Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:25

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 16:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Mijn uitgebreide verslag zit ook nog "in de pen" maar ik heb het weer gedaan. Mijn 8ste was zwaar zowel mentaal als fysiek maar ik had het voor geen goud willen missen!! En ik was ook blij met de oase van Eric en Carla, ik keek daar elke dag naar uit!! Bedankt lieverds voor de goede zorgen!! En natuurlijk het top-logeeradres, ben daar lekker verwend en had een goed bed in een eigen kamer, heerlijk! Kortom, het was een superweek!! Nu lekker twee weken helemaal niks doen.....vakantie dus!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 16:57 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Mijn nummertje 7 is binnen (niet vergeten zometeen even mijn profiel bij te werken)

Eigenlijk weer de vierdaagse gelopen zoals de voorgaande jaren. Geen noemenswaardige problemen en weer gewoon lekker gelopen. Zelfs op de langere (door anderen saai genoemde) stukken had ik telkens zoiets van: verhip daar is het einde alweer. Ze leken werkelijk korter dit jaar. Tijdens het lopen af en toe bekenden gezien en soms ook een eindje mee samen opgelopen.

Elke dag tussen 15:00 en 16:00 binnen gekomen. Dat komt niet omdat ik een langzame loper ben, zeker gezien mijn lange benen, maar ik heb nogal wat te rusten onderweg. Vanuit het Scouting-kamp waar ik verblijf zijn sowieso elke dag 5 of 6 rustposten onderweg en tegenwoordig komt daar dan ook de Oase bij (nu ik weet waar die telkens staat) en bij het binnenwandelen van Nijmegen ook telkens even een praatje maken met Sabine.
Ik vind het wel lekker om de afstand zo op te delen in hapklare brokken en me niet steeds af hoef te vragen waar mijn volgende rust zal zijn.

Ik had wel een primeur dit jaar: mijn eerste blaar!
Het was een kleintje op mijn linker kleine teen op de eerste dag. 's Avonds op het kamp in het VVC (Voet-Verzorgings-Centrum) laten prikken en intapen.
Voorgaande jaren had ik mijn tenen 's ochtends altijd gesmeerd met Gewolh. Dit jaar niet want ook tijdens de trainingstochten was het ook niet nodig geweest. Nu toch maar weer wel gedaan op dag 2, 3 en 4 en verder nergens meer last van gehad.

Iedereen die dit jaar ook een kruisje of nummertje behaald heeft: Van harte gefeliciteerd.
Voor iedereen die het (net) niet gered heeft: Kop op, je hebt het geprobeerd, waar nodig sterkte met het herstel en tot volgend jaar!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 18:50 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
joyke schreef:
mij eerste vierdaagse was
....
....

Beste Joyce,
Van harte gefeliciteerd met jouw prestatie! Wat ben jij een kanjer om met alle tegenslagen, fysieke problemen en andere ongemakken zo positief te blijven en gewoon vast te houden aan je doel om in ieder geval één keer de Vierdaagse te lopen.
Wat was ik blij voor je toen ik las dat je een startbewijs van Hi-Tec gewonnen had en niet weer uitgeloot kon worden. Als ik iemand zo'n "vrijkaartje" gunde was jij het wel.
Gelukkig heb je de vierdaagse ook uit kunnen lopen. De manier waarop en de ongemakken achteraf maken de prestatie des te groter!

Eerder schreven we op het forum:
Cobie schreef:
joyke schreef:
... tuurlijk ga je me zien kom vast met tranen over de eind streep maar dat geef niks ik zal er zijn in welke staat dat is een verassing

Als ik dan in de buurt ben krijg je mijn gladiolen!

Ik heb je helaas niet meer gezien na de eerste dag.
Mijn gladiolen heb ik je vrijdag dus niet meer kunnen geven.
Je zal moeten doen met de foto:
Bijlage:
gladiolen.jpg


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 19:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Cobie schreef:
joyke schreef:
mij eerste vierdaagse was
....
....

