Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 10:02

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012, 17:16 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
GOEDE VERZORGING TIJDENS DE VIERDAAGSE VAN NIJMEGEN DOOR DE WANDELSPORTVERENIGING R.E.T.
In de verzorging bij de Wandelsportvereniging R.E.T. tijdens de Vierdaagse van Nijmegen 2012.
Hoe werkt dat nou precies en wat gaat dat u kosten?

ELKE DAG VIER VERZORGINGSWAGENS.
Tijdens de Vierdaagse van Nijmegen rijdt de Wandelsportvereniging R.E.T. uit Rotterdam elke dag met vier verzorgingswagens.
De 30 kilometer lopers krijgen per dag twee wagenrusten, de 40 kilometer lopers krijgen per dag drie wagenrusten en de 50 kilometer lopers krijgen per dag vier wagenrusten.

EERSTE DAG PENNINGEN KOPEN.
De 30 kilometer lopers kunnen een setje penningen kopen op de eerste dag in de Tielsestraat in Valburg, ook dit keer weer aan de linkerkant van de weg, onder een geel uithangbord, vlak na het passeren van de spoorwegovergang. (17,6 kilometer)

Een setje van 36 penningen á € 0,80 in totaal € 30,00.

De 40 en 50 kilometer lopers kunnen op de eerste wandeldag op het parkeerterrein van de familie Van de Looi, De Plak 29 in Bemmel (9,9 kilometer) aan de linkerkant van de weg onder de hoogspanningskabels een setje penningen kopen voor alle vier de dagen.

De 40 kilometer lopers kopen een setje ván 52 penningen á € 0,80 in totaal € 40,00.

De 50 kilometer lopers kopen een setje van 64 penningen á € 0,80 in totaal € 50.00.

WAT KRIJGT U ER ALLEMAAL VOOR?
Een stoel om te zitten!
Wat kunt u krijgen op de penningen bij onze verzorgingswagens van de Wandelsportvereniging R.E.T.?
Per penning krijgt u koffie, thee, melk of karnemelk per beker.
Diverse soorten fris drank; o.a. Coca Cola, Coca Cola light, Chocomel, Spa rood, Spa blauw, Spa groen, Sinas, AA drink Sinas en AA drink Citroen.
Fruit; o.a. Handappel, handsinaasappel of banaan.
Iedere dag soep.
Zonder penningen kunt u gratis meenemen; snoepwaren, drop, koeken, chips, augurken of wat er verder in de aanbieding is.

Iedere verzorgingswagen is uitgerust met 100 klapstoelen, zodat u uw consumptie rustig kunt eten of drinken.

BOEKJE MET DE RUSTPLAATSEN.
Bij aankoop van uw penningen ontvangt u gelijk een Vierdaagse boekje, waarin alle R.E.T. rustplaatsen vermeld staan. Links of rechts van de weg met een duidelijke omschrijving.

U kunt de penningen ook vooruit bestellen vóór 15 juni via mail: H.van.Lier6@ kpnplanet.nl.
Bij iedere verzending komt er € 1,00 extra voor portokosten

(In de info staat ook een telefoonnummer, dat heb ik hier niet vermeld, wil je het weten, stuur dan even een peebeetje)

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012, 17:57 
Danyell schreef:
GOEDE VERZORGING TIJDENS DE VIERDAAGSE VAN NIJMEGEN DOOR DE WANDELSPORTVERENIGING R.E.T.
In de verzorging bij de Wandelsportvereniging R.E.T. tijdens de Vierdaagse van Nijmegen 2012.
Hoe werkt dat nou precies en wat gaat dat u kosten?

ELKE DAG VIER VERZORGINGSWAGENS.
Tijdens de Vierdaagse van Nijmegen rijdt de Wandelsportvereniging R.E.T. uit Rotterdam elke dag met vier verzorgingswagens.
De 30 kilometer lopers krijgen per dag twee wagenrusten, de 40 kilometer lopers krijgen per dag drie wagenrusten en de 50 kilometer lopers krijgen per dag vier wagenrusten.

EERSTE DAG PENNINGEN KOPEN.
De 30 kilometer lopers kunnen een setje penningen kopen op de eerste dag in de Tielsestraat in Valburg, ook dit keer weer aan de linkerkant van de weg, onder een geel uithangbord, vlak na het passeren van de spoorwegovergang. (17,6 kilometer)

Een setje van 36 penningen á € 0,80 in totaal € 30,00.

De 40 en 50 kilometer lopers kunnen op de eerste wandeldag op het parkeerterrein van de familie Van de Looi, De Plak 29 in Bemmel (9,9 kilometer) aan de linkerkant van de weg onder de hoogspanningskabels een setje penningen kopen voor alle vier de dagen.

De 40 kilometer lopers kopen een setje ván 52 penningen á € 0,80 in totaal € 40,00.

De 50 kilometer lopers kopen een setje van 64 penningen á € 0,80 in totaal € 50.00.

WAT KRIJGT U ER ALLEMAAL VOOR?
Een stoel om te zitten!
Wat kunt u krijgen op de penningen bij onze verzorgingswagens van de Wandelsportvereniging R.E.T.?
Per penning krijgt u koffie, thee, melk of karnemelk per beker.
Diverse soorten fris drank; o.a. Coca Cola, Coca Cola light, Chocomel, Spa rood, Spa blauw, Spa groen, Sinas, AA drink Sinas en AA drink Citroen.
Fruit; o.a. Handappel, handsinaasappel of banaan.
Iedere dag soep.
Zonder penningen kunt u gratis meenemen; snoepwaren, drop, koeken, chips, augurken of wat er verder in de aanbieding is.

