Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 16 Apr 2024, 20:29

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 08:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4728
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
pietman schreef:
Super 4daagse gehad met de kids. Foto's en kort verslag staan op de nieuwe website en via de foto link daarin.
http://www.slijkewijksestappers.nl


Ah.... ik heb jullie niet eens gezien. Jammer!
Wat drogen die kinderen leuk op. Echte bikkels zijn het, en hun commentaar op het wandelgebeuren is verfrissend en hilarisch. Kijk maar uit, jullie hebben er zo een paar doorgewinterde Bingo-Boys bij!
Gefeliciteerd allemaal met het uitlopen, petje af!

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 08:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4728
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Sammie6306 schreef:
Jeltsje schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZTZGPYN
Zo de foto's zijn in geplakt.
Aangezien dit al de 8ste 4-daagse was, heb ik mij voornamelijk beperkt tot het maken van foto's van Bekende Wandelaars :icon_biggrin:

Het verslag wordt nog aan gewerkt.


Leuke foto's, Liana! Ook ik heb wat foto's gejoept :icon_cool:


Liana daar zitten een paar heel goeie foto's tussen! Wat ben ik blij dat mijn blaar erop staat,en dat je je camera klaar had precies op het moment dat ik eindelijk Joyke eens ontmoette. Ik had al dagen naar haar uitgekeken en ineens zagen wij elkaar dan op de tweede wandeldag in De Oase.
Je hebt een goed oog voor mooie situaties en mooie mensen. Leuk joh!

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 08:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7554
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Voy con Dios schreef:
Sammie6306 schreef:
Jeltsje schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZTZGPYN
Zo de foto's zijn in geplakt.
Aangezien dit al de 8ste 4-daagse was, heb ik mij voornamelijk beperkt tot het maken van foto's van Bekende Wandelaars :icon_biggrin:

Het verslag wordt nog aan gewerkt.


Leuke foto's, Liana! Ook ik heb wat foto's gejoept :icon_cool:


Liana daar zitten een paar heel goeie foto's tussen! Wat ben ik blij dat mijn blaar erop staat,en dat je je camera klaar had precies op het moment dat ik eindelijk Joyke eens ontmoette. Ik had al dagen naar haar uitgekeken en ineens zagen wij elkaar dan op de tweede wandeldag in De Oase.
Je hebt een goed oog voor mooie situaties en mooie mensen. Leuk joh!


ja he Voy con Dios we staan er mooi op samen ik heb er ook na uit gekeken om je eindelijk eens te ontmoeten
En dat was gelukt meerdere keren zelf gezellig

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 10:30 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2007, 06:43
Berichten: 425
Woonplaats: Slijk Ewijk
Leeftijd: 55
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
Voy con Dios schreef:
pietman schreef:
Super 4daagse gehad met de kids. Foto's en kort verslag staan op de nieuwe website en via de foto link daarin.
http://www.slijkewijksestappers.nl


Ah.... ik heb jullie niet eens gezien. Jammer!
Wat drogen die kinderen leuk op. Echte bikkels zijn het, en hun commentaar op het wandelgebeuren is verfrissend en hilarisch. Kijk maar uit, jullie hebben er zo een paar doorgewinterde Bingo-Boys bij!
Gefeliciteerd allemaal met het uitlopen, petje af!

Ja jammer, je weet dat ik altijd er naar uitkijk om jou in mijn armen te sluiten, doe daar zelfs een DOTO voor :icon_wink:

_________________
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 11:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Leonard schreef:
Berend-Botje schreef:
Auto gaat sneller schreef:
Berend-Botje schreef:
Leonard schreef:
Mijn verslag is terug te vinden op mijn wandelblog. Inclusief wandelstatistieken, kaartjes en foto's. Zie mijn signature.


