Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 19:39

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 08:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Annet schreef:
Lees met gemengde gevoelens alle verslagen. Ben zelf uitgevallen op de eerste dag. Voor Elst heb ik de pijp aan Maarten moeten geven. Kreeg behoorlijk last van mijn linkerknie (waarvan ik vorig jaar mijn knieschijf heb gebroken) mijn rechterheup begon behoorlijk op te spelen en ondanks het dragen van mijn bekkengordel ging ook mijn rug raar doen. Heb wel vaker met pijn de 4D gelopen, maar kiezen uit "wie van de drie" vond ik een beetje teveel van het goede. Ben vanuit Elst met de trein terug gegaan naar Nijmegen. Ben wel de rest van de week gebleven en mijn wandelmaatje van vroeger (waar ik samen mee de 40 liep) een klein eindje voor de finish opgewacht. Bij mijn slaapplaats mij heerlijk laten masseren, zodat ik toch weer een beetje beter kon bewegen.
Ga morgen eerst een afspraak met de orthopeed, de boel maar eens laten controleren. Had dit jaar voor de laatste keer, de 15e, willen lopen, maar zie mij nu genoodzaakt het volgend jaar weer te proberen.

Heb bij de "blauwe maandag" wel enkele forumleden leren kennen, wat ik heel erg leuk vond. Voelde heel gezellig aan en werd hartelijk ontvangen .

Iedereen die deze dagen wel uitgelopen heeft proficiat!!!

Jeanne, jammer dat het zo moest eindigen en dat je je 15e kruisje niet kon halen. Ik hoop dat je het volgend jaar nog eens kan proberen. Beterschap!

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 08:53 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
Goede 4 daagse gehad alleen op 1 dag 3x blaren behandeling gehad,dag 4 1:10 uur eerder binnen dan vorig jaar


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 09:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4728
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
racoon schreef:
Goede 4 daagse gehad alleen op 1 dag 3x blaren behandeling gehad,dag 4 1:10 uur eerder binnen dan vorig jaar


Je liep als een trein Racoon. Waren die blaren pas op de vierde dag of zo?
En stond "mevrouw Racoon" aan de Via Gladiola om je in te halen?
(Eh... je verslag is wel erg kort :icon_confused: )

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 12:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6079
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Fien schreef:
Spatoes schreef:
rene1974 schreef:
Leuk al die verslagen lezen, mijne komt volgende week zondag, dan ben ik weer thuis na deze vakantie week

"We" hebben de tijd. :icon_lol: Mijn verslag is ook nooit zo snel of helemaal niet. :icon_redface:
Geniet van je vakantiewerk Rene!


Ik hoop toch wel een verslag(je) van jou te lezen Spatoes.


G E D U L D :icon_rolleyes: :icon_redface: :icon_eek: :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 12:39 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1557
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Annet schreef:
Lees met gemengde gevoelens alle verslagen. Ben zelf uitgevallen op de eerste dag. Voor Elst heb ik de pijp aan Maarten moeten geven. Kreeg behoorlijk last van mijn linkerknie (waarvan ik vorig jaar mijn knieschijf heb gebroken) mijn rechterheup begon behoorlijk op te spelen en ondanks het dragen van mijn bekkengordel ging ook mijn rug raar doen. Heb wel vaker met pijn de 4D gelopen, maar kiezen uit "wie van de drie" vond ik een beetje teveel van het goede. Ben vanuit Elst met de trein terug gegaan naar Nijmegen. Ben wel de rest van de week gebleven en mijn wandelmaatje van vroeger (waar ik samen mee de 40 liep) een klein eindje voor de finish opgewacht. Bij mijn slaapplaats mij heerlijk laten masseren, zodat ik toch weer een beetje beter kon bewegen.
Ga morgen eerst een afspraak met de orthopeed, de boel maar eens laten controleren. Had dit jaar voor de laatste keer, de 15e, willen lopen, maar zie mij nu genoodzaakt het volgend jaar weer te proberen.

Heb bij de "blauwe maandag" wel enkele forumleden leren kennen, wat ik heel erg leuk vond. Voelde heel gezellig aan en werd hartelijk ontvangen .

Iedereen die deze dagen wel uitgelopen heeft proficiat!!!


