Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:49

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2018, 17:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Misschien kan ik voor de verzorgingsauto zorgen := Bijna thuiswedstrijd :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2018, 21:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
postmuts schreef:
Misschien kan ik voor de verzorgingsauto zorgen := Bijna thuiswedstrijd :D

:y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2018, 12:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Zal mijn laatste verslag hier nogmaals plaatsen.



6 februari, Jacobsweg "die Haghe", van Vrouwenpolder tot Scharendijke, 30 km
Op 3 februari is de aftrap geweest van de regionale routes van het project "Santiago aan het Wad". Vanuit het zuiden van het land zijn op 3 verschillende plaatsen de estafette-wandelingen gestart met als einddoel Santiago aan het Wad, waar de verschillende routes op 25 juli a.s. zullen samenkomen.
Afgelopen weekend is er gelopen in en rond Eijsden/Maastricht (oostroute) , in en rond Breda (middenroute) en in en rondom Sluis (westroute).

In Sluis (Zeeuws Vlaanderen) is gekozen voor enkele rondwandelingen in groepsverband. Dit zijn dan wandelingen die niet al te lang zijn, ca. 10 - 15 km en waarbij onderweg iets wordt verteld over het landschap waar door heen gelopen wordt of wetenswaardigheden over gebouwen, vooral natuurlijk (Jacobs) kerken, vaak ook met een bezichtiging en gekoppeld aan een lunch. Zo'n wandeling neemt dan vaak een halve of een hele dag in beslag.
Aangezien ik een doorgaande route wil lopen heb ik ervoor gekozen om individueel te wandelen en dat was al mogelijk vanaf 1 januari. Dit geldt voor de regio Zeeland, ik hoop in Zuid-Holland en in Noord-Holland wel gebruik te kunnen maken van de routes van de verschillende regio's. Hier zijn mooie alternatieve routes uitgezet. Maar dat is voor de komende maanden.
Vandaag loop ik de 3e etappe van mijn eigen route die gebaseerd is op de Jacobswegen zoals deze vermeld staan in de routegidsen.

Ik reis met de auto naar het Transferium in Renesse. Hier kan ik de auto (gratis) parkeren en verder reizen met de bus naar Vrouwenpolder. De bus vertrekt ieder halfuur. Als ik op het Transferium aankom. dan zie ik de bus staan terwijl die volgens de planning 8 minuten geleden al moet zijn vertrokken. De bus blijkt te zijn vertraagd en dat is in mijn voordeel.
Vanuit Vrouwenpolder ga ik direct het duingebied in, ik loop wat hoger over de duinen, hier is het koud en winderig. Gelukkig schijnt ook de zon en dat maakt weer een hoop goed. Toch zal ik mezelf eerst even warm moeten lopen. Ik wandel over de Veerse Dam en op die manier steek ik het Veerse Meer over. Daarna gaat de route over de uiterste westhoek van Noord-Beveland.
Na ca. 5 km kom ik aan bij de Oosterscheldekering. Hier kan ik 10 km lang mijn hart ophalen: links van mij de Noordzee en rechts van mij de Oosterschelde. En ik passeer uiteraard alle pijlers op de dam. De pijlers zijn momenteel in onderhoud, ze worden ontroest en geschilderd, dit moet iedere 10 jaar gebeuren.
Halverwege heb ik een korte rust op een bankje. Binnen 5 minuten stap ik weer op want ik koel hier heel snel af. Ik besluit om door te lopen tot Burgh-Haamstede. De laatste pijlers op de pijlerdam worden gepasseerd en dan bevind ik me op het eiland Schouwen-Duiveland, nog steeds Zeeland.

De route is grotendeels gelijk aan die van het Deltapad. Het verschil is dat het Deltapad meer gebruik maakt van de natuurgebieden en dat de Jacobsweg vooral over asfaltwegen gaat.
Op Schouwen-Duiveland loop ik via Westenschouwen naar het plaatsje Burgh en verderop ligt het plaatsje Haamstede. Het is een lange weg door beide plaatsen en aan het einde van deze weg wil ik rusten. Ik heb dan ca. 18 km gelopen. Opnieuw kies ik voor een buitenrust en ook deze keer ben ik snel weer vertrokken. Het voelt weliswaar iets minder koud aan dan tijdens de 1e rust (ik denk met name dankzij de zon!) maar ook hier is sprake van een snelle afkoeling.
Ik kan hier ook voor een binnenrust kiezen maar dat doe ik liever pas in Renesse, 5 km verderop. Vanuit Renesse kan ik dan de balans opmaken. Ik wil dan nog doorlopen tot een bushalte op de Brouwersdam (6 km voorbij Renesse) echter de bus van hieruit terug naar Renesse vertrekt slechts 1 x per uur. In Renesse kan ik dan mijn rust hierop afstemmen.

