Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 05:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 11:43 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
liesie73 schreef:
Friso, probeer jij maar eens wetenschappers of statistici te vinden die op basis van die cijfers uitspraken willen doen. Om groepen met elkaar te vergelijken moet er een bepaalde gemeenschappelijke deler zijn. Die gaat minder ver dan jij hierboven aangeeft, maar wel veel verder dan de door jou gegeven cijfers.


Het lijkt mij duidelijk dat het laatste een beetje aangedikt was. Jij komt zelf met niks nieuws op de de proppen. Je geeft alleen maar commentaar. Dat is heel makkelijk. De beste stuurlui staan aan wal, zo heet dat toch? Je geeft aan dat je geen kant kiest, maar al jouw antwoorden gaan richting de kant van de vrouwen.

Friso schreef:
Dus er zit een verschil in lopen als je een afstand verplicht moeten lopen of als je bewust voor kiest?? Pffff... Ga je dan anders lopen? Daar wil ik wel een onderbouwing van zien.


Je vraagt steeds aan ons om met onderbouwingen te komen. Maar zelf geef je die ook niet ...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 11:51 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Mag ik iedereen er even aan herinneren dat ik gisteren een paar echte feiten heb genoemd die het verschil tussen mannen en vrouwen toelichten in relatie tot hun fysieke prestaties? Zelfs onder topsporters schaatsen mannen sneller, rennen ze sneller enz.
Is dat erg? Nee, helemaal niet. Maar houd alsjeblieft op om te zeggen dat mannen en vrouwen fysiek gelijk zijn aan elkaar.

En Spirit houd alsjeblieft op met generaliseren en het op de persoon te spelen. Ik ben helemaal niet bang om 50 kilometer te lopen en heb dat zelfs al een paar keer gedaan (niet tijdens de 4daagse maar dat doet er niet toe). Ik wil niet dat je dingen in iemands mond legt, niet van mij en ook niet in die van een ander. Kwestie van respect. Maar goed we moeten nog steeds een keer samen een biertje drinken. ;-)

Vrouwen kunnen best net zo ver lopen als mannen, het zal ze echter altijd iets meer moeite kosten (vanwege de fysieke verschillen). Maar daar kunnen ze op trainen. En dan heb ik het over de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw. Op individueel niveau zullen er vrouwen zijn die het juist veel gemakkelijker kunnen dan sommige mannen die, zoals bijvoorbeeld Spirit, last hebben van allerlei aandoeningen. Voor die mannen is de prestatie groter omdat ze er veel meer moeite voor moeten doen. Ik heb respect voor je Spirit dat je daartoe in staat bent, dat meen ik.

En Friso, matig je toon alsjeblieft ook een beetje. Die verontwaardiging in je reacties is nergens voor nodig. Pittige discussie is prima, maar laten we het wel een beetje leuk houden en zinnig.

En mocht dat nog niet duidelijk zijn: ik ben volkomen neutraal als het gaat om wel/niet vrouwen verplichten om ook 50 te lopen tijdens de Nijmeegse 4daagse. Voor mij zijn er belangrijkere dingen in de wereld dan om me daar druk over te maken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:01 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 13 Jul 2016, 09:11
Berichten: 95
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
footloose schreef:
Mag ik iedereen er even aan herinneren dat ik gisteren een paar echte feiten heb genoemd die het verschil tussen mannen en vrouwen toelichten in relatie tot hun fysieke prestaties? Zelfs onder topsporters schaatsen mannen sneller, rennen ze sneller enz.
Is dat erg? Nee, helemaal niet. Maar houd alsjeblieft op om te zeggen dat mannen en vrouwen fysiek gelijk zijn aan elkaar.

