de Vierdaagse zelf. Er is geen rij bij het aanmeldhokje, ik ben direct aan de beurt. De hele week trouwens zal er geen rij staan bij de afmeldhokjes van de 55 km, althans niet voor mij!
Ik haal de Goodybag op en wandel door naar de Glasstraat. Daar bevindt zich de Jacobskapel.

Ik ben vanaf ca. 10.30 uur in en rond de Jacobskapel te vinden. Deze kapel is vandaag speciaal geopend voor leden van het Sint Jacobs Genootschap, die ook de Vierdaagse lopen.
Ik ben geen lid van dit Genootschap maar wil hier toch wel graag een kijkje nemen. Liana komt ook en dan moet het vast lukken om mij naar binnen te loodsen.
De Jacobskapel wordt door een aantal Pelgrims gezien als HET startpunt voor de Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella.
En wat dichter bij huis: Hier kan worden gestart voor de Jacobsweg door Limburg. Er kan een stempel worden verkregen voor de Pelgrimspas, welke ik speciaal voor de te bewandelen Jacobsweg heb aangeschaft.
Ik word buiten al gastvrij en zeer vriendelijk onthaald met een stoel, een vers kopje koffie en een schitterende ansichtkaart die speciaal ter gelegenheid van de 100-ste editie is gemaakt. De kaart bevat mooie foto's van de buiten- en de binnenkant van de kapel en een Vierdaagse-gerelateerde foto. Hier ben ik echt blij mee!! Binnen kijk ik wat rond en raak met de gastheren en gastvrouwen in gesprek.
Buiten, naast de voordeur van de St. Jacobskapel is in 2009 een Stele onthuld en ingezegend. Deze Stele of informatiezuil van edelstaal markeert het beginpunt van deze Jakobsweg.
Maandelijks worden vanuit deze kapel vertrekkende Pelgrims ingezegend en uitgezwaaid.

Na dit mooie bezoek ga ik op weg naar de Stevenskerk voor mijn volgende "missie": Vandaag doe ik mee aan de Sponsortocht van de Walk of Wisdom, een Pelgrimstocht die vandaag de "loop" heeft georganiseerd om geld in te zamelen voor behoud van de openstelling van de Stevenskerk.
Er doen ongeveer 60 personen aan deze sponsorloop mee. Ik zou deze sponsortocht lopen samen met Aike. Nadat ik dit op het W4W-forum had gemeld, volgden er meerdere aanmeldingen van walkers om hier aan mee te doen. En dat enthousiasme vond ik erg leuk.
De Stevenskerk wordt gezien als start- en finishplek van de Walk of Wisdom, een eigentijdse Pelgrimstocht door het Rijk van Nijmegen. De route is gebaseerd op het Streekpad Nijmegen. De filosofie die erachter zit, kun je hier lezen: http://www.walkofwisdom.org
Ikzelf had het idee om deze Walk of Wisdom ook eens te lopen en vond het een leuk idee om vandaag met de sponsorloop mee te doen, om op die manier ook iets meer "achter de schermen te kunnen kijken".
De 1e en de laatste kilomeer van de Walk of Wisdom maken onderdeel uit van deze Sponsorloop en, samen met het verbindende gedeelte, wordt zo'n 3 km afgelegd.
Ik loop een eindje op met de oprichter van de Walk of Wisdom. Hij vindt het (uiteraard) leuk om te horen dat op dit forum aandacht is besteed aan de Walk of Wisdom.
Na de wandeling krijgen de deelnemers een mooie Prent als herinnering mee.

Na dit bezoek ga ik met enkelen van dit forum een lunch gebruiken in de stad en daarna gaan we met elkaar door naar de Walkers-4-Walkes forummeeting op de Wedren.
De lunch smaakt prima en de forum meeting is een weerzien van vele bekenden en het ontmoeten van voor mij, tot dan toe, nog onbekende personen.
Daarna ga ik met mijn huisgenoten van deze week pannenkoeken eten in de stad. Aike eet gezellig met ons mee en het eten smaakt goed!
Ik heb het een hele geslaagde dag gevonden!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blauwe maandag 2016
BerichtGeplaatst: 12 Aug 2016, 20:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Marko schreef:
Niet zozeer "blauwe" maandag, maar gewoon maandag!
Na de Jubileumparade en de indrukwekkende openingsceremonie op zondag is het vandaag tijd voor andere leuke dingen:
Als eerste de aanmelding voor de Vierdaagse zelf. Er is geen rij bij het aanmeldhokje, ik ben direct aan de beurt. De hele week trouwens zal er geen rij staan bij de afmeldhokjes van de 55 km, althans niet voor mij!
Ik haal de Goodybag op en wandel door naar de Glasstraat. Daar bevindt zich de Jacobskapel.

