Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 27 Apr 2024, 15:05

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2015, 11:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11219
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
Marieke schreef:
Dag 2 – Dag van Niftrik

De tweede dag sta ik een kwartiertje later op, maar sta toch op tijd bij de start. We gaan nu eerst een stuk door Nijmegen lopen, het is alweer een tijd geleden dat ik de Heyendaalseweg heb gezien. We lopen door Hatert, en niet door, maar langs Wezenhof. En dan verlaten we toch echt de stad. We hebben nu zo'n 10 km gehad, en dat betekent dat er weer een rode tent langs de weg staat, waar ik even lekker een kopje thee drink. Dan gaat het verder door de vennen, en naar Alverna, waar het alweer gezellig is. En dan de eerste keer Wijchen in en weer uit, en we kunnen aan de lus beginnen. Ik was al van meerdere kanten gewaarschuwd voor de lange saaie dijk, maar ik was niet van plan om bij voorbaat al zo te gaan denken, dus liep ik verder onder het motto: de lus is leuk, en zo niet, dan toch! Balgoij bleek al aan het begin van het lusje te liggen, en was een leuk plaatsje om doorheen te lopen. Dan beginnen we aan de dijk. Ik ben inmiddels wel toe aan rust, dus ik kijk uit naar de Quo Vadis-rust, die ergens aan het begin van de dijk zou moeten zijn. Dag twee is de enige dag dat de tweede rust voor de 40 en 50 km gesplitst is. Ik kan op een gegeven moment wel de rust van de 40 km zien aan de overkant van het veld, maar op mijn eigen route zie ik 'm niet. Ik besluit rondom de Rode Kruispost dan maar zelf te rusten, bij een restaurant daar. En ik bleek inderdaad Quo Vadis voorbijgelopen te zijn; er was dit keer geen tent, alleen een auto met wat stoelen, en dat had ik niet gezien. Ik heb wel prima gezeten hier, en een kopje soep genuttigd. Rechts van me zie ik een bekende van de Elfstedentocht. Wat ik nog niet wist is dat ze ook een Walker is, namelijk longfield. En ik zwaai even naar Eelco en Voy con Dios die voorbij lopen. Uiteindelijk ga ik zelf ook maar verder; het is nu nog maar 7 km naar Wijchen. De – overigens prachtige – dijk gaat nog even verder en rechts zien we de lopers alweer teruggaan. Na de controle op het verste punt kom ik hier ook te lopen en zie dan de lopers 'achter' mij die nog op de dijk zijn. In Wijchen is het erg gezellig, en ik wil hier wel even zitten. Bij een rijtje tuinstoelen met een parasol blijf ik even staan, en ja hoor, ik krijg een zitplaats aangeboden. Ik zit hier erg gezellig, en er blijken jarigen te zijn bij deze toeschouwers, dus ik krijg zelfs nog een stukje taart aangeboden. Nou was ik al niet chagrijnig, maar ik loop nu in een nog beter humeur door Wijchen heen en de drukte deert me niet. Wat ik niet wist, is dat in Wijchen ook de Oase stond. Wel wat snel na mijn vorige rust, maar ik vind het toch leuk om hier even te gaan zitten. Dat was zeker de moeite waard, en de spekpannenkoek smaakt ook goed. Dan gaat het Wijchen uit, eventjes weer in, en dan toch echt uit. Even voor Beuningen is er weer een Quo Vadis-rust. En dan begin ik aan het laatste stuk. Naar en door Beuningen gaat het lekker. Bij de militaire rust doe ik een sanitaire stop, en blijf nog even zitten. Ik merk dat ik nu toch wel erg moe ben. Tot nu toe heb ik lekker gelopen, maar de zwaarste kilometers van deze vierdaagse volgen. We komen door Weurt, en het ommetje bevalt goed, al heb ik geen puf om te blijven kijken naar de rijk versierde tuin. Het gaat over de sluis, en ik begin te huilen. Ben ik dan zo emotioneel? Nee, maar ik heb ineens erg last van hooikoorts. Ik vind het eerst nog wel grappig, maar het houdt iets te lang aan, en ik vraag een dame naast me om me even vast te houden zodat ik mijn ogen dicht kan doen. Ze heeft ook doekjes waar ik mijn ogen mee kan deppen. Na een paar honderd meter gaat het iets beter, en dan komt de volgende uitdaging. Ik wil mijn waterzak nog even bijvullen, maar daarbij valt het dopje van de slang. Die wordt door een oplettende medewandelaar meteen opgeraapt, maar dan: het tuitje zie ik niet. Die heb ik wel echt nodig, dus ik loop zo'n honderd meter terug om te zoeken, maar zonder te vinden. Ik zink even neer in het gras, doe het dopje open, en kijk, daar zit het tuitje nog in. Probleem opgelost. Ik zet het weer goed aan de slang, en vul de waterzak bij. Ik heb het nu wel even gehad, maar het is nog een paar kilometer naar de wedren. Dus ik sleep mezelf door de stad, over de Waalkade, en dan eindelijk het centrum in. Daar hangt een spandoek van het Kadaster, en dat valt even slecht: nóg een kilometer. Toch kan ik nog wel genieten van de Hertogstraat en het Faberplein, maar ik ben vooral heel blij als ik op de Wedren ben. Een kortere afstand dan gisteren, maar dat heb ik er niet echt aan gemerkt. Als ik nog even ga zitten, kom ik Jeltsje tegen met wat wandelvrienden, en we babbelen nog even gezellig, voordat ik weer op 'huis' aan ga.

