Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 08:56

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 16:22 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 09 Jun 2016, 09:21
Berichten: 13
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 2500
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: New Balance
Al jaren loop ik lange afstanden en al jaren met veel plezier. Heb zeker met meerdaagse tochten altijd blaren, al heb ik door aanpassingen in oa sokken, schoenen, preventief tapen etc dit wel enorm kunnen terug brengen. Probleem punt blijft echter mijn kleine tenen, daar blijven blaren op komen, soms zelfs meerdere over elkaar heen. In 2014 is het zelfs zo geweest dat ze tijdens de vierdaagse de blaar niet behandeld kregen en mocht op de blarenpoli onderweg dit zelf doen, hadden ze nog nooit meegemaakt. Blij dat ik mijn blaren tot een (voor mij) minimum heb kunnen beperken, maar die kleine teen gaa dadelijk over twee weken weer opspelen, weet ik nu al.

Toch nog maar eens proberen of iemand hier de gouden tip heeft;-)
Was een topic over meen ik, kan veel over blaren vinden, maar niet wat ik precies zoek.....dus brand maar los.

ps: overigens is de oorzaak van de blaren bij mij vermoedelijk een mindere doorbloeding, heb oa spierreuma. Is niet zeker maar wordt sterk vermoed dat dit ermee te maken heeft. Betekend voor mij dus extra voorzorgsmaatregelen maar heb ik er graag voor over. Thuis gaan zitten om deze reden schiet niet op en wil ik niet. Gelukkig is herstel altijd vrij voorspoedig en zonder al te veel pijn.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 16:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Fixomull (daar gaan we weer :icon_rolleyes: ) dakpansgewijs in de LENGTE van de tenen plakken. Aan 3 strookjes heb je genoeg.
Met wat oefening kan je dit zelf doen en anders door iemand laten doen.
LET OP: de fixomul er los (dus niet uitrekken) over de tenen doen.
Als je voeten (en tenen) uit gaan zetten en de rek is uit de fixomul heb je alsnog kans op blaren of erger: afbinden.
Even thuis oefenen. Reepjes kan je van tevoren al afknippen voor eventueel onderweg of voor de volgende dag.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 16:39 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 09 Jun 2016, 09:21
Berichten: 13
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 2500
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: New Balance
Cornelia schreef:
Fixomull (daar gaan we weer :icon_rolleyes: ) dakpansgewijs in de LENGTE van de tenen plakken. Aan 3 strookjes heb je genoeg.
Met wat oefening kan je dit zelf doen en anders door iemand laten doen.
LET OP: de fixomul er los (dus niet uitrekken) over de tenen doen.
Als je voeten (en tenen) uit gaan zetten en de rek is uit de fixomul heb je alsnog kans op blaren of erger: afbinden.
Even thuis oefenen. Reepjes kan je van tevoren al afknippen voor eventueel onderweg of voor de volgende dag.


Thanx, echter lost dat bij mij helaas niks op. Kleine teen is enige plek die niet écht blaar vrij blijft. Dit overigens wel geprobeerd.

Maar als er iemand is die me dit jaar wil tapen, wil ik het best nog eens proberen;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 16:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Ik had ook altijd blaren op de kleine teen. Nu geen last meer van omdat mijn schoenen zachter zijn! Ik liep altijd in leren schoenen, nu draag ik ze van stof en het is een wereld van verschil. Misschien ook een ideetje?? Niet 1,5 week voor de vierdaagse ineens nieuwe schoenen uitproberen maar bij mij was dit de oplossing!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 16:48 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 09 Jun 2016, 09:21
Berichten: 13
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 2500
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: New Balance
Ineke61 schreef:
Ik had ook altijd blaren op de kleine teen. Nu geen last meer van omdat mijn schoenen zachter zijn! Ik liep altijd in leren schoenen, nu draag ik ze van stof en het is een wereld van verschil. Misschien ook een ideetje?? Niet 1,5 week voor de vierdaagse ineens nieuwe schoenen uitproberen maar bij mij was dit de oplossing!