Wat is de link naar je wandelblog, zie niets staan (of ik kijk met mn neus)

Even onder de streep kijken Berend.


tja: daar staat dus niets: geen knop met www in ieder geval


Zoals al gezegd: HIER klikken :icon_mrgreen:

Leuk verslag, en leuk om te lezen dat je ook een geocacher bent :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 12:35 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Feb 2015, 16:13
Berichten: 189
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 8094
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Carola schreef:
Leuk verslag, en leuk om te lezen dat je ook een geocacher bent :icon_wink:


Ik heb jou digitaal leren 'kennen' op de website van Geocaching. Paar jaar terug liepen we allebei de serie 'Dwars door Gelderland'. Jij liep elke keer een paar maanden eerder dan ik. Het verschil is dat ik begon als geocacher en daarna een wandelaar ben geworden. Jij was eerst een wandelaar en heb later het geocaching ontdekt :icon_biggrin:.

_________________
Mijn wandelblog


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 14:44 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 498
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Jeltsje schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZTZGPYN
Zo de foto's zijn in geplakt.
Aangezien dit al de 8ste 4-daagse was, heb ik mij voornamelijk beperkt tot het maken van foto's van Bekende Wandelaars :icon_biggrin:

Het verslag wordt nog aan gewerkt.


Jeltsje bedankt voor de foto's. Je hebt aardig je best gedaan om er zoveel te maken, mijn complimenten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 15:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Mijn 4daagse?

Zwaar,pijnlijk,vermoeiend,frustrerend en maar niet de juiste knop weten te vinden die omgedraait moest worden. Nu kwam dit niet door de 1e keer 50km, zou dit ook hebben gehad met de 40km. Vorig jaar liep ik al niet fijn,masr had iknet de knop omgedraait voor Nijmegen. Ook dit jaar lijkt niet helemaal te gaan zoals ik wil met meerdere kennedymarsen uitgevallen.

Volgende keer betet denk ik dan maar. Mij verslagen komen denk ikmorgen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 19:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7554
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
fhd schreef:
Mijn 4daagse?

Zwaar,pijnlijk,vermoeiend,frustrerend en maar niet de juiste knop weten te vinden die omgedraait moest worden. Nu kwam dit niet door de 1e keer 50km, zou dit ook hebben gehad met de 40km. Vorig jaar liep ik al niet fijn,masr had iknet de knop omgedraait voor Nijmegen. Ook dit jaar lijkt niet helemaal te gaan zoals ik wil met meerdere kennedymarsen uitgevallen.
Volgende keer betet denk ik dan maar. Mij verslagen komen denk ikmorgen.


he meid wat jammer zeg dat je niet heb kunnen genieten
hooplijk kom er weer een vierdaagse waar je wel van kan genieten
en komen er Kennedy die je wel uit loopt en van geniet
ik kwam je vriend nog tegen jou helaas niet jammer
tog toppie dat je het gedaan heb die afstand petje af hoor

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 19:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Dankjewel lieverd.

Och, er komen vast wel weer leukere 4daagses, daar ben ik van overtuigd! Het gaat bij mij meestal op en af en in extremen. Maak me dr geen zorgen om hoor.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 20:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Mijn 4daagse?

Zwaar,pijnlijk,vermoeiend,frustrerend en maar niet de juiste knop weten te vinden die omgedraait moest worden. Nu kwam dit niet door de 1e keer 50km, zou dit ook hebben gehad met de 40km. Vorig jaar liep ik al niet fijn,masr had iknet de knop omgedraait voor Nijmegen. Ook dit jaar lijkt niet helemaal te gaan zoals ik wil met meerdere kennedymarsen uitgevallen.

Volgende keer betet denk ik dan maar. Mij verslagen komen denk ikmorgen.


Jammer dat je er niet zoveel plezier aan beleefd hebt. Wandeldipje gaat vast wel een keer over :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 21:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Hierbij het verslag en de foto's van EllyK.
Ze kan hier nog niet zo goed haar weg vinden, maar dat komt vast wel een keer.
http://www.eropuit.info/?p=990


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 31 Jul 2015, 07:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4728
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Jeltsje schreef:
Hierbij het verslag en de foto's van EllyK.
Ze kan hier nog niet zo goed haar weg vinden, maar dat komt vast wel een keer.
http://www.eropuit.info/?p=990


Leuk verslag en prima foto's! @EllyK: wanneer je een minder drukke Vierdaagsemis dan in de St. Stevenskerk zou willen bijwonen, is de H. Mis in de Canisiuskerk aan de Molenstraat een aanrader. Die begint een half uurtje later dan de Mis in de St. Stevenskerk. Altijd plaats, ook last-minute.
En wat een mooie overnachtingsplek had je trouwens.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2015, 19:45 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 10:39
Berichten: 924
Woonplaats: Nunspeet
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
zoals beloofd hierbij mijn verslag van de 4daagse.