Start: 4:15
Finish: 16:10


Oase - Quo Vadis: 1 - 0 :icon_lol:

Daar kan je niet echt over oordelen Maike. Je hebt bij ons gezeten,, gedronken en gegeten maar bij OV niet.
En dan nog, het is absoluut geen verplichting om bij ons te komen zitten maar het wordt door ons zeer op prijs gesteld om even te begroeten.
Vaak vragen wandelaars: is die of die ook geweest/langs geweest? Als dat niet zo is dan kunnen we dat niet zeggen.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2015, 12:00 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1885
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Leuk geschreven stuk Marieke en gelukkig dat je dat tuitje toch nog hebt gevonden.
Wat dat "huilen" betreft, ik krijg dat af en toe ook al door het transpireren. Het zout komt dan in mijn ogen en ik zou ze het liefst een poosje dichthouden. Wat een goede oplossing van jou om die dame te vragen je even vast te houden. :icon_biggrin:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2015, 12:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11219
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Elly N schreef:
Leuk geschreven stuk Marieke en gelukkig dat je dat tuitje toch nog hebt gevonden.
Wat dat "huilen" betreft, ik krijg dat af en toe ook al door het transpireren. Het zout komt dan in mijn ogen en ik zou ze het liefst een poosje dichthouden. Wat een goede oplossing van jou om die dame te vragen je even vast te houden. :icon_biggrin:

Elly, smeer je je voorhoofd 's morgens ergens mee in?
De creme kan door het zweten ook gaan prikken in de ogen.
Als ik al smeer met bv zonnebrandcreme dan doe ik dat als laatste, als de handen nog wat vet zijn.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2015, 12:17 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1885
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
Elly N schreef:
Leuk geschreven stuk Marieke en gelukkig dat je dat tuitje toch nog hebt gevonden.
Wat dat "huilen" betreft, ik krijg dat af en toe ook al door het transpireren. Het zout komt dan in mijn ogen en ik zou ze het liefst een poosje dichthouden. Wat een goede oplossing van jou om die dame te vragen je even vast te houden. :icon_biggrin:

Elly, smeer je je voorhoofd 's morgens ergens mee in?
De creme kan door het zweten ook gaan prikken in de ogen.
Als ik al smeer met bv zonnebrandcreme dan doe ik dat als laatste, als de handen nog wat vet zijn.

Zo goed als niet Cornelia, juist omdat ik weet dat ik zo ontzettend ga transpireren doe ik dat ook zoals jij dat doet. :icon_wink:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 04 Aug 2015, 08:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4728
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Cornelia schreef:
Voy con Dios schreef:
Oase - Quo Vadis: 1 - 0 :icon_lol:

Daar kan je niet echt over oordelen Maike. Je hebt bij ons gezeten,, gedronken en gegeten maar bij OV niet.
En dan nog, het is absoluut geen verplichting om bij ons te komen zitten maar het wordt door ons zeer op prijs gesteld om even te begroeten.
Vaak vragen wandelaars: is die of die ook geweest/langs geweest? Als dat niet zo is dan kunnen we dat niet zeggen.