Vanaf Burgh-Haamstede is het een mooi stukje lopen door een begrazingsgebied (geen grazers gezien!). Er is keuze uit een graspad en een schelpenpad, ik kies onbewust voor het schelpenpad wat iets langer is dan het graspad. Het pad is kronkelig en eindigt in Renesse. Het scheelt een paar 100 meter en hiermee kom ik precies op 30 km uit.

In Renesse kom ik langs de Jacobskerk, hier staat een groot bord voor de ingang: "Santiago 2500 km" en de pijl wijst naar rechts, ik ga naar links.
Maar eerst wil ik nog een stempel. De kerk is gesloten maar de pastorie staat naast de kerk. Ik bel aan en dan komt de pastoor, geheel in het zwart gekleed, naar buiten. Ik informeer of ik aan het juiste adres ben voor een stempel in mijn pelgrimspaspoort en dat wordt beaamd door de pastoor.
Wel voegt hij er aan toe dat hij onderweg is om een uitvaart te gaan verzorgen in Middelburg, maar ik mag even plaatsnemen in een ruimte terwijl hij het stempel gaat halen. De pastoor plaatst het mooie stempel in mijn paspoort en verontschuldigt zich dat hij moet vertrekken want hij had anders graag koffie voor me gemaakt.
Ik word nog gevraagd om mijn personalia in een schriftje te plaatsen: "dat vraag ik aan iedere Pelgrim die hier langskomt". Natuurlijk doe ik dat en in het schriftje ben ik de 87-ste persoon die dit doet. Mijn 2 voorlopers komen uit Nootdorp vandaan (dat is vlakbij Zoetermeer).
Ik bedank de pastoor en wenst hem een goede (uitvaart)dienst.

Ik weet dat het vanaf hier nog 6 km is tot mijn beoogde eindpunt van vandaag, een bushalte op de Brouwersdam. Dat is een uur lopen in mijn tempo.
Ik kijk naar de tijd en dan blijkt dat over 70 minuten de bus komt en vervolgens ieder uur. Tja wat doe ik, rusten in Renesse? dat wordt dan een hele lange rust.
Of doorlopen en dan maar hopen dat er geen tegenslagen komen. Ik gok op het laatste en zet meteen de pas erin. Na het plaatsje Ellemeet ga ik de Brouwersdam op. Het is mij niet duidelijk aan welke kant van de drukke verkeersweg ik het beste kan lopen om bij de bushalte te komen.
Ik meen in de ochtend, vanuit mijn auto, aan de linkerkant een bushalte te hebben gezien, dus dan zou ik nu rechts moeten lopen. En dat blijkt een goede gok te zijn: de bushalte komt in het vizier en ik zie dat ik nog ruim op tijd ben voor de bus. Ik heb behoorlijk snel gelopen! Bijna rijdt de bus de bushalte voorbij zonder te stoppen. Ik had wel mijn hand opgestoken maar kennelijk niet lang genoeg en dus rijdt de bus eerst de bushalte voorbij. Na nogmaals mijn hand opgestoken te hebben zie ik dat de bus toch nog gaat stoppen. Pffff, had ik hier toch nog bijna een uur in de kou moeten staan.
Het is nog geen kwartier rijden naar Renesse en daar kan ik in mijn nieuwe autootje relaxt achter het stuur kruipen.

Ik heb de 30 km snel gelopen. Achteraf vind ik te snel en ook nog nagenoeg zonder rust. Ik ben weer even in mijn oude patroon gevallen van doorlopen en weinig rusten. (waarschijnlijk als compensatie voor "Egmond aan Zee" )


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2018, 13:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Als het doorgaat dan wordt het deze keer in de west-oost richting, begin juli . Ik had voor juli andere plannen maar kan nog wel een schwitch maken.

Weet eten in Zurich?

