Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 14 Mei 2024, 22:54

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016, 13:10 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
ik zit nu de laatste beelden te kijken van de hele uitzending van vrijdag....om 10 voor 6 was nog niet bekend dat er later binnen gekomen mocht worden......


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016, 13:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2624
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Uit het persbericht van de 4daagse organisatie:
Let op: de finishlocatie Wedren is alleen toegankelijk voor de wandelaars.
Eens kijken of ik dit jaar wel een reactie hierop krijg, tot op hedne elkaar jaar een mailtje hierover verzonden ZONDER reactie :icon_redface:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016, 13:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2624
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Ik lees hier vna alles over drukte niet je tempo kunnen lopen.
Zelf heb ik dit jaar vlot doorgelopen, maar met het oog op de warmte, gewoon wat langerwe rusten genomen in de 2e helft.

Goed dan volgt standaard de reactie: ben je er nu pas (al dan niet als grapje)
Voor het eerst sinds jaaaren: geen polonaise in Elst > de hele weg voor mezelf
In Wijchen een "leeg" marktplein, alleen bij de start even om de 40ers heen die al gezellig voor de poorten stonden
"Groesbeek" de supporter langs de kant zien zitten

En op tijd binnen(16.20-16.45-16.50 en 17.00 uur) zonder wachttijden op de Wedren.

Voordat ik aan deze 4daagse begon, was mij gedachte "dit is de laatste" vanwege de drukte waar ik steeds meer tegen opzag.
Maar nu ......misschien volgend jaar weer.

En over het verlengen van de tijden, zoals door anderen al geschreven het is een prestatie wandelmars, al wil de media ons anders doen geloven.
Ik mag 40 maar loop de 50, maar mocht blijken dat ik dit niet binnen de tijd zou kunnen doen dan hoor ik hier niet meer op die afstand thuis en moet ik kiezen voor 40 en niet zeuren :icon_eek:
Maar dit is mijn beleving/mening


Laatst gewijzigd door Berend-Botje op 02 Aug 2016, 18:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016, 14:15 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1000
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Wat mij is opgevallen tijdens deze editie (misschien ook wel veroorzaakt door de grote groep herintreders): de hoge mate van oubolligheid van de liedjes die door de wandelmeute werd gezongen. Vele potjes met vet, Rosemarie etc. etc.
Een reis terug in de tijd? Van mij hoeft dat niet......


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016, 14:40 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jul 2014, 18:00
Berichten: 28
Leeftijd: 42
Kilometers gelopen: 1500
Merk wandelschoenen: meindl
Peter B schreef:
Wat mij is opgevallen tijdens deze editie (misschien ook wel veroorzaakt door de grote groep herintreders): de hoge mate van oubolligheid van de liedjes die door de wandelmeute werd gezongen. Vele potjes met vet, Rosemarie etc. etc.
Een reis terug in de tijd? Van mij hoeft dat niet......


Ik vind dat er echt erg weinig werd gezongen deze editie. Vind het juist zo leuk als grote groepen zingend voorbij lopen. Maar had vast met de hitte te maken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 03 Aug 2016, 16:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6097
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
Ik was blij met de in- en uitgang bij de wedren op het einde van de dag! En ik heb niet een keer in de rij hoeven staan voor mijn kaartje en beloning dus ik heb denk ik mazzel gehad. Verder heb ik het prima naar mijn zin gehad! Is het al 18 juli???

Eerst 20 mei :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 03 Aug 2016, 17:21 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Berend-Botje schreef:
Ik lees hier vna alles over drukte niet je tempo kunnen lopen.
Zelf heb ik dit jaar vlot doorgelopen, maar met het oog op de warmte, gewoon wat langerwe rusten genomen in de 2e helft.