Beste Joyce,
Van harte gefeliciteerd met jouw prestatie! Wat ben jij een kanjer om met alle tegenslagen, fysieke problemen en andere ongemakken zo positief te blijven en gewoon vast te houden aan je doel om in ieder geval één keer de Vierdaagse te lopen.
Wat was ik blij voor je toen ik las dat je een startbewijs van Hi-Tec gewonnen had en niet weer uitgeloot kon worden. Als ik iemand zo'n "vrijkaartje" gunde was jij het wel.
Gelukkig heb je de vierdaagse ook uit kunnen lopen. De manier waarop en de ongemakken achteraf maken de prestatie des te groter!

Eerder schreven we op het forum:
Cobie schreef:
joyke schreef:
... tuurlijk ga je me zien kom vast met tranen over de eind streep maar dat geef niks ik zal er zijn in welke staat dat is een verassing

Als ik dan in de buurt ben krijg je mijn gladiolen!

Ik heb je helaas niet meer gezien na de eerste dag.
Mijn gladiolen heb ik je vrijdag dus niet meer kunnen geven.
Je zal moeten doen met de foto:
Bijlage:
gladiolen.jpg


Maar die bloemen raken nooit uitgebloeid :icon_wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 19:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7534
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
Cobie schreef:
joyke schreef:
mij eerste vierdaagse was
....
....

Beste Joyce,
Van harte gefeliciteerd met jouw prestatie! Wat ben jij een kanjer om met alle tegenslagen, fysieke problemen en andere ongemakken zo positief te blijven en gewoon vast te houden aan je doel om in ieder geval één keer de Vierdaagse te lopen.
Wat was ik blij voor je toen ik las dat je een startbewijs van Hi-Tec gewonnen had en niet weer uitgeloot kon worden. Als ik iemand zo'n "vrijkaartje" gunde was jij het wel.
Gelukkig heb je de vierdaagse ook uit kunnen lopen. De manier waarop en de ongemakken achteraf maken de prestatie des te groter!

Eerder schreven we op het forum:
Cobie schreef:
joyke schreef:
... tuurlijk ga je me zien kom vast met tranen over de eind streep maar dat geef niks ik zal er zijn in welke staat dat is een verassing

Als ik dan in de buurt ben krijg je mijn gladiolen!

Ik heb je helaas niet meer gezien na de eerste dag.
Mijn gladiolen heb ik je vrijdag dus niet meer kunnen geven.
Je zal moeten doen met de foto:
Bijlage:
gladiolen.jpg


Maar die bloemen raken nooit uitgebloeid :icon_wink:


dankjewel Cobie voor je berichtjes :icon_cry: :icon_cry:
helaas zijn we elkaar niet meer tegen gekomen heb nog wel gekeken op de afmeld post en wedren
Maar met de gladiolen foto ben ik ook erg blij laat ze maar lekker geuren en kleuren als aandenken aan mij ze zijn prachtig
Tot volgend jaar op de meeting en heel misschien ooit weer op de vierdaagse zelf
mij wens is uitgekomen besef het allemaal nog niet zo
Nu vier ik ondanks de gebreken vakantie
Groetjes en dikke knuffel joyce

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 20:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Annet schreef:
Lees met gemengde gevoelens alle verslagen. Ben zelf uitgevallen op de eerste dag. Voor Elst heb ik de pijp aan Maarten moeten geven. Kreeg behoorlijk last van mijn linkerknie (waarvan ik vorig jaar mijn knieschijf heb gebroken) mijn rechterheup begon behoorlijk op te spelen en ondanks het dragen van mijn bekkengordel ging ook mijn rug raar doen. Heb wel vaker met pijn de 4D gelopen, maar kiezen uit "wie van de drie" vond ik een beetje teveel van het goede. Ben vanuit Elst met de trein terug gegaan naar Nijmegen. Ben wel de rest van de week gebleven en mijn wandelmaatje van vroeger (waar ik samen mee de 40 liep) een klein eindje voor de finish opgewacht. Bij mijn slaapplaats mij heerlijk laten masseren, zodat ik toch weer een beetje beter kon bewegen.
Ga morgen eerst een afspraak met de orthopeed, de boel maar eens laten controleren. Had dit jaar voor de laatste keer, de 15e, willen lopen, maar zie mij nu genoodzaakt het volgend jaar weer te proberen.

