Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 11:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6602 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2018, 15:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6079
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Martin, wat een mooi verslag! Dank je wel!

Ja, dat Skillepaadje! Heel oud en er liggen nog waterputten waar vroeger de schepen, op de rede van Texel, hun watervoorraad aanvulden.
Texel is voor mij "Nederland in het klein".
Hoe was het met de schapen en lammetjes?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2018, 15:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6723
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Spatoes schreef:
Martin, wat een mooi verslag! Dank je wel!

Ja, dat Skillepaadje! Heel oud en er liggen nog waterputten waar vroeger de schepen, op de rede van Texel, hun watervoorraad aanvulden.
Texel is voor mij "Nederland in het klein".
Hoe was het met de schapen en lammetjes?

Dank je Jannie!
Er waren heel veel schapen en heel veel lammetjes vooral boven op de grasdijken. Sommige schapen/lammeren lieten zich goed fotograferen!!
Ook voor mij is Texel "Nederland in het klein".


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2018, 20:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Weer genoten van je verslag :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Apr 2018, 11:08 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Texel is mijn favoriete eiland. Zodra ik van de boot afstap daalt er een weldadige rust over me heen. Ik vind de andere waddeneilanden ook mooi (ben nog niet op Vlieland geweest) maar dit effect heeft alleen Texel op mij.

Misschien komt dat ook door mijn eerste keer op Texel in april 2000. We zouden met z’n tweeën een week in een huisje bij de Sluftervallei logeren, samen met onze eerste hond die toen 8 maanden oud was. Maar H. moest nog iets afronden voor z’n werk, dus ging ik alvast vooruit om het eiland te verkennen. Ik was ook heel erg toe aan rust. Elke dag kwam ik ergens met de gedachte ‘straks aan H. laten zien’ maar steeds stelde die zijn vertrek weer een dag uit. Tot ik halverwege de week zei ‘volgens mij moet je gewoon lekker thuis blijven en je werk in alle rust afmaken’. Dat was voor H. en voor mij een opluchting. Ik was nog nooit alleen op vakantie geweest maar heb genoten. Overal bloeiden bloemen (narcissen en tulpen), het licht is er prachtig door de weerkaatsing van al het water, en ik kon met hond Yedi alles doen waar ik zin in had. We hebben vele duin- en strandwandelingen gemaakt waar Yedi soms een klein stipje aan de horizon werd omdat ze achter een groep meeuwen aan ging. Hoewel vroeg in het jaar was het prachtig weer, met je jas aan kon je buiten zitten. Prachtige herinneringen heb ik aan die eerste keer en mijn liefde voor Texel is toen geboren.

Daarna volgden nog vele memorabele vakanties en we zijn er (samen) inmiddels zo vaak geweest (soms wel 3 keer in een jaar) dat het voelt als thuiskomen.
Mooi verslag Martin, in gedachten liep ik met je mee en zie alles voor me, ook de meeuwenkolonie, die best beangstigend is!
Wij kopen inmiddels online een jaarparkeerkaart, niet duur en je hoeft je nooit zorgen te maken of je wel voldoende in de parkeermeter hebt gedaan.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Apr 2018, 12:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6723
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Bedankt voor de reacties, Liana en Truus!

Texel is gevarieerd in landschap/natuurschoon en staat bij mij op nr. 1 van alle Waddeneilanden.
Bij herhaald bezoek aan Texel is een parkeervignet voor een heel jaar zeker een optie.
Kost naar verhouding tot de andere kaarten inderdaad niet veel.