Goed dan volgt standaard de reactie: ben je er nu pas (al dan niet als grapje)
Voor het eerst sinds jaaaren: geen polonaise in Elst > de hele weg voor mezelf
In Wijchen een "leeg" marktplein, alleen bij de start even om de 40ers heen die al gezellig voor de poorten stonden
"Groesbeek" de supporter langs de kant zien zitten

En op tijd binnen(16.20-16.45-16.50 en 17.00 uur) zonder wachttijden op de Wedren.

Voordat ik aan deze 4daagse begon, was mij gedachte "dit is de laatste" vanwege de drukte waar ik steeds meer tegen opzag.
Maar nu ......misschien volgend jaar weer.

En over het verlengen van de tijden, zoals door anderen al geschreven het is een prestatie wandelmars, al wil de media ons anders doen geloven.
Ik mag 40 maar loop de 50, maar mocht blijken dat ik dit niet binnen de tijd zou kunnen doen dan hoor ik hier niet meer op die afstand thuis en moet ik kiezen voor 40 en niet zeuren :icon_eek:
Maar dit is mijn beleving/mening




ben het helemaal met je eens


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 03 Aug 2016, 22:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Spatoes schreef:
Ineke61 schreef:
Ik was blij met de in- en uitgang bij de wedren op het einde van de dag! En ik heb niet een keer in de rij hoeven staan voor mijn kaartje en beloning dus ik heb denk ik mazzel gehad. Verder heb ik het prima naar mijn zin gehad! Is het al 18 juli???

Eerst 20 mei :icon_biggrin:

Oh ja! Leukkkkk!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 18 Aug 2016, 10:40 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd

Geregistreerd: 29 Okt 2007, 14:58
Berichten: 346
Woonplaats: Breda
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 7+
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hoka
Mood: Gewoon
Vandaag een reactie gekregen op mijn mail mbt de fietsenstalling en de zwart/mee lopers en drukte op de wedren op vrijdag:

'De komende maanden vindt een uitgebreide evaluatie van de Vierdaagse plaats met medewerkers binnen onze organisatie en ook met alle betrokken instanties zoals defensie, doortochtgemeenten en sponsoren. Wij zullen uw suggestie inzake de fietsenstalling voorleggen aan de verantwoordelijke functionarissen, zodat zij op de hoogte zijn van uw ervaringen en er mogelijk hun voordeel mee kunnen doen.

Op vrijdag wordt het start/finish terrein om veiligheidsredenen afgesloten voor bezoekers van 08.00 uur tot in de middag. Het terrein is dan alleen toegankelijk voor wandelaars en medewerkers, om de wandelaars zoveel mogelijk de ruimte te geven om zich af te melden bij de registratiebureaus. Dat er via het parcours toch vrienden en familie van wandelaars op het start/finish terrein terecht komen kan niet gehandhaafd worden. Daarnaast wordt er op de vrijdag grenzend aan het start- en finishterrein een aparte plek ingericht voor wandelaars en hun supporters: de Meet&Greet. Hier kunnen op vrijdagmiddag de wandelaars met hun familie en vrienden afspreken nadat zij hun beloning in ontvangst hebben genomen, zodat er een betere verdeling van de drukte ontstaat. Daarnaast is dit jaar de looproute van de wandelaars naar de registratiebureaus aangepast om een betere doorstroom te bevorderen. Ondanks deze maatregelen blijft de Vierdaagse een wandelevenement met ruim 45.000 wandelaars, waarbij drukte op bepaalde momenten onvermijdelijk is.'

Met andere woorden; aan de drukte zullen/kunnen ze niks (meer) doen (als wat ze al doen).
Ben wel benieuwd of er wat zal veranderen aan de fietsenstalling :)

_________________
Onze trip USA: http://michel-en-rachel.reismee.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 18 Aug 2016, 19:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05
Berichten: 2057
Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Rachel schreef:
Vandaag een reactie gekregen op mijn mail mbt de fietsenstalling en de zwart/mee lopers en drukte op de wedren op vrijdag:

'De komende maanden vindt een uitgebreide evaluatie van de Vierdaagse plaats met medewerkers binnen onze organisatie en ook met alle betrokken instanties zoals defensie, doortochtgemeenten en sponsoren. Wij zullen uw suggestie inzake de fietsenstalling voorleggen aan de verantwoordelijke functionarissen, zodat zij op de hoogte zijn van uw ervaringen en er mogelijk hun voordeel mee kunnen doen.