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2018, 13:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Als het doorgaat dan wordt het deze keer in de west-oost richting, begin juli . Ik had voor juli andere plannen maar kan nog wel een schwitch maken.

Weet eten in Zurich?

Oh de info over de DIJK is ook verdwenen.
Datum is zondag 8 juli. Van west naar oost. Eten in Zurich is een prima suggestie !


Laatst gewijzigd door Marko op 13 Feb 2018, 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2018, 14:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Als het doorgaat dan wordt het deze keer in de west-oost richting, begin juli . Ik had voor juli andere plannen maar kan nog wel een schwitch maken.

Weet eten in Zurich?

Oh de info over de DIJK is ook verdwenen.
Datum is zondag 8 juli. Van west naar oost. Eten in Zurich is een prima suggestie !

Helaas is de Houtzolder nier meer om 9.00 uur open.
Wordt een startersbakkie bij AVIA (tankstation).

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2018, 15:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Als het doorgaat dan wordt het deze keer in de west-oost richting, begin juli . Ik had voor juli andere plannen maar kan nog wel een schwitch maken.

Weet eten in Zurich?

Oh de info over de DIJK is ook verdwenen.
Datum is zondag 8 juli. Van west naar oost. Eten in Zurich is een prima suggestie !

Helaas is de Houtzolder nier meer om 9.00 uur open.
Wordt een startersbakkie bij AVIA (tankstation).

:y:


Laatst gewijzigd door Marko op 13 Feb 2018, 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2018, 15:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Komend weekend op pad voor de volgende etappe. Starten op de Brouwersdam en eindigen kort nadat ik op Voorne-Putten ben aanbeland, ca. 28 km.
Komt effe wat beroerd uit met O.V. , niet dit weekend al maar de volgende keer. (week erop op woensdag)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 18 Feb 2018, 13:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
17 februari, van de Brouwersdam naar Voorne's duin, 30 km
Het belooft vandaag een mooie, zonnige dag te worden. Ik voel me goed maar ik heb in beide benen spierpijn(?)
Ik reis vandaag met de auto naar Goedereede (op Goeree-Overflakkee) en parkeer de auto op een parkeerplaats iets buiten het dorp. Zowel het beginpunt van mijn wandeling als het eindpunt vind ik niet geschikt om de auto vlakbij te parkeren.
Ik hoef nu alleen nog de weg (N57) over te steken dan ben ik bij de bushalte. Volgens het informatiepaneel komt de bus op een andere tijd dan wat ik had opgezocht, maar dan blijkt mijn informatie toch te kloppen en komt de bus aangereden volgens schema. Ik zie geen informatie aan de buitenkant van de bus maar mag instappen. Het is bus 104. Als ik met mijn OV-chipkaart wil betalen dan blijkt het apparaat in de bus "buiten dienst" en mag ik gratis mee. In de bus is ook geen route-informatie beschikbaar, lang leve het digitale tijdperk!
Het is dus goed opletten geblazen voor mij opdat ik op het juiste punt uitstap. De bushalte is op een onverlaten plek op de Brouwersdam. Waarom zou iemand anders dan ik hier willen uit- of instappen, vraag ik me af.

De wandeling kan beginnen en ik loop de Brouwersdam af richting Goeree-Overflakkee. Ik loop langs een spoorlijn en vraag me af hoe de spoorlijn loopt en waar het begin- en eindpunt zijn. Dan komt er een oude trein/tram aangereden met een goederenwagon. Even later loop ik langs een trammuseum en dan herinner ik me "het spoor" weer van de vorige keer dat ik hier heb gelopen (Deltapad in 2012).
De zon, die opkomt boven het Grevelingenmeer, is een prachtig gezicht. Ook links van mij is water: het Brouwershavensche Gat. Ik wandel over het terrein van vakantiepark "Port Zeelande". Ik ben inmiddels in de provincie Zuid-Holland aangekomen.
Enkele kilometers verderop bereik ik Goeree-Overflakkee en gaat mijn route van de N57 af, richting Ouddorp.
De route op Goeree-Overflakkee vind ik weinig inspirerend, van hetgeen ik te zien krijg, waaronder een groot afgesloten natuurterrein wat is volgebouwd met zend- en ontvangstmasten.
Op een informatiebord lees ik dat hier in WO II manoeuvres zijn uitgevoerd om de vijand te misleiden.
Aan weerskanten van de weg zijn ook bunkers te zien. Het is een soort polder/duinlandschap waar ik doorheen loop.