Klopt heb idd verschillende types en merken wandelschoenen geprobeerd. Heb leer gehad, deels neopreen, stof, vanalles. De "beste resultaten" had ik met de deels neopreen schoenen, was een halfhoog model. Heb nu New Balance schoenen, laag model, al bijna een jaar overigens. Tot nu toe met de oefentochten niet of nauwelijks blaren en als ik blaren heb op topje van kleine teen. Rest is met deze schoenen sterk verbeterd. De andere schoenen gaan ook mee en loop kortere oefentochten vaak op stoffen new balance stoffen schoenen, ook die gaan uiteraard mee. Hele zoektocht geweest, maar idd schoenen kunnen heel veel uitmaken;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 17:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4165
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Ook ik had ALTIJD blaren op /om de kleine tenen. Met langere afstanden zelfs rondom de teen en onder het nagelbed. Fixomul voorkwam ze inderdaad niet, maar maakte het wat minder gevoelig.
Sinds ik op andere schoenen loop (vanaf juni 2015) geen blaren meer gehad aan welke teen dan ook.
Nu heb ik geen problemen met het lopen op Hobbit/Apen voeten, maar er zijn mensen die er anders over denken.
Ik loop op fivefinger schoenen van Vibram.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 17:34 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Jul 2014, 11:47
Berichten: 41
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: 4daagse Marbella
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Adidas
Tigelu schreef:
Ook ik had ALTIJD blaren op /om de kleine tenen. Met langere afstanden zelfs rondom de teen en onder het nagelbed. Fixomul voorkwam ze inderdaad niet, maar maakte het wat minder gevoelig.
Sinds ik op andere schoenen loop (vanaf juni 2015) geen blaren meer gehad aan welke teen dan ook.
Nu heb ik geen problemen met het lopen op Hobbit/Apen voeten, maar er zijn mensen die er anders over denken.
Ik loop op fivefinger schoenen van Vibram.


Ik heb niet de fivefinger schoenen maar gebruik dit jaar voor het eerst fivefinger sokken. Het hele jaar nog geen blaar gehad, in tegenstelling tot andere jaren ( altijd op de kleine teen).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 17:48 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 09 Jun 2016, 09:21
Berichten: 13
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 2500
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: New Balance
Thanx, dat is zeker iets wat ik kan testen.

Ben allang blij alles met de juiste uitrusting vinden verminderd is, was best een uitdaging;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016, 19:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Simme schreef:
Thanx, dat is zeker iets wat ik kan testen.

Ben allang blij alles met de juiste uitrusting vinden verminderd is, was best een uitdaging;-)

Ik heb eenzelfde ervaring, altijd blaar op blaar op blaar op mijn kleine tenen. Mij werd zelfs een keer aangeraden om op te geven omdat ze dachten dat het nooit meer goed zou komen. Aan het einde van de dag stonden er wel drie Rode Kruisers over mijn voeten gebogen. Zoiets hadden ze nog nooit gezien. Ik had een paar Wolky sandalen bij me (met een hakje zelfs) voor na het wandelen en daar heb ik dag 2 t/m 4 op gewandeld (zelfs in de stromende regen) want die lieten m'n tenen vrij. Ik kon geen schoen meer aan.

En nu: probleem opgelost door 'zachte' schoenen (van mesh materiaal), zoals Ineke al zei. En ook breed genoeg maar vooral ook lang en hoog genoeg van voren. Ik droeg toen inlegzooltjes omdat ik dacht dat dat zou helpen maar daardoor kwam mijn voet wat hoger in de schoen en had ik te weinig ruimte voorin. Je moet nog altijd kunnen 'piano spelen' met al je tenen. In combinatie met goede sokken en eventueel 'inpakken' van de kleine tenen, gaat het nu al jaren goed gelukkig. Voordeel: dit type wandelschoen (geïnspireerd op de hardloopschoen) hoef je nauwelijks in te lopen. Ik ben nu zelf ook nog bezig met een nieuw paar, dat ik wel meeneem naar Nijmegen en waarschijnlijk ook ga gebruiken (voor als m'n schoenen nat worden). Verder las ik dat Hanwag een speciale leest heeft met meer ruimte bij de tenen ('straight fit' geloof ik). Alleen die schoenen zijn volgens mij van leer en dat is stugger (lees 'moet je inlopen') en ook zwaarder (terwijl hoe lichter de schoen hoe prettiger).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 07 Jul 2016, 07:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
Simme schreef:
Thanx, dat is zeker iets wat ik kan testen.

