Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 06 Mei 2024, 15:14

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Titel: Re: Wandelmaatjes?
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2006, 09:24 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1049
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
erik schreef:
henrike23 schreef:
En over dat wandelen met vrienden of door wandelen nieuwe vrienden maken, vanuit de reisorganisatie zie ik zovelen met wel vrienden die dan niet van wandelen houden die heel bewust op zoek gaan naar vrienden met dezelfde hobby. Voor mij persoonlijk geld nu zeker dat ik via wandelen mensen wil leren ontmoeten. Maar ja eigenlijk zeg je dat niet, niemand zegt dat merk ik altijd. Als je dat namelijk wel zegt dan voelt een ander een verplichting. Met jou wandelen is allemaal leuk en aardig maar verder moet je niet denken dat we voor altijd vrienden blijven, dat idee zeg maar. En dus zoekt iedereen een wandelmaatje. Kennen jullie SNP? Is ook een wandelorganisatie. Bijna iedereen is er single en op zoek, niemand noemt het iedereen weet het. Snel een nieuwe partner wordt SNP niet voor niks genoemd. Ooit op de oppad beurs geweest en het vrijgezellen ontmoetingscafe gezien? (nu niet denken dat ik dat zoek, ik zou het gewoon leuk vinden, andere mensen met dezelfde hobby als ik te ontmoeten, het was slechts een voorbeeld van wat ik zie met name bij wandel(reizen)
:wink:


Heb je ook weleens met weekendhike gelopen ??


Nee, moet ik dit zien als een voorbeeld van een snel-een-nieuwe-sfeertje, of juist als een voorbeeld dat die organisatie juist een goede uitzondering is op de regel? Leuke site lijkt het me zo in eerste oogopslag[/quote]

er zijn hier meer ervaringen met weekendhike... annelies toch ook eens dacht ik?? en ahahahaahahaaha??

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Wandelmaatjes?
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2006, 09:53 
Douwine schreef:
erik schreef:
henrike23 schreef:
En over dat wandelen met vrienden of door wandelen nieuwe vrienden maken, vanuit de reisorganisatie zie ik zovelen met wel vrienden die dan niet van wandelen houden die heel bewust op zoek gaan naar vrienden met dezelfde hobby. Voor mij persoonlijk geld nu zeker dat ik via wandelen mensen wil leren ontmoeten. Maar ja eigenlijk zeg je dat niet, niemand zegt dat merk ik altijd. Als je dat namelijk wel zegt dan voelt een ander een verplichting. Met jou wandelen is allemaal leuk en aardig maar verder moet je niet denken dat we voor altijd vrienden blijven, dat idee zeg maar. En dus zoekt iedereen een wandelmaatje. Kennen jullie SNP? Is ook een wandelorganisatie. Bijna iedereen is er single en op zoek, niemand noemt het iedereen weet het. Snel een nieuwe partner wordt SNP niet voor niks genoemd. Ooit op de oppad beurs geweest en het vrijgezellen ontmoetingscafe gezien? (nu niet denken dat ik dat zoek, ik zou het gewoon leuk vinden, andere mensen met dezelfde hobby als ik te ontmoeten, het was slechts een voorbeeld van wat ik zie met name bij wandel(reizen)
:wink:


Heb je ook weleens met weekendhike gelopen ??


Nee, moet ik dit zien als een voorbeeld van een snel-een-nieuwe-sfeertje, of juist als een voorbeeld dat die organisatie juist een goede uitzondering is op de regel? Leuke site lijkt het me zo in eerste oogopslag


er zijn hier meer ervaringen met weekendhike... annelies toch ook eens dacht ik?? en ahahahaahahaaha?? [/quote]

Ik vond het heel leuk! PUNT


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Wandelmaatjes?
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2006, 10:06 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2005, 15:46
Berichten: 145
Woonplaats: Enschede
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 50 km
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Meindl
Hundje schreef:
Douwine schreef:
erik schreef:
henrike23 schreef:
erik schreef:
En over dat wandelen met vrienden of door wandelen nieuwe vrienden maken, vanuit de reisorganisatie zie ik zovelen met wel vrienden die dan niet van wandelen houden die heel bewust op zoek gaan naar vrienden met dezelfde hobby. Voor mij persoonlijk geld nu zeker dat ik via wandelen mensen wil leren ontmoeten. Maar ja eigenlijk zeg je dat niet, niemand zegt dat merk ik altijd. Als je dat namelijk wel zegt dan voelt een ander een verplichting. Met jou wandelen is allemaal leuk en aardig maar verder moet je niet denken dat we voor altijd vrienden blijven, dat idee zeg maar. En dus zoekt iedereen een wandelmaatje. Kennen jullie SNP? Is ook een wandelorganisatie. Bijna iedereen is er single en op zoek, niemand noemt het iedereen weet het. Snel een nieuwe partner wordt SNP niet voor niks genoemd. Ooit op de oppad beurs geweest en het vrijgezellen ontmoetingscafe gezien? (nu niet denken dat ik dat zoek, ik zou het gewoon leuk vinden, andere mensen met dezelfde hobby als ik te ontmoeten, het was slechts een voorbeeld van wat ik zie met name bij wandel(reizen)
:wink:


Heb je ook weleens met weekendhike gelopen ??


Nee, moet ik dit zien als een voorbeeld van een snel-een-nieuwe-sfeertje, of juist als een voorbeeld dat die organisatie juist een goede uitzondering is op de regel? Leuke site lijkt het me zo in eerste oogopslag


er zijn hier meer ervaringen met weekendhike... annelies toch ook eens dacht ik?? en ahahahaahahaaha??


Ik vond het heel leuk! PUNT


Ik heb er ook alleen goede ervaringen mee (met SNP ook, trouwens).


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.