Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Jan 2019, 11:53

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 5757 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Dec 2018, 17:31 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen, deze keer die uit Boxmeer. Het weer was niet zo goed, dus hij heeft heel wat minder foto's gemaakt, maar ik heb toch een aardig album voor jullie kunnen maken: https://myalbum.com/album/0kZbDGJ9ubzP

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 10 Dec 2018, 17:32 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Het was weer een wandelweekend, want na de zaterdag heeft Bertus ook zondag gelopen. En wel in Wijchen, de 2de route van de winterserie. 's Morgens viel er oa een flinke hoosbui, maar 's middags was het weer mooi weer en kwam zelfs het zonnetje langs. Het was niet de mooiste route vandaag, maar het kan niet altijd mee zitten. Kijk voor de foto's maar hier: https://myalbum.com/album/7BMnzdmEmZc9

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2018, 19:24 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 32
Afstand 2018: 4x40
Loopnummer 2018: 40-U-863
Kilometers gelopen: 180 KM
Aantal N4D volbracht: 1
Volgende wandeltocht: Diverse Wandelingen
Merk wandelschoenen: hi-tec
Mood: Somber
weer ontzettend leuke foto's serie trudy en bertus :clap:

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 03:19 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

De eerste WS78 wandeltocht van het jaar en Bertus was er weer bij. Het was vooral bos en heide waar gelopen werd, en beide zien er in deze tijd van het jaar een beetje troosteloos uit, maar het was tocht een mooie tocht. De foto's zijn hier te vinden : https://myalbum.com/album/dFpmlnKQFsUk

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 08:47 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 61
Afstand 2018: 50
Kilometers gelopen: 24.000+
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: MBT/Hanwag
Truitje schreef:
De eerste WS78 wandeltocht van het jaar en Bertus was er weer bij. Het was vooral bos en heide waar gelopen werd, en beide zien er in deze tijd van het jaar een beetje troosteloos uit, maar het was tocht een mooie tocht. De foto's zijn hier te vinden : https://myalbum.com/album/dFpmlnKQFsUk

Een mooi begin van het nieuwe wandeljaar!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 10:38 
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 50+
Kilometers gelopen: 201
Aantal N4D volbracht: 7
Volgende wandeltocht: heidewandelweekend
Merk wandelschoenen: Salomon en Lowa
Mood: Blij want ik ben jarig!
Marko schreef:
Truitje schreef:

Een mooi begin van het nieuwe wandeljaar!

Ik vind die winterse landschappen prachtig.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 12:27 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 32
Afstand 2018: 4x40
Loopnummer 2018: 40-U-863
Kilometers gelopen: 180 KM
Volgende wandeltocht: Diverse Wandelingen
Merk wandelschoenen: hi-tec
Mood: Somber
Truitje schreef:

ondanks de treurige weer toch weer genieten van de foto's

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 15:23 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 58
Kilometers gelopen: 512+
Aantal N4D volbracht: 7
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag/Meindl
Mood: Blij
Truitje schreef:

Vanuit Wijk aan zee was de aanblik zo'n beetje hetzelfde.
Aan het eind nog wel een stuk strand en dat had Bertus dan weer niet.

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 15:42 
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Afstand 2018: 30
Kilometers gelopen: 30.000
Aantal N4D volbracht: 31
Kennedymarsen volbracht: 8
Merk wandelschoenen: new balance
Mood: Gewoon
Kuiten gesmeerd in berg en dal
Snertmars

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 16:17 
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: 100
Merk wandelschoenen: Hanwag
julia55 schreef:
Kuiten gesmeerd in berg en dal
Snertmars