Het was maar een lolletje, geen oordeel joh.
Dit geintje speelde een paar keer deze Vierdaagse, toen Eelko en ik Marieke zagen. We probeerden haar voor de grap "naar onze kant" te trekken.
Tja, ik blijf nu eenmaal een Oase-fan... :icon_wink:

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 04 Aug 2015, 16:22 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Dec 2011, 21:32
Berichten: 74
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: 35 van Zandvoort
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: asics
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
Cornelia schreef:
Voy con Dios schreef:
Oase - Quo Vadis: 1 - 0 :icon_lol:

Daar kan je niet echt over oordelen Maike. Je hebt bij ons gezeten,, gedronken en gegeten maar bij OV niet.
En dan nog, het is absoluut geen verplichting om bij ons te komen zitten maar het wordt door ons zeer op prijs gesteld om even te begroeten.
Vaak vragen wandelaars: is die of die ook geweest/langs geweest? Als dat niet zo is dan kunnen we dat niet zeggen.


Het was maar een lolletje, geen oordeel joh.
Dit geintje speelde een paar keer deze Vierdaagse, toen Eelko en ik Marieke zagen. We probeerden haar voor de grap "naar onze kant" te trekken.
Tja, ik blijf nu eenmaal een Oase-fan... :icon_wink:

Als er iemand is die niet oordeelt.... dan is het Voy.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2015, 22:19 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 19:58
Berichten: 208
Woonplaats: Zwartsluis
Leeftijd: 34
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Dag van Wijchen
De dag begon weer om 2:30 met het vertrouwde ritueel. Vandaag ging de start niet echt snel. We waren pas om 4:19 door de start heen. Nadat we de studenten ontweken hebben zaten we gelijk goed in het ritme en even na 6 uur liepen we Nijmegen uit. Even bak koffie en gingen daarna gelijk door naar Wijchen. En om 7:30 hadden wij onze eerste pauze voordat we de 50km lus in gingen. Na een pauze van 20 minuten gingen we weer op pad. En de dijk op weg naar Nifrik vloog voorbij. De controle hadden ze nu wel op het juiste punt neer gezet. Ik heb me de afgelopen jaren verbaast dat dat ze dit niet eerder gedaan hadden. Maarja toen kwam ook het onvermijdelijke rot stuk van de lus. Het gedeelte met die kiezelsteentjes.

Niftrik is niet echt gezellig om door te lopen dus gelukkig waren we dan ook snel weer weg daar. Vlak voor dat we ons weer bij de 40km voegde hebben we nog even een pauze gehouden. Wijchen was zoals vanouds weer erg gezellig om door heen te lopen. We zaten in goed ritme en vol goede moed gingen naar Beuningen. Maar we verlieten Beuningen en dat was even een moeilijk stuk. Dus voor we bij de Van Heemstraweg waren toch maar even een kleine stop gemaakt om de laatste loodjes door te komen. En om 14:11 waren weer op de Wedren en zat ook deze dag erop. Op de camping nog even een tukkie van 2 uur gedaan en dat deed eens mens goed. Verder geen blaren erbij gekregen dus dat is wel positief.


Morgen dag 3 en 4


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2015, 17:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6083
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Hier is-ie dan:

