Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 21 Okt 2019, 05:22

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Nijmeegse 4 Daagse 16 t/m 19 juli 2019
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2019, 22:16 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Berend-Botje schreef:
Wil1956 schreef:
Ed schreef:
Er is wat veranderd in die 13 jaar forum, zit niet in een app groep maar snap wel dat men snel wil schakelen met de beschikbare media.
Wandel zelf erg weinig dus geen verhalen van mij,af en toe wat plaatjes op FB.

De oude kern zit inderdaad ergens anders maar misschien zijn er weinig nieuwe leden bijgekomen of hebben zij weinig vragen?

Ik mag me denk ik ook wel tot de oude kern rekenen, maar zit nergens anders. Zou ook niet weten waar ik de rest vd kern dan zou moeten vinden :-((

De kern heeft mij opgezocht https://photos.app.goo.gl/5qYKjj7ggEqa3PfY7
ff of topic.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2019, 23:14 
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 50+
Afstand 2019: 30
Loopnummer 2019: wandelscho
Kilometers gelopen: 534
Aantal N4D volbracht: 8
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Ed schreef:
Berend-Botje schreef:
Wil1956 schreef:
Ed schreef:
Er is wat veranderd in die 13 jaar forum, zit niet in een app groep maar snap wel dat men snel wil schakelen met de beschikbare media.

De oude kern zit inderdaad ergens anders maar misschien zijn er weinig nieuwe leden bijgekomen of hebben zij weinig vragen?

Ik mag me denk ik ook wel tot de oude kern rekenen, maar zit nergens anders. Zou ook niet weten waar ik de rest vd kern dan zou moeten vinden :-((

ff of topic.

Ah, dus daar zijn ze!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2019, 23:24 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: 19+
Aantal N4D volbracht: 11
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
footloose schreef:
Ed schreef:
Berend-Botje schreef:
Wil1956 schreef:
Ed schreef:

ff of topic.

Ah, dus daar zijn ze!

Ach, leuk de oude garde. Soms kom je een paar nog wel eens tegen :lol:
Tijd voor een nieuwe oude garde :vague:

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 10:18 
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 53
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa Renegade
qltel schreef:
Sammie6306 schreef:
Waarom Frank?

Omdat ik het gevoel heb dat 50 teveel is voor me.

Ik doe liever 40 en dan 4 ontzettend leuke dagen hebben en het halen, dan dat ik 50 ga doen en uitval. Maar wellicht bedenk ik me nog. Ik heb nog tot 11 juli. :)

En misschien dat dit wel wat verduidelijking behoeft.

Begin dit jaar heb ik samen met Martin en Toon van Arnhem naar Nijmegen gelopen. Verkeerde schoenen aan, resultaat ontelbaar aantal blaren.

Intussen geconstateerd dat ik scheef loop, mijn schoenen slijten vooral aan de buitenkant af. Ik schijn beginnende platvoeten te hebben, hiervoor inlegzooltjes gekregen. Tijdje rustig aan gedaan om aan die zooltjes te wennen. Weer wandeling gemaakt van ruim 30 km en aardig wat blaren. Lijkt dus ook niet goed te werken.

Nieuwe Lowas gekocht, hierop zoveel mogelijk gaan lopen om er zo snel mogelijk aan te wennen. 30+ wandeling gemaakt, na 20 km gingen ze knellen. Ondanks dat ze dezelfde maat zijn als ik altijd heb, blijken ze toch wat te klein te zijn.

Lowas besteld van een half maatje groter. Hiermee veel gelopen om eraan te wennen. 30+ wandeling gemaakt, maar mijn voeten deden na een tijdje best wel pijn. Ging allemaal niet lekker. Enkels waren ook rood.. Geen idee wat er aan de hand was, totdat mijn vrouw zei: heb je geen sokken van mij aan? Okee, die leken dus erg veel op mijn sokken, en waren dus best wel wat te klein.

En dan gisteren: Door mijn vrouw meegenomen naar Nijmegen. Daar uit de auto gezet en terug gelopen. Lange Heijendaal, heel stuk de route van het spoor richting Cuijk/Boxmeer gevolgd. Daarna door het bos richting Mook, langs de Romeinse villa in Plasmolen, hier het pad genomen richting st Jansberg (wat een prachtig pad is dat trouwens). over het landgoed st. Jansberg. Door het Reichswald/Kartenspielerweg, langs de 504 via Grünewald, Gochness & Gräfenthal naar Asperden, hier de weg naar Pfalzdorf genomen en door Pfalzdorf naar huis. De route was oorspronkelijk 33 km, maar aangezien het zo goed ging, ben ik niet zoals gepland door het Reichswald verder gegaan, maar dus dat langere stuk langs de 504 en Asperden. Toen ik nog +/- 2 km voor huis was kwam mijn vrouw me achterop gereden en vroeg of ik mee wilde rijden. Dat afgeslagen en ook de laatste 2 km gelopen. Gisteren was dus de eerste keer dat het echt fantastisch ging. Het weer was prima, de schoenen liepen lekker, ik heb serieus heel de dag genoten.