Ook ik heb deze vandaag met beide dochters gelopen, 10km omdat we al eventjes niets hebben gedaan en vooral omdat de jongste mee heeft gelopen, die heeft nog nooit 10km gelopen. (Nu dus wel, op een paar meter na).
Moet zeggen dat het weer wel prettig was, zo raak je tenminste niet zo overhit.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 21:34 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Loopnummer 2018: 30 E 696
Kilometers gelopen: 15.479
Aantal N4D volbracht: 6
Volgende wandeltocht: weetik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 19
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Verdrietig
Vanmorgen even na negenen op de fiets naar de boot naar Texel (ik voorzag een totaalmvan 25 km en dan loopt het terug niet zo fijn meer).
Om 9:50 gestart met een stukje Noord-Holland pad/Rondje Texel maar al gauw via een ander pad door het Duinenreservaat om vervolgens richting strandte gaan. Van paal 9 tot paal 12 strandlopen. Lekker hard, want eb. De lucht was nog grijs blauw bewolkt, maar heel helder en ik kon lekker ver kijken. Straf windje vanuit het noordoosten, maar ja dat weet je nu eenmaal opTexel (en Den Helder ook). Vanaf paal 12 was het voornamelijk verhard tot aan de startlocatie, nog zo'n kleine 5 km verderop. 2,5 uur na de start vanaf de veerboot was ik op de startlocatie. Mooi nog even tijd voor een bak starterskoffie, inschrijven en om 13.10 uur vertrokken voor de maximale afstand: 10 km (starten mag pas vanaf 13 uur omdat de inschrijfmensen in de ochtend eerst nog alle pijlen moesten ophangen, die ze na sluitingstijd 16:30 uur ook nog weer op moeten halen).
Ik was al gewaarschuwd dat de route voor 90% onverhard zou zijn en veel duinen (= klim en daalwerk) en smalle bospaden (klopte ook: de meeste paadjes waren nog geen meter breed).
Toen ik aankwam bij de startlocatie was het nog bewolkt maar het leek lichter te worden. Toen ik begon te wandelen was (boven het eiland) de bewolking zo goed als weg en ik heb 10,5 km in de zon gelopen. Zeer mooi parcours, beschrijving was eigenlijk niet nodig, maar heb ik wel gecheckt (voor als Carla in maart een weekend naar Texel gaat => heeft ze een prima route om te wandelen). Veel afwisseling, bos, open velden, heide velden, duinen. Ook veel Texelse schapen gezien én Schotse Hooglanders. 15:15 uur weer terug op de startlocatie. Even afmelden en even naar toiket en daarna zittend de kortste route naar de boot bekijken: via Den Horn dus en 7,5 km, dus als het goed is kan ik de boot van 17 uur halen.
Aldus geschiede. Zelfs deze route, hoewel allemaal fietspaden naast een weg, was mooi om te lopen. Veel vergezichten en die 1,5 uur lopen was zo om.
In de wachttijd op de boot de inmiddels lauwe rest glühwein + druivensap en 2 mandarijnen opgemaakt.
Nu vanavond eigenlijk weinig doen, mss de kertverdiering uit de erker halen om toch nog een beetje in beweging te blijven. Maar ondanks dat mijn eerste langere (>25km) afstand is, valt de "schade" erg mee. OK, wat stijf, maar dat ben ik anders ook. Dat geeft goede hoop voor de toekomst.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2019, 21:53 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Afstand 2018: 50
Kilometers gelopen: 24.000+
Aantal N4D volbracht: 17
Merk wandelschoenen: MBT/Hanwag
Tigelu schreef:
Vanmorgen even na negenen op de fiets naar de boot naar Texel (ik voorzag een totaalmvan 25 km en dan loopt het terug niet zo fijn meer).
Om 9:50 gestart met een stukje Noord-Holland pad/Rondje Texel maar al gauw via een ander pad door het Duinenreservaat om vervolgens richting strandte gaan. Van paal 9 tot paal 12 strandlopen. Lekker hard, want eb. De lucht was nog grijs blauw bewolkt, maar heel helder en ik kon lekker ver kijken. Straf windje vanuit het noordoosten, maar ja dat weet je nu eenmaal opTexel (en Den Helder ook). Vanaf paal 12 was het voornamelijk verhard tot aan de startlocatie, nog zo'n kleine 5 km verderop. 2,5 uur na de start vanaf de veerboot was ik op de startlocatie. Mooi nog even tijd voor een bak starterskoffie, inschrijven en om 13.10 uur vertrokken voor de maximale afstand: 10 km (starten mag pas vanaf 13 uur omdat de inschrijfmensen in de ochtend eerst nog alle pijlen moesten ophangen, die ze na sluitingstijd 16:30 uur ook nog weer op moeten halen).
Ik was al gewaarschuwd dat de route voor 90% onverhard zou zijn en veel duinen (= klim en daalwerk) en smalle bospaden (klopte ook: de meeste paadjes waren nog geen meter breed).
Toen ik aankwam bij de startlocatie was het nog bewolkt maar het leek lichter te worden. Toen ik begon te wandelen was (boven het eiland) de bewolking zo goed als weg en ik heb 10,5 km in de zon gelopen. Zeer mooi parcours, beschrijving was eigenlijk niet nodig, maar heb ik wel gecheckt (voor als Carla in maart een weekend naar Texel gaat => heeft ze een prima route om te wandelen). Veel afwisseling, bos, open velden, heide velden, duinen. Ook veel Texelse schapen gezien én Schotse Hooglanders. 15:15 uur weer terug op de startlocatie. Even afmelden en even naar toiket en daarna zittend de kortste route naar de boot bekijken: via Den Horn dus en 7,5 km, dus als het goed is kan ik de boot van 17 uur halen.
Aldus geschiede. Zelfs deze route, hoewel allemaal fietspaden naast een weg, was mooi om te lopen. Veel vergezichten en die 1,5 uur lopen was zo om.
In de wachttijd op de boot de inmiddels lauwe rest glühwein + druivensap en 2 mandarijnen opgemaakt.
Nu vanavond eigenlijk weinig doen, mss de kertverdiering uit de erker halen om toch nog een beetje in beweging te blijven. Maar ondanks dat mijn eerste langere (>25km) afstand is, valt de "schade" erg mee. OK, wat stijf, maar dat ben ik anders ook. Dat geeft goede hoop voor de toekomst.

Klinkt als een mooie en afwisselende route.
(Ook wij zijn in maart weer op Texel te vinden en dus ga ik ook maar weer op zoek naar een geschikte route).

Profiel   

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 5757 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]