Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 17 Mei 2024, 23:38

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005, 13:43 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2005, 16:29
Berichten: 59
Woonplaats: Santpoort-Zuid
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 1000
Aantal N4D volbracht: 28+
Volgende wandeltocht: Diekirch
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Albaron HN
Mood: Gewoon
Master C schreef:
paul poppen schreef:
[(een heleboel)


Paul,

dat was een eh... boeiende verhandeling. Maar volgens mij dwaalde je een beetje af... :? Ik kon het verband met mijn opmerking niet helemaal ontdekken. Wat is je punt?


Master C. Je beginvraag (400 en nog wat reacties geleden) was of je raar was omdat je niet trainde en wandelen niets aanvond. Ik nam aan dat je wellicht nerveus was voor je 10e keer en dat je de 4e dag aan de finish de bel wilde horen, dus daarom enige goedbedoelde adviezen. Ik heb me overigens nog behoorlijk ingehouden. Punt duidelijk?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005, 16:35 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
paul poppen schreef:
Master C. Je beginvraag (400 en nog wat reacties geleden) was of je raar was omdat je niet trainde en wandelen niets aanvond. Ik nam aan dat je wellicht nerveus was voor je 10e keer en dat je de 4e dag aan de finish de bel wilde horen, dus daarom enige goedbedoelde adviezen. Ik heb me overigens nog behoorlijk ingehouden. Punt duidelijk?


Ooooohhh, mijn beginvraag! Ach zo, tja, de quote die je erboven zette zaaide enige verwarring.
Bij mij geen twijfel hoor, dat heb je verkeerd ingeschat. Maar bedankt voor de adviezen, die zal ik natuurlijk naast me neerleggen.

Heb je je moeten inhouden?! Was dat nodig dan? Denk aan je hart Paul!
Afbeelding

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005, 20:20 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2005, 16:29
Berichten: 59
Woonplaats: Santpoort-Zuid
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 1000
Aantal N4D volbracht: 28+
Volgende wandeltocht: Diekirch
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Albaron HN
Mood: Gewoon
Master C schreef:
paul poppen schreef:
Master C. Je beginvraag (400 en nog wat reacties geleden) was of je raar was omdat je niet trainde en wandelen niets aanvond. Ik nam aan dat je wellicht nerveus was voor je 10e keer en dat je de 4e dag aan de finish de bel wilde horen, dus daarom enige goedbedoelde adviezen. Ik heb me overigens nog behoorlijk ingehouden. Punt duidelijk?


Ooooohhh, mijn beginvraag! Ach zo, tja, de quote die je erboven zette zaaide enige verwarring.
Bij mij geen twijfel hoor, dat heb je verkeerd ingeschat. Maar bedankt voor de adviezen, die zal ik natuurlijk naast me neerleggen.

Heb je je moeten inhouden?! Was dat nodig dan? Denk aan je hart Paul!
Afbeelding


Man, je wilt t niet weten maar je bent gewoon een bron van inspiratie. Ik bespaar je verdere wijze raad. Ik ben sowieso foetsie, ga wandelen in Diekirch (vreselijk he) en ik moet zeggen, het bier (Bofferding en Diekirch) smaakt daar ook goed!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Jul 2005, 09:52 
Ik heb de 4Daagse, afgemeten naar de maatstaf van de KNBLO organisatie, in diverse gradaties van getraindheid gelopen (en ben in diverse stadia van ontbinding binnen gekomen). Varierend van geheel niet tot een rondje om mijn schoenen in te lopen tot enkele IML tochten. Nooit meer dan 210 km. Heb nog nooit zo gemakkelijk gelopen als toen ik geheel ongetraind was. Maar buiten het wandelen ben ik wel weer heel sportief dus dat speelt ook weer een rol.
Wanneer je voor het eerst gaat denk ik wel dat het heeeeeeeeel verstandig is om te trainen. Al is het alleen maar om te wennen aan de enorme afstand van 50 km en de diverse pijntjes die overal op gaan komen. Daarna blijft het denk ik een individuele inschatting, maar overdrijf niet.. Ik heb mensen gekend die meer dan 500 km trainden en afgrijselijk hebben geleden, net zoals diegenen die zo veel trainden dat ze geblesseerd waren voor de 4Daagse begon.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Jul 2005, 10:08 
Voor mijn eerste 4daagsen trainde ik bijna niets, ik vond mezelf nl. sprotief genoeg. Later ben ik toch wat meer gaan trainen, de afstand liep langzaam op van 100 tot 250 km. En dat vooral omdat ik het toch wel aardig ben gaan vinden om in de maand juni wat tochten ter voorbereiding te lopen. Kom je alvast wat in de stemming, dat is mijn belangrijkste reden, en je ziet ook nog wat van een omgeving waar je anders alleen maar op de snelweg.

Ik heb makkelijke en moeilijke 4daagsen gelopen, en kon achteraf nooit een verband leggen tussen de hoeveelheid training en de moeilijkheidsgraad van die 4daagse.
groet,
Jakob


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.