Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 03 Mei 2024, 15:53

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 12:08 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Sunny schreef:
Jan Woordes schreef:
Inderdaad,als je aan de Vierdaagse begint,moet je niet nadenken.Waar zeur je over de 50 km.Tegenwoordig loop je 20 km minder.Ik heb nog ier19 x 55 km gelopen.Dit is 19 x 20 km/380 km meer.Zal maar niet weer de vraag stellen of mijn Vierdaagse Kruis van meer waarde is dan van degenen die tegenwoordig maar 50 km lopen. :lol:

en
Dat zou ik ook maar niet doen Jan.... wij kunnen er tenslotte ook niets aan doen dat de organisatie in de loop der jaren de regels veranderd heeft!


Ik kan er ook niets aan doen dat ik de crises in de dertiger jaren en de oorlogsjaren heb beleefd en meegemaakt. :lol:
Natuurlijk heeft MIJN Vierdaagse Kruis meer overrwaarde. Hierover is geen discussie mogelijk. :lol:
Waarom en wanneer werd de 55 km afgeschaft? Theo Clarenbeek,een van organisatoren van de toenderrtijd bekende Rode Mars in Den Haag bepleitte op een Algemene Ledenvergadering van de KNBLO in Den Haag om de 55 km af te schaffen.Op de 50 km diende de navolgende groepen in uniform 1 kg bepakking mee te voeren t.w. mitairen.politie ,Rode Kruis. en postbodes. Theo Clarenbeek wees er toen op dat de deelnemers op de 55 km ook al gauw 1 kg bagage met zich mee droegen.In het jaar daarop in l9 66 werd de 55 km afgeschaft.Dit jaar liep Prins Claus mee.Ik heb met 2 andere wandelaars van Bemmel via Huissen,Elden tot het Driels Veerhuis achter Prins Claus gelopen.
In Elden was de bewaking door de drukte niet aanwezig.Iedereen wilde Prins Claus een hand of appel geven. Wij werden van achteren besprongen door het publiek.Je kijk dan niet vrolijk.Hier van verscheen een foto in de Arnhemse Curant,waar wij als rechercheurs werden gezien. Eerder op de dag was al een foto door het ANP gemaakt die in alle dagbladen heeft gestaan.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 12:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4651
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Jan Woordes schreef:

Wij werden van achteren besprongen door het publiek.Je kijk dan niet vrolijk.Hier van verscheen een foto in de Arnhemse Curant,waar wij als rechercheurs werden gezien. Eerder op de dag was al een foto door het ANP gemaakt die in alle dagbladen heeft gestaan.


Is hier nog een foto van Jan? ik zou wel eens willen weten hoe onze Jan Woordes er in 1967 uitzag. Als rechercheur des vaderlands. :wink:

Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 15:41 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bosso schreef:
Jan Woordes schreef:

Wij werden van achteren besprongen door het publiek.Je kijk dan niet vrolijk.Hier van verscheen een foto in de Arnhemse Curant,waar wij als rechercheurs werden gezien. Eerder op de dag was al een foto door het ANP gemaakt die in alle dagbladen heeft gestaan.


Is hier nog een foto van Jan? ik zou wel eens willen weten hoe onze Jan Woordes er in 1967 uitzag. Als rechercheur des vaderlands. :wink:

Bosso. :mrgreen:


Ja,Bosso,ik heb beide foto's in mijn bezit.Momenteel weet ik niet waar die in mijn huis uithangen.In het geval dat ik ze kan vinden dan neem ik die foto´s mee naar de BLauwe Maandag.De foto´s zijn van 1966 en niet van l967.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 19 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.