Ben allang blij alles met de juiste uitrusting vinden verminderd is, was best een uitdaging;-)

Ik heb eenzelfde ervaring, altijd blaar op blaar op blaar op mijn kleine tenen. Mij werd zelfs een keer aangeraden om op te geven omdat ze dachten dat het nooit meer goed zou komen. Aan het einde van de dag stonden er wel drie Rode Kruisers over mijn voeten gebogen. Zoiets hadden ze nog nooit gezien. Ik had een paar Wolky sandalen bij me (met een hakje zelfs) voor na het wandelen en daar heb ik dag 2 t/m 4 op gewandeld (zelfs in de stromende regen) want die lieten m'n tenen vrij. Ik kon geen schoen meer aan.

En nu: probleem opgelost door 'zachte' schoenen (van mesh materiaal), zoals Ineke al zei. En ook breed genoeg maar vooral ook lang en hoog genoeg van voren. Ik droeg toen inlegzooltjes omdat ik dacht dat dat zou helpen maar daardoor kwam mijn voet wat hoger in de schoen en had ik te weinig ruimte voorin. Je moet nog altijd kunnen 'piano spelen' met al je tenen. In combinatie met goede sokken en eventueel 'inpakken' van de kleine tenen, gaat het nu al jaren goed gelukkig. Voordeel: dit type wandelschoen (geïnspireerd op de hardloopschoen) hoef je nauwelijks in te lopen. Ik ben nu zelf ook nog bezig met een nieuw paar, dat ik wel meeneem naar Nijmegen en waarschijnlijk ook ga gebruiken (voor als m'n schoenen nat worden). Verder las ik dat Hanwag een speciale leest heeft met meer ruimte bij de tenen ('straight fit' geloof ik). Alleen die schoenen zijn volgens mij van leer en dat is stugger (lees 'moet je inlopen') en ook zwaarder (terwijl hoe lichter de schoen hoe prettiger).

Welk merk heb jij? Ik heb Sketchers Shape ups

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 07 Jul 2016, 07:58 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd

Geregistreerd: 29 Okt 2007, 14:58
Berichten: 349
Woonplaats: Breda
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 7+
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hoka
Mood: Gewoon
Simme schreef:
Thanx, dat is zeker iets wat ik kan testen.

Ben allang blij alles met de juiste uitrusting vinden verminderd is, was best een uitdaging;-)


Sinds mijn moeder Injinji (teen) sokken heeft loopt ze geen blaren meer op haar (kleine) tenen!
Is voor dé oplossing geweest, daarvoor altijd, zelfs met afplakken etc.
Mijn moeder besteld ze geloof ik altijd online

Hoop voor jou dat dit ook een goede oplossing kan zijn :icon_smile:

_________________
Onze trip USA: http://michel-en-rachel.reismee.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 07 Jul 2016, 11:01 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Ook ik liep altijd blaren op de kleine teentjes vooral aan de rechterkant. Tapen lkeek het nog erger te maken en allerlei truukjes geprobeerd die ik ook in dit topic lees. Tot ik iemand spak die mij vertelde dat mijn manier van lopen weleens de oorzaak kon zijn: Ik liep nl nogal met mijn voet naar buiten gedraaid woordoor er teveel druk op de zijkant (Bij de kleine teentjes) kwam. ook bleek ik een platvoet te hebben, nooit geweten.

Nu heb ik aan mijn houding gewerkt en laat ik nog speciale zooltjes aanmeten. Alleen vergoed mijn ziekenfonds niets dus daar moet ik even voor sparen.

Maar eigenlijk helpt de andere manier van lopen mij al enorm! Heb sindsdien geen blaren meer op de kleine teentjes.

Ook draag ik extrabrede schoenen, liefst een herenmaat. Vrouwenschoenen zijn voor mij te smal. Wat lastig is want ik heb een vrij kleine maat voet, dus altijd lastig met schoenen kopen. Maar bij een goede schoenenzaak kunnen ze je wel helpen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 07 Jul 2016, 13:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Ineke61 schreef:
footloose schreef:
Simme schreef:
Thanx, dat is zeker iets wat ik kan testen.