Op vrijdag wordt het start/finish terrein om veiligheidsredenen afgesloten voor bezoekers van 08.00 uur tot in de middag. Het terrein is dan alleen toegankelijk voor wandelaars en medewerkers, om de wandelaars zoveel mogelijk de ruimte te geven om zich af te melden bij de registratiebureaus. Dat er via het parcours toch vrienden en familie van wandelaars op het start/finish terrein terecht komen kan niet gehandhaafd worden. Daarnaast wordt er op de vrijdag grenzend aan het start- en finishterrein een aparte plek ingericht voor wandelaars en hun supporters: de Meet&Greet. Hier kunnen op vrijdagmiddag de wandelaars met hun familie en vrienden afspreken nadat zij hun beloning in ontvangst hebben genomen, zodat er een betere verdeling van de drukte ontstaat. Daarnaast is dit jaar de looproute van de wandelaars naar de registratiebureaus aangepast om een betere doorstroom te bevorderen. Ondanks deze maatregelen blijft de Vierdaagse een wandelevenement met ruim 45.000 wandelaars, waarbij drukte op bepaalde momenten onvermijdelijk is.'

Met andere woorden; aan de drukte zullen/kunnen ze niks (meer) doen (als wat ze al doen).
Ben wel benieuwd of er wat zal veranderen aan de fietsenstalling :)


Ik was om 16.00 h bij de ingang aan de kant van het Julianaplein. In die straat stonden alle hekken open en kon alles door kinderwagens etc.
Alleen die ene fietser die hield hij tegen. Hij moest toch iets te doen hebben.

_________________
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 07:24 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 799
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Ruud schreef:
Rachel schreef:
Vandaag een reactie gekregen op mijn mail mbt de fietsenstalling en de zwart/mee lopers en drukte op de wedren op vrijdag:

'De komende maanden vindt een uitgebreide evaluatie van de Vierdaagse plaats met medewerkers binnen onze organisatie en ook met alle betrokken instanties zoals defensie, doortochtgemeenten en sponsoren. Wij zullen uw suggestie inzake de fietsenstalling voorleggen aan de verantwoordelijke functionarissen, zodat zij op de hoogte zijn van uw ervaringen en er mogelijk hun voordeel mee kunnen doen.

Op vrijdag wordt het start/finish terrein om veiligheidsredenen afgesloten voor bezoekers van 08.00 uur tot in de middag. Het terrein is dan alleen toegankelijk voor wandelaars en medewerkers, om de wandelaars zoveel mogelijk de ruimte te geven om zich af te melden bij de registratiebureaus. Dat er via het parcours toch vrienden en familie van wandelaars op het start/finish terrein terecht komen kan niet gehandhaafd worden. Daarnaast wordt er op de vrijdag grenzend aan het start- en finishterrein een aparte plek ingericht voor wandelaars en hun supporters: de Meet&Greet. Hier kunnen op vrijdagmiddag de wandelaars met hun familie en vrienden afspreken nadat zij hun beloning in ontvangst hebben genomen, zodat er een betere verdeling van de drukte ontstaat. Daarnaast is dit jaar de looproute van de wandelaars naar de registratiebureaus aangepast om een betere doorstroom te bevorderen. Ondanks deze maatregelen blijft de Vierdaagse een wandelevenement met ruim 45.000 wandelaars, waarbij drukte op bepaalde momenten onvermijdelijk is.'

Met andere woorden; aan de drukte zullen/kunnen ze niks (meer) doen (als wat ze al doen).
Ben wel benieuwd of er wat zal veranderen aan de fietsenstalling :)


Ik was om 16.00 h bij de ingang aan de kant van het Julianaplein. In die straat stonden alle hekken open en kon alles door kinderwagens etc.
Alleen die ene fietser die hield hij tegen. Hij moest toch iets te doen hebben.


