Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 03:37

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 23:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11201
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Charlotte schreef:
Al met al een mooie ervaring en een droom die uitkwam.
Vooral het gevoel van gezamenlijk bezig zijn met hetzelfde doel vond ik heel prettig.
De leuke gesprekken, de vriendelijke mensen, dat zal me altijd bij blijven.
Maar of ik hem ooit nog een keer loop betwijfel ik. Het is mij toch te massaal.

Laat het eerst maar eens allemaal bezinken.
Van het niet opnemen van de omgeving kan ik kan mij wel iets voorstellen. Ook ik had dat de eerste keer. Alles is zo overweldigend.
Ook het Spaans benauwd krijgen van de massa voor, naast en achter je ken ik. Zelfs een jaar de "erehagen" van de studenten vermeden omdat ik het niet trok om daar elke keer onderdoor te moeten (bukken).
De aanloop naar jouw eerste Vierdaagse was natuurlijk ook erg hectisch en was het even spannend of je wel gemist kon worden bij het thuisfront.
Toppie dat je kon deelnemen en gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Nu genieten en morgen zien we wel weer.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 23:58 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Okt 2013, 19:22
Berichten: 234
Woonplaats: Schiedam
Leeftijd: 54
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Dank je Cornelia!

_________________
Groeten van Charlotte

Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op één been.

Chinese spreuk


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 00:04 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 07 Jul 2015, 22:40
Berichten: 43
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40-F-353
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Hele fijne dagen gehad.
De eerste dag is mijn minst favoriete. En vlak na de start begon het ook nog te regenen. In Bemmel de traditionele kaarsjes aangestoken. Op de 1e Verzorgingspost van de personeelsvereniging van de gemeente Nijmegen m'n wandelcondoom uitgedaan. Op het punt waar in Elst de militaire groepen instromen kwam ik even helemaal tot stilstand. Ik loop graag aan de buitenkant en ik zie dat de toeschouwer voor wiens neus ik sta een benzinepomp in mijn woonplaats heeft. Dus ik zeg "doe maar vol diesel". Dat verbaasde gezicht.... Onbetaalbaar. Net voor terugkeer op de Wedren zie ik opeens de Goedemorgen-man voor de tribune. Even praatje gemaakt. Wat gaaf dat hij er is. Om 15:15 was ik binnen.
Voor de woensdag had ik een t-shirt klaar gelegd met de tekst "het ergste moet nog komen". Nou, dat heb ik geweten. Toen ik me douchte, viel opeens mijn polsbandje op de grond. Ik had dinsdag een late start, maar ben toch maar een treintje eerder naar Nijmegen gegaan. Gevraagd aan een scanmevrouw wat ik moest doen. Ze verwees me naar een man die midden op straat stond. Hij scande mijn kapotte bandje en deed me een roze bandje om. Na terugkomst moest ik me melden bij de centrale administratie. Omdat ik al gescand was, mocht ik direct vertrekken. Maar ik mocht van hem ook achteraan sluiten in de rij voor de late start. De keuze was aan mij :-)
De tekst op m'n shirt riep allerlei reacties op. De meest bijzondere in Beuningen, waar een man naar de vrouw naast hem wees en riep: nee hoor, het ergste zit hier....
Ik was mooi op tijd op de Wedren, maar moest dus nog naar de CA. Ik had op internet gelezen dat daar op dinsdag het nodige te doen was geweest. Gelukkig hoefde ik niet heel lang te wachten, maar wat is dat staan/gehang zwaar na een dag lopen. Ik voelde me behoorlijk gesloopt.
Door m'n bandje-gedoe startte ik woensdag in "dood tij" om 05:50 uur. De vroege lopers al weg, de late starters nog in de rij. Dat beviel me goed en ik besloot de donderdag in de staart van de late lopers te starten. Om 6:35 moest ik door een haag van 30-lopers naar de start. Die mensen staan bijna een uur in de rij... Moeten die dan in de middag nog gaan werken ofzo? Hoe dan ook, tot Mook in relatieve rust gelopen. En natuurlijk de goedemorgen-man op zijn eigen plekje gezien en gehoord. Op de dijk voor Plasmolen haalde ik een jonge vrouw in die opeens heel hard begon te huilen. Ze zat er helemaal doorheen. Ze wilde naar Plasmolen omdat daar 'haar' verzorgingspost was. Ik beloofde haar naar Plasmolen te brengen. Geprobeerd haar een beetje aan de praat te houden over dingen die haar interesse hadden. Ooit leerde ik dat je hersens 35000 x sneller kunnen werken als ze maar 1 ding doen. Dus als je ergens last van hebt en je gaat je daar op focussen... In Plasmolen heb ik haar afgeleverd bij haar Verzorgingspost. Bij het afscheid gezegd dat je volgens mij echt moed moet hebben om te stoppen. Ik weet niet zeker of ze dat aanneemt...
Tussen Mook en Groesbeek ging mijn kleine teen rechts zich melden. Aan het begin van de Zevenheuvelenweg staat de 2e post van de gemeente Nijmegen en daar even laten kijken. Het traditionele vierdaagse-blaartje was er weer. Laten prikken en verzorgen. Toen ik weer ging lopen, voelde in mijn rechterknie. Misschien wat geforceerd gelopen? Onderweg via mail een massage geregeld voor de avond. Beenspieren en knie laten behandelen.
Na een goede nachtrust waren alle pijntjes weg. Opnieuw met een kopje koffie de mensen in de rij bekeken. En toen die allemaal weg waren om 6:35 gescand voor de laatste dag.
Een praatje gemaakt met de Goedemorgen-meneer en zijn vrouw. Hij vertelde dat deze dagen erg vermoeiend voor hem waren, maar ook dat het enorme vitamines voor hem zijn. Na de koffie in Overasselt de Maasdijk weer op. Ik kwam in een leuk gesprek met een laar andere wandelaars en dat verkort de afstand tot Beers enorm. En in Beers trof ik een kennis die samen met zijn dochter liep. Leuk gepraat tot Cuijk waar zij familie troffen en ik altijd een lange pauze neem. Daarna op nieuwe voeten ri. Nijmegen. In Malden de laatste Verzorgingspost van de gemeente Nijmegen. De mensen bedankt die een week vakantie opnemen om die posten te kunnen bemensen. En om 15:45 begonnen aan de laatste kilometers. Vorig jaar liep in in de drukte op de Via Gladiola en dat wilde ik voorkomen. Enorm genoten van de intocht. Om 17:35 op de Wedren. Mijn vijfde vierdaagse op rij uitgelopen. Wat gaaf dat mijn lijf en hoofd dat kunnen.
Volgend jaar... ga ik niet lopen. De extra 5000 deelnemers, het extra spektakel... Ik zie het niet zitten. Daarom ga ik volgend jaar helpen op de verzorgingsposten van de personeelsvereniging Gemeente Nijmegen. Zie ik het ook eens van die kant.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 00:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11201
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Erik1960 schreef:
Daarom ga ik volgend jaar helpen op de verzorgingsposten van de personeelsvereniging Gemeente Nijmegen. Zie ik het ook eens van die kant.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel dankbaar werk is. Wel net zo vermoeiend als een Vierdaagse lopen.
Natuurlijk ook jij proficiat met het behaalde resultaat.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 00:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Erik1960 schreef:
Daarom ga ik volgend jaar helpen op de verzorgingsposten van de personeelsvereniging Gemeente Nijmegen. Zie ik het ook eens van die kant.