Iedere verzorgingswagen is uitgerust met 100 klapstoelen, zodat u uw consumptie rustig kunt eten of drinken.

BOEKJE MET DE RUSTPLAATSEN.
Bij aankoop van uw penningen ontvangt u gelijk een Vierdaagse boekje, waarin alle R.E.T. rustplaatsen vermeld staan. Links of rechts van de weg met een duidelijke omschrijving.

U kunt de penningen ook vooruit bestellen vóór 15 juni via mail: H.van.Lier6@ kpnplanet.nl.
Bij iedere verzending komt er € 1,00 extra voor portokosten

(In de info staat ook een telefoonnummer, dat heb ik hier niet vermeld, wil je het weten, stuur dan even een peebeetje)


Danyell, je zet me aan het denken.... uhm al die penningen... is dat niet heel erg veel? Kun je mij wat meer info geven?


Omhoog
   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012, 19:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1253
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Wel leuk dat ze die bedragen afronden (op zich niets mis mee, bij de 40 en 50 is het zelfs in je voordeel), maar tekstueel vind ik het toch wat vreemd gebracht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012, 20:20 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Rinster24 schreef:
Danyell, je zet me aan het denken.... uhm al die penningen... is dat niet heel erg veel? Kun je mij wat meer info geven?


Even voor de duidelijkheid: deze verzorging is van de R.E.T., dus niet van de RWV!
Dus ik kan eigenlijk niet meer info geven dan hierboven staat.
Ik dacht dat die penningen plastic muntjes zijn, dus qua gewicht niet veel.
Je neemt er per dag natuurlijk maar ongeveer een kwart mee.
En als je ze de eerste dag koopt, krijg je ze in een plastic zakje, daar haal je uit wat je nodig hebt en de rest doe je in je rugzak.

Maar ik zeg al: ik heb hier verder ook geen informatie over, ik ben niet van de R.E.T.! ;)

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012, 06:53 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Jan 2011, 11:28
Berichten: 279
Woonplaats: Culemborg
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 48
Aantal N4D volbracht: 3!
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ik denk hier hard over na...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012, 07:30 
Heeft iemand ervaring met deze verzorging? Te lijkt mee dat je wel veelaat penningen koopt... Of lopen ze dan met lege rugzak?


Omhoog
   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012, 17:46 
Rob Mans schreef:
Rinster24 schreef:
Heeft iemand ervaring met deze verzorging? Te lijkt mee dat je wel veelaat penningen koopt... Of lopen ze dan met lege rugzak?

Vorig jaar goede ervaring gehad met de RET verzorging en dus ook dit jaar heb ik me weer aangemeld en betaald. Je krijg er een klein boekje bij met de exacte locaties van de rustposten en op hoeveel kilomter deze zit. Gemiddeld om de 10 km is er een rustpost. Het aantal penningen is gebaseerd op de ervaringen van de wandelaars die gebruik hebben gemaakt van de verzorging. Vorig jaar waren het consumptiebonnen en dat het er minder waren dan het aantal van 64 penningen die ik nu ga krijgen. Ik weet zeker dat ik er een aantal van ga overhouden ;)


Ik zou op de 50km bv gebruik willen maken van de 30 penningen ofzo die je voor de 30km krijgt. Het gaat me vooral om het zitten: wat drinken en een hapje en dan weer verder. Ik neem zelf bv broodjes mee. Het is wel handig als je op alle punten, bij warm weer bv, gekoeld drinken enz kan krijgen.... Maar heb ik daarvoor 60 penningen nodig?


Omhoog
   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 15 Jul 2012, 09:13 
Even contact gehad met het vermelde emailadres. Ik dacht er sterk over na om deel te nemen aan de verzorging. Een aantal grote voordelen: weinig eten tijdens wandelen sjouwen en vaste zit/rustplaatsen tijdens het dagelijks wandelen van 50km.
Nadeel: ze hebben geen broodjes/brood!!!


Omhoog
   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2013, 07:06 
+ naast dat ze geen broodjes hebben, beschikken ze ook niet over een toilet en als het regent zit je niet overdekt.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2013, 17:15 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Nov 2011, 17:32
Berichten: 672
Leeftijd: 42
Afstand 2024: 4 x 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 11
100+ wandelingen: 2
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Harriette schreef:
+ naast dat ze geen broodjes hebben, beschikken ze ook niet over een toilet en als het regent zit je niet overdekt.


Har, Wij zijn gewoon verwend door De Wandelende Tak van Intratuin.... :D Maar ik kan mij goed voorstellen dat voor veel wandelaars de RET een ideale verzorging is.

_________________
Behoorlijk wandelverslaafd...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET-verzorging tijdens 4Daagse 2012
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2013, 18:28 
Als ze er nu eens broodjes bij doen. Ik vind dat toch echt wel een gemiste verzorging in het pakket. Stel dat het regent. Ga je dan eerst in de regen je koffie(melk enz) opdrinken om vervolgens ergens anders eventueel overdekt een broodje eten.

Zo veel mogelijkheden in Nijmegen om aan eten te komen. Dan zou ik voor dat geld fijn ergens onderweg een overdekte locatie zoeken en daar lunchen.


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.