Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 17:30

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Jan 2018, 19:55 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
De Zwarte Marathon vanuit Wassenaar, 31 km. Vanuit de start door duingebied naar het strand van Scheveningen, zo n 4 km. Hierna zo n km of 11 strand tot aan Katwijk. Was druk op het strand met wandelaars, hardlopers, mountainbikers, paard rijders en pony's met een karretje erachter. Wel de wind in ons gezicht maar was genieten.
We moesten het strand bij strandtent "Zomers" eraf maar die had ik gemist, zat er 1 verder (500 mtr) bij Paal 14. Hier genoten van een lekkere cappuccino.
Inmiddels kwam de zon tevoorschijn en doordat we, eerst over de boulevard en daarna door de duinen, weer terugliepen hadden we die in ons gezicht. Via een bos langs Duinrell en daarna via het centrum van Wassenaar. Op het laatst nog een weg waar gigantische huizen stonden te pronken en waarbij ik dacht "hier past mijn appartement minstens 8x in"

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Jan 2018, 20:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11201
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Vandaag, samen met Ingrid, 2e winterserie van A.W.V. vanuit Amstelveen gelopen, 25 km..
Steekwoorden: prima wandelweer en dito temperatuur. Verrassende route met nieuwe en bekende plekjes.
We kwamen bij de Amstel en zijn het Amstelpark in geweest. wat een groen zo dicht bij de snelweg. En wat een rust vergeleken met het Amsterdamse bos.
Officiële rust was pas op 15 km. bij de Bosbaan maar vanwege een sanitaire stop bij sportcentrum Uilestede hebben we daar koffie gedronken.
Daarna nog een paar keer een korte rust ingelast, met en zonder sanitaire stop.
Op het laatst toch nog een stukje onverhard in de vorm van een grasdijkje langs de Amstelveense Poel.
Heerlijk gelopen (ingrid was dit keer eens kapot in plaats van ik).

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2018, 17:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de 3de tocht van de winterserie aldaar gelopen. Dat de natuur goed in de war is, was goed te zien. Zo zag hij bv bloeiende narcissen, maar ook bloeiende madeliefjes, en toch ook weer bloeiende hazelaars en herfstbodes in de form van paddestoelen. Loop mee door middel van dit album: https://myalbum.com/album/xFOzMYGA7DK5

Ik heb een andere link neergezet, want ik ben er door Opa G op gewezen dat er nog 2017 achter de naam van Bertus stond. Dat heb ik nu veranderd, en daarmee dus een nieuw album gemaakt.


Laatst gewijzigd door Truitje op 17 Jan 2018, 03:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2018, 19:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7555
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de 3de tocht van de winterserie aldaar gelopen. Dat de natuur goed in de war is, was goed te zien. Zo zag hij bv bloeiende narcissen, maar ook bloeiende madeliefjes, en toch ook weer bloeiende hazelaars en herfstbodes in de form van paddestoelen. Loop mee door middel van dit album: https://myalbum.com/album/y5cF5eSw9FgL


wat een bekende foto's weer prachtig in elkaar gezet

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2018, 22:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
En nu dan wel op de juiste plek:

Bertus heeft afgelopen zaterdag in Nijmegen de Hatertse Vennentocht van de WS78 gelopen. Het was weer een echte WS78 tocht, compleet met de nodige modder. Ook was er op verschillende plekken goed te zien dat er een flinke storm was geweest. Maar het leukste was wel dat de route langs heel wat bekende plekken van andere wandeltochten ging. Wil je nog even mee lopen, klik dan hier: https://myalbum.com/album/IkLeRlooLRAq


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Feb 2018, 10:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2625
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Vrijdag en zaterdag heerlijk aan de wandel geweest door het Twentse land, van Vasse via Ootmarsum en Denekamp naar Rossum.
Heelrijk rustig afgezien van de carnavals herrie op de achtergrond :-((
Maar goed weer een aantal kilometers in de benen (2x 22)
Zondag nog even "uitlopen" over het Valkschepad/Wekeromse zand, stukje rustiger maar wel kouder
Bij elkaar een goed wandelweekend met 51km en de conclusie dat ik nog wle wat meer moet wandelen om de 4daagses uit te kunnen lopen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 11:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Afgelopen zondag in DenHaag gewandelt. Helaas in januari heb ik geen provincie aangedaan, Egmond zat sowieso al in de planning, en verder ben ik steeds niet fit genoeg geweest of had geen tijd, dus heb ik in januari een provincie overgeslagen. Dit ga ik in maart goedmaken met twee provincies. Maar voor februari was Zuid-Holland aan de beurt.

Ik kon helaas alleen deze dag wandelen, anders had ik een tocht van de RWV uitgekozen want dan weet je dat het goed is. Enige minpunt aan de RWV zijn de krijtpijlen, maar ze zorgen wel voor een goede routebeschrijving en controleren de pijlen ook.