Ben allang blij alles met de juiste uitrusting vinden verminderd is, was best een uitdaging;-)

Ik heb eenzelfde ervaring, altijd blaar op blaar op blaar op mijn kleine tenen. Mij werd zelfs een keer aangeraden om op te geven omdat ze dachten dat het nooit meer goed zou komen. Aan het einde van de dag stonden er wel drie Rode Kruisers over mijn voeten gebogen. Zoiets hadden ze nog nooit gezien. Ik had een paar Wolky sandalen bij me (met een hakje zelfs) voor na het wandelen en daar heb ik dag 2 t/m 4 op gewandeld (zelfs in de stromende regen) want die lieten m'n tenen vrij. Ik kon geen schoen meer aan.

En nu: probleem opgelost door 'zachte' schoenen (van mesh materiaal), zoals Ineke al zei. En ook breed genoeg maar vooral ook lang en hoog genoeg van voren. Ik droeg toen inlegzooltjes omdat ik dacht dat dat zou helpen maar daardoor kwam mijn voet wat hoger in de schoen en had ik te weinig ruimte voorin. Je moet nog altijd kunnen 'piano spelen' met al je tenen. In combinatie met goede sokken en eventueel 'inpakken' van de kleine tenen, gaat het nu al jaren goed gelukkig. Voordeel: dit type wandelschoen (geïnspireerd op de hardloopschoen) hoef je nauwelijks in te lopen. Ik ben nu zelf ook nog bezig met een nieuw paar, dat ik wel meeneem naar Nijmegen en waarschijnlijk ook ga gebruiken (voor als m'n schoenen nat worden). Verder las ik dat Hanwag een speciale leest heeft met meer ruimte bij de tenen ('straight fit' geloof ik). Alleen die schoenen zijn volgens mij van leer en dat is stugger (lees 'moet je inlopen') en ook zwaarder (terwijl hoe lichter de schoen hoe prettiger).

Welk merk heb jij? Ik heb Sketchers Shape ups

Salomons X Ultra (met zo'n trekveter). Maar volgens mij zijn Sketchers nog lichter.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 07 Jul 2016, 13:21 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Ook ik liep altijd blaren op de kleine teentjes vooral aan de rechterkant. Tapen lkeek het nog erger te maken en allerlei truukjes geprobeerd die ik ook in dit topic lees. Tot ik iemand spak die mij vertelde dat mijn manier van lopen weleens de oorzaak kon zijn: Ik liep nl nogal met mijn voet naar buiten gedraaid woordoor er teveel druk op de zijkant (Bij de kleine teentjes) kwam. ook bleek ik een platvoet te hebben, nooit geweten.

Nu heb ik aan mijn houding gewerkt en laat ik nog speciale zooltjes aanmeten. Alleen vergoed mijn ziekenfonds niets dus daar moet ik even voor sparen.

Maar eigenlijk helpt de andere manier van lopen mij al enorm! Heb sindsdien geen blaren meer op de kleine teentjes.

Ook draag ik extrabrede schoenen, liefst een herenmaat. Vrouwenschoenen zijn voor mij te smal. Wat lastig is want ik heb een vrij kleine maat voet, dus altijd lastig met schoenen kopen. Maar bij een goede schoenenzaak kunnen ze je wel helpen.

Waarom zou je dan nog orthopedische inlegzolen nemen? Misschien kun je je geld beter aan iets leukers besteden.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren op kleine teen, tips?
BerichtGeplaatst: 07 Jul 2016, 14:13 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
footloose schreef:

Ook draag ik extrabrede schoenen, liefst een herenmaat. Vrouwenschoenen zijn voor mij te smal. Wat lastig is want ik heb een vrij kleine maat voet, dus altijd lastig met schoenen kopen. Maar bij een goede schoenenzaak kunnen ze je wel helpen.
Waarom zou je dan nog orthopedische inlegzolen nemen? Misschien kun je je geld beter aan iets leukers besteden.



Ik herken de bovenstaande verhalen. Na 30km gaan mijn kleine tenen volledig aan gort. Alles al geprobeerd. Ook volledige inlegzolen en dat scheelt al een stuk omdat er nu op andere plekken geen blaren komen en ik daardoor "normaal" blijf lopen.

Mijn podoloog heeft geeft maar 1 duidelijke reden aan voor de blaren op de kleine teen. " je schoenen zijn net iets te klein" Ze gaan ze nu proberen de neus van de schoen, ter hoogte van de kleine teen, op te rekken. Iemand daar ervaring mee?

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.