Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 21:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
lively schreef:
marsvrouwtje schreef:
Truitje schreef:
Na al die ellende met mijn voet en mijn heup, kon ik gister weer eens lekker doorlopen, voor mijn doen dan he. 10km in 2.09uur met een rust daarin van een half uur.


Trudy, dat is ruim 7 km per uur!! 'Lekker doorlopen voor mijn doen'... noemt ze dat dan! Dat is toch een mega tempo! :roll:


Ik zat ook al te kijken, dat is erg snel....Ik loop die 10 km in 2 uur...zonder te rusten dan he....


Ik was zelf ook heel verbaasd en heb de tijden nog eens goed nagekeken en de route op afstandmeten,maar het klopte allemaal. Ik snap zelf ook niet hoe het zo opeens kan, want ik had niet eens het gevoel dat ik zo hard liep, het ging gewoon lekker. Maar ja, ik snap nu wel waar ik opeens weer die blaren vandaan heb. Volgende keer toch maar weer iets rustiger doen, want ik kan niet zeggen dat het lopen vandaag zo lekker gaat....


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 21:50 
Truitje schreef:
Ik was zelf ook heel verbaasd en heb de tijden nog eens goed nagekeken en de route op afstandmeten,maar het klopte allemaal. Ik snap zelf ook niet hoe het zo opeens kan, want ik had niet eens het gevoel dat ik zo hard liep, het ging gewoon lekker. Maar ja, ik snap nu wel waar ik opeens weer die blaren vandaan heb. Volgende keer toch maar weer iets rustiger doen, want ik kan niet zeggen dat het lopen vandaag zo lekker gaat....

Lekker voetenbadje, beentjes omhoog! En morgen laat je Bertus of de kids wat leesvoer bij je brengen en dan installeer je jezelf met een pot thee op de bank. Lekker hoorrrrrrrrrrrrrrr :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
marsvrouwtje schreef:
Truitje schreef:
Ik was zelf ook heel verbaasd en heb de tijden nog eens goed nagekeken en de route op afstandmeten,maar het klopte allemaal. Ik snap zelf ook niet hoe het zo opeens kan, want ik had niet eens het gevoel dat ik zo hard liep, het ging gewoon lekker. Maar ja, ik snap nu wel waar ik opeens weer die blaren vandaan heb. Volgende keer toch maar weer iets rustiger doen, want ik kan niet zeggen dat het lopen vandaag zo lekker gaat....

Lekker voetenbadje, beentjes omhoog! En morgen laat je Bertus of de kids wat leesvoer bij je brengen en dan installeer je jezelf met een pot thee op de bank. Lekker hoorrrrrrrrrrrrrrr :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Wel nee joh, mijn voeten moeten niet zeuren. Ik ben vandaag al weer lopend de boodschappen gaan doen, lekker lopen is anders maar daar worden ze hard van :wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:23 
Truitje schreef:
Wel nee joh, mijn voeten moeten niet zeuren. Ik ben vandaag al weer lopend de boodschappen gaan doen, lekker lopen is anders maar daar worden ze hard van :wink:

Poewee.....bikkel!!! :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
marsvrouwtje schreef:
Truitje schreef:
Wel nee joh, mijn voeten moeten niet zeuren. Ik ben vandaag al weer lopend de boodschappen gaan doen, lekker lopen is anders maar daar worden ze hard van :wink:

Poewee.....bikkel!!! :wink:


Dat valt nou ook wel weer mee hoor, maar de andere keren heb ik niet gemerkt dat van de voetjes omhoog de blaren sneller genezen, dus ga ik gewoon door.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:42 
Truitje schreef:
Dat valt nou ook wel weer mee hoor, maar de andere keren heb ik niet gemerkt dat van de voetjes omhoog de blaren sneller genezen, dus ga ik gewoon door.

Nee, maar 't is wel lekker! O:)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
marsvrouwtje schreef:
Truitje schreef:
Dat valt nou ook wel weer mee hoor, maar de andere keren heb ik niet gemerkt dat van de voetjes omhoog de blaren sneller genezen, dus ga ik gewoon door.

Nee, maar 't is wel lekker! O:)


Ja daar heb jij ook wel weer gelijk in, maar hoe leg ik het uit dat ik met de voeten omhoog moet zitten en dat ze me moeten bedienen en dan 's avonds wel lekker gaan badmintonnen :?
En ik moet dan wel gaan, want ik heb deze keer de sleutel van de sporthal, dus als ik niet ga kan er niemand spelen....


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:48 
Truitje schreef:
Ja daar heb jij ook wel weer gelijk in, maar hoe leg ik het uit dat ik met de voeten omhoog moet zitten en dat ze me moeten bedienen en dan 's avonds wel lekker gaan badmintonnen :?
En ik moet dan wel gaan, want ik heb deze keer de sleutel van de sporthal, dus als ik niet ga kan er niemand spelen....