En Spirit houd alsjeblieft op met generaliseren en het op de persoon te spelen. Ik ben helemaal niet bang om 50 kilometer te lopen en heb dat zelfs al een paar keer gedaan (niet tijdens de 4daagse maar dat doet er niet toe). Ik wil niet dat je dingen in iemands mond legt, niet van mij en ook niet in die van een ander. Kwestie van respect. Maar goed we moeten nog steeds een keer samen een biertje drinken. ;-)

Vrouwen kunnen best net zo ver lopen als mannen, het zal ze echter altijd iets meer moeite kosten (vanwege de fysieke verschillen). Maar daar kunnen ze op trainen. En dan heb ik het over de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw. Op individueel niveau zullen er vrouwen zijn die het juist veel gemakkelijker kunnen dan sommige mannen die, zoals bijvoorbeeld Spirit, last hebben van allerlei aandoeningen. Voor die mannen is de prestatie groter omdat ze er veel meer moeite voor moeten doen. Ik heb respect voor je Spirit dat je daartoe in staat bent, dat meen ik.

En Friso, matig je toon alsjeblieft ook een beetje. Die verontwaardiging in je reacties is nergens voor nodig. Pittige discussie is prima, maar laten we het wel een beetje leuk houden en zinnig.

En mocht dat nog niet duidelijk zijn: ik ben volkomen neutraal als het gaat om wel/niet vrouwen verplichten om ook 50 te lopen tijdens de Nijmeegse 4daagse. Voor mij zijn er belangrijkere dingen in de wereld dan om me daar druk over te maken.


Nogmaals lieve Footloose het gaat slechts om het verplichte omderscheid tussen mannen en vrouwen waarbij mannen tot 50 geen keuze wordt gelaten. Elke rechtsgrond ontbreekt waarom een vrouw van 26 wel 40km mag lopen en een man van 46 niet. Hoeveel feiten, onderzoeken en wat al niet meer er op tafel mag komen, niets maar dan ook niets rechtvaardigd dit onderscheid op basis van geslacht. Het simpele feit dat dit ook bij de grote sportevenementen niet wordt toegepast maar ook bij geen enkel wandelevent maakt dat de 4daagse zich een uitzonderspositie toe-eigent onder het mom van verlies van inschrijvingen zonder dat noch zij noch jij noch wie dan ook een
goed argument op tafel legt dat enig onderscheid op basis van gelslacht rechtvaardigd.

Ik heb de “stoute schoenen” aangetrokken en de organisatie daarover aangeschreven. Ik nodig iedereen die het mij met eens is uit hetzelfde te doen.

Bij uitblijven van enige veranderingen zal ik mij wenden tot het College voor Rechten van de Mens.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Spirit schreef:
Bij uitblijven van enige veranderingen zal ik mij wenden tot het College voor Rechten van de Mens.

Neem je dan meteen even mee dat het anno 2018 nog steeds ongehoord is dat vrouwen voor dezelfde arbeid een lagere beloning krijgen dan mannen?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:08 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Voy con Dios schreef:
Prachtdiscussie! In jaren niet zoveel "spirit" op dit forum gehad!
Liesie, ben het met je eens betreffende de behoefte aan feiten. En Spirit: trek de discussie alsjeblieft niet te breed.
Maar wat een vlam in de pijp hier jongens. Echt gaaf.

Ja, best leuk hè, de jongens tegen de meisjes?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:15 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 284
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Spirit schreef:
Bij uitblijven van enige veranderingen zal ik mij wenden tot het College voor Rechten van de Mens.

Is al een paar keer gebeurd.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:17 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1520
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Friso schreef:
liesie73 schreef:
Friso, probeer jij maar eens wetenschappers of statistici te vinden die op basis van die cijfers uitspraken willen doen. Om groepen met elkaar te vergelijken moet er een bepaalde gemeenschappelijke deler zijn. Die gaat minder ver dan jij hierboven aangeeft, maar wel veel verder dan de door jou gegeven cijfers.


Het lijkt mij duidelijk dat het laatste een beetje aangedikt was. Jij komt zelf met niks nieuws op de de proppen. Je geeft alleen maar commentaar. Dat is heel makkelijk. De beste stuurlui staan aan wal, zo heet dat toch? Je geeft aan dat je geen kant kiest, maar al jouw antwoorden gaan richting de kant van de vrouwen.

Friso schreef:
Dus er zit een verschil in lopen als je een afstand verplicht moeten lopen of als je bewust voor kiest?? Pffff... Ga je dan anders lopen? Daar wil ik wel een onderbouwing van zien.