Heb bij de "blauwe maandag" wel enkele forumleden leren kennen, wat ik heel erg leuk vond. Voelde heel gezellig aan en werd hartelijk ontvangen .

Iedereen die deze dagen wel uitgelopen heeft proficiat!!!


Verstandig besluit om te stoppen, hopelijk lukt het volgend jaar wel. Beterschap :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 21:32 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Mrt 2008, 15:00
Berichten: 25
Woonplaats: Zeist
Leeftijd: 46
Afstand 2024: 50
Aantal N4D volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Hanwag
Weer een hele fijne vierdaagse gehad. Een slaapplek op 300 meter van de wedren is toch wel heel prettig.
Dag 1 lekker doorgekacheld, maar toen ik na Valburg het viaduct afliep, voelde ik wat irritatie aan een voet. Gelijk ff checken. Nog geen blaar. Gelukkig een dag later wel. Mijn eerste echte zelfverdiende Vierdaagseblaar ( ik tel die van een aantal jaar geleden maar niet, want die kwam door natte voeten en voelde ik niet).
Bij binnenkomst een biertje drinken, 300m doorlopen, douchen en terras op om daar 's avonds ook maar wat te eten. Hetzelfde verhaal voor de woensdag trouwens. Heerlijk die dijk overstampen, in Niftrik koffie bij excollega en door... Naar bier, terras en eten....Hoe heb ik het volgehouden?
Nou gewoon. Door donderdag na het douchen in de eennalaatste bocht de collega-wandelaars aan te moedigen en daarna mezelf vol te vreten bij de bbq.
De laatste dag heb ik ook het Rode Kruis van binnenn gezien, met schrik niet... Een bloedneus! Die kreeg ik voor Grave. Irritant! Servetje erin gepropt en bij het RK vragen om een watje. "Gaat u maar even liggen, de dokter komt zo" Huh? Ik wil alleenn een watje. Bloeden was overigens al gestopt hoor.
Ik hoor er meer over drukte. Is het niet zo dat de afstanden anders dan de 50 eerder startten?

Oh ja... Iedere dag tussen 13.00 en 13.30 binnen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 21:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
niek1975 schreef:
Weer een hele fijne vierdaagse gehad. Een slaapplek op 300 meter van de wedren is toch wel heel prettig.
Dag 1 lekker doorgekacheld, maar toen ik na Valburg het viaduct afliep, voelde ik wat irritatie aan een voet. Gelijk ff checken. Nog geen blaar. Gelukkig een dag later wel. Mijn eerste echte zelfverdiende Vierdaagseblaar ( ik tel die van een aantal jaar geleden maar niet, want die kwam door natte voeten en voelde ik niet).
Bij binnenkomst een biertje drinken, 300m doorlopen, douchen en terras op om daar 's avonds ook maar wat te eten. Hetzelfde verhaal voor de woensdag trouwens. Heerlijk die dijk overstampen, in Niftrik koffie bij excollega en door... Naar bier, terras en eten....Hoe heb ik het volgehouden?
Nou gewoon. Door donderdag na het douchen in de eennalaatste bocht de collega-wandelaars aan te moedigen en daarna mezelf vol te vreten bij de bbq.
De laatste dag heb ik ook het Rode Kruis van binnenn gezien, met schrik niet... Een bloedneus! Die kreeg ik voor Grave. Irritant! Servetje erin gepropt en bij het RK vragen om een watje. "Gaat u maar even liggen, de dokter komt zo" Huh? Ik wil alleenn een watje. Bloeden was overigens al gestopt hoor.
Ik hoor er meer over drukte. Is het niet zo dat de afstanden anders dan de 50 eerder startten?

Oh ja... Iedere dag tussen 13.00 en 13.30 binnen.


