Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 15:39

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Vierdaagse t-shirts gezocht
BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2016, 17:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Oproep van de Vierdaagse op Facebook:

Gezocht: groeps- of bedrijfsshirts voor Vierdaagsetentoonstelling in Museum Het Valkhof
Museum Het Valkhof presenteert van 28 mei t/m 4 september 2016 de tentoonstelling ‘100ste Vierdaagse - Wandel door de tijd'. Wandelaars en niet-wandelaars: iedereen kan de magie van de Vierdaagse in het Nijmeegse museum ervaren!
Voor één van de zalen is het museum nog op zoek naar bedrijfs- op groepsshirts die in de loop van de jaren speciaal voor de Vierdaagse zijn gemaakt. Dus heb je nog een shirt in de kast liggen en wil je deze ter beschikking stellen aan het museum? Stuur ‘m dan op! Het museum maakt een selectie uit alle ingezonden shirts. Komt jouw shirt in de tentoonstelling te hangen, dan ontvang je een uitnodiging voor de feestelijke opening van de expositie!
Je kunt jouw shirt, samen met een briefje met daarop naam, adres, mailadres en telefoonnummer, tot uiterlijk 1 april opsturen naar:
Museum Het Valkhof
T.a.v. Maartje Koekkoek
Postbus 1474
6501 BL Nijmegen
Let op: je kunt je shirt van 6 september tot en met 18 september 2016 onder openingstijden weer ophalen in het museum. Shirts kunnen helaas niet per post worden geretourneerd. Shirts die na 18 september nog niet zijn opgehaald, worden niet meer bewaard. Opsturen van het shirt betekent dat je akkoord gaat met deze voorwaarde.
Voor eventuele vragen kunt u een mail sturen naar m.koekkoek@museumhetvalkhof.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Vierdaagse t-shirts gezocht
BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2016, 17:50 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Aug 2007, 11:24
Berichten: 302
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: > 40000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 13
100+ wandelingen: 30
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Ik heb wel een aantal jaar gelopen met ING-verzorging. Via google las ik op Tiny Kouterse weblog tegen dat dat al sinds 2009 niet meer bestaat (de tijd vliegt). T-shirts, daarvan heb ik er nog wel een aantal van (oranje, wit, blauw). Mijn collega's hebben in het jaar dat 1 dag ingekort werd wegens warmte vooraf een wandelshirt met viltstift bewerkt met succeswensen. Een van mijn collega's had als bijnaam "het zonnetje". Tijdens deze editie kreeg ik soms boze blikken omdat er stond: "ik doe de groeten aan het calamiteitenteam en het zonnetje". Calamiteitenteam heeft dan weer betrekking op mijn werk. Met temperaturen tussen 30 en 35 graden valt deze begroeting niet bij iedereen in goede aarde. Ik verwacht echter niet dat dit speciaal genoeg is voor de tentoonstelling. Daarnaast waren dit wel hele leuke jaren. Tijdens de periode van de ING-verzorging ook een aantal keer met mijn zusje de Vierdaagse gelopen, wat nog steeds de leukste en voor mij de gezelligste jaren waren. Nog steeds kom ik elk jaar een paar ING-lopers tegen tijdens training of de Vierdaagse.

Overigens ben ik zeker wel van plan om de tentoonstelling te bezoeken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Vierdaagse t-shirts gezocht
BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2016, 21:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4942
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Wat een leuk idee! Ga zeker de tentoonstelling bezoeken en misschien heeft J. Iets voor de collectie..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Vierdaagse t-shirts gezocht
BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2016, 17:24 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Ik heb inderdaad nog zo'n t-shirt. Knalgroen uit de jaren 90. Toen heb ik een keer meegedaan met zorgverzekeraar VGZ (toen ook nog sponsor van de Vierdaagse). Ik heb er wel een stuk of 5, dus wil er best eentje afstaan. Hoef ik ook niet terug, voor mij part gebruiken ze hem na afloop van de tentoonstelling om de vloer te dweilen of zo.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.