Maandag kom ik rond 12;15 aan met de trein, ik fiets direct naar mijn gastgezin en leg me spullen op me tijdelijke slaapkamer neer, en ga op de fiets naar de wedren toe. Daar moet ik een tijdje wachten voor ik aan de beurt ben om me aan te melden, maar goed ik heb de tijd nog dus sta er rustig te wachten. Polsbandje binnen en ik zoek contact met louise om te kijken waar de meeting is, ik stond eerst bij de oude fietsenstalling en louise melde mij dat ik bij de wedren zelf moet zijn bij de vlag van.....( weet ik ff niet meer)
daar even met haar gebabbeld, Carla een hand gegeven, wandelkerel en wandelmams :) en ik had de naam de man van de uitsmijter en/of appeltaart :) afijn het was mij een beetje te druk op de wedren en ben dus weer terug gegaan naar gastgezin, daar even uitgebreider kennis gemaakt met hen en de andere 3 wandelaars.
Na het eten douchen en direct naar bedje toe want de wekker zou me om 02.45 wakker maken!

Dag van Elst.

02.45 wekker ging af, ik begon met me voeten intapen. aanjurken en ontbijten ( proberen) en naar de wedren. ik had met de man van mijn achternicht afgesproken om te gaan lopen. Maar aangezien het op de wedren geen doen is om af te spreken of direct na de start hebben we afgesproken bij de eerste "dixie moment" ik kwam daar aan en hij stond achter mij in de berm te appen naar mij waar ik stond :) en zo hebben we even gestaan achter elkaar, was grappig gezicht.
Het was benauwd vonden wij en de regen die kwam was dan ook erg lekker verkoelend. We hebben een poosje met zn 3-en gelopen. er liep ook een carpoolmaatje met hem mee. bij de eerste koffie gelegenheid heb ik even een bakkie gehaald, hun zijn gewoon door gaan lopen, die afspraak hadden we. uiteindelijk heb ik hen weer ingehaald en lopen we weer samen. we hebben tot aan Huissen onafgebroken gelopen en waren daarom rond 07.40 in Huissen. daar even een bakkie gedaan en bammetje gegeten en wij zijn met zn 2-en door gegaan , zijn carpoolmaatje wilde niet stoppen en gewoon door gaan. Wij vervolgen onze weg en gaan naar Elden, daar komen we bij de 40 en komen we Coby en Joyce tegen, even een stukje met op gelopen en weer los gelaten.
Aangezien het tempo er goed in zit besluiten we om door te lopen tot onze volgende rustpunt, hij zou stoppen in Valburg , bij een collega. en ik had me voorgenomen om te stoppen bij de Oase. Dit keer had ik de vlag gezien en ging er lekker zitten. Een kopje soep en wat drinken deden me goed. Even een babbeltje gemaakt, een telefoontje gepleegd met vrienden die wilde weten waar ik was. en ben weer door gelopen. Mijn wandelmaatje heb ik toen even niet meer gezien. ik ben gewoon door gegaan, tot aan de militaire rust ( is die bij oosterhout???) daar stond de vitaminebar tegenover en dat bakje aardbeien riep mij! dus die maar even bevrijd van de koeling. Uiteindelijk kom ik me maatje voor die dag weer tegen en besluiten we om samen naar de finish te gaan. Ondanks ik de dijk niet vervelend vind om te lopen was ik wel blij dat deze was aangepast en we door lent een stuk liepen, afwisseling en publiek langs de route loopt altijd leuker!
De waalbrug slipt langzaam dicht, reden was men wilde van het smalle stukje naar het brede stuk en dat doet men in een opening in van het hek ( ik gok 60 cm breed) , maar goed we komen uiteindelijk toch bij de wedren ! in de rij voor een massage ( wachttijd anderhalf uur tot 2 uur) en toen door naar gast gezin

Starttijd : 04.06
Finish: 15.51

Dag van Wychen.

