Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 22:03

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010, 20:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Ik wil eigenlijk de ervaringen van de gebruikers van deze schoenen vast leggen.
Ik he de sketchers aangeschaft en het loopt heerlijk op die dingen, miijn eerste tocht op die dingen was 30 km, daarna volgde een 40er een 25 en weer een 40, toen begoon ik wat te voelen op de hak en op de bal van de voet, het blijkt in mijn geval dat deze schoen daar geen steun geeft, te zacht op die punten, De KM van Den Helder weer de schoenen aangedaan en na 60 km gewisseld voor de oude Lowa's, omdat de steun op die punten niet aanwezig is, na 195 km vertonen deze schoenen dan ook behoorkijke slijtage plekken en ik vind dat niet kunnen voor een wandelschoen.
Gister ben ik in Julianadorp geweest om eens het verschil te bekijken met de MBT's en ja deze schoen is steviger maar ook 100 eurie duurder, dar kost 210 van die dingen, dat is ongeveer 500 gulden, ja we mogen niet meer om rekenen , maar 500 gulden heb ik nooit betaald voor een wandelschoen, dus graag jullie gegevens en ervaringen over deze schoenen.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010, 21:25 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2005, 21:02
Berichten: 1004
Leeftijd: 36
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 9
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Ecco
Ik heb met de Amersfoortse 2 keer 40 km met de Skechers gelopen en onderhand totaal 150 km. Ik heb totaal geen last gehad van pijnlijke/branderige voeten, terwijl ik dat normaal toch best wel heftig heb. Heerlijk. Slijtage vind ik bij mijn schoenen nog wel meevallen. Ik ben benieuwd naar mn schoenen in Nijmegen. Voor de zekerheid gaan mn oude Hanwags mee. Ik merk wel dat offroad niet lekker is, maar dat kan ook aan mijn slappe enkels liggen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010, 11:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Maaike schreef:
Ik heb met de Amersfoortse 2 keer 40 km met de Skechers gelopen en onderhand totaal 150 km. Ik heb totaal geen last gehad van pijnlijke/branderige voeten, terwijl ik dat normaal toch best wel heftig heb. Heerlijk. Slijtage vind ik bij mijn schoenen nog wel meevallen. Ik ben benieuwd naar mn schoenen in Nijmegen. Voor de zekerheid gaan mn oude Hanwags mee. Ik merk wel dat offroad niet lekker is, maar dat kan ook aan mijn slappe enkels liggen.


Dat ze off road instabiel zijn is duidelijk het gevolg van de schommelstoelzool.
Ik heb ook de MBTs maar voor bij huis.
Ik heb zelf nogal problemen met de balans maar dat komt omdat mijn evenwichtoorgaan niet optimaal werkt en daardoor, vooral op de langere afstanden en de bijkomende vermoeidheid, de neiging krijg om om te vallen.
Eric heeft ook de MBTs. Niet om te wandelen maar vooral om te dragen op shows waar hij veel moet staan. Een bijkomend voordeel is dat je niet echt stil kan staan met de schoenen en de spieren in zijn kuiten actief blijven.
Sinds dat hij ze draagt hoor ik hem ook niet meer klagen over de kuitspier. Hij heeft in het verleden een zweepslag gehad en daar lang de gevolgen van ondervonden door terugkerende pijn.
Hij heeft onlangs een tweede, waterdicht, paar aangeschaft.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010, 17:46 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Nollie schreef:
Bill de oud naut schreef:

Gister ben ik in Julianadorp geweest om eens het verschil te bekijken met de MBT's en ja deze schoen is steviger maar ook 100 eurie duurder, dar kost 210 van die dingen, dat is ongeveer 500 gulden.

Hier kosten MBT's € 150,-

Waar is "hier"? Ik heb ook 3 paar (bruine, zwarte en sandalen), maar ze waren allemaal boven de € 200 Euri. :roll:

En Bill, ik heb navraag gedaan naar het verschil en gehoord dat de MBT's in ieder geval meer demping hebben. Over slijtage kan ik niet veel vertellen, want ik loop er geen wandelmarsen op, maar mijn eerste paar heb ik inmiddels wel al 3 jaar en er is nog niets van slijtage te merken.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010, 22:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Nollie schreef:
Elly N schreef:
Nollie schreef:
Bill de oud naut schreef:

Gister ben ik in Julianadorp geweest om eens het verschil te bekijken met de MBT's en ja deze schoen is steviger maar ook 100 eurie duurder, dar kost 210 van die dingen, dat is ongeveer 500 gulden.

Hier kosten MBT's € 150,-

Waar is "hier"? Ik heb ook 3 paar (bruine, zwarte en sandalen), maar ze waren allemaal boven de € 200 Euri. :roll:

En Bill, ik heb navraag gedaan naar het verschil en gehoord dat de MBT's in ieder geval meer demping hebben. Over slijtage kan ik niet veel vertellen, want ik loop er geen wandelmarsen op, maar mijn eerste paar heb ik inmiddels wel al 3 jaar en er is nog niets van slijtage te merken.