Deed deze organisatie in DenHaag dat ook maar... Ik was al aan de late kant toen ik naar het startbureau ging. Ik wilde eerst schaatsen thuis kijken en voor de korte afstanden kon je tot 13.00u inschrijven. Natuurlijk liep ik vanaf de tram de verkeerde kant op al kwam ik daar gelukkig snel achter. Toen ik weer bij de tramhalte was zag ik een vervaagde krijtpijl op het wegdek en ik vreesde het ergste: Het had die nacht nogal geregend en deze tocht zou zowel zaterdag als zondag belopen kunnen worden. Als ze alleen maar krijtpijlen zouden hebben (Hoop het toch niet, vind ik veel te ondduidelijk!) maar als het wel zo was, dan zouden ze die toch wel gecontroleerd hebben na de regem?!

Eenmaal het startbureau gevonden en daar hing een blaadje met de tekst: " de pijlen zijn helaas weggeregend, dus let goed op de routebeschrijving!!" De schrik sloeg me om het hart, want ik, kampioen foutlopen heb dan wel een erg goede routebeschrijving nodig. Zeker als ik ergens loop waar ik niet bekend ben. Ik schreef me in voor de 15km en ging klokslag twaalf uur oppad. Om vervolgens na 1500mtr deze tocht te staken. ik kwam er gewoon niet uit. Erg vaag beschreven, duidelijk door iemand die erg bekend is in de omgeving. Na tweede brug linksaf langs flatgebouw. Ik zie alleen maar bruggen en flatgebouwen, tellen de kleine bruggetjes ook mee? Het bleek het derde bruggetje te zijn.. Aan het einde van het pad links. Goed, deed ik maar kwam heel ergens anders uit. Ik had nl het hele pad afgelopen maar blijkbaar moest je eerder links. Ik was weer op de route terug gekomen en het volgende punt was rechts links tussen flatgebouwen door. Ehh Moet ik nu rechts of links? Of eerst rechts en daarna links? Maar ik kan alleen rechtdoor als ik tussen de flatgebouwen door moet, of moet ik de andere flatgebouwen hebben? Maar daar loopt geen pad? Moet ik over het grasveld? gebruiken we dat als pad? Vervolgens bij de verkeerslichten oversteken. Ja, ik sta op een kruispunt, welke kant moet ik oversteken,ik heb 4 opties... Er staat geen rechts of links dus dat zou dan rechtdoor betekenen, toch? Jammer joh, fout gegokt en toen was ik het helemaal zat en had geen idee meer hoe ik verder moest lopen. Als dit al na 1500mtr was, hoe zou ik de overige 13,5km dan moeten lopen? Het was geen puzzeltocht! Ik besloot deze tocht te staken en mijn eigen tocht te maken. Ik had geen idee waar ik ergens in DenHaag was, maar er was vast een station in de buurt waar ik heen kon lopen, of misschien vond ik wel mooie paden onderweg. En als ik nu zo'n 3u zou lopen, had ik ook 15km.

(Voor vervolg zie verslag hieronder, maar die moet ik nog wel even typen, dus duurt even.)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 11:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Vervolg van de tocht hierboven:

Ik belande in een parkje en liep daar een rondje om vervolgens via verkeerslichten weer in een ander natuurgebied te komen. Best een mooi stukje. Hier een stuk gelopen en daarna liep ik langs een drukke weg. Geen idee waarnaar ik opweg was maar dat vond ik eigenlijk ook wel leuk. Opeens zag ik aan de overkant van de weg een bosachtig iets met klaphekjes. Helaas zaten de hekjes opslot. Er was wel een soort draaideurtje waar ik doorheen kon. Toen belande ik ineens in een oase van rust: Heide velden, bosachtig, prachtig! Weer een klaphekje door en toen kwam ik in een nog mooier gebied! Het zonnetje deed haar best en ik was wel aan een pauze toe. Helaas kon ik nergens een bankje vinden. Toen op een verhoging in het zachte mos gezeten met het zonnetje op mn knar. Heerlijk! Ik weet helaas de namen van de natuurgebieden niet meer, maar erg verrassend zo,n mooie natuur bij zo'n drukke woonwijk! Misschien dat mijn wandelvrienden weten waar ik geweest ben, ergens vaag weet ik de naam nog wel. De start van de tocht was in Vrederust en ik meen dat het eerste parkje Uithof heette? En het tweede natuurgebied iets met Maas?

Ik zag in de verte een watertoren en dacht even vlakbij Scheveningen te zijn. Leek me sterk, want de tram die ik nam naar het startbureau was juist de andere kant op. Was ik dan zo aan het dwalen? Ik liep naar de watertoren toe langs een verhoogde " duinwand" in de luwte van de wind. Eenmaal bij de watertoren mocht ik er niet omheen maar moest weer terug via een ander pad. Veel paden waren hier afgesloten vanwege kwetsbaar natuurgebied en daar houd ik me braaf aan. helaas niet iedereen aangezien ik een gezin met hond zag die zich er niets vanaan trok en lekker struinde over de " verboden" paden... Aso's!