Wat me al eerder is opgevallen is dat de route van deze Jacobsweg vooral gebruik maakt van verharde, doorgaande wegen, terwijl ik van het Deltapad weet dat er ook andere mogelijkheden zijn in deze regio.
In Ouddorp wijk ik iets van de route af om een stempel te scoren bij het plaatselijke V.V.V.
Ik heb inmiddels 14 km gelopen en vind het tijd worden voor een rust.
Ik rust in het centrum van Ouddorp. Het is inmiddels volop zonnig en niet al te koud winterweer.
Vanaf Ouddorp loopt Jannie digitaal met mij mee tot aan de finish, leuk om te horen hoe het haar vergaat tijdens haar wandeling op weg naar "de Zweef".
Snel na Ouddorp volgt Goedereede en loop ik mijn auto voorbij!
In Goedereede is het "terrasjesweer" maar ik loop verder, naar Havenhoofd.

De spierpijn in mijn beide benen is nog aanwezig en ik merk dat ik iets minder lekker loop dan andere keren. Ik wil opnieuw rusten en heb het plan opgevat om eerst de dam over het Haringvliet te bereiken en dat blijkt nog een hele opgave! Het is "slechts" 2 km, voor nu net even teveel. In de verte zie ik het begin van de dam en dan is het effe 20 minuten "doorbijten".
Kort na de Haringvlietsluizen rust ik in het gras en heb ik geen fut meer om naar het restaurant te lopen wat iets van de route af ligt.
Gelukkig gaat het daarna weer beter met me en op de Haringvlietdam kan ik volop genieten:
Met rechts van mij het Haringvliet en links de Noordzee!

Ik wandel voor de 3e keer over de Haringvlietdam (2012 Deltapad, 2015 Maaspad).
Ik loop hier pal naast de drukke N57 waar het autoverkeer op slechts enkele meters langs me heenraast. Ik nader Voorne-Putten en ik zie rechts de contouren van Hellevoetsluis en links het strand waar ik heb gelopen met het Maaspad, op weg naar Rockanje, het eindpunt van het Maaspad.
Ook ontwaar ik in de verte de industrie van Europoort, een fascinerend gezicht vind ik dat altijd.
Op Voorne-Putten houd ik rechts aan, ik loop nu rechtstreeks naar de bushalte aan de Provinciale weg in Hellevoetsluis. (enkele kilometers verderop ligt de plaats Hellevoetsluis). Om de bushalte te bereiken moet ik 1,2 km van de route afwijken. Geeft niet daarmee kom ik vandaag wederom op precies 30 km uit.
Met de bus, waar ik weer gewoon kan betalen, reis ik "terug" naar Goedereede om vervolgens huiswaarts te keren met de auto.

Ik begrijp nu waarom de regionale Jacobsgenootschappen niet voor deze doorgaande Jacobsweg hebben gekozen. Het is niet altijd de mooiste route.
Ikzelf zal nog doorlopen tot aan Schipluiden en daarna vooral van de alternatieve en mooiere routes gebruik gaan maken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 16:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Vandaag verlof geregeld voor 25 juli, de dag dat alle routes samenkomen in Santiago aan het Wad. Misschien wel leuk om daar bij te zijn.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 18:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Vandaag verlof geregeld voor 25 juli, de dag dat alle routes samenkomen in Santiago aan het Wad. Misschien wel leuk om daar bij te zijn.

:vague:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 27 Feb 2018, 20:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Weer een stukkie verder gekomen vandaag, stukkie van 12 km. :marche:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 27 Feb 2018, 22:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Weer een stukkie verder gekomen vandaag, stukkie van 12 km. :marche:

Wij gaan morgen een stukje doen :marche:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2018, 14:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Ik zag fotos op Facebookvoorbij komen met Louise en Elly. En zag ik Martin ook op de fotos of leek die meneer een beetje op hem?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2018, 15:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
fhd schreef:
Ik zag fotos op Facebookvoorbij komen met Louise en Elly. En zag ik Martin ook op de fotos of leek die meneer een beetje op hem?


Ik denk dat jij Ate bedoelt. Martin zie ik niet op de foto's.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.