Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Mrt 2024, 03:28

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 23 Feb 2018, 09:47 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Jeltsje schreef:
Rob Mans schreef:
Ineke61 schreef:
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!

Dank je wel!

Vind het wel meevallen hoor met de prijs. In het geval voor mij 40 euro is 10 euro per dag. Onderstaande is wat er voor die 40 euro 4 dagen zal worden geboden....

Met de verzorgingskaart bent u verzekerd van een goede rustpost met zitplaatsen op (ongeveer) elke 10 kilometer. Daarmee krijgt u de rest van de Vierdaagse voldoende te eten en te drinken: soep, fruit, melk, koffie, thee, limonade, koek, snoep, gehaktballen, slaatjes, worst, chips, kortom eigenlijk alles. We hebben dit jaar ook weer belegde broodjes, op 2 rustposten per dag.

Ik maak dit jaar geen gebruik van de rustposten AGS (sorry Carla en Eric) en de KWBN. Voor mij alleen de 3 stops per dag bij de RET.

Dat kan natuurlijk niet :mrgreen:


Ik voorzie /:-) problemen ...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 23 Feb 2018, 09:50 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Rob Mans schreef:
Ineke61 schreef:
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!

Dank je wel!

Vind het wel meevallen hoor met de prijs. In het geval voor mij 40 euro is 10 euro per dag. Onderstaande is wat er voor die 40 euro 4 dagen zal worden geboden....

Met de verzorgingskaart bent u verzekerd van een goede rustpost met zitplaatsen op (ongeveer) elke 10 kilometer. Daarmee krijgt u de rest van de Vierdaagse voldoende te eten en te drinken: soep, fruit, melk, koffie, thee, limonade, koek, snoep, gehaktballen, slaatjes, worst, chips, kortom eigenlijk alles. We hebben dit jaar ook weer belegde broodjes, op 2 rustposten per dag.

Ik maak dit jaar geen gebruik van de rustposten AGS (sorry Carla en Eric) en de KWBN. Voor mij alleen de 3 stops per dag bij de RET.


Voor mij wordt het 50 euro, 12,50 euro per dag, om de 10 km een rustpunt. Dat heb je er zo uit...
De vorige keer hadden ze lekkere soep, broodje hotdog, stukjes worst, kaas, komkommer, belegde broodjes.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 23 Feb 2018, 09:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4383
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik kies er juist voor om dit jaar geen gebruik te maken van van tevoren geregelde rustpunten. Normaal meldde ik me altijd bij Gemeente Nijmegen, maar omdat deze rustposten bijna iedere dag samen vallen met de Oase heb ik vorig jaar maar bij 2 van de 8 rustpunten mijn neus laten zien, en dan met name ook nog omdat mijn ouders daar vrijwiliger waren. Dit jaar kan ik dus gaan zitten/staan waar ik wil!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2018, 01:11 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Ik vond het vorig jaar tegenvallen. Ik miste nogal wat rustposten (je moet goed weten waar ze staan) en de voorraad viel tegen. Slechts op 1 dag hadden ze een broodje. Als je aan de late kant bent, dan zijn die al op. En om er nou alleen voor de dropjes langs te gaan.... Ik heb het uitgeprobeerd maar zou het zelf niet weer doen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2018, 18:52 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 13 Jul 2016, 09:11
Berichten: 95
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Zonder enige twijfel durf ik te stellen dat ik dankzij de RET punten mijn 1e vierdaagse heb uitgelopen. Heerlijk van punt naar punt en dus 50 km in kleine stukjes. Altijd een stoel vrij met een koud glas karnemelk, een broodje of anders lekkers.
Geen twijfel dus of ik dit jaar weer inschrijf bij RET. Super verzorgd, aardige mensen en een hele schappelijke prijs. Ik zou er niet over twijfelen.

Het missen van de punten lijkt mij niet echt mogelijk. Je krijgt een duidelijke kaart met daarop ook nog de adresgegevens. Daarbij zelfs nog een (duidelijke) foto van de locatie bijgevoegd. Ook hangt er een vlag van de RET. Even goed kijken op je rust waar het volgende punt zich bevindt en het wijst zichzelf.


Laatst gewijzigd door Spirit op 27 Feb 2018, 09:37, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2018, 19:10 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1132
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Ik moet mijn eerste vierdaagse nog lopen en me verdiepen in de rustplaatsen. De een zweert bij dit, de ander bij dat en de derde ziet het wel en gaat op de bonnefooi. Mocht ik dit jaar mee mogen doen dan vind ik de RET in elk geval interessant.

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.