Bovenop de " duinwand" liep ik weer terug met de wind in de rug en zag in de verte allemaal vliegers. Zou ik dan toch in de buurt van het strand zitten? Ik probeerde erheen te lopen maar helaas liep er nu maar een verplicht pad, en deze kwam niet bij het strand uit maar bij het hekje waar ik al eerder dorheen was. Nu liep ik weer in het bosachtig park om vervolgends in weer een ander park uit te komen: Een statig park met een mooi landgoed. Hier nog een stukje gelopen en toen vond ik het wel genoeg en ging ik opzoek naar een tramhalte. Een station zou hier vast niet in de buurt zijn. Helaas duurde het even voor ik een tramhalte gevonden had, ben zeker een hlf u aan het zoeken geweest maar dat deerde niet: Het weer was goed, de benen wilden wel en ik kan weer wat kilometers toevoegen aan 2018.

Volgende keer loop ik Noord-Holland (Texel!) en Zeeland (Vlissingen).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 11:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 11:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Spatoes schreef:
Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?



Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 17:04 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
fhd schreef:
Spatoes schreef:
Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?



Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.

Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.


Laatst gewijzigd door Cobie op 15 Feb 2018, 17:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 17:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6732
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
fhd schreef:
Vervolg van de tocht hierboven:

Ik belande in een parkje en liep daar een rondje om vervolgens via verkeerslichten weer in een ander natuurgebied te komen. Best een mooi stukje. Hier een stuk gelopen en daarna liep ik langs een drukke weg. Geen idee waarnaar ik opweg was maar dat vond ik eigenlijk ook wel leuk. Opeens zag ik aan de overkant van de weg een bosachtig iets met klaphekjes. Helaas zaten de hekjes opslot. Er was wel een soort draaideurtje waar ik doorheen kon. Toen belande ik ineens in een oase van rust: Heide velden, bosachtig, prachtig! Weer een klaphekje door en toen kwam ik in een nog mooier gebied! Het zonnetje deed haar best en ik was wel aan een pauze toe. Helaas kon ik nergens een bankje vinden. Toen op een verhoging in het zachte mos gezeten met het zonnetje op mn knar. Heerlijk! Ik weet helaas de namen van de natuurgebieden niet meer, maar erg verrassend zo,n mooie natuur bij zo'n drukke woonwijk! Misschien dat mijn wandelvrienden weten waar ik geweest ben, ergens vaag weet ik de naam nog wel. De start van de tocht was in Vrederust en ik meen dat het eerste parkje Uithof heette? En het tweede natuurgebied iets met Maas?

Ik zag in de verte een watertoren en dacht even vlakbij Scheveningen te zijn. Leek me sterk, want de tram die ik nam naar het startbureau was juist de andere kant op. Was ik dan zo aan het dwalen? Ik liep naar de watertoren toe langs een verhoogde " duinwand" in de luwte van de wind. Eenmaal bij de watertoren mocht ik er niet omheen maar moest weer terug via een ander pad. Veel paden waren hier afgesloten vanwege kwetsbaar natuurgebied en daar houd ik me braaf aan. helaas niet iedereen aangezien ik een gezin met hond zag die zich er niets vanaan trok en lekker struinde over de " verboden" paden... Aso's!

Bovenop de " duinwand" liep ik weer terug met de wind in de rug en zag in de verte allemaal vliegers. Zou ik dan toch in de buurt van het strand zitten? Ik probeerde erheen te lopen maar helaas liep er nu maar een verplicht pad, en deze kwam niet bij het strand uit maar bij het hekje waar ik al eerder dorheen was. Nu liep ik weer in het bosachtig park om vervolgends in weer een ander park uit te komen: Een statig park met een mooi landgoed. Hier nog een stukje gelopen en toen vond ik het wel genoeg en ging ik opzoek naar een tramhalte. Een station zou hier vast niet in de buurt zijn. Helaas duurde het even voor ik een tramhalte gevonden had, ben zeker een hlf u aan het zoeken geweest maar dat deerde niet: Het weer was goed, de benen wilden wel en ik kan weer wat kilometers toevoegen aan 2018.

Volgende keer loop ik Noord-Holland (Texel!) en Zeeland (Vlissingen).

Uithof is inderdaad mogelijk, als je in Vrederust bent gestart. Andere natuurgebieden in de buurt zijn Madesteijn, Ockenburg, Bosjes van Pex. Het strand, de duinen bij Kijkduin.
Vraagje: Wanneer wil je op Texel gaan wandelen?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 17:05 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6732
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Cobie en ik zaten in ieder geval in dezelfde hoek te denken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 20:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Klopt helemaal! Het was idd Madestein ipv maas en de rest van Cobie klopt ook.


Martin: 1e zondag of zaterdag van mrt is er een georganiseerde wandeltocht op Texel.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018, 21:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6732
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
fhd schreef:


Martin: 1e zondag of zaterdag van mrt is er een georganiseerde wandeltocht op Texel.

Dat is al snel. Ik dacht misschien wel in de week dat Marianne en ik ook op Texel zijn (eind maart) dan hadden we wellicht iets samen kunnen ondernemen.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.