Dan gaan we elkaar volgend jaar waarschijnlijk wel zien (als ik loop), want ik maak ook gebruik van die posten :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 00:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Joyce, ik heb je bij de finish al gefeliciteerd, maar nogmaals: echt bewonderenswaardig dat jij de vierdaagse tot een goed eind hebt gebracht. Je mag enorm trots op jezelf zijn, je hebt het gewoon gedaan!!

Charlotte, fijn dat jij de vierdaagse, met alle hectiek in de periode daarvoor, ook tot een goed einde hebt volbracht. Het was niet helemaal wat je ervan gedacht had, maar had je niet gelopen, had je dat ook nooit geweten :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 05:35 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
joyke schreef:
mij eerste vierdaagse was

Blouwe maandag beetje laat aangekomen op de meeting maar ondanks dat nog veel mensen mogen ontmoeten

Dag 1 vollop genieten rondkijken en zeer goed gelopen 2 blaren rechts veel aanspraak gehad van forum leden en onbekende
Verwent door de AGS POST

Dag 2 weer vollop genieten rondkijken ook goed gelopen tot verbazing en 2 blaaren links weer nieuwe forum leden ontmoet
Door berend en voy een stoel aangeboden gekregen bij tante wilma
Zat toen ff in dipje naar Beuningen ook weer verwend door de AGS POST

Dag 3 begon zeer @#?! Me links heup lag dwars waardoor ik maar niet op gang leek te komen door hulp van een dame en heer van forum op gang getrokken en door een andere dame van forum in vaart gehouden eenmaal op gang heerlijk gelopen 3 blaren rijker
Weer mogen genieten van de verwennerij van AGS POST

Dag 4 dag begon goed maar ineens ging berg af waards al snel moest ik met me zelf in gevecht mij lichaam zag het niet meer te zitten en probeerde alles uit de kast te halen om tegen te werken waardoor ik steeds langzamer ging en vaker moest gaan zit
En zelfs het idee begon te krijgen dat ik het niet ging redden
Ook weer vollop verwend door AGS POST
Maar dankzij forum leden die me vooruit hebben getrokken
en 2 stevige militaire mannen alsnog de vierdaagse uit kunnen strompelen als een gebroken porselein servies
Weer serie blaren rijker 4 nagels minder enorme gezwollen benen en uislag en blauw plekken

