Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 14:32

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Mooi moment op de 4e dag
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010, 20:29 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Jun 2005, 18:01
Berichten: 280
Woonplaats: 's-Gravendeel
Leeftijd: 52
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40-D-449
Kilometers gelopen: 8401
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: Weet het nog niet
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa, Meindl
Hij zit er weer op de 4daagse! Dit jaar de 40 km afstand gelopen en dat is me prima bevallen. Van alle belevenissen was er toch een speciaal. Tijdens de 4e dag was er een moment dat ik zeker wil opschrijven.
Samen met Eppy waren wij de vierde dag al lekker op weg. Uitgelaten en vrolijk loop je zo'n beetje de hele dag in feeststemming. Op een gegeven moment loopt er schuin voor mij een vrouw van ergens in de 30 jaar. Het hoofd een klein beetje naar beneden en stil liep ze daar in het midden van de weg. Dan kom ik met mijn grote mond, spreek haar aan en zeg: "Wat ben je stil vandaag.." Ze draaide haar hoofd naar me toe en zegt: "Dat klopt, want ik loop hier met een missie". Uit haar rugtas stak een vlag van het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam en ik zei: "Voor het Sophia, maar dat is hartstikke mooi". "Nee", zei ze "ik loop hiervoor.....". En ze liet me een witte ballon zien die voor haar droeg, die had ik nog niet gezien. "Maar waar is dat dan voor, want er staat niets op" zei ik. Waarop zij antwoordde: "Deze ballon is symbool voor het dochtertje van mijn vriendin die maar 3 1/2 jaar is geworden. Mijn vriendin had hier moeten lopen." Even was ik stil, daarna zei ik tegen haar: "Weet je ik krijg en brok in m'n keel, kunt u dat begrijpen?" En die brok had ik ook werkelijk. Ik haar verhaal laten vertellen, en na een tijdje zei ik: "Ik heb nog een missie voor jou speciaal vandaag, vanaf nu en zeker tot aan de finish ga je genieten van alles om je heen, en ga zingen een feestvieren!" Ze legt haar hand op mijn schouder en zegt "Bedankt, je bent een kanjer!". Een brede glimlach verscheen op haar gezicht en zingend en zwaaiend naar het publiek liep ze verder. Eppy en Ik gaven elkaar een Hyfive. Mijn dag kon toen al niet meer stuk. Wat kan de 4daagse toch mooi zijn....!

_________________
Wandelen is in ieder geval steeds weer een stap vooruit!!!


Laatst gewijzigd door Robert op 07 Aug 2010, 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Mooi moment op de 4e dag
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010, 20:51 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jan 2010, 18:58
Berichten: 713
Woonplaats: rotterdam
Leeftijd: 28
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij
schitterend verhaal, echt om een brok in je keel te krijgen. toch even off topic: ik was vrijdag bij ags op de rustpost en begreep dat jullie niet meer mee liepen, dat eppy nl was uitgevallen. vervolgens het idee gehad dat ik jullie toch zag lopen en een brul gegeven. er werd omgekeken, maar waren jullie het nou?

_________________
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Mooi moment op de 4e dag
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010, 21:10 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Jun 2005, 18:01
Berichten: 280
Woonplaats: 's-Gravendeel
Leeftijd: 52
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40-D-449
Kilometers gelopen: 8401
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: Weet het nog niet
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa, Meindl
sabine schreef:
schitterend verhaal, echt om een brok in je keel te krijgen. toch even off topic: ik was vrijdag bij ags op de rustpost en begreep dat jullie niet meer mee liepen, dat eppy nl was uitgevallen. vervolgens het idee gehad dat ik jullie toch zag lopen en een brul gegeven. er werd omgekeken, maar waren jullie het nou?

Het zou kunnen, Eppy heeft de tweede en derde dag niet gelopen, vanwege zijn gezondheid. Het zou dus kunnen dat je ons heb zien lopen. Jammer dat we de brul niet goed hebben gehoord.!

_________________
Wandelen is in ieder geval steeds weer een stap vooruit!!!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.