Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 12 Mei 2024, 19:00

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:13 
Owja, nog eentje..
- Niet je schoenen te strak strikken, dat gaat behoorlijk pijn doen op je voet
- En pas op dat niemand op je tenen gaat staan :oops:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:21 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 06 Jan 2008, 19:22
Berichten: 76
Woonplaats: Vaassen
Leeftijd: 19
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40-S-207
geniaal topic zo voor de nieuwkomers :)
waaronder ikzelf dus..;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:22 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Alicia schreef:
Owja, nog eentje..
- Niet je schoenen te strak strikken, dat gaat behoorlijk pijn doen op je voet
- En pas op dat niemand op je tenen gaat staan :oops:

Niet van de stoeprand afvallen :roll:

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:33 
despier schreef:
Alicia schreef:
Owja, nog eentje..
- Niet je schoenen te strak strikken, dat gaat behoorlijk pijn doen op je voet
- En pas op dat niemand op je tenen gaat staan :oops:

Niet van de stoeprand afvallen :roll:

En niet tegen de paaltjes lopen :oops:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:35 
Brechje schreef:
- denken dat je niet genoeg tijd hebt
- daardoor te snel gaan lopen. (harder dan goed voelt)
- daardoor extra blessures e/o blaren oplopen

Oja, en denken dat een ander soort sokken niet zoveel verschil uitmaakt. Je sokken maken namelijk een wereld van verschil! Net als je schoenen, goed uitproberen dus als het niet meteen goed zit.


Dat merk ik nu al. Dure Falke sokken van 17 euro gedragen vandaag (eerst gewassen) maar ik vind tot nu toe de Hema sokken nog het fijnst.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:40 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2005, 21:02
Berichten: 996
Leeftijd: 36
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 9
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Ecco
*Heleen* schreef:
Brechje schreef:
- denken dat je niet genoeg tijd hebt
- daardoor te snel gaan lopen. (harder dan goed voelt)
- daardoor extra blessures e/o blaren oplopen

Oja, en denken dat een ander soort sokken niet zoveel verschil uitmaakt. Je sokken maken namelijk een wereld van verschil! Net als je schoenen, goed uitproberen dus als het niet meteen goed zit.


Dat merk ik nu al. Dure Falke sokken van 17 euro gedragen vandaag (eerst gewassen) maar ik vind tot nu toe de Hema sokken nog het fijnst.


Ik loop op sokken van de Xenos.... lopen ook prima
(ik ben ook een 4Dgroentje /ga worden hoor)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:45 
Ook ik als groentje heb zeker veel aan deze tips....bedankt weer jongens......(en dames)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
En nu een wat delicater probleem, onbekend bij de nieuwelingen, gevreesd door de ervaren lopers: Wandelaars

Smeer je naad (en andere lichaamsdelen die langs elkaar schuren) goed in met uierzalf of vaseline!

Meer zeg ik er niet over..... :roll: :twisted:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:51 
De Haagse Régâh schreef:
En nu een wat delicater probleem, onbekend bij de nieuwelingen, gevreesd door de ervaren lopers: Wandelaars

Smeer je naad (en andere lichaamsdelen die langs elkaar schuren) goed in met uierzalf of vaseline!

Meer zeg ik er niet over..... :roll: :twisted:


Mijn zus had het er ook al over..... :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:57 
De Haagse Régâh schreef:
En nu een wat delicater probleem, onbekend bij de nieuwelingen, gevreesd door de ervaren lopers: Wandelaars

Smeer je naad (en andere lichaamsdelen die langs elkaar schuren) goed in met uierzalf of vaseline!

Meer zeg ik er niet over..... :roll: :twisted:


Zijn daar ook foto`s van? :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 15:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
*Heleen* schreef:
De Haagse Régâh schreef:
En nu een wat delicater probleem, onbekend bij de nieuwelingen, gevreesd door de ervaren lopers: Wandelaars

Smeer je naad (en andere lichaamsdelen die langs elkaar schuren) goed in met uierzalf of vaseline!

Meer zeg ik er niet over..... :roll: :twisted:


Zijn daar ook foto`s van? :lol:


Alleen voor intimi.... :twisted:
Maar bekijk een biefstuk bij de slager maar eens een keertje heel goed..... :lol:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 16:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
En ik zal het maar vast verklappen....de brug die je in zicht hebt als je op de eerste dag als je op "de dijk" loopt is NIET de Waalbrug, maar de spoorbrug. Vanaf de spoorbrug is het nog wel een minuut of 20 naar de Waalbrug! (Gelukkig kom je tussen de 2 bruggen in nog langs 2 heule gezellig cafeetjes waar je maximaal tot half vijf kan blijven zitten :wink:) Op dat soort grappen kan je als beginneling mentaal volgens mij ZO stuk gaan... bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd!

Op dag 2 heb je ongeveer hetzelfde fenomeen met de gemeenteborden van Wijchen. Net als je denkt dat je Wijchen in loopt, ben je er alweer uit. En dat gaat zo de hele dag door. Tot je eindelijk in Beuningen bent....