De wekker gaat wederom af om 2.45u, ik plak op nieuw me voeten af omdat het savonds los liet dus ik het er af heb gehaald.
Ik fiets weer naar de wedren en probeer me wandelmaatje van gisteren te treffen maar niks geen bereik of contact te krijgen met hem. ik besluit om gewoon te starten en me telefoon in de gaten te houden. Uiteindelijk krijg ik bericht dat ze omstreeks 6u hun eerste stop hebben, ik weet even niet hoe de plek heet maar het is in ieder geval net na je de (snel)weg oversteekt en voor dat we langs die weilanden komen waar defensie ook staat en die man met die enorme boxen waar te veel bass in zit, maar goed daar tref ik hen aan en ik kom aan en hun staan daar al 20 minuten en willen eigenlijk verder lopen. ik vind dat prima, het tempo van dinsdag ga ik toch geen 4 dagen volhouden en mijn darmen zijn me onwijs aan het testen of ik het red van dixie tot dixie ( diarree) , dus had me al voorgenomen om alleen per whatsapp of bellen contact te houden en niet met hen mee te lopen. en dit deden we ook, af en toe een appje waar je zit en dan gewoon door sjokken. tot aan de dijk naar niftrik heb ik me niet erg fit gevoeld. hierdoor besluit ik om achter dat bankje ( direct als je de dijk op komt) even in het gras te liggen, ( als je tv gelderland 4daagse journaal kijkt zie je harm daar met mensen praten en draait de camera naar links en zie je daar een groot slagschip in het gras , thats me :) ) ik drink en eet wat en rook een lekker sigaretje, het gaat iets beter, ik stijg langzaam weer op en loop verder. Mijn wandelmaatje van dinsdag heeft mij verteld dat het cafe op de dijk lekkere soep verkoopt, dus daar ga ik zitten. geniet van mijn soepje en bolletje en na een 15 minuten stijg ik weer op. en loop door de dijk af, ik verneem 1 blaar onder de bal van mijn voet. ik doe er niks mee, maar vermijd wel de steentjes want heb ontdekt dat de hi tec zolen erg dun zijn en ik ieder steentje direct voel drukken op me voeten. in Niftrik even gelegen weer. voelde me nog niet helemaal top fit dus dacht neem de tijd die je denkt nodig te hebben en geniet onderweg.
Me moeder belt me, en zonder dat ze het door heeft laat ik een traan, want ze melde mij dat ze donderdag ergens langs de route zitten. En dat belletje had ik net nodig. had behoorlijk last van mijn voeten en onwijze spijt dat ik op hi tec ben gaan lopen. heb me moeder dan ook gevraagd om me oude schoenen mee te nemen. zo ik die kon wisselen donderdag.
Afijn ik loop weer verder en land opnieuw in de tent van de Oase. Hier niks gegeten, ondanks de pannenkoeken lekker zullen zijn heb ik gezien mijn darmverhaal maar even achterwege gelaten,. ik heb een beetje vla genomen en een blikje cola.
Weer door gesjokt nog even bij Dr Pain langs voor me kuitjes ( lees kuiten) en weer op pad naar Nijmegen.
Me wandelmaatje was al bijna thuis weer toen ik over de finish kwam. Bij de wedren besluit ik een biertje te kopen en naar de massage tent te lopen, wachttijd was dit keer ruim 3 uur, en hier had ik geen zin in om op te wachten , dan is het al bedtijd namelijk. omdat ik mijn blaren goed vernam dacht ik, ga maar langs blaren poli, ook hier was een erge lange , onbekende , wachttijd waarop ik besloot om de volgende dag bij eerste post te stoppen om mijn blaren te laten behandelen.