Nouja en nu heb ik dus 2 mogelijkheden. Opbouwen en kijken of ik het red om in de paar weken die nog resten op 50 km te komen en me daar goed bij te voelen, of toch kort voor 11 juli nog besluiten om terug te gaan naar de 40. Want 1 ding is zeker, ik ga niet meedoen aan de 4daagse om uit te vallen. Zoals bekend doet mijn moeder ook mee, het is voor haar de eerste keer en ik ben ontzettend trots op haar en ben ontzettend blij dat ze het doet. Ze is ook officieel de oudste debutant (en daardoor "bijzondere deelnemer") en ik wil gewoon met haar samen over de eindstreep lopen. We hebben zelfs al afgesproken waar we op elkaar wachten. :) Ik weet dus nog niet wat ik doe. Ik heb nog 3 weken om te beslissen.

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 10:33 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: 24.000 +++
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: MBT/Meindl
qltel schreef:
qltel schreef:
Sammie6306 schreef:
Waarom Frank?

Omdat ik het gevoel heb dat 50 teveel is voor me.

Ik doe liever 40 en dan 4 ontzettend leuke dagen hebben en het halen, dan dat ik 50 ga doen en uitval. Maar wellicht bedenk ik me nog. Ik heb nog tot 11 juli. :)

En misschien dat dit wel wat verduidelijking behoeft.

Begin dit jaar heb ik samen met Martin en Toon van Arnhem naar Nijmegen gelopen. Verkeerde schoenen aan, resultaat ontelbaar aantal blaren.

Intussen geconstateerd dat ik scheef loop, mijn schoenen slijten vooral aan de buitenkant af. Ik schijn beginnende platvoeten te hebben, hiervoor inlegzooltjes gekregen. Tijdje rustig aan gedaan om aan die zooltjes te wennen. Weer wandeling gemaakt van ruim 30 km en aardig wat blaren. Lijkt dus ook niet goed te werken.

Nieuwe Lowas gekocht, hierop zoveel mogelijk gaan lopen om er zo snel mogelijk aan te wennen. 30+ wandeling gemaakt, na 20 km gingen ze knellen. Ondanks dat ze dezelfde maat zijn als ik altijd heb, blijken ze toch wat te klein te zijn.

Lowas besteld van een half maatje groter. Hiermee veel gelopen om eraan te wennen. 30+ wandeling gemaakt, maar mijn voeten deden na een tijdje best wel pijn. Ging allemaal niet lekker. Enkels waren ook rood.. Geen idee wat er aan de hand was, totdat mijn vrouw zei: heb je geen sokken van mij aan? Okee, die leken dus erg veel op mijn sokken, en waren dus best wel wat te klein.

En dan gisteren: Door mijn vrouw meegenomen naar Nijmegen. Daar uit de auto gezet en terug gelopen. Lange Heijendaal, heel stuk de route van het spoor richting Cuijk/Boxmeer gevolgd. Daarna door het bos richting Mook, langs de Romeinse villa in Plasmolen, hier het pad genomen richting st Jansberg (wat een prachtig pad is dat trouwens). over het landgoed st. Jansberg. Door het Reichswald/Kartenspielerweg, langs de 504 via Grünewald, Gochness & Gräfenthal naar Asperden, hier de weg naar Pfalzdorf genomen en door Pfalzdorf naar huis. De route was oorspronkelijk 33 km, maar aangezien het zo goed ging, ben ik niet zoals gepland door het Reichswald verder gegaan, maar dus dat langere stuk langs de 504 en Asperden. Toen ik nog +/- 2 km voor huis was kwam mijn vrouw me achterop gereden en vroeg of ik mee wilde rijden. Dat afgeslagen en ook de laatste 2 km gelopen. Gisteren was dus de eerste keer dat het echt fantastisch ging. Het weer was prima, de schoenen liepen lekker, ik heb serieus heel de dag genoten.

Nouja en nu heb ik dus 2 mogelijkheden. Opbouwen en kijken of ik het red om in de paar weken die nog resten op 50 km te komen en me daar goed bij te voelen, of toch kort voor 11 juli nog besluiten om terug te gaan naar de 40. Want 1 ding is zeker, ik ga niet meedoen aan de 4daagse om uit te vallen. Zoals bekend doet mijn moeder ook mee, het is voor haar de eerste keer en ik ben ontzettend trots op haar en ben ontzettend blij dat ze het doet. Ze is ook officieel de oudste debutant (en daardoor "bijzondere deelnemer") en ik wil gewoon met haar samen over de eindstreep lopen. We hebben zelfs al afgesproken waar we op elkaar wachten. :) Ik weet dus nog niet wat ik doe. Ik heb nog 3 weken om te beslissen.