Hetzelfde probleem doet zich voor op dag 3 als je aan het einde van de dag langs het gemeentebord "Nijmegen" loopt. Je denkt dat je er bijna bent, maar moet nog minstens een uur stappen voor je weer op de Wedren staat! (Hier heb ik qua kroegmoment ook nog wel suggesties, maar die zitten ongeveer tien minuten voor je het gemeentebord passeert... :wink:)

Op dag 4 ben je door vermoeidheid, drank, drugs en/of pillen waarschijnlijk zo gevloerd dat het je niet meer interesseert waar je bent of hoe ver je nog moet. Maar zodra je de Via Gladiola in zicht krijgt is alles vergeven en vergeten. Het feest kan beginnen! Sta dus even stil bij je laatste knip en ga met je volle verstand de St. Annastraat op! En zorg dat er foto's gemaakt worden van je! Op de Via, op de Wedren, als je je kruis ophaalt, trots met het kruis op de borst, met je gladiolen. Leg het vast!!!! (Ik heb maar 1 lousy finishfoto van mijn eerste Vierdaagse en daar baal ik nu nog steeds van!)

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 16:45 
[quote="Sunny"]En ik zal het maar vast verklappen....de brug die je in zicht hebt als je op de eerste dag als je op "de dijk" loopt is NIET de Waalbrug, maar de spoorbrug. Vanaf de spoorbrug is het nog wel een minuut of 20 naar de Waalbrug! (Gelukkig kom je tussen de 2 bruggen in nog langs 2 heule gezellig cafeetjes waar je maximaal tot half vijf kan blijven zitten :wink:) Op dat soort grappen kan je als beginneling mentaal volgens mij ZO stuk gaan... bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd!

Op dag 2 heb je ongeveer hetzelfde fenomeen met de gemeenteborden van Wijchen. Net als je denkt dat je Wijchen in loopt, ben je er alweer uit. En dat gaat zo de hele dag door. Tot je eindelijk in Beuningen bent....

Hetzelfde probleem doet zich voor op dag 3 als je aan het einde van de dag langs het gemeentebord "Nijmegen" loopt. Je denkt dat je er bijna bent, maar moet nog minstens een uur stappen voor je weer op de Wedren staat! (Hier heb ik qua kroegmoment ook nog wel suggesties, maar die zitten ongeveer tien minuten voor je het gemeentebord passeert... :wink:)

Op dag 4 ben je door vermoeidheid, drank, drugs en/of pillen waarschijnlijk zo gevloerd dat het je niet meer interesseert waar je bent of hoe ver je nog moet. Maar zodra je de Via Gladiola in zicht krijgt is alles vergeven en vergeten. Het feest kan beginnen! Sta dus even stil bij je laatste knip en ga met je volle verstand de St. Annastraat op! En zorg dat er foto's gemaakt worden van je! Op de Via, op de Wedren, als je je kruis ophaalt, trots met het kruis op de borst, met je gladiolen. Leg het vast!!!! (Ik heb maar 1 lousy finishfoto van mijn eerste Vierdaagse en daar baal ik nu nog steeds van!)
[/q

Prima tips....Mijn man en zus nemen zowiezo hun camera mee, en ik mag er 1 van mijn zus lenen....die heeft er 2....ik heb er gewoon zin in....nu nog wachten tot juli en goed trainen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 16:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
En ik zal het maar vast verklappen....de brug die je in zicht hebt als je op de eerste dag als je op "de dijk" loopt is NIET de Waalbrug, maar de spoorbrug. Vanaf de spoorbrug is het nog wel een minuut of 20 naar de Waalbrug! (Gelukkig kom je tussen de 2 bruggen in nog langs 2 heule gezellig cafeetjes waar je maximaal tot half vijf kan blijven zitten :wink:) Op dat soort grappen kan je als beginneling mentaal volgens mij ZO stuk gaan... bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd!


Verrajer! :roll: :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 17:19 
Sunny schreef:
En ik zal het maar vast verklappen....de brug die je in zicht hebt als je op de eerste dag als je op "de dijk" loopt is NIET de Waalbrug, maar de spoorbrug. Vanaf de spoorbrug is het nog wel een minuut of 20 naar de Waalbrug! (Gelukkig kom je tussen de 2 bruggen in nog langs 2 heule gezellig cafeetjes waar je maximaal tot half vijf kan blijven zitten :wink:) Op dat soort grappen kan je als beginneling mentaal volgens mij ZO stuk gaan... bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd!

Op dag 2 heb je ongeveer hetzelfde fenomeen met de gemeenteborden van Wijchen. Net als je denkt dat je Wijchen in loopt, ben je er alweer uit. En dat gaat zo de hele dag door. Tot je eindelijk in Beuningen bent....

Hetzelfde probleem doet zich voor op dag 3 als je aan het einde van de dag langs het gemeentebord "Nijmegen" loopt. Je denkt dat je er bijna bent, maar moet nog minstens een uur stappen voor je weer op de Wedren staat! (Hier heb ik qua kroegmoment ook nog wel suggesties, maar die zitten ongeveer tien minuten voor je het gemeentebord passeert... :wink:)

Op dag 4 ben je door vermoeidheid, drank, drugs en/of pillen waarschijnlijk zo gevloerd dat het je niet meer interesseert waar je bent of hoe ver je nog moet. Maar zodra je de Via Gladiola in zicht krijgt is alles vergeven en vergeten. Het feest kan beginnen! Sta dus even stil bij je laatste knip en ga met je volle verstand de St. Annastraat op! En zorg dat er foto's gemaakt worden van je! Op de Via, op de Wedren, als je je kruis ophaalt, trots met het kruis op de borst, met je gladiolen. Leg het vast!!!! (Ik heb maar 1 lousy finishfoto van mijn eerste Vierdaagse en daar baal ik nu nog steeds van!)


Wat een instinkers zitten ertussen. :? !!!!


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.