Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 11 Mei 2024, 23:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: voorbereiding voor een waldeltocht en of vierdaagse dag
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2005, 11:26 
Om misschien nog meer tips te krijgen en om alle tips op een rijtje te krijgen open ik dit onderwerp.

misschien een idee om ook een onderwerp te openen voor na het wandelen en een met wat neem je mee :?:

groetjes geertje


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2005, 11:40 
voorbereiding wandelen:
- intapen (de avond ervoor al, want dat scheelt 's morgens tijd)
- kleding klaarleggen (de avond ervoor)
- schoenen klaarzetten (idem)
- ontbijtje (muesli)

voorbereiding 4 daagse dag:
- hetzelfde

HELAAS, meer is het bij mij niet, dus daar heb je niet veel aan :D
Ik neem bij de 4 daagse niets mee onderweg (behalve geld). Op een gewone wandeling draag ik een rugtasje mee met bammetjes, water en zo.
groet,
Jakob


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2005, 11:50 
Voorbereiding voor de vierdaagse? Dat wordt mij door neo-vierdaagsewandelaars ook wel gevraagd.

Mijn standaard antwoord? Geen dingen doen die je nu ook niet doet! Geen andere dingen eten, niet extra tapen of insmeren, niet gekker doen dan normaal (want zijn wij eigenlijk niet allemaal gezellig gestoord om dit te doen?).

Ja, aan mij heb je dus eigenlijk ook niet veel...


Omhoog
   
 
 Titel: Re: voorbereiding voor een waldeltocht en of vierdaagse dag
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2005, 19:11 
geertje schreef:
misschien een idee om ook een onderwerp te openen voor na het wandelen en een met wat neem je mee :?:


euh.... die bestaan al :wink:
Kijk maar eens in het praat-cafe onder de topics "het eerste...." en "wat neem je mee".

Om antwoord te geven op je vraag....
Wat ik doe;
de avond van te voren alle spulletjes klaar leggen; wandelbroek, truitje, wind/regenjack, knieband, geld, telefoon opladen, zorgen dat er muziek op mijn mp3 staat, fruit en liga klaarleggen en drinken in de koelkast leggen.
Op tijd naar bed en de wekker zetten!
De volgende ochtend een stevig ontbijt, knieband omdoen, teentje intapen, brood smeren voor onderweg en het drinken uit de koelkast halen. Inpakken en vol goede moed op weg!

En na een wandeling is het eerste wat ik doe; spiertjes oprekken, een warm voetenbadje (met bruistablet) maken, drinken pakken en daarna een overheerlijke warm/koud douche nemen :P En dan natuurlijk slaappie doen!
Succes ermee!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2005, 20:01 
Citaat:
Ja, aan mij heb je dus eigenlijk ook niet veel...


Jawel hoor Marianka, ik in ieder geval wel. Gewoon lekker jezelf zijn. Natuurlijk bedoelt iedereen het goed met zijn of haar bedoelingen maar je zal het toch zelf uit moeten zoeken.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2005, 20:21 
Ik leg 's avonds al alles klaar, zelfs het ontbijt!!
's ochtend word ik wakker en het eerste wat ik doe is mij insmeren met zonnebrandcreme (van die speciale voor bescherming de hele dag door, die moet dan ook 1,5 uur intrekken). Daarna aankleden, en mijn voeten insmeren met gehwohl en sokken en schoenen aan doen.
Daarna ontbijt ik, meestal is dat brinta wake-up, maar het kan ook een ander ontbijtmaaltijd zijn. het is vrijwel nooit brood.
Ik pak alles in wat ik nog niet heb ingepakt, eten en drinken vnl. en ik ga ervandoor.


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.