Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:12

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2015, 20:19 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Ik zie hier nog niet heel veel verhalen staan, maar komt misschien vast nog ;)

Ikzelf heb echt een heerlijke vierdaagse achter de rug. Van dag 1 tot dag 4 volop genoten! Het weer was natuurlijk prachtig (behalve dan die 2 buitjes op dinsdagmorgen :icon_wink: ) en weer veel gezelligheid met alles erop en eraan. Dit jaar liep ik met nog een jongen, maar wij zijn geen perfect match wat wandelen betreft haha. Hij is meer van het continu de gezelligheid opzoeken door vaak te stoppen en veel te klooien onderweg, terwijl ik meer zoiets heb van doorlopen en tegelijkertijd genieten. Daarnaast moest hij ook bijna elke dag naar de EHBO. Dus we hebben alleen de eerste dag bijna volledig samengelopen (behalve de laatste 7 km) en de andere dagen ben ik er op een gegeven moment vandoor gegaan, wat hij ook helemaal niet erg vond. Daarom was ik dinsdag om 3 uur binnen, woensdag om kwart voor 2, donderdag om 1 uur, en vandaag om 2 uur. Vandaag had veel sneller gekund omdat ik tevergeefs 1,5 uur heb zitten wachten op hem in Cuijk. Maar helemaal niet erg, we hebben elke dag sowieso genoeg tijd om te finishen :icon_smile:

Dag 1, de dag van Elst, ging eigenlijk zoals ik hoopte. Weinig pijn, geen blaren, en de achillespees hielt zich nog rustig. Vorige week met de Apeldoornse vierdaagse is deze nl gaan irriteren (linkervoet). Onderweg kwam ik nog een aantal bekenden tegen, o.a. m'n tante. Eigenlijk stom toevallig dat dit gebeurt, want als je ze wilt zien lukt het niet :icon_wink:
Dag 2, de dag van Wijchen, is ook erg goed gegaan. Achillespees begon wel wat tegen te stribbelen na een aantal km, maar daar was goed doorheen te lopen en de rest van de dag geen last meer van gehad. Dag 2 vind ik altijd de zwaarste dag, ondanks dat deze voor de 50km de kortste is! Er lijkt geen eind aan te komen! In de lus zit nl de ellenlange dijk, maar daar kwam ik prima overheen. Ondertussen zit dat wel goed tussen de oren daar :icon_wink: Maar ik kan nog steeds niet wennen dat het nog zo'n eind is vanaf Wijchen. Maar gelukkig geen echte dip gehad ofzo. Ik ben deze dag ook voor het eerst naar de rustpost van AGS geweest, en gelukkig dat ik stom toevallig Angelique tegen het lijf liep, anders had ik vast in de verkeerde tent gezeten haha :icon_cheesygrin: Uiteindelijk stonden er ook nog een aantal vrienden in Nijmegen te wacht, dus was deze dag heel geslaagd :icon_smile:
Dag 3, dag van Groesbeek. Eerste paar km was weer ff doorbijten omdat de achillespees weer protesteerde, maar net als dag 2 erdoorheen gelopen en geen last meer gehad. Op een gegeven moment flink de vaart er ingezet na de eerste 8 km met m'n wandelmaat gelopen te hebben. Het ging echt heerlijk, en al snel was de lus van de 50 weer voorbij. Eventjes een goede rust genomen en op weg gegaan naar de heuvels. Die vielen me dit jaar een klein beetje zwaar, maar alle energie en adrenaline zorgen ervoor dat het lichaam wel doorgaat :icon_smile: Was dan ook al voor 12en bij Eric en Carla, en die hadden natuurlijk weer wat lekkers in de vorm van een broodje knak. De laatste km vlogen daarom ook weer onder me vandaan, dus was dit de dag met een toptijd :icon_cheesygrin:
Dag 4, dag van Cuijk. Had de eerste kilometers helemaal geen last van de achillespees, dus de vaart zat er al heel snel in. Toch iets te lang doorgelopen, waardoor ik toch weer pijn voelde. Pas in Grave m'n eerste rust genomen, en dat deed me heel goed. In Cuijk zou familie en vrienden komen staan van m'n wandelmaat, dus daar kon ik nu vol goede moed naar toe lopen. Ik was dan ook al om kwart voor 10 in Cuijk, waar ikzelf eerlijk gezegd ook erg verbaasd over was :icon_eek: In Cuijk wilde ik wachten op m'n wandelmaat, die dacht er over een uur te zijn. Na 1,5 uur zou het nog steeds een uur zijn, dus ik ben er vandoor gegaan. 1,5 uur rusten is eigenlijk al te lang, en dat merkte ik ook wel. Achillespees bleef nu eigenlijk de rest van de route zeuren, maarja, genoeg afleiding en ik kon nog heerlijk doorlopen. AGS-rustpost natuurlijk ook weer even aangedaan, en daarna volop genoten op de Via Gladiola, waar het op een gegeven moment opvallend rustig was. En dan val je toch wat meer op bij het publiek, wat ook wel weer wat heeft :) Om 2 uur dus uiteindelijk binnen en nr. 4 opgehaald! :icon_smile:

Iedereen bedankt voor alle gezelligheid, Eric en Carla bedankt voor de goede zorgen! En natuurlijk de organisatie en alle vrijwilligers hartelijk dank! Op naar volgend jaar!