Bloedneussie schrikken wij niet van.Bier,terras en eten is een aardige volgorde.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015, 07:50 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Feb 2015, 16:13
Berichten: 187
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 8094
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Berend-Botje schreef:
Auto gaat sneller schreef:
Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)

Even onder de streep kijken Berend.


tja: daar staat dus niets: geen knop met www in ieder geval


Zoals al gezegd: HIER klikken :icon_mrgreen:

_________________
Mijn wandelblog


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015, 21:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Leonard schreef:
Berend-Botje schreef:
Auto gaat sneller schreef:
Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)

Even onder de streep kijken Berend.


tja: daar staat dus niets: geen knop met www in ieder geval


Zoals al gezegd: HIER klikken :icon_mrgreen:

Een leuk verslag


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015, 22:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat een leuk verslag Leonard, geinig om te zien dat het parcours lekker de ruimte geeft omdat je zo'n hoog tempo loopt. Voor mij ook altijd de ruimte, omdat ik steevast in de achterhoede loop. Maar het publiek is er dan veel minder hoor. :-).
Hoe bevalt jouw nieuwe Hi-Tec heuptas?

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 05:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
niek1975 schreef:
Ik hoor er meer over drukte. Is het niet zo dat de afstanden anders dan de 50 eerder startten?

De 40 km start 1 kwartier eerder dan voorgaande jaren.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 07:07 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Feb 2015, 16:13
Berichten: 187
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 8094
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Voy con Dios schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat een leuk verslag Leonard, geinig om te zien dat het parcours lekker de ruimte geeft omdat je zo'n hoog tempo loopt. Voor mij ook altijd de ruimte, omdat ik steevast in de achterhoede loop. Maar het publiek is er dan veel minder hoor. :-).
Hoe bevalt jouw nieuwe Hi-Tec heuptas?


Dank voor je reactie :icon_mrgreen:. Ik heb nog niet met de heuptas gewandeld, heb m na afloop van de laatste dag pas gekocht. Maar de eerste indrukken zijn positief, anders had ik m sowieso niet gekocht :icon_wink:. De komende maanden zal ik minder vaak gaan lopen, maar rond de jaarwisseling begint mijn training voor de honderdste met een afstand van 40km Pieterpad (Sleen-Hardenberg) en dan gaat sowieso de heuptas mee en blijft de rugzak thuis. Ik zag onderweg wel diverse wandelaars met de heuptas van Hi-Tec lopen en het van je rug naar je buik draaien ziet er wel erg handig uit! Ze hebben twee maten. Heb ze allebei gepast en heb degene die het best paste uitgekozen.

_________________
Mijn wandelblog


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 07:08 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Voy con Dios schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat een leuk verslag Leonard, geinig om te zien dat het parcours lekker de ruimte geeft omdat je zo'n hoog tempo loopt. Voor mij ook altijd de ruimte, omdat ik steevast in de achterhoede loop. Maar het publiek is er dan veel minder hoor. :-).
Hoe bevalt jouw nieuwe Hi-Tec heuptas?


Ik heb vorig jaar pas bij een buitensportzaak geleerd hoe ik mijn rugzak goed moet afstellen ( :icon_redface: ): hij mag niet aan je schouders hangen maar moet voor 90% op je heupen steunen (met de heupband). Zwaarste spullen onderin (dat wist ik al wel) en dan voorkomen de schouders alleen dat de tas niet naar achteren valt, dus hele lichte druk. Zeker als je ook nog het borstbandje dichtdoet. M'n nieuwe rugzak blijkt echter iets te breed te zijn en er zitten van die 'handige' zakjes op de heupband, waardoor m'n blote armen kapot schuren. Dus ja: hoe bevalt de heuptas? (zal ook al wel een topic over bestaan, even opzoeken)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 10:25 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2007, 06:43
Berichten: 425
Woonplaats: Slijk Ewijk
Leeftijd: 55
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
Super 4daagse gehad met de kids. Foto's en kort verslag staan op de nieuwe website en via de foto link daarin.
http://www.slijkewijksestappers.nl

_________________
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.