Ik ben vanaf ca. 10.30 uur in en rond de Jacobskapel te vinden. Deze kapel is vandaag speciaal geopend voor leden van het Sint Jacobs Genootschap, die ook de Vierdaagse lopen.
Ik ben geen lid van dit Genootschap maar wil hier toch wel graag een kijkje nemen. Liana komt ook en dan moet het vast lukken om mij naar binnen te loodsen.
De Jacobskapel wordt door een aantal Pelgrims gezien als HET startpunt voor de Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella.
En wat dichter bij huis: Hier kan worden gestart voor de Jacobsweg door Limburg. Er kan een stempel worden verkregen voor de Pelgrimspas, welke ik speciaal voor de te bewandelen Jacobsweg heb aangeschaft.
Ik word buiten al gastvrij en zeer vriendelijk onthaald met een stoel, een vers kopje koffie en een schitterende ansichtkaart die speciaal ter gelegenheid van de 100-ste editie is gemaakt. De kaart bevat mooie foto's van de buiten- en de binnenkant van de kapel en een Vierdaagse-gerelateerde foto. Hier ben ik echt blij mee!! Binnen kijk ik wat rond en raak met de gastheren en gastvrouwen in gesprek.
Buiten, naast de voordeur van de St. Jacobskapel is in 2009 een Stele onthuld en ingezegend. Deze Stele of informatiezuil van edelstaal markeert het beginpunt van deze Jakobsweg.
Maandelijks worden vanuit deze kapel vertrekkende Pelgrims ingezegend en uitgezwaaid.

Na dit mooie bezoek ga ik op weg naar de Stevenskerk voor mijn volgende "missie": Vandaag doe ik mee aan de Sponsortocht van de Walk of Wisdom, een Pelgrimstocht die vandaag de "loop" heeft georganiseerd om geld in te zamelen voor behoud van de openstelling van de Stevenskerk.
Er doen ongeveer 60 personen aan deze sponsorloop mee. Ik zou deze sponsortocht lopen samen met Aike. Nadat ik dit op het W4W-forum had gemeld, volgden er meerdere aanmeldingen van walkers om hier aan mee te doen. En dat enthousiasme vond ik erg leuk.
De Stevenskerk wordt gezien als start- en finishplek van de Walk of Wisdom, een eigentijdse Pelgrimstocht door het Rijk van Nijmegen. De route is gebaseerd op het Streekpad Nijmegen. De filosofie die erachter zit, kun je hier lezen: http://www.walkofwisdom.org
Ikzelf had het idee om deze Walk of Wisdom ook eens te lopen en vond het een leuk idee om vandaag met de sponsorloop mee te doen, om op die manier ook iets meer "achter de schermen te kunnen kijken".
De 1e en de laatste kilomeer van de Walk of Wisdom maken onderdeel uit van deze Sponsorloop en, samen met het verbindende gedeelte, wordt zo'n 3 km afgelegd.
Ik loop een eindje op met de oprichter van de Walk of Wisdom. Hij vindt het (uiteraard) leuk om te horen dat op dit forum aandacht is besteed aan de Walk of Wisdom.
Na de wandeling krijgen de deelnemers een mooie Prent als herinnering mee.

Na dit bezoek ga ik met enkelen van dit forum een lunch gebruiken in de stad en daarna gaan we met elkaar door naar de Walkers-4-Walkes forummeeting op de Wedren.
De lunch smaakt prima en de forum meeting is een weerzien van vele bekenden en het ontmoeten van voor mij, tot dan toe, nog onbekende personen.
Daarna ga ik met mijn huisgenoten van deze week pannenkoeken eten in de stad. Aike eet gezellig met ons mee en het eten smaakt goed!
Ik heb het een hele geslaagde dag gevonden!!


En ik vond het een heel geslaagd (begin van de rest van je) verslag :icon_mrgreen: :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.