Annet, ik vond het leuk kennis met je te maken op de Wedren.
Hopelijk loop je hem volgend jaar wel uit (als je ingeloot wordt).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 12:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1557
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
walnuts schreef:
Prima N4d gelopen doch minder makkelijk dan vorig jaar. Op de 1e dag al binnen 20km twee blaren omdat me schoenen nat waren geworden. Op zich weinig last van. Viel mij op dat het in Elst drukker was dan andere jaren terwijl ik op nagenoeg hetzelfde tijdstip door Elst Kwam. Vanaf Elst tot Nijmegen daardoor mijn eigen tempo niet meer kunnen lopen.
2e dag ging goed, doorkomst Wijchen was goed te doen. Onderweg nog wat bekenden gezien en deels meegelopen.
Dag 3 had ik een lastige start. Ik kon maar niet op gang komen. Pas na een kop koffie in Mook ging het een stuk beter en kon ik mijn vertrouwde tempo pakken. De depri-lus van ottersum ging heel goed terwijl dit traditioneel mijn slechtste stukje van de 4 daagse is. De 7 heuvelenweg overgevlogen, nog flink aan de stok gekregen met iemand die het nodig vond om 50 meter terug te rennen naar bekenden voor hem waarbij hij 3-4 mensen raakte.
4e dag was de start net als de 3e dag beroerd. Pas na de 1e kop koffie lekker mijn tempo kunnen pakken. In Vianen bekende tegen gekomen en daarmee relaxed naar de finish gelopen. Laatste 20 km begon het scheenbeen licht te irriteren maar dat was fors minder dan 2 jaar geleden. Nummertje 7 opgehaald en feest gevierd in de stad. Merkte wel gedurende de hele 4 daagse op dat ik wat 4 daagse moe begin te worden. Het is elk jaar meer van hetzelfde. Op 1 of andere manier kan ik er minder van genieten. Of er ook nog een 8e komt beslissen we wel begin 2016.


Meneer Walnuts, ooit was ik ook 4daagsemoe. Ik vond het welletjes. Toen ik twee jaar achter elkaar niet had meegedaan, schreef ik weer in. Het 4daagsevirus is vrij grillig maar verdwijnt bij velen niet meer!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 13:38 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Feb 2015, 16:13
Berichten: 189
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 8094
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.

_________________
Mijn wandelblog


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 13:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
@Annet, jammer dat het niet is gelukt dit jaar. Ik hoop dat je volgend jaar alsnog je 15e medaille (cijfertje) kunt halen. Sterkte met het herstel nu.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:04 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
walnuts schreef:
Prima N4d gelopen doch minder makkelijk dan vorig jaar. Op de 1e dag al binnen 20km twee blaren omdat me schoenen nat waren geworden. Op zich weinig last van. Viel mij op dat het in Elst drukker was dan andere jaren terwijl ik op nagenoeg hetzelfde tijdstip door Elst Kwam. Vanaf Elst tot Nijmegen daardoor mijn eigen tempo niet meer kunnen lopen.
2e dag ging goed, doorkomst Wijchen was goed te doen. Onderweg nog wat bekenden gezien en deels meegelopen.
Dag 3 had ik een lastige start. Ik kon maar niet op gang komen. Pas na een kop koffie in Mook ging het een stuk beter en kon ik mijn vertrouwde tempo pakken. De depri-lus van ottersum ging heel goed terwijl dit traditioneel mijn slechtste stukje van de 4 daagse is. De 7 heuvelenweg overgevlogen, nog flink aan de stok gekregen met iemand die het nodig vond om 50 meter terug te rennen naar bekenden voor hem waarbij hij 3-4 mensen raakte.
4e dag was de start net als de 3e dag beroerd. Pas na de 1e kop koffie lekker mijn tempo kunnen pakken. In Vianen bekende tegen gekomen en daarmee relaxed naar de finish gelopen. Laatste 20 km begon het scheenbeen licht te irriteren maar dat was fors minder dan 2 jaar geleden. Nummertje 7 opgehaald en feest gevierd in de stad. Merkte wel gedurende de hele 4 daagse op dat ik wat 4 daagse moe begin te worden. Het is elk jaar meer van hetzelfde. Op 1 of andere manier kan ik er minder van genieten. Of er ook nog een 8e komt beslissen we wel begin 2016.