Frank, ik heb ook ooit, zo vlak voor de Vierdaagse, voor de keus gestaan tussen 40 en 50 km lopen.
Bij mij was het net andersom: ik had ingeschreven voor de 40 km en heb op het laatst, omdat het zo goed ging, voor de 50 km gekozen.
Doe wat goed bij je voelt en als dat de 40 km is dan is dat prima!
Ook jou (samen met je moeder uiteraard) zie ik graag aan het einde van de Via Gladiola, waar ik een plekje heb op Hoofdtribune B.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 13:24 
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 59
Afstand 2019: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 6
Merk wandelschoenen: Lowa Renegade laag
qltel schreef:
.... Zoals bekend doet mijn moeder ook mee, het is voor haar de eerste keer en ik ben ontzettend trots op haar en ben ontzettend blij dat ze het doet. Ze is ook officieel de oudste debutant (en daardoor "bijzondere deelnemer") en ik wil gewoon met haar samen over de eindstreep lopen. We hebben zelfs al afgesproken waar we op elkaar wachten. :) ....

Juist om deze reden zou ik het zekere voor het onzekere nemen!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 13:34 
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Cobie schreef:
qltel schreef:
.... Zoals bekend doet mijn moeder ook mee, het is voor haar de eerste keer en ik ben ontzettend trots op haar en ben ontzettend blij dat ze het doet. Ze is ook officieel de oudste debutant (en daardoor "bijzondere deelnemer") en ik wil gewoon met haar samen over de eindstreep lopen. We hebben zelfs al afgesproken waar we op elkaar wachten. :) ....

Zeker waar. Ik ga dus ook absoluut geen risico nemen en als ik ook maar de minste twijfel heb dat ik het niet ga halen, dan ga ik 40 doen dit jaar.

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 14:24 
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 61
Afstand 2019: nvt
Loopnummer 2019: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: Dijk Lelystad-Enkhuizen
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
qltel schreef:
Cobie schreef:
qltel schreef:

Zeker waar. Ik ga dus ook absoluut geen risico nemen en als ik ook maar de minste twijfel heb dat ik het niet ga halen, dan ga ik 40 doen dit jaar.

Op 8 km voor het einde zit een voortreffelijke rustpost, op de samen komst van de 30 en de 40/50. Goede verzorging en alleen maar bekende.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 14:43 
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 50+
Afstand 2019: 30
Loopnummer 2019: wandelscho
Kilometers gelopen: 534
Aantal N4D volbracht: 8
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Cobie schreef:
qltel schreef:

Ben ik het helemaal mee eens. Het is ook vast niet je laatste 4daagse.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 15:58 
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Auto gaat sneller schreef:
qltel schreef:

Op 8 km voor het einde zit een voortreffelijke rustpost, op de samen komst van de 30 en de 40/50. Goede verzorging en alleen maar bekende.

Hm, is ook een idee.... Zeker omdat jullie contact met me hebben via Whatsapp..

Moeten we er alleen niet voorbij lopen, zoals ik vorig jaar.. :)

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 16:28 
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 42
Afstand 2019: 50
Loopnummer 2019: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Scarpa Zen Pro
Als je niet 100% fit bent dan zou ik lekker voor de 40 gaan en genieten van deze zeer speciale editie voor jou. Wat gaaf, samen met jouw moeder!
Succes!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 17:10 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 42
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Je moet natuurlijk zelf je beslissing nemen Frank, maar als ik je relaas hoor dan lijkt het mij goed om dit jaar voor het zekere te gaan en de 40 te kiezen. Zeker ben je overigens nooit in het leven, maar met de 40 wel net iets meer dan met de 50. Succes met je beslissing.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 17:11 
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 61
Afstand 2019: nvt
Loopnummer 2019: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: Dijk Lelystad-Enkhuizen
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
qltel schreef:
qltel schreef:

Naast de scouting moet jou toch wel lukken ons te vinden.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 17:22 
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

qltel schreef:

Naast de scouting moet jou toch wel lukken ons te vinden.

Ja, dat dacht ik vorig jaar ook.. Maar goed, toen is het 50% van de dagen gelukt. Dat moet beter kunnen :-)%%

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2019, 17:25 
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Sammie6306 schreef:
Je moet natuurlijk zelf je beslissing nemen Frank, maar als ik je relaas hoor dan lijkt het mij goed om dit jaar voor het zekere te gaan en de 40 te kiezen. Zeker ben je overigens nooit in het leven, maar met de 40 wel net iets meer dan met de 50. Succes met je beslissing.

bedankt allemaal!

Ik ga, nu het allemaal goed gaat, als een idioot trainen en dan besluit ik ergens voor de 11e wat ik ga doen. En ben ik niet zeker van mezelf, dan wordt het de 40.

Profiel  WWW  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]