Dag van Wijchen.
Gisteravond de wekker toch maar een kwartiertje eerder gezet. Ontbijt genuttigd: rijstepap met cruesli, mok thee en een snee krentenbrood. Hetzelfde ochtendritueel voor mijn voetjes. Ook dezelfde sokken van gisteren aan! Ze hebben zich gisteren goed gedragen en mogen nog een dag mee.
Naar de bushalte, 18 graden? en dezelfde 2 mensen van gisteren stappen ook in. Op weg naar Nijmegen wordt de bus weer steeds voller. We wisselen onze ervaringen van de eerste 30 km uit. Bij het Julianaplein ook hetzelfde als gisteren (ben ik gauw klaar met m'n verslagje, hihi). Vandaag onder mijn roze poloshirt toch een hemdje aangetrokken, extra laagje voelt prettiger, lichtroze kuitbroek, roze pet, roze geruit sjaaltje en roze Buff: ROZE WOENSDAG ik ben er klaar voor/mee.
Om 7.20 uur gescand en op pad. Het eerste stuk door de stad, langs de universiteit en rechtsaf naar de St. Annastraat is 3 dagen dezelfde route maar dat weten debutanten nog niet. We lopen een stuk met ons drieën en ik raak aan de praat met een ex-Luchtmachter die in Wijchen woont. Hij liep vaak aan de “andere kant” van Nijmegen en ik trainde aan “deze kant”. In de verte zien we het punt waar de “Goedemorgenman” ALTIJD staat. Helaas moet ik mijn medewandelaar vertellen dat de “Goedemorgenman” daar niet staat omdat hij ernstig ziek is geweest. Dat was mijn medewandelaar niet bekend. De “Goedemorgenman” zou in Wijchen zijn. Het is stil en vreemd op die vluchtheuvel als we rechtsaf de Houtlaan inlopen. A. en I. gaan rechtsaf het fietspad in naar de “groene WC”, ik volg maar dit pad is niet zo besloten als verderop de zandpaadjes. Een wandelaarster zegt na het passeren van een brommertje: “die man heeft de dag van z'n leven met al die plassende vrouwen”. Sommige humor is ter plekke leuk, als je dit in de winter bij het haardvuur vertelt vraagt men zich af: “moest je daar nou om lachen?”
Tot groot ongenoegen van de bewoners van de “Weezenhof” slaan we niet linksaf hun wijk in maar moeten een heel stuk rechtdoor, is wel ruimer lopen. Bij de stoplichten linksaf en dan loop je recht tegen boerderij “De Weezenhof” aan
A. weet dat de rust van I&M nog best ver lopen is, heel verstandig pakken we een rust bij “mijn eierboer” met een bekertje koffie, een gekookt ei en zowaar 3 zitplaatsen op pallets. Sinds de 4e dag van mijn 1e Vierdaagse (1970) is dit een punt waar ik naartoe leef, eh. . .wandel. Waarom toen niet op de 2e dag? Omdat de route de eerste 2 (3?) jaar richting Weurt de stad uitging en op de 2e dag had je de Waaldijk richting Ewijk. Vanwege de komst van een snelweg is de route toen veranderd. (Dit is een stukje geschiedenis en bevestigd door A.! Zij begon een jaar eerder met de Vierdaagse en loopt nog steeds!)
Even voorbij onze rust linksaf een fietspad op naar een “wilde groene” sanitaire stop. Op het viaduct over de A73 zwaaien naar de vrachtauto's die toeteren of hun luchthoorn gebruiken! Rechtsaf langs “De Diervoort”, een zandweg met een asfalt fietspad en een enorme geluidsinstallatie in een weiland. Ondertussen A. en I. weer kwijt en groet een bekende uit het dorp.
Op het kruispunt waar iedereen rechtsaf moet staat rechtdoor links de “Pitstop” van A. en ben ik weer bij! Gedrieën genoten van de koffie en een “Vlugge Japie”, de verzorgster bedankt en tot morgen! Op naar zonnig, feestelijk en gezellig Alverna! Voorbij een sporthal mag de 30 rechtsaf en kom ik nog een “witte” tegen, oei dat is nog een eind lopen voor haar. De 30 is snel in Wijchen en voegt in bij de 50 en 40. Druk man! Dat is weer schuifelen en zachtjes lopen. Op de Kasteellaan bij het Defileerpunt uitgekeken naar John de “Goedemorgenman”, zag hem niet. Er werden appels uitgedeeld en linksaf richting de spoorwegovergang en een eindje daarna DE OASE!