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2015, 21:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
..

_________________
Facta non verba.


Laatst gewijzigd door Ed op 25 Jul 2015, 06:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 05:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Mooi verhaal, Corne!
Ik heb je nog ergens op de route, ik meen de 3e dag, voorbij zien stieren. Tjonge, jonge, wat had jij een lekker (hoog) tempo.
Voordat ik zeker wist dat jij het was, was je al tussen de wandelende meute "verdwenen" anders had ik je wel even aangesproken. :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 10:06 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Marko schreef:
Mooi verhaal, Corne!
Ik heb je nog ergens op de route, ik meen de 3e dag, voorbij zien stieren. Tjonge, jonge, wat had jij een lekker (hoog) tempo.
Voordat ik zeker wist dat jij het was, was je al tussen de wandelende meute "verdwenen" anders had ik je wel even aangesproken. :icon_wink:


Echt waar? Ik heb je ook niet opgemerkt :icon_wink: Nu kenden we elkaar ook nog maar een dag van gezicht natuurlijk, haha :icon_cheesygrin:

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 10:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Corne92 schreef:
Marko schreef:
Mooi verhaal, Corne!
Ik heb je nog ergens op de route, ik meen de 3e dag, voorbij zien stieren. Tjonge, jonge, wat had jij een lekker (hoog) tempo.
Voordat ik zeker wist dat jij het was, was je al tussen de wandelende meute "verdwenen" anders had ik je wel even aangesproken. :icon_wink:


Echt waar? Ik heb je ook niet opgemerkt :icon_wink: Nu kenden we elkaar ook nog maar een dag van gezicht natuurlijk, haha :icon_cheesygrin:


Ik heb je niet gezien :icon_sad:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 10:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Ondanks 650 trainingskilometers nog nooit zo'n beroerde vierdaagse gelopen! Dag vier was helemaal erg, vanaf stap 1 heb ik met pijn gelopen vanwege scheenbeen klachten! Maar uiteindelijk toch de finish bereikt samen met Leo en Dirkie. Blij dat ik uiteindelijk toch niet voor de 50 km heb gekozen anders had ik de finish niet gehaald van mijn 8ste vierdaagse!!!
Wil bedankt voor de tip over de vetermethode. Had ik het maar eerder geweten.....
Verslagen en foto's volgen later, heb nu lekker twee weken vakantie!!!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 11:28 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Ineke61 schreef:
Ondanks 650 trainingskilometers nog nooit zo'n beroerde vierdaagse gelopen! Dag vier was helemaal erg, vanaf stap 1 heb ik met pijn gelopen vanwege scheenbeen klachten! Maar uiteindelijk toch de finish bereikt samen met Leo en Dirkie. Blij dat ik uiteindelijk toch niet voor de 50 km heb gekozen anders had ik de finish niet gehaald van mijn 8ste vierdaagse!!!
Wil bedankt voor de tip over de vetermethode. Had ik het maar eerder geweten.....
Verslagen en foto's volgen later, heb nu lekker twee weken vakantie!!!


Had je dan dit jaar toch niet beter kunnen uitstappen? Of is dit vloeken in de kerk....
Er komen nog zoveel Vierdaagses aan. Maar misschien was je dan niet zeker van je startbewijs voor volgend jaar. In elk geval: proficiat!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 13:39 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2006, 20:56
Berichten: 1291
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 77
Kilometers gelopen: te weinig
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: NB.
Mood: Gewoon
Ik heb een heerlijke 4daagse gelopen zonder problemen de laatste dag wat last van het benauwde weer,dus al met al een top 4daagse.
Verder wil ik vooral Carla en Eric bedanken voor een top verzorging ik keek er iedere dag naar uit .
En ook mijn dagelijkse bezoek aan Gerrit (Dr.Pain) waren weer hoogtepunten.
Dus hopelijk tot volgend jaar allemaal.

_________________
https://photos.google.com/u/0/albums



Wees jezelf, er zijn al andere genoeg.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 14:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2092
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
Ondanks 650 trainingskilometers nog nooit zo'n beroerde vierdaagse gelopen! Dag vier was helemaal erg, vanaf stap 1 heb ik met pijn gelopen vanwege scheenbeen klachten! Maar uiteindelijk toch de finish bereikt samen met Leo en Dirkie. Blij dat ik uiteindelijk toch niet voor de 50 km heb gekozen anders had ik de finish niet gehaald van mijn 8ste vierdaagse!!!
Wil bedankt voor de tip over de vetermethode. Had ik het maar eerder geweten.....
Verslagen en foto's volgen later, heb nu lekker twee weken vakantie!!!

Nou, dat is teveel eer! Ik heb de methode van Doctor Pain geleerd en zijn vetermethode bevalt mij prima! Fijne vakantie en beterschap!