Maar het belangrijkste ik heb het kruisje en dat neemt niemand mij af ook de ervaring niet en dat ondanks mij gezondheid toestand

nogmaals iedereen bedanken voor alles wat jullie hebben gedaan voor me zonder jullie was het misschien niet gelukt

En op de vraag doe je weer mee zeg ik geen ja of nee maar een misschien
voor nu weltrusten en iedereen gefeliciteerd en een voorspoedig herstel gewenst groetjes knuff joyce


Joyce,ik heb je bij de finish niet meer gezien , tot de laatste bocht nog ff samen gelopen, maar respect voor jou doorzettingsvermogen en kracht om.dit te volbrengen. Geniet van je medaille, je krijgt ook nog een certificaat lijst ik ook in haha, deze ervaring vergeet je nooit weer, geniet van je rust en de overwinning!!

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 05:36 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
joyke schreef:
mij eerste vierdaagse was

Blouwe maandag beetje laat aangekomen op de meeting maar ondanks dat nog veel mensen mogen ontmoeten

Dag 1 vollop genieten rondkijken en zeer goed gelopen 2 blaren rechts veel aanspraak gehad van forum leden en onbekende
Verwent door de AGS POST

Dag 2 weer vollop genieten rondkijken ook goed gelopen tot verbazing en 2 blaaren links weer nieuwe forum leden ontmoet
Door berend en voy een stoel aangeboden gekregen bij tante wilma
Zat toen ff in dipje naar Beuningen ook weer verwend door de AGS POST

Dag 3 begon zeer @#?! Me links heup lag dwars waardoor ik maar niet op gang leek te komen door hulp van een dame en heer van forum op gang getrokken en door een andere dame van forum in vaart gehouden eenmaal op gang heerlijk gelopen 3 blaren rijker
Weer mogen genieten van de verwennerij van AGS POST

Dag 4 dag begon goed maar ineens ging berg af waards al snel moest ik met me zelf in gevecht mij lichaam zag het niet meer te zitten en probeerde alles uit de kast te halen om tegen te werken waardoor ik steeds langzamer ging en vaker moest gaan zit
En zelfs het idee begon te krijgen dat ik het niet ging redden
Ook weer vollop verwend door AGS POST
Maar dankzij forum leden die me vooruit hebben getrokken
en 2 stevige militaire mannen alsnog de vierdaagse uit kunnen strompelen als een gebroken porselein servies
Weer serie blaren rijker 4 nagels minder enorme gezwollen benen en uislag en blauw plekken

Maar het belangrijkste ik heb het kruisje en dat neemt niemand mij af ook de ervaring niet en dat ondanks mij gezondheid toestand

nogmaals iedereen bedanken voor alles wat jullie hebben gedaan voor me zonder jullie was het misschien niet gelukt

En op de vraag doe je weer mee zeg ik geen ja of nee maar een misschien
voor nu weltrusten en iedereen gefeliciteerd en een voorspoedig herstel gewenst groetjes knuff joyce


Joyce,ik heb je bij de finish niet meer gezien , tot de laatste bocht nog ff samen gelopen, maar respect voor jou doorzettingsvermogen en kracht om.dit te volbrengen. Geniet van je medaille, je krijgt ook nog een certificaat lijst ik ook in haha, deze ervaring vergeet je nooit weer, geniet van je rust en de overwinning!!

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Laatst gewijzigd door rene1974 op 26 Jul 2015, 06:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 05:46 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
joyke schreef:
mij eerste vierdaagse was

Blouwe maandag beetje laat aangekomen op de meeting maar ondanks dat nog veel mensen mogen ontmoeten

Dag 1 vollop genieten rondkijken en zeer goed gelopen 2 blaren rechts veel aanspraak gehad van forum leden en onbekende
Verwent door de AGS POST

Dag 2 weer vollop genieten rondkijken ook goed gelopen tot verbazing en 2 blaaren links weer nieuwe forum leden ontmoet
Door berend en voy een stoel aangeboden gekregen bij tante wilma
Zat toen ff in dipje naar Beuningen ook weer verwend door de AGS POST

Dag 3 begon zeer @#?! Me links heup lag dwars waardoor ik maar niet op gang leek te komen door hulp van een dame en heer van forum op gang getrokken en door een andere dame van forum in vaart gehouden eenmaal op gang heerlijk gelopen 3 blaren rijker
Weer mogen genieten van de verwennerij van AGS POST