Hier een rust genomen, I. en A. was ik alweer kwijt. Ik moest aansluiten in de rij wachtenden voor een pannekoek maar toch snel kwam Eric mij een spekpannekoek brengen. Dank je Eric, smaakte voortreffelijk! Een aantal bekenden gezien, niet lang gerust en met Aike weer verder gelopen. Ze zag twee andere bekenden maar liep toch met mij verder. Het was druk op weg naar Beuningen, gewoon meedeinen met de massa en raakte ik Aike ook kwijt. Ik had nu wel mijn button KWBN bij me maar geen zin om daar naar toe te gaan want in begin Beuningen staat M. met een partytent. En daar zitten A. en I. al. Heel even gezeten en toen door de wandelende massa gewurmd naar de dixies. Al zet je honderd dixies neer dan is er volgens mij nog een rij! Het wachten lijkt lang maar ging toch wel snel. Ondertussen zijn A. en I. weer vertrokken. Ik ga ook weer en wordt door Bertus op de foto gezet, een “dwarsloper” tussen de wandelaars. Door Beuningen naar de van Heemstraweg, ter hoogte van de militaire rust delen Duitse militaren flesjes sportdrank uit, smaakte goed. Op die lange weg linksaf door oud Weurt, is leuk! De overvolle kabouter/beeldentuin was de avond ervoor op TV Gelderland, er werd druk gefotografeerd maar ik ben doorgelopen. Bij de sluis zou de laatste “Pitstop” zijn en daar was ik wel aan toe. A. en I. waren misschien 5 minuten weg. Op een bankje gezeten, blikje sinaasappelsap en een banaan genuttigd en toen mijn vraag aan de verzorger of hij niet wat sterkers heeft? Jawel! Een flesje Schotse Whisky en hij zou wel een glaasje pakken. Nee, nee dat is teveel! Eén schroefdop SW naar binnen gegooid, brandt lekker naar binnen, zakt in mijn voetzolen en verdooft de vermoeidheid: ik kan er weer tegen voor het laatste stuk! Morgen m'n eigen flacon meenemen! We komen Nijmegen in, linksaf Voorstadslaan, linksaf naar de volledige Waalkade. Daar loopt een begeleider met z'n zoontje in tranen: hij heeft warmteallergie. Ik adviseer om hem morgen een paracetamol te geven (ik neem in zo'n geval een “nipje” (of twee)). Dat valt me wel op: op de 30 veel jonge jeugd met begeleiders (m/v). Een moeder zei dat het kind niets had en zij had blaren. Ook zag ik een oudere wandelaar met kleinzoon lopen, wandelaar liep als begeleider. Mijn vraag: waarom als begeleider, gezien zijn leeftijd mocht hij 30 lopen. Opa was uitgeloot.
Het klimmetje naar de Voerweg en door de stad een druk Roze Feest. Om 16.10 uur binnen, 10 minuten sneller dan gisteren. I. zat bij de fruitkraam op mij te wachten. We hadden beiden geen zin in fruit, we wilden naar huis!
Thuisgekomen en W. zei sorry, sorry, hij moest nu dezelfde zweefvlieger ophalen bij Erlecom, moest ik wéér koken.
Allebei lekker gedouched, een Radler 0/0 en een bodem gelegd met een zak chips. Beetje TV gekeken, een kop groentensoep gegeten, toe een schaaltje vla en toen ging bij I. en mij het lucht uit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2015, 18:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Alles oke, behalve dat koken na afloop........had je daar nog zin in?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2015, 18:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4385
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Spatoes schreef:
Eén schroefdop SW naar binnen gegooid, brandt lekker naar binnen, zakt in mijn voetzolen en verdooft de vermoeidheid: ik kan er weer tegen voor het laatste stuk!