Beetje inventief zijn Trudy, 's avonds ben je natuurlijk al een heel eind opgeknapt van dat heerlijke rusten op de bank!!! :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
marsvrouwtje schreef:
Truitje schreef:
Ja daar heb jij ook wel weer gelijk in, maar hoe leg ik het uit dat ik met de voeten omhoog moet zitten en dat ze me moeten bedienen en dan 's avonds wel lekker gaan badmintonnen :?
En ik moet dan wel gaan, want ik heb deze keer de sleutel van de sporthal, dus als ik niet ga kan er niemand spelen....

Beetje inventief zijn Trudy, 's avonds ben je natuurlijk al een heel eind opgeknapt van dat heerlijke rusten op de bank!!! :wink:

Ik zal er de volgende keer omdenken. Nu gaat dat niet meer lukken. Ben nu wel blij dat ze hier niet lezen :wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 22:56 
Truitje schreef:
Ik zal er de volgende keer omdenken. Nu gaat dat niet meer lukken. Ben nu wel blij dat ze hier niet lezen :wink:

:lol: :lol: :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 23:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Bill de oud naut schreef:
despier schreef:
Sunny schreef:
despier schreef:
Sunny schreef:
despier schreef:
En als ik het tempo eruit haal (ja dat doe ik wel eens) dan fleuren mijn voeten helemaal op :lol:


Zullen we Steenwijk blaarvrij in een uurtje of 19 samen lopen? :wink:

Je wil toch niet zeggen dat je je weer hebt ingeschreven :shock:


Nog niet inderdaad.... (wattan?)

Ik dacht je geen KM meer ging lopen of ben ik te voorbarig geweest?

Ze doet er een per jaar Marc, waarschijnlijk Steenwijk want haar herinnering staat al klaar daaro. :wink:

Jaja, een per jaar! vorig jaar waren het er twee dacht ik

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2008, 23:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
despier schreef:
Bill de oud naut schreef:
despier schreef:
Sunny schreef:
despier schreef:
Sunny schreef:
despier schreef:
En als ik het tempo eruit haal (ja dat doe ik wel eens) dan fleuren mijn voeten helemaal op :lol:


Zullen we Steenwijk blaarvrij in een uurtje of 19 samen lopen? :wink:

Je wil toch niet zeggen dat je je weer hebt ingeschreven :shock:


Nog niet inderdaad.... (wattan?)

Ik dacht je geen KM meer ging lopen of ben ik te voorbarig geweest?

Ze doet er een per jaar Marc, waarschijnlijk Steenwijk want haar herinnering staat al klaar daaro. :wink:

Jaja, een per jaar! vorig jaar waren het er twee dacht ik

Ja vrouwen pffff

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 22:12 
Truitje schreef:
En hoe kan het dat er in die ene blaar geen vocht zit (hij was niet kapot) en dat juist die zo pijnlijk is. Heeft iemand hier ervaring mee?


Ik krijg ook die soort blaren op de bal van mijn voet -- geen vocht maar wel zeer gevoelig en rood. Ik heb vandaag 2 uurtjes zonder tape gewandeled en het ging niet best dus denk ik dat ik moet elke keer intapen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 22:15 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Mrt 2007, 13:36
Berichten: 1641
Woonplaats: Veldhoven
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS
Weet je zeker dat het niet aan je sokken of schoenen ligt?Had je daar eerdere jaren ook al last van?

_________________
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008, 22:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
AmericanInFriesland schreef:
Truitje schreef:
En hoe kan het dat er in die ene blaar geen vocht zit (hij was niet kapot) en dat juist die zo pijnlijk is. Heeft iemand hier ervaring mee?


Ik krijg ook die soort blaren op de bal van mijn voet -- geen vocht maar wel zeer gevoelig en rood. Ik heb vandaag 2 uurtjes zonder tape gewandeled en het ging niet best dus denk ik dat ik moet elke keer intapen.

Volgens mij zijn het gewoon plekken die een beetje overbelast zijn, het zijn raakvlakken , misschien iets meer eeltvorming op die plaatsen, maar een rode plek is geen blaar, in een blaar zit vocht en volgens mij is de enige remedie trainen en daar bedoel ik niet alleen het wandelen mee, maar uitzoeken wat de beste schoenen en zokken zijn voor je, dat hoort ook bij trainen en het is een niet onbelangrijk onderdeel, je moet gewoon uit gaan zoeken wat jij het beste vind en daar kunnen alle goede adviezen natuurlijk bij helpen, maar het zijn jouw voeten en jij moet het er mee doen.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.