Je vraagt steeds aan ons om met onderbouwingen te komen. Maar zelf geef je die ook niet ...


Waarop baseer jij dat ik richting de kant van de vrouwen ga? Ik vraag om feiten, die krijg ik niet, dus kan ik geen richting op gaan. Overigens heb ik al eerder aangegeven dat ik er zelf geen problemen mee zou hebben om de 50 km te lopen. Dat ik dat niet doe, is omdat ik inderdaad de keuze heb en ik niet zo vroeg mijn bed uit moet dan. (Overigens ben ik dit jaar drie van de vier dagen samen met mijn zoon wel vroeg opgestaan, vanwege zijn fysieke problemen en ik heb mij serieus afgevraagd waarom ik niet samen met hem de 50 ben gaan lopen.)

Om op de onderbouwing te komen van die verplichte afstand of de keuze:
Ik werk als docent in het vmbo (ik heb het nu over de "lagere" niveaus, niet over de leerlingen die de vmbo-opleiding doen die te vergelijken is met de mavo.) Daar zitten de leerlingen die door de ontwikkeling in deze maatschappij worden gezien als de de onderkant van de samenleving. (https://nos.nl/artikel/2211417-zorgelij ... tatus.html of https://www.elsevierweekblad.nl/economi ... us-575431/). Veel van deze leerlingen hebben op de basisschool ook nog eens te horen gekregen dat ze "dom" zijn. Erg veel motivatie voor school hebben ze niet, school is stom, saai, nergens voor nodig. De eerste twee jaar krijgt het overgrote deel van deze kinderen ook nog eens breed onderwijs (lts, lhno, leao zijn allemaal verdwenen). In de derde kiezen deze leerlingen een richting, ze maken dus een keuze, ze kiezen hun toekomstige vakgebied. En hoewel de puberteit in de derde over het algemeen volop toeslaat, gaat de motivatie van deze leerlingen vooruit, omdat ze nu iets doen wat ze zelf willen. Ze gaan met meer plezier naar school, hun motivatie stijgt en hun resultaten gaan omhoog. Overigens stijgen plezier, motivatie en resultaten nog meer als ze de overstap maken naar het mbo, dus als ze echt hun beroep kiezen. De intrinsieke motivatie neemt toe. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Intrinsie ... _motivatie)

Om nu terug te komen op het wandelen. Als je ervoor kiest om meer te lopen dan je daadwerkelijk moet, heb je een bewuste keuze gemaakt. Een bewuste keuze werkt positief op motivatie en resultaat.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:29 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Spirit schreef:
... onderscheid op basis van geslacht. Het simpele feit dat dit ook bij de grote sportevenementen niet wordt toegepast .....

Toch wel:
Tennis: Heren best-of-five, dames best-of-three
Golf: Voor de dames ligt het afslagpunt dichter bij de hole dan voor de mannen
Wielerrondes: voor de heren beduidend meer en langere ettapes dan voor de dames
Atletiek - Meerkamp: Heren 10 onderdelen, dames 7 onderdelen
Discuswerpen: mannen-discus is 2kg, vrouwen-discus is 1 kg
Kogelstoten: mannen-kogel 7,260 kg, vrouwen-kogel 4 kg
Snelwandelen: mannen 20 en 50 km, vrouwen alleen 20 km
en vast nog wel meer


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:41 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Waarom wordt op grond van het Wetboek van Strafrecht door Spirit geen aangifte gedaan bij de politie wegens ongelijke behandeling van mannen en vrouwen bij de Vierdaagse.
Het Openbaar Ministerie beslist of de aangifte tot een rechtsgang leidt.
In discussie treden met Vierdaagseorganisatie heeft geen zin.
Evenseens bij geen antwoord al aankondigen dat dan naar het College van de rechten van de mens stappen

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Over feiten gesproken:
http://www.optimaalsporten.nl/sporten/verschil-tussen-mannen-en-vrouwen-in-sport.asp