Met "hier' bedoel ik uiteraard in Den Haag, Elly ;)
En, om iets specifieker te zijn, in de MBT-Store Den Haag

http://www.zuiderparkapotheek.nl/index.html?pid=143

In het menu links vind je de aanbiedingen

Waaauuuww!!! :shock: Daar heb ik tot nu toe al mijn schoenen gekocht! Ik denk dat ik maar even heel vlug naar de apotheek moet!
Bedankt voor de tip! :D

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010, 07:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Ik ben ook wel geïntereseerd in die schoenen.
In de wandel/outdoorzaken (stuk of 4) waar ik de laatste tijd geweest ben hadden ze geen MBT's of Skechers.
Bij één outdourzaak waren ze zelfs uitgesproken tégen. Ze stond niet achter het concept dus gingen zie die schoenen niet verkopen.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010, 19:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
De Haagse Règâh schreef:
Ik ben ook wel geïntereseerd in die schoenen.
In de wandel/outdoorzaken (stuk of 4) waar ik de laatste tijd geweest ben hadden ze geen MBT's of Skechers.
Bij één outdourzaak waren ze zelfs uitgesproken tégen. Ze stond niet achter het concept dus gingen zie die schoenen niet verkopen.

Ik begin zo langzamerhand te denken, dat het geen geschikte wandelschoenen zijn, voor ons die echt wandelen, het zijn schoenen die heerlijk zitten en fijn om op te wandelen, ja voor een rondje om de kerk, maar voor mij is het na een kilometer of 30 wel genoeg geweest. ik zal ze zeker blijven gebruiken als gewone schoen, maar niet voor de 4-daagse, ja voor het gevelconcert en zo. Maar ik heb nog geen reactie van Voy gezien, ben ik wel benieuwd naar.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010, 09:54 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bill,zoals je weet heb ik de MBT-schoenen in januari gewonnen.
Vanaf die maand heb ik dagelijks op deze schoenen gelopen.
Mijn vrouw en mijn zoon zeiden in het begin je loop hiermee voor schut.
Inderdaad je dien op deze schoenen leren te lopen.In het begin heb je moeite om je evenwicht te bewaren en kom je er al snel achter,mede door de instructies via internet,dat je op deze schoenen rechtop dien te lopen.
Als ik weer op mijn gewone schoenen loop,moet ik nu weer wennen aan de hardheid aan je voeten van deze schoenen.
Tijdens de Pluswandelvierdaagse in Alkmaar hebben dagelijks tientallen wandelaars mij gevraagd hoe de MBT/schoenen mij beviellen.
Steeds was mijn antwoord,dat zij mij goed bevallen.maar je dient wel opnieuw leren lopen op MBT schoenen.
Tijdens de busreis van NS station naar een van de startplaatsen zat ik naast een man op middelbare leeftijd,die had vorig jaar MBTschoenen gekocht.Hij vertelde,dat hij niet meer de MBTschoenen gebruikte,omdat hij in een laag tempo liep.
Ik loop ook op mijn leeftijd in een laag tempo.
Ik heb er geen problemen mee.Bovendien is het voordeel dat je op MBT schoenen geen blaren meer oploop en je preventief je voeten niet meer hoef af te plakken.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010, 10:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Ik denk dat iedereen proefondervindelijk voor zichzelf zal moeten bekijken of ze geschikt zijn voor je.
De ideale schoen bestaat niet. Alleen de ideale schoen voor jouzelf bestaat maar dat kan even duren voordat je erachter bent welke dat is.
En heb je die gevonden dan moet de fabrikant het niet in zijn hoofd halen om er een wijziging in aan te brengen want dan kan het zijn dat het nieuwe model waar je altijd goed op loopt nu wèl problemen geeft.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010, 18:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
De Haagse Règâh schreef:
Ik denk dat iedereen proefondervindelijk voor zichzelf zal moeten bekijken of ze geschikt zijn voor je.
De ideale schoen bestaat niet. Alleen de ideale schoen voor jouzelf bestaat maar dat kan even duren voordat je erachter bent welke dat is.
En heb je die gevonden dan moet de fabrikant het niet in zijn hoofd halen om er een wijziging in aan te brengen want dan kan het zijn dat het nieuwe model waar je altijd goed op loopt nu wèl problemen geeft.

Je slaat de spijker op zijn kop, Lowa heeft iets veranderd aan de zool en ja dat bevalt me voor geen meter en ik moet nog steeds zeggen dat die Sketchers me prima bevallen, voor de kortere afstanden dan. En wat behoorlijk tegenvalt is de slijtage van de zool.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010, 08:00 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Nov 2005, 19:55
Berichten: 1797
Woonplaats: veenendaal
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Ik denk dat iedereen proefondervindelijk voor zichzelf zal moeten bekijken of ze geschikt zijn voor je.
De ideale schoen bestaat niet. Alleen de ideale schoen voor jouzelf bestaat maar dat kan even duren voordat je erachter bent welke dat is.
En heb je die gevonden dan moet de fabrikant het niet in zijn hoofd halen om er een wijziging in aan te brengen want dan kan het zijn dat het nieuwe model waar je altijd goed op loopt nu wèl problemen geeft.