Ik nam op de laatste dag op de Via Gladiola een beker Sangria aan met vers fruit (verse ananas en sinaasappel), zo ontzettend lekker. Maar oh... wat sloeg deze hard toe door de moeheid in combinatie met de zon... ik voelde me gewoon daas worden en kreeg het alleen maar zwaarder en zwaarder. Na een minuut of 10 ging het weer beter, maar het enige wat ik kon denken: "hoe doen al die mensen dat die op bier of ander sterker spul lopen???" :icon_lol: :icon_mrgreen:

Spatoes schreef:
Thuisgekomen en W. zei sorry, sorry, hij moest nu dezelfde zweefvlieger ophalen bij Erlecom, moest ik wéér koken.
Dat was niet zo heel ver... voor mij dan :icon_cool:
Wel balen dat je wéér moest koken. Ik hoop op een beter einde van dag 3 en 4 voor jou :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2015, 19:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6083
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Alles oke, behalve dat koken na afloop........had je daar nog zin in?

Dit had ik "gekookt": :icon_lol: een Radler 0/0 en een bodem gelegd met een zak chips. Beetje TV gekeken, een kop groentensoep gegeten, toe een schaaltje vla
de soep opgewarmd in de 'miepmiep'


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2015, 19:36 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6083
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
Spatoes schreef:
Eén schroefdop SW naar binnen gegooid, brandt lekker naar binnen, zakt in mijn voetzolen en verdooft de vermoeidheid: ik kan er weer tegen voor het laatste stuk!


Ik nam op de laatste dag op de Via Gladiola een beker Sangria aan met vers fruit (verse ananas en sinaasappel), zo ontzettend lekker. Maar oh... wat sloeg deze hard toe door de moeheid in combinatie met de zon... ik voelde me gewoon daas worden en kreeg het alleen maar zwaarder en zwaarder. Na een minuut of 10 ging het weer beter, maar het enige wat ik kon denken: "hoe doen al die mensen dat die op bier of ander sterker spul lopen???" :icon_lol: :icon_mrgreen:
dat begrijp ik ook niet! Als ik sterk spul drink zijn dat 1 à 2 slokjes en zo nodig na een uurtje of twee herhalen. :icon_wink:
Spatoes schreef:
Thuisgekomen en W. zei sorry, sorry, hij moest nu dezelfde zweefvlieger ophalen bij Erlecom, moest ik wéér koken.
Dat was niet zo heel ver... voor mij dan :icon_cool:
Wel balen dat je wéér moest koken. Ik hoop op een beter einde van dag 3 en 4 voor jou :icon_wink:

Op dag 3 pannekoek gegeten in Linden, was lekker maar toch moe.
Dag 4 verliep goed. Uitleg volgt in verslag dag 4.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2015, 21:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4385
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Spatoes schreef:
Sammie6306 schreef:
Spatoes schreef:
Eén schroefdop SW naar binnen gegooid, brandt lekker naar binnen, zakt in mijn voetzolen en verdooft de vermoeidheid: ik kan er weer tegen voor het laatste stuk!


Ik nam op de laatste dag op de Via Gladiola een beker Sangria aan met vers fruit (verse ananas en sinaasappel), zo ontzettend lekker. Maar oh... wat sloeg deze hard toe door de moeheid in combinatie met de zon... ik voelde me gewoon daas worden en kreeg het alleen maar zwaarder en zwaarder. Na een minuut of 10 ging het weer beter, maar het enige wat ik kon denken: "hoe doen al die mensen dat die op bier of ander sterker spul lopen???" :icon_lol: :icon_mrgreen:
dat begrijp ik ook niet! Als ik sterk spul drink zijn dat 1 à 2 slokjes en zo nodig na een uurtje of twee herhalen. :icon_wink:
Spatoes schreef:
Thuisgekomen en W. zei sorry, sorry, hij moest nu dezelfde zweefvlieger ophalen bij Erlecom, moest ik wéér koken.
Dat was niet zo heel ver... voor mij dan :icon_cool:
Wel balen dat je wéér moest koken. Ik hoop op een beter einde van dag 3 en 4 voor jou :icon_wink:

Op dag 3 pannekoek gegeten in Linden, was lekker maar toch moe.
Dag 4 verliep goed. Uitleg volgt in verslag dag 4.


Jij bent alvast gaan spieken in Linden :icon_wink: :icon_lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2015, 07:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Sammie6306 schreef:
Ik nam op de laatste dag op de Via Gladiola een beker Sangria aan met vers fruit (verse ananas en sinaasappel), zo ontzettend lekker. Maar oh... wat sloeg deze hard toe door de moeheid in combinatie met de zon... ik voelde me gewoon daas worden en kreeg het alleen maar zwaarder en zwaarder. Na een minuut of 10 ging het weer beter, maar het enige wat ik kon denken: "hoe doen al die mensen dat die op bier of ander sterker spul lopen???" :icon_lol: :icon_mrgreen:


Ook dat moet je trainen Sammie ;-)

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Wijchen 2015
BerichtGeplaatst: 18 Aug 2015, 19:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4385
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Leuke foto Rob!! :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.