Dat van die '4-daagse moeheid' herken ik wel, daarom loop ik hem maar eens in de 5 à 6 jaar. Het lijkt steeds massaler te worden en steeds meer mensen vinden het nodig om te doen alsof het carnaval is, al vind ik teksten op t-shirts vaak wel heel grappig, maar om nu in een gorillapak te gaan rondlopen..... De media-aandacht mag ook wel wat minder van mij. En het gevoel van 'saamhorigheid' beleefde ik dit jaar minder, even een praatje aanknopen ging lastig, er heerste rondom mij een 'ieder voor zich' mentaliteit, maar misschien had ik me daarvoor nog wat meer naar de staart van het peloton moeten laten afzakken. Zelfs de studenten begonnen me te irriteren (heb geen zin meer in dat handjeklap). Wat ik dit jaar overigens als ERRUG positief heb ervaren is de weinige campers op de 7-heuvelenweg. Heerlijk, eindelijk kon je weer eens van het uitzicht genieten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
............en steeds meer mensen vinden het nodig om te doen alsof het carnaval is, ........, maar om nu in een gorillapak te gaan rondlopen..... ............Zelfs de studenten begonnen me te irriteren (heb geen zin meer in dat handjeklap). ............



Errug herkenbare punten,
eerste reactie van m'n wandelmaatje, toen we dinsdag van start gingen: Dranghekken svp :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:23 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1384
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)

Even onder de streep kijken Berend.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:30 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2015, 12:37
Berichten: 25
Woonplaats: Zwolle
Leeftijd: 29
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: ---
Aantal N4D volbracht: 3⅓
Volgende wandeltocht: N4D19
Merk wandelschoenen: Meindl / New Balance
Mood: Gewoon
footloose schreef:
walnuts schreef:
Merkte wel gedurende de hele 4 daagse op dat ik wat 4 daagse moe begin te worden. Het is elk jaar meer van hetzelfde. Op 1 of andere manier kan ik er minder van genieten. Of er ook nog een 8e komt beslissen we wel begin 2016.


Dat van die '4-daagse moeheid' herken ik wel, daarom loop ik hem maar eens in de 5 à 6 jaar. Het lijkt steeds massaler te worden en steeds meer mensen vinden het nodig om te doen alsof het carnaval is, al vind ik teksten op t-shirts vaak wel heel grappig, maar om nu in een gorillapak te gaan rondlopen..... De media-aandacht mag ook wel wat minder van mij. En het gevoel van 'saamhorigheid' beleefde ik dit jaar minder, even een praatje aanknopen ging lastig, er heerste rondom mij een 'ieder voor zich' mentaliteit, maar misschien had ik me daarvoor nog wat meer naar de staart van het peloton moeten laten afzakken. Zelfs de studenten begonnen me te irriteren (heb geen zin meer in dat handjeklap). Wat ik dit jaar overigens als ERRUG positief heb ervaren is de weinige campers op de 7-heuvelenweg. Heerlijk, eindelijk kon je weer eens van het uitzicht genieten.


Dat meer mensen het nodig vinden om te doen alsof het carnaval is, tja dag twee kan je het gekste roze outfit eruit halen, dag vier voor de via gladiola. Nu nog wat verzinnen voor dag 1/3 en je hebt voor mensen vier dagen carnaval/verkleedpartij te pakken. Die man in zijn gorillapak en op een kameel heb ik ook zien lopen. Lijkt me juist zwaar in de volle zon. Lekker zweten in zo'n pak, leuk is anders. Maar ieder zijn meug. Media-aandacht houdt je altijd, zeker als diverse omroepen (NPO1/SBS èn de Gelderse omroep) elk hun mensen weer erop afstuurt. Het is een massaal evenement, gelijktijdig met de vierdaagse feesten. Waar mensen zijn volgt de media vanzelf.

Ik liep elke dag continu na enkele uren in de staart en iedereen die mij inhaalde ging wel eerst even vragen wat er nou scheelde. Die paar mensen die nog langs de kant stonden her en der tussen de grote plaatsen in kwamen nog met spullen aanzetten. Als ze zien dat je er doorheen zit wordt je echt niet genegeerd. De studenten irriteren me altijd 's ochtendsvroeg al ben ik er zelf ook een :icon_razz: Dus ik kies vanaf het starthok altijd het hazenpad het fietspad op. Staan in verhouding minder studenten, al moet je dan slalommen rondom de studenten die half dronken naar hun bed strompelen.

Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)


http://mijn4daagse.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Auto gaat sneller schreef:
Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)

Even onder de streep kijken Berend.


tja: daar staat dus niets: geen knop met www in ieder geval


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:35 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1384
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Berend-Botje schreef:
Auto gaat sneller schreef:
Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)

Even onder de streep kijken Berend.


tja: daar staat dus niets: geen knop met www in ieder geval

Even met de cursor er over heen gaan, want ik heb hem daar geopend op het middelste woord.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.