Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 23 Apr 2024, 07:07

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: kamer in Lent 2 personen.
BerichtGeplaatst: 26 Jun 2018, 09:57 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Feb 2011, 00:12
Berichten: 223
Woonplaats: 's-Heerenberg
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 1443
Aantal N4D volbracht: 2,5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
Tonlent schreef:
Ik wil zelf (aanbieder kamer) ook even reageren.
Ik heb al sinds jaren vierdaagse gasten over de vloer. Heb altijd rond de 180 euro gevraagd. Nooit iemand geweest die het (te) duur vond. Enkele gasten komen nu al jaren achtereen.
De advertentie die ik nu geplaatst heb is voor mijn buurvrouw. Die wil ook gasten in huis.
Van het bedrag wat zelf vraag gaat dus wel de helft naar het goede doel. heb ook jaren gehad dat ik mijn gasten mee uit eten neem. Er staat ook altijd wat drank...hapjes...ijs ed in de koeling. Het is met gebruik van het hele huis...incl keuken wasmachine droger etc. Heerlijke besloten rustige tuin met ligstoelen.
Krijg altijd reacties dat ik een goede gastheer en dat ze veel krijgen voor hun geld.
Okay...je mag van mij zeggen dat ik geld vraag voor een kamer.....(doen hotels ook) en dat het beetje erg is.
Maar hier zitten ZEIKEN zonder dat je precies weet waarover je het hebt....lijkt mij veel erger.

Bedankt voor de reactie die WEL begrip hebben.

ondanks kritiek....wens ik iedereen een fijne vierdaagse week.
Ik weet dat ik op mijn manier mijn gasten een erg fijne week bezorg.

Groet Ton


:clap: :clap: :clap:



+1


Ik heb 2xgebruik gemaakt van VP Vierdaagsebed, 1e keer in 2011 voor € 179 van maandag tot vrijdag en in 2013 eveneens VP van maandag tot vrijdag voor € 200
Dit jaar gaan Erik en ik samen van zondag tot zaterdag voor € 300 waar ook VP van toepassing is.
Het enige verschil met een hotel is dat je dan meestal niet per persoon maar per kamer betaald.

Dus Ton, ik vind het best een schappelijke prijs hoor en wie weet maken we er volgend jaar gebruik van ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: kamer in Lent 2 personen.
BerichtGeplaatst: 27 Jun 2018, 10:22 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jan 2017, 22:30
Berichten: 75
Merk wandelschoenen: X
Tonlent schreef:
Ik wil zelf (aanbieder kamer) ook even reageren.
Ik heb al sinds jaren vierdaagse gasten over de vloer. Heb altijd rond de 180 euro gevraagd. Nooit iemand geweest die het (te) duur vond. Enkele gasten komen nu al jaren achtereen.
De advertentie die ik nu geplaatst heb is voor mijn buurvrouw. Die wil ook gasten in huis.
Van het bedrag wat zelf vraag gaat dus wel de helft naar het goede doel. heb ook jaren gehad dat ik mijn gasten mee uit eten neem. Er staat ook altijd wat drank...hapjes...ijs ed in de koeling. Het is met gebruik van het hele huis...incl keuken wasmachine droger etc. Heerlijke besloten rustige tuin met ligstoelen.
Krijg altijd reacties dat ik een goede gastheer en dat ze veel krijgen voor hun geld.
Okay...je mag van mij zeggen dat ik geld vraag voor een kamer.....(doen hotels ook) en dat het beetje erg is.
Maar hier zitten ZEIKEN zonder dat je precies weet waarover je het hebt....lijkt mij veel erger.

Bedankt voor de reactie die WEL begrip hebben.

ondanks kritiek....wens ik iedereen een fijne vierdaagse week.
Ik weet dat ik op mijn manier mijn gasten een erg fijne week bezorg.

Groet Ton

Beste Ton,
Iedereen heeft een mening maar dat is nog geen gezeik. Dit is een forum met veel mensen en dus meningen, als je iets plaatst kan je wat verwachten maar noem dit geen gezeik!
Fijne dag en een fijne vierdaagse week


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.