Je moet sowieso nooit ruzie maken met een vrouw die achter een kinderwagen loopt. De fietsers kan je nog tegenhouden op grond dat ze daar niet mogen fietsen...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 09:13 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd

Geregistreerd: 29 Okt 2007, 14:58
Berichten: 346
Woonplaats: Breda
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 7+
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hoka
Mood: Gewoon
Haha, nee, met een vrouw achter een kinderwagen moet je geen ruzie maken, maar de mensen die de wedren vrij houden van fietsers zouden een dame achter een kinderwagen ook kunnen verzoeken om buiten de hekken/het parcours te blijven :)
En dat gebeurd naar mijn mening, zeker na 16:00uur, te weinig. Terwijl juist de laatste lopers het het zwaarst hebben (over het algemeen) en die willen dus niet tussen de wandelwagens naar hun afmeldhokje moeten lopen.

_________________
Onze trip USA: http://michel-en-rachel.reismee.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 10:30 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 799
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, om alleen de wandelaars toe te laten op de wedren? Iedereen die geen bandje kan laten zien om de pols, komt er gewoon niet in. Lijkt mij echt niet moeilijk om te handhaven.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 12:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Rachel schreef:
Vandaag een reactie gekregen op mijn mail mbt de fietsenstalling en de zwart/mee lopers en drukte op de wedren op vrijdag:

'De komende maanden vindt een uitgebreide evaluatie van de Vierdaagse plaats met medewerkers binnen onze organisatie en ook met alle betrokken instanties zoals defensie, doortochtgemeenten en sponsoren. Wij zullen uw suggestie inzake de fietsenstalling voorleggen aan de verantwoordelijke functionarissen, zodat zij op de hoogte zijn van uw ervaringen en er mogelijk hun voordeel mee kunnen doen.

Op vrijdag wordt het start/finish terrein om veiligheidsredenen afgesloten voor bezoekers van 08.00 uur tot in de middag. Het terrein is dan alleen toegankelijk voor wandelaars en medewerkers, om de wandelaars zoveel mogelijk de ruimte te geven om zich af te melden bij de registratiebureaus. Dat er via het parcours toch vrienden en familie van wandelaars op het start/finish terrein terecht komen kan niet gehandhaafd worden. Daarnaast wordt er op de vrijdag grenzend aan het start- en finishterrein een aparte plek ingericht voor wandelaars en hun supporters: de Meet&Greet. Hier kunnen op vrijdagmiddag de wandelaars met hun familie en vrienden afspreken nadat zij hun beloning in ontvangst hebben genomen, zodat er een betere verdeling van de drukte ontstaat. Daarnaast is dit jaar de looproute van de wandelaars naar de registratiebureaus aangepast om een betere doorstroom te bevorderen. Ondanks deze maatregelen blijft de Vierdaagse een wandelevenement met ruim 45.000 wandelaars, waarbij drukte op bepaalde momenten onvermijdelijk is.'

Met andere woorden; aan de drukte zullen/kunnen ze niks (meer) doen (als wat ze al doen).
Ben wel benieuwd of er wat zal veranderen aan de fietsenstalling :)

Die looproute naar de registratie bureaus was dit jaar wel beter vond ik: geen tegenliggers! Alleen op vrijdag vond ik dat lastig omdat mijn fiets net aan de andere kant stond....waardoor ik het parcours over moest steken. Dat was dus niet handig van mij, volgend jaar maar weer bij de fietsenstalling neerzetten!
Maar dat de organisatie de suggesties ter verbetering serieus nemen vind ik een goede zaak!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Leermomenten 4 Daagse 2016
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016, 12:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Misschien wordt het tijd dat de wandelaars zelf verstandig worden.
Wie zijn familie liefheeft laat ze thuis :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.