Starttijd 04.18
Finishtijd 16.41

De 7 heuvelendag.

het ochtend ritueel is het zelfde, ik sjok rustig die kant op van de eerste post in Malden. wachttijd een goeie 45 minuten, mijn blaren worden door geprikt, omdat ik erg moe was, door slechte nacht. ben ik tijdens het afplakken in slaap gevallen. na een enorme lange rust van bijna anderhalf uur, ga ik weer verder op stap. in Malden kom ik een wandelaar tegen met de zeeuwse vlag. we raken aan de praat, maar ik merk dat hij langzamer loopt dan ik, dus ik dacht moet hier niet continu bij blijven lopen,,,, ik werd gebeld en tijdens bellen ben ik ( onbewust) harder gaan lopen en ben hem kwijt geraakt. die dag ook niet weer gezien. Via plasmolen waar ik een heerlijk ijsje heb gehaald weer door gesjokt. Ondanks dat mijn blaren door waren geprikt vernam ik me linkerblaar weer vollopen ( zo voelde het) dus besloot ik om bij de hulppost voor de 7 heuvelenweg nog een bezoek te brengen, hier kon ik gelijk door lopen. en was er ook zo weer weg.
Ik begon aan de 7 heuvelenweg! vol goede moed, want mijn vrienden en vooral mijn Allerliefste moedertje zat aan het einde ongeveer dus daar keek ik onwijs naar uit. Ook omdat mijn oude schoenen weer aan konden :)
ik heb het bereikt ! zo moe en kapot als ik was. en bij het omhelzen van mijn moeder begonnen de watervallen ook te lopen! zo blij was ik om haar te zien! heeft me erg goed gedaan heb we 4x gebeld na die tijd om ze te bedanken.
Aangezien mijn vrienden en me moeder, naast de Oase zaten heb ik besloten om me wel even te melden bij de Oase maar niks te nuttigen dit had ik net al gedaan.
Later hoorde ik van de vrienden dat men de plek had moeten huren om er te mogen zitten?? dit was bij hen en mij niet bekend, indien dit wel zo is dan mijn excuus dat dit niet gedaan is.
Ik ga weer verder en wel op me oude schoenen! heerlijkheid ten top! en loop rustig maar gestaag door, de heuveltjes af heeft voor mijn knietjes heel wat betekend! maar ze hebben het door staan.
ik bel met mijn gast gezin dat ik niet mee eet, aangezien ik geen zin had in heen en weer fietsen en wel een massage wilde nu, besloot ik om vette hap te eten op de wedren en me tijd daar uit te zitten, wachttijd 2 en half uur.

