Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:26

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: LAW 10: Noaberpad (Bad Nieuweschans-Kleve)
BerichtGeplaatst: 19 Dec 2017, 10:17 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Feb 2015, 16:13
Berichten: 187
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 8094
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Marko schreef:
Gefeliciteerd met het behalen van het eindpunt!

Genoten van je verslag, Leonard.
Je hebt wel iedere keer "haast" om een trein te kunnen halen. Dat lijkt me niet lekker lopen of is het juist de spanning om het wel te kunnen halen? ;-)


Dank! Ik wil na afloop van een wandeling vooral tijd hebben om te eten, omdat het dan vaak tijd is voor een avondmaaltijd en mijn lichaam ook wat tekorten wil aanvullen. Bij LAW's kan dat meestal niet bij het eindpunt van een wandeldag, dus dan liever maar gelijk de bus of trein in en een langere overstap op een station. De reden dat er zo weinig speling is bij die wandelingen op het Noaberpad heeft vooral ook te maken met het feit dat het Noaberpad per OV zo afgelegen ligt. Ik wil eenmaal thuis ook nog kunnen douchen zonder huisgenoten wakker te maken die al op bed liggen :). Vorige maand op het Pelgrimspad had ik ruim een half uur speling en ook de komende wandeling heb ik afhankelijk van de vertraging bij de pont bij Schoonhoven drie kwartier tot een uur speling. Daar kan ik wel prima eten dus ga ik gewoon bij de lokale eetgelegenheden langs voordat ik op de bus stap en gaat het een stuk relaxter dan de afgelopen tijd op het Noaberpad.

Ik vond mijn laatste wandeldagen op het Pieterpad wel een heel stuk fijner lopen dan de laatste dag op het Noaberpad. Maar dat komt ook doordat het toen juni was en nu december. Het weer heeft ook wel invloed op hoe je een wandeltocht beleeft...

Marko schreef:
Jeltsje schreef:
Leuk om te lezen, wat wordt je volgende pad Leonard

Daar is ie al aan begonnen. ;-) :het Pelgrimspad

http://www.walkers4walkers.nl/viewtopic ... 196&t=7798


Scherp!

_________________
Mijn wandelblog


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: LAW 10: Noaberpad (Bad Nieuweschans-Kleve)
BerichtGeplaatst: 19 Dec 2017, 20:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Leonard schreef:
Marko schreef:
Gefeliciteerd met het behalen van het eindpunt!

Genoten van je verslag, Leonard.
Je hebt wel iedere keer "haast" om een trein te kunnen halen. Dat lijkt me niet lekker lopen of is het juist de spanning om het wel te kunnen halen? ;-)


Dank! Ik wil na afloop van een wandeling vooral tijd hebben om te eten, omdat het dan vaak tijd is voor een avondmaaltijd en mijn lichaam ook wat tekorten wil aanvullen. Bij LAW's kan dat meestal niet bij het eindpunt van een wandeldag, dus dan liever maar gelijk de bus of trein in en een langere overstap op een station. De reden dat er zo weinig speling is bij die wandelingen op het Noaberpad heeft vooral ook te maken met het feit dat het Noaberpad per OV zo afgelegen ligt. Ik wil eenmaal thuis ook nog kunnen douchen zonder huisgenoten wakker te maken die al op bed liggen :). Vorige maand op het Pelgrimspad had ik ruim een half uur speling en ook de komende wandeling heb ik afhankelijk van de vertraging bij de pont bij Schoonhoven drie kwartier tot een uur speling. Daar kan ik wel prima eten dus ga ik gewoon bij de lokale eetgelegenheden langs voordat ik op de bus stap en gaat het een stuk relaxter dan de afgelopen tijd op het Noaberpad.

Ik vond mijn laatste wandeldagen op het Pieterpad wel een heel stuk fijner lopen dan de laatste dag op het Noaberpad. Maar dat komt ook doordat het toen juni was en nu december. Het weer heeft ook wel invloed op hoe je een wandeltocht beleeft...



Duidelijk!
Ikzelf kies dan liever voor een kortere afstand, zodat ik meer tijd heb voor eten onderweg en/of het reizen per O.V.
Een enkele keer komt het wel eens voor dat ik in de laatste 2 - 3 km mijn tempo ga aanpassen omdat ik weet dat ik dan nog net een trein of bus kan halen. Dit doe ik uitsluitend als het O.V. ter plekke slechts 1 x per uur of nog minder frequent rijdt.
(ik heb makkelijk praten want vaak word ik bij het eindpunt opgehaald o:-) )


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 20 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.