Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 20:47

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: algemeen
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2005, 19:45 
:roll: zaterdag op zondag 11 en 12 juni heb ik de nacht van Gulpen gelopen.
Het was een lekker traning voor Nijwegen.
:mrgreen: Als ik de kennedy van Someren ga lopen die is 2 weken voor de vierdaagse Nijwegen. is dat wel goed als de nacht van kennedy loop in Someren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 11:45 
Huh?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 11:49 
Nou Jakob, dat was mijn reactie dus ook maar had hem maar niet geschreven.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 11:57 
Volgens mij bedoelt Pierre: Is het wel verstandig om 2 weken voor Nijmegen nog een zware Kennedymars te lopen?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 12:33 
Richard schreef:
Volgens mij bedoelt Pierre: Is het wel verstandig om 2 weken voor Nijmegen nog een zware Kennedymars te lopen?


OK Richard, dank voor de hulp!

Het antwoord aan Pierre moet dan natuurlijk (?) nee zijn, toch? Het lijkt mij dat je dan nog lang niet hersteld ben van die 80 km. Maar ..... echte BIKKELS staan natuurlijk voor niets.

groet,
Jakob


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 13:46 
Ik zou het zelf ook niet doen. Ik loop trouwens zowiezo geen Kennedymars... het moet wel leuk blijven ;-)
2 weken voor Nijmegen train ik gewoon helemaal niet meer, behalve een rondje om de Nedereindse plas ofzo ;-)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 13:51 
Hoe groot is die plas?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 14:40 
Richard schreef:
2 weken voor Nijmegen train ik gewoon helemaal niet meer, behalve een rondje om de Nedereindse plas ofzo ;-)



Ja mensen, om een idee te geven: Als ik er snel liep (voor mijn doen dan !!!) deed ik er hardlopend 14 minuten over om de plas helemaal rond te komen.
Richard kan hiermee wel beoordelen of dat hardlopen van mij wat voorstelt, toch? :D

groet,
Jakob


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 14:46 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Pierre K,ik zou het niet doen zo kort voor de Vierdaagse.Je loopt de kans dat je je voeten stuk looptJe begint dan aan de Vierdaagse al met mankementen aan je voeten.Ik stopte altijd met trainen zodra de maand juli begon.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 14:49 
Jan Woordes schreef:
Pierre K,ik zou het niet doen zo kort voor de Vierdaagse.Je loopt de kans dat je je voeten stuk looptJe begint dan aan de Vierdaagse al met mankementen aan je voeten.Ik stopte altijd met trainen zodra de maand juli begon.

Met deze wijze raad kan ik 't helemaal eens zijn. Een aantal weken rust om fris aan de vierdaagse te kunnen beginnen is geen overbodige luxe!

Uiteraard kun je ook, zoals Chris, stoppen met trainen voor de vierdaagse nadat je op de laatste dag van de vierdaagse van het voorafgaande jaar door de finish bent gekomen :lol: :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 15:39 
j.kos schreef:
[ Ja mensen, om een idee te geven: Als ik er snel liep (voor mijn doen dan !!!) deed ik er hardlopend 14 minuten over om de plas helemaal rond te komen.
Richard kan hiermee wel beoordelen of dat hardlopen van mij wat voorstelt, toch? :D

groet,
Jakob


Da's inderdaad nogal snel Jakob! Ik schat dat een rondje rond die plas zo'n 5 km is.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 15:53 
Richard schreef:
Da's inderdaad nogal snel Jakob! Ik schat dat een rondje rond die plas zo'n 5 km is.


Richard DANK DANK DANK. Ik wordt er bijna verlegen van :oops:
Met jouw inschatting kom ik in de buurt van het Nederlands record op de 5 km.
Nee hoor, ik schat de ronde op zo'n 3500 meter.

Blijft dat het een leuk rondje is, maar voor 4Daagse-training ietsje te kort.

groet,
Jakob


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 15:57 
He, shit! Probeer ik je nog een extra sportief imago te geven, ga je zelf bescheiden lopen doen! :D :wink: Nergens voor nodig! 4 km dan...?

Anyhow, ik vind dat rondje dus groot genoeg voor in de 2 weken voorafgaand aan de 4daage ;-)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 21:15 
:o :lol: Ach ,hoezo niet twee weken voor de 4daagse geen Kennedymars lopen?
Ik heb hem vorig jaar gelopen,was ook 2 weken voor de 4 daagse.Je hebt dan nog 2 weken om bij te komen!!!!!!!!Maar ieder maakt dat natuurlijk zelf uit?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2005, 21:21 
hey suus, is je dochter geslaagd?!


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.