Je slaat de spijker op zijn kop, Lowa heeft iets veranderd aan de zool en ja dat bevalt me voor geen meter en ik moet nog steeds zeggen dat die Sketchers me prima bevallen, voor de kortere afstanden dan. En wat behoorlijk tegenvalt is de slijtage van de zool.


Poezelige voetjes beter optillen?? ;)

_________________
Wilma's albums


Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010, 08:05 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2005, 21:02
Berichten: 1004
Leeftijd: 36
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 9
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Ecco
tante wilma schreef:
Poezelige voetjes beter optillen?? ;)

Daar heb je wel een punt hoor TW. Als ik wat moeier word, merk ik dat ik meer begin te sloffen met mn voeten. Niet echt goed voor de slijtage van de zool. Overigens is het wel gelijk een goede reminder om weer mooier te gaan lopen. Ik heb trouwens zelf weinig gemerkt van het anders lopen. Maar wellicht liep ik al heel erg recht op en met een lange afwikkeling. Ook kan je heel goed feesten en dansen met deze schoenen aan (uitgebreid getest in Diekirch).

Ik dacht dat ik ook niet meer naar buiten zou lopen, maar met dank aan een filmpje van Inger was dat een illusie. Ik zet m'n voet misschien wel recht neer op de grond, m'n voet zwabbert in de lucht wel naar buiten tijdens het lopen.

Voor mij worden dit dus de schoenen waarop ik in Nijmegen ga starten en hoop te finishen. Ik negeer hierbij op dit moment de fantoompijnen in mijn goede enkel... 8)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010, 08:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Bill de oud naut schreef:
Je slaat de spijker op zijn kop, Lowa heeft iets veranderd aan de zool en ja dat bevalt me voor geen meter en ik moet nog steeds zeggen dat die Sketchers me prima bevallen, voor de kortere afstanden dan. En wat behoorlijk tegenvalt is de slijtage van de zool.


Voor die slijtage moet je gewoon terug naar de winkel met je schoenen. Of ze nou wel of niet bedoeld zijn voor wat jij ermee doet, het is niet normaal dat een schoen die zo duur is na zo'n korte tijd al zo afgesleten is als die van jou! Ga maar eens even babbelen daar! (Misschien krijg je wel graties nieuwe! ;-))

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010, 11:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
Bill de oud naut schreef:
Je slaat de spijker op zijn kop, Lowa heeft iets veranderd aan de zool en ja dat bevalt me voor geen meter en ik moet nog steeds zeggen dat die Sketchers me prima bevallen, voor de kortere afstanden dan. En wat behoorlijk tegenvalt is de slijtage van de zool.


Voor die slijtage moet je gewoon terug naar de winkel met je schoenen. Of ze nou wel of niet bedoeld zijn voor wat jij ermee doet, het is niet normaal dat een schoen die zo duur is na zo'n korte tijd al zo afgesleten is als die van jou! Ga maar eens even babbelen daar! (Misschien krijg je wel graties nieuwe! ;-))


Ermee terug gaan is idd een goede optie. Als je kan aantonen dat de slijtage met zo weinig kilometers abnormaal is kan je idd wel eens nieuwe schoenen uitzoeken.
Het is mij wel eens gelukt met New Balance van een jaar oud.
De fabrikanten hebben vaak geen zin in slechte reclame.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ervaring met Sketchers en/of MBT's
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010, 18:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
De Haagse Règâh schreef:
Sunny schreef:
Bill de oud naut schreef:
Je slaat de spijker op zijn kop, Lowa heeft iets veranderd aan de zool en ja dat bevalt me voor geen meter en ik moet nog steeds zeggen dat die Sketchers me prima bevallen, voor de kortere afstanden dan. En wat behoorlijk tegenvalt is de slijtage van de zool.


Voor die slijtage moet je gewoon terug naar de winkel met je schoenen. Of ze nou wel of niet bedoeld zijn voor wat jij ermee doet, het is niet normaal dat een schoen die zo duur is na zo'n korte tijd al zo afgesleten is als die van jou! Ga maar eens even babbelen daar! (Misschien krijg je wel graties nieuwe! ;-))


Ermee terug gaan is idd een goede optie. Als je kan aantonen dat de slijtage met zo weinig kilometers abnormaal is kan je idd wel eens nieuwe schoenen uitzoeken.
Het is mij wel eens gelukt met New Balance van een jaar oud.
De fabrikanten hebben vaak geen zin in slechte reclame.

Ik ben er mee terug geweest, maar het antwoord was dat is normaal daar geven wij geen garantie op, maar ik ga nog op de site reclameren, wordt vervolgd.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.