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 15:11 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 19:58
Berichten: 208
Woonplaats: Zwartsluis
Leeftijd: 34
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Ook ik heb de 4daagse uitgelopen. Ik vond dit een relatieve zware editie. Ik zal later een verslag maken.

maar finish tijden:

Dag 1: 14:18
Dag 2: 14:11
Dag 3: 14:50
Dag 4: 14:34

Qua finish tijden is het redelijk stabiel tussen 14:00 en 15:00 Alleen jammer dat de bussen van Van der Wielen maar 1 keer per uur rijden en we ze telkens net gemist hebben :icon_frown: Maar dat is volgend jaar niet meer van toepassing...., dan heb ik een fiets.

Grootste ergenis was de 30km'ers toen die er steeds bij kwamen heen en weer vlogen en je echt moest slenteren.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 15:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
Ineke61 schreef:
Ondanks 650 trainingskilometers nog nooit zo'n beroerde vierdaagse gelopen! Dag vier was helemaal erg, vanaf stap 1 heb ik met pijn gelopen vanwege scheenbeen klachten! Maar uiteindelijk toch de finish bereikt samen met Leo en Dirkie. Blij dat ik uiteindelijk toch niet voor de 50 km heb gekozen anders had ik de finish niet gehaald van mijn 8ste vierdaagse!!!
Wil bedankt voor de tip over de vetermethode. Had ik het maar eerder geweten.....
Verslagen en foto's volgen later, heb nu lekker twee weken vakantie!!!


Had je dan dit jaar toch niet beter kunnen uitstappen? Of is dit vloeken in de kerk....
Er komen nog zoveel Vierdaagses aan. Maar misschien was je dan niet zeker van je startbewijs voor volgend jaar. In elk geval: proficiat!

Uitstappen???? Nooit! Gewoon verstand op nul en blik op oneindig. Pas als het ECHT niet meer gaat, dan stap je uit. Bijvoorbeeld een beenbreuk ofzo..... Dit was mijn 8ste en ben al verzekerd van een startbewijs dus daarom deed ik het niet. Wou gewoon finishen hoe dan ook!!!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 15:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
159 fantastische en soepel gelopen kilometers. 1 km was zwaar, maar dankzij de goede zorgen van de oase ben ik daar ook door heen gekomen. Op naar volgend jaar.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 17:30 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 20 Jan 2014, 20:10
Berichten: 10
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: weinig
Aantal N4D volbracht: 29
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: meindl
Ik heb een fantastische 4daagse gehad. Had alleen de 1e dag ontzettend last van een schouder. Gelukkig zag ik Dr. Pain (Gerrit), kende hem alleen van dit forum, maar hij heeft mij fantastisch geholpen en heb verder heerlijk gelopen!! Bedankt Gerrit!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 18:51 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Ineke61 schreef:
footloose schreef:
Ineke61 schreef:
Ondanks 650 trainingskilometers nog nooit zo'n beroerde vierdaagse gelopen! Dag vier was helemaal erg, vanaf stap 1 heb ik met pijn gelopen vanwege scheenbeen klachten! Maar uiteindelijk toch de finish bereikt samen met Leo en Dirkie. Blij dat ik uiteindelijk toch niet voor de 50 km heb gekozen anders had ik de finish niet gehaald van mijn 8ste vierdaagse!!!
Wil bedankt voor de tip over de vetermethode. Had ik het maar eerder geweten.....
Verslagen en foto's volgen later, heb nu lekker twee weken vakantie!!!


Had je dan dit jaar toch niet beter kunnen uitstappen? Of is dit vloeken in de kerk....
Er komen nog zoveel Vierdaagses aan. Maar misschien was je dan niet zeker van je startbewijs voor volgend jaar. In elk geval: proficiat!

Uitstappen???? Nooit! Gewoon verstand op nul en blik op oneindig. Pas als het ECHT niet meer gaat, dan stap je uit. Bijvoorbeeld een beenbreuk ofzo..... Dit was mijn 8ste en ben al verzekerd van een startbewijs dus daarom deed ik het niet. Wou gewoon finishen hoe dan ook!!!


Ik kwam nog een man tegen die ook scheenbeen klachten had, dacht ontsteking , in de lus bij Vianen zat ie er helemaal door heen, heb stukje met hem mee gelopen tot we de brug bij cuijk over waren, ik had de tijd dus dacht kan die man wel ff op weg helpen, later op de Via Gladiola kwam ie mij voorbij, ik tikte hem aan en hij heeft me wel 3x dank je wel gezegd dat ik tijd voor hem maakte

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 19:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1004
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Door diverse omstandigheden beroerd weinig getraind (dinsdag was mijn eerste 40km van het jaar...).
Daardoor met mijn team eens in de achterhoede gelopen (elke dag de late start). Op dag 3 in Mook waren Sunny en haar wandelmaatjes al bij de rust vertrokken, terwijl één van onze dames door de twee medics van ons team van nieuwe hielen werd voorzien. Toen we verder konden was het parcours bijna leeg. Niet de fout gemaakt om met stekkeren weer in te gaan halen, maar in een rustig maar gelijkmatig tempo doorgegaan. Elke dag rond 16.00 uur binnen. Verder alleen maar lopen te genieten en veel bekenden gespot.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.