Starttijd 04.21
Finish tijd 16.13

De dag van Cuijk

Ochtend ritueel wordt saai he? is weer het zelfde als de afgelopen 3 dagen ( dus lees maar terug) na de start rustig aan gedaan, ik was een beetje knorrig kon niet veel eten naar binnen krijgen, en besloot om bij het cafeetje met dat rode coca cola bordje buiten , bij het kruispunt waar de dixie's in de bosjes staan) en plots komt die zelfde man van gisteren weer voorbij met zn vlag, ik spreek hem aan en hij had het nu al behoorlijk zwaar, ik zei ik ook maar loop tot nu toe nog wel me eigen tempo. hij zegt ik niet maar wil het wel proberen we kunnen altijd nog afscheid nemen! We stijgen samen op en lopen toch een leuk stukje samen, we besluiten om ongeveer na 10 km te rusten, dus de eerste is als we nijmegen net uit zijn bij die mensen met de bankstellen en pallets als zitplek buiten om daar wat te eten en drinken. wederom krijg ik amper wat door me keeltje, ik eet wel maar met enorme tegenzin. een ei gaat er wel in en een halve liter melk. we stappen weer op en sjokken door , tot aan de brug ( bij nederasselt dacht ik, die bij het monument voor de amerikanen) daar eten we een uitsmijter en stappen weer in de wandelschoenen in Gassel willen we ergens gaan rusten, hij komt een zeeuw tegen langs de route en ik besluit om bij de ehbo post te rusten, maar omdat ik aan de linkerkant een wc unit en een witte tent zie , denk ik dat daar de blarenpost zit, jammer maar helaas, dus ik sjok verder en bij het mais veld besluit ik om in de berm te liggen, 15 minuten met het oog op de weg in de hoop die man weer tegen te komen, maar helaas. ik loop nog een stukje terug en zie dan in ene wel de ehbo post maar daar is hij niet, dus ik ga gewoon door met lopen. In Beers mis ik bijna de afslag met de lus, door ik zo achter liep zat ik midden in de 40 wandelmenigte, gelukkig zag ik rechts mensen lopen en keek om me heen en zag een bord met alleen 40, dus ik moest afslaan. bij de bakker een heerlijke chocomel gedronken en plost komt die zeeuwse vlag weer voorbij :) , maar vanaf dat moment heb ik niet fijn naast hem gelopen. hij was alleen aan het zeggen met dit tempo moeten we zonder rust door gaan om op tijd binnen te zijn ( lees hij wilde voor 16.30u binnen zijn) dus ik zo nuchtere boer ik ben zeg, ben je niet wijs! in dit tempo kom ik gerust voor 18u binnen! en hij bleef herhalen! en toen heb ik gezegd ik ga even een stukje alleen ik wacht bij de brug in cuijk. In Vianen kom ik een man tegen die onwijs moeilijk loopt ik raak er mee aan de praat en hij baalt er van dat de lus nu is dit saaie stuk kon hij nu niet gebruiken, geen afleiding van zijn pijn ( scheenbeen ontsteking ofzo) dus ik besluit om een stukje met hem mee te lopen en we hebben het niet over pijntjes gehad !en hem er ook niet over gehoord.
Na de brug bij Cuijk zie ik een marktkraam staan en koop een flesje chocomel en AA drink. ga ff op een stoeltje zitten en drink het op. vanaf daar ga ik door naar Malden om de volgende rust te nemen bij de Oase ( Eric en Carla nogmaals dank voor jullie gastvrijheid! zo geweldig dat jullie er staan voor de wandelaars! ) na deze rust, ga ik samen met Joyce en Ardi(e) verder naar Nijmegen. Onder het luid geroep van Ardi(e) worden Joyce en ik aangemoedigd bij de tekst "dames en heren 2 debutanten die hem uit gaan lopen" toch wel een aantal keer kippenvel van gekregen. en toen kwam eindelijk die vlag : Via Gladiola ! kippenvel, tranen en wat voor emoties er nog meer zijn gingen er door mij heen! Ik wordt gebeld door mijn neefje, waar ik loop en zeg het hem! oh zegt ie vlak voor de bocht naar de finish goed opletten zegt ie daar staan wij! ik weer tranen uiteraard! me broer, schoonzus en 5 kids stonden aan de finish! we lopen gewoon verder, Ardi loopt een keer naar haar gastvrouw toe die langs de route staat en Joyce en ik sjokken door, we komen bij de tribunes en dan voel ik de waterlanders komen, ik ga ze niet tegen houden, in de verte zie ik me jongste neefje die bij mijn broer op zn nek zit en dan ben ik niet te houden en besluit ik om van dit moment te genieten, ik neem afscheid van Joyce en run naar me familie toe wordt omhelst door de jongste met dikke kus! en de felicitaties van de overigen in ontvangst ga ik naar de wedren en meld me af! Mijn eerste kruisje is binnen! ik naar me fiets toe en
spullen inpakken en wachten op me vrienden die me zouden halen!

Starttijd 04.16
Finish : 17.25

of te wel heel kort gezegd, ik heb onwijs genoten van alles wat ik mee heb gemaakt. ben mega blij en trots op me zelf dat ik het volbracht heb, het kruisje en certificaat komen in de gang te hangen
Heb maar 2 blaren gehad die me pijn deden, en 2 waar ik geen last van had. Heb in die 4 dagen en de dagen er na geen spierpijn gehad. Geen klachten van vorig jaar terug gekregen. me heupen waar ik bang voor was dat die pijn zouden doen heb ik totaal niet gevoeld. Ik heb echt genoten en onwijs naar me zin gehad. ondanks ik het ook zwaar heb gehad.
Of ik de 4daagse ooit weer ga lopen, geen id. ik heb gezegd 1 x en dan is het over. maar het feestje er om heen is ook erg leuk!
maar de eerst volgende keer is denk ik pas als ik de 40 mag, mocht ik erge zin hebben dan wordt het nog een keer een 50 en anders over 9 jaar hahah

iedereen bedankt voor de peptalk ,en voor de gesprekken !

groetjes

Rene


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Hoe ging jullie vierdaagse?
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2015, 20:00 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 15:33
Berichten: 457
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 50
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50K184
Kilometers gelopen: >10000
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 10?
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Mooi verslag, René! (b.t.w. Ardie... :icon_wink: )

_________________
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.