Dag 4 dag begon goed maar ineens ging berg af waards al snel moest ik met me zelf in gevecht mij lichaam zag het niet meer te zitten en probeerde alles uit de kast te halen om tegen te werken waardoor ik steeds langzamer ging en vaker moest gaan zit
En zelfs het idee begon te krijgen dat ik het niet ging redden
Ook weer vollop verwend door AGS POST
Maar dankzij forum leden die me vooruit hebben getrokken
en 2 stevige militaire mannen alsnog de vierdaagse uit kunnen strompelen als een gebroken porselein servies
Weer serie blaren rijker 4 nagels minder enorme gezwollen benen en uislag en blauw plekken

Maar het belangrijkste ik heb het kruisje en dat neemt niemand mij af ook de ervaring niet en dat ondanks mij gezondheid toestand

nogmaals iedereen bedanken voor alles wat jullie hebben gedaan voor me zonder jullie was het misschien niet gelukt

En op de vraag doe je weer mee zeg ik geen ja of nee maar een misschien
voor nu weltrusten en iedereen gefeliciteerd en een voorspoedig herstel gewenst groetjes knuff joyce


Joyce,ik heb je bij de finish niet meer gezien , tot de laatste bocht nog ff samen gelopen, maar respect voor jou doorzettingsvermogen en kracht om.dit te volbrengen. Geniet van je medaille, je krijgt ook nog een certificaat lijst ik ook in haha, deze ervaring vergeet je nooit weer, geniet van je rust en de overwinning!!

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 05:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7555
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Sammie6306 schreef:
Joyce, ik heb je bij de finish al gefeliciteerd, maar nogmaals: echt bewonderenswaardig dat jij de vierdaagse tot een goed eind hebt gebracht. Je mag enorm trots op jezelf zijn, je hebt het gewoon gedaan!!


dankjewel sammie
was leuk je op einde ff te zien als was ik ff gebroken
Ook jij nogmaals proficiat met het behalen van de vierdaagse

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 06:03 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Oh wifi blijft hangen in Friesland haha 1 bericht was ook genoeg

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 06:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
rene1974 schreef:
Oh wifi blijft hangen in Friesland haha 1 bericht was ook genoeg

Haal je er toch 2 weg, zolang er niet op gereageerd wordt kun je ze verwijderen. Klik op het kruisje rechts onder in.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 06:22 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Auto gaat sneller schreef:
rene1974 schreef:
Oh wifi blijft hangen in Friesland haha 1 bericht was ook genoeg

Haal je er toch 2 weg, zolang er niet op gereageerd wordt kun je ze verwijderen. Klik op het kruisje rechts onder in.


Zie dat kruisje niet staan staat alleen uitroepteken ❗

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 07:02 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 03 Apr 2013, 08:50
Berichten: 42
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1900
Merk wandelschoenen: Meindel
Net geen 300km voorbereiding gelopen
Zondag aangemeld
Maandag sfeertje geproefd
Dag 1 was saai en veel te druk waardoor ik niet mijn eigen tempo kon lopen. S'avonds geen zin meer om de volgende dag te starten. Maar ja, opgeven is ook weer zo wat. Had nergens pijntjes oid.
Dag 2 toch maar gestart, wandelmaatje na 30km uitgestapt met knie probleem. Ik toch maar doorgelopen.
Dag 3 hele dag min of meer eigen tempo kunnen lopen.
Dag 4 ook maar uitgelopen
dat was mijn 3e kruisje, geen blaren, geen pijntjes.
Wat kl*te was, was dat het nagenoeg onmogelijk was om iemand te bellen.
Volgend jaar..........ik heb de burgemeester van Druten beloofd langs te komen,.......maar ja......loten

_________________
Morgen bestaat niet


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 08:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Herman2702 schreef:
Net geen 300km voorbereiding gelopen
Zondag aangemeld
Maandag sfeertje geproefd
Dag 1 was saai en veel te druk waardoor ik niet mijn eigen tempo kon lopen. S'avonds geen zin meer om de volgende dag te starten. Maar ja, opgeven is ook weer zo wat. Had nergens pijntjes oid.
Dag 2 toch maar gestart, wandelmaatje na 30km uitgestapt met knie probleem. Ik toch maar doorgelopen.
Dag 3 hele dag min of meer eigen tempo kunnen lopen.
Dag 4 ook maar uitgelopen
dat was mijn 3e kruisje, geen blaren, geen pijntjes.
Wat kl*te was, was dat het nagenoeg onmogelijk was om iemand te bellen.
Volgend jaar..........ik heb de burgemeester van Druten beloofd langs te komen,.......maar ja......loten


Klinkt niet alsof je er echt van hebt genoten??
Ik duim voor je dat je door de loting komt, je hebt in ieder geval al 3x meer kans (om en nabij) dan een debutant :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.