Kijk ook vooral even naar het filmpje, hilarisch!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 12:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Jan Woordes schreef:
Waarom wordt op grond van het Wetboek van Strafrecht door Spirit geen aangifte gedaan bij de politie wegens ongelijke behandeling van mannen en vrouwen bij de Vierdaagse.
Het Openbaar Ministerie beslist of de aangifte tot een rechtsgang leidt.
In discussie treden met Vierdaagseorganisatie heeft geen zin.
Evenseens bij geen antwoord al aankondigen dat dan naar het College van de rechten van de mens stappen


Maar dit is toch al eens gedaan? Ene Taeke Taekema (ik weet niet of dat die hockeyfiguur is) heeft er jaren geleden ook al eens een hoop stennis om gemaakt dat zijn vrouw 't 4 Daagse Kruisje kreeg en hij (ook 4 X 40km) niet.

Is een poos een hele rel in 't nieuws geweest, maar na een jaar doodgebloed.


Okkkkeeeeeeejjjj.
footloose schreef:
Over feiten gesproken:
http://www.optimaalsporten.nl/sporten/verschil-tussen-mannen-en-vrouwen-in-sport.asp

Kijk ook vooral even naar het filmpje, hilarisch!


vrouwen (over)drijven dus beter dan mannen. ;*

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 13:06 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bosso schreef:
Jan Woordes schreef:
Waarom wordt op grond van het Wetboek van Strafrecht door Spirit geen aangifte gedaan bij de politie wegens ongelijke behandeling van mannen en vrouwen bij de Vierdaagse.
Het Openbaar Ministerie beslist of de aangifte tot een rechtsgang leidt.
In discussie treden met Vierdaagseorganisatie heeft geen zin.
Evenseens bij geen antwoord al aankondigen dat dan naar het College van de rechten van de mens stappen


Maar dit is toch al eens gedaan? Ene Taeke Taekema (ik weet niet of dat die hockeyfiguur is) heeft er jaren geleden ook al eens een hoop stennis om gemaakt dat zijn vrouw 't 4 Daagse Kruisje kreeg en hij (ook 4 X 40km) niet.

Is een poos een hele rel in 't nieuws geweest, maar na een jaar doodgebloed.


Okkkkeeeeeeejjjj.
footloose schreef:
Over feiten gesproken:
http://www.optimaalsporten.nl/sporten/verschil-tussen-mannen-en-vrouwen-in-sport.asp

Kijk ook vooral even naar het filmpje, hilarisch!


vrouwen (over)drijven dus beter dan mannen. ;*

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 13:08 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
BOSSO,dat was geen rechtszaak.
Maar een uitspraak van de commissie van behandeling van gelijke rechten voor mannen en vrouwen.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 13:15 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
liesie73 schreef:
Om nu terug te komen op het wandelen. Als je ervoor kiest om meer te lopen dan je daadwerkelijk moet, heb je een bewuste keuze gemaakt. Een bewuste keuze werkt positief op motivatie en resultaat.


Dan heb ik een probleem voor de volgende 4 Daagse, qua motivatie en resultaat. Ik kan niet meer lopen dan wat ik "moet" lopen.

Waar het hier om gaat is, dat vrouwen een keuze hebben en mannen niet. Al het andere, het fysieke, de ongemakken, enz is allemaal bijzaak.

De organisatie zegt ook, dat mannen en vrouwen even ver kunnen lopen. Maar de opmerking die daarna geschreven wordt, dat vrouwen er langer over zullen doen ... dat vind ik dan weer discriminerend. En veel vrouwen vallen daar niet over, want ze lopen 10 km minder. En de beloning is hetzelfde. Tijdens de edities dat ik de 4 daagse liep, ben ik regelmatig ingehaald door vrouwen met grote haast. (en ze hoefden niet naar de WC)

Ik heb het al eerder geopperd, de medailles moeten worden aangepast. Maak van de 50 km medaille maar iets mooiers, de prestatie is wel na.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 13:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Jan Woordes schreef:
BOSSO,dat was geen rechtszaak.
Maar een uitspraak van de commissie van behandeling van gelijke rechten voor mannen en vrouwen.


Klopt Jan. Jouw geheugen is wat de 4Daagse aangaat beter dan mijn geheugen.

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.