Vlieland vind ik ook zeer zeker de moeite waard, tenminste als je van wandelen houdt.
Ik heb daar een schitterende 40 km gelopen.
Misschien was dit eiland voor mij het meest verrassend van allemaal.
Voor M. was daar weinig te beleven dus zullen we er niet zo snel een 2e keer naar toe gaan.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Apr 2018, 13:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Jaaaa, daar zijn de verslagen dan. Mooi geschreven weer en deed ne terug denken aan mijn laatste keer, nog niet zo lang geleden. Ik wist trouwens niet dst de meeuwenkolonie er nog steeds is, die zit er ook al jaaaaaaaaaaaaren.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 04 Apr 2018, 20:04 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 19 Mrt 2010, 15:43
Berichten: 45
Woonplaats: Schoonhoven
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 55000
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zaterdag in Gouda de 25 km van de Paastocht gelopen. Mooie route. Kleine stukjes van de route kwamen overeen met de 40 en 50 km van de WZ -wandeldag op 14 april. Zoals altijd was deze tocht weer druk bezocht (960 wandelaars). Maandag in Nuland gelopen. Ook dit was een leuke tocht met veel bospaden en een goede organisatie. Vandaag in Amersfoort de 25 km van Samen Op Pad gelopen. Het groepswandelen heeft toch wel z'n voor- en nadelen. Ik blijf toch de voorkeur geven aan tochten waar je je eigen tempo en rusten kunt plannen. Maar aan de andere kant is het ook wel gezellig om in een grotere groep te wandelen. Zeker als er veel bekenden meelopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 04 Apr 2018, 20:04 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 19 Mrt 2010, 15:43
Berichten: 45
Woonplaats: Schoonhoven
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 55000
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zaterdag in Gouda de 25 km van de Paastocht gelopen. Mooie route. Kleine stukjes van de route kwamen overeen met de 40 en 50 km van de WZ -wandeldag op 14 april. Zoals altijd was deze tocht weer druk bezocht (960 wandelaars). Maandag in Nuland gelopen. Ook dit was een leuke tocht met veel bospaden en een goede organisatie. Vandaag in Amersfoort de 25 km van Samen Op Pad gelopen. Het groepswandelen heeft toch wel z'n voor- en nadelen. Ik blijf toch de voorkeur geven aan tochten waar je je eigen tempo en rusten kunt plannen. Maar aan de andere kant is het ook wel gezellig om in een grotere groep te wandelen. Zeker als er veel bekenden meelopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 05 Apr 2018, 08:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mooi verslag Martin, ik kon een heel klein beetje met je meelopen van wat ik nog weet van Texel. Wij hebben afgelopen jaar het eiland doorkruist met de fiets.
Met pinksteren zijn we er weer en dan gaan we de hele noordzeekust lopen, een multi-wandeling van totaal 30 km ofwel wandelen combineren met geocachen, grotendeels over het strand. Ik denk dat we deze etappes dan ook in 2x splitsen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 06 Apr 2018, 19:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Hoe een Kennedymars een 60km wandeling werd.....
Ten eerste, sorry ik was de foto's vergeten.......de foto's die Bertus in Klarenbeek gemaakt heeft. Toen Bertus me hielp herinneren waren we ondertussen aan veranderingen in de tuin begonnen, en daar gaan ook heel wat uurtjes in. Maarrrr hier zijn ze dan. Het zijn alleen geen foto's van een complete Kennedymars, want Bertus heeft bij 60km zijn poging moeten staken. Ja poging, want hij wilde proberen of hij met zijn gevoelige rug weer 80km kon lopen. En het antwoord werd dus nee. Voor 60km Klarenbeekfoto's klik hier: https://myalbum.com/album/8CEijKTaIh2N


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Apr 2018, 19:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Van Midsland aan zee naar Bad Strand Hoorn (in de volksmond Kaap Hoorn).
Eerst op de fiets van Midsland Noord naar Midsland aan zee, wel 1,3 km. maar tegen de wind in dus best een stevige trap.
Over het strand ,tegen de wind in, naar Bad Strand Hoorn en bij Kaap Hoorn een late lunch genomen.
Dacht dat terug voor de wind wel vlotter zou gaan maar niets was minder waar. Over het stukje van een kleine 4 km. toch een uur gedaan.
Het stukje terug op de fiets ging lekker en toen in een heerlijk warm huisje nagloeien.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Apr 2018, 02:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zaterdag heeft Bertus in Maarn de jubileumtocht van de WS78 gelopen. Uiteraard zaten er heel wat bekende stukken in, leuk om dat weer terug te zien. Voor de foto's klik maar hier: https://myalbum.com/album/3YCsxgmXyH6c


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Apr 2018, 08:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Gisteren, samen met Charlotte, een wandeling gemaakt met een boswachter van staatsbosbeheer. De Duinplassen tocht wandeling vanaf West aan zee.
De afstand niet noemenswaardig maar wel 2 uur onderweg geweest.
Wat ik hoopte was om een lepelaar te zien. Van Charlotte al gehoord dat ze er waren WNT die er maandag al 3 gespot.
De boswachter kon het leuk vertellen en in de groep waren mensen die ook van het een en ander verstand hadden. Al met al een leuke wandeling.

Wist je dat Terschelling er zo'n elke 80 jaar een nieuwe duinenrij erbij krijgt?
De vorming daarvan is inmiddels al te zien. Wat ik dacht dat een kunstmatig aangelegd duintje op het strand is blijkt het werk van moeder natuur te zijn.
Eigenlijk hebben we zaterdagavond tussen 2 duinen ingelopen.
Vandaar dat de KNRM van het strand af ligt. In de tijd dat het Station gebouwd werd lag het praktisch aan het strand. Zo ook het hotel.
De aanwas van duinen, waardoor het eiland breder wordt, gaat ten koste van de lengte.
Terug, richting het hotel, in de zeereep gelopen.
Zeereep is een aanduiding voor de duinenrij in de Nederlandse duinen die direct grenst aan het Noordzeestrand.

Na afloop met Charlotte de lunch genuttigd bij pavkiljoen West aan zee.
Nu nog in het oude gebouw want er wordt een prachtig mooi nieuw paviljoen, op palen, gebouwd.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 19:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Nou, niet vandaag maar afgelopen zaterdag was ik ook aanwezig tijdens de Fellenoordtocht in Drunen. Ik had al vaker over deze tocht gelezen op dit forum en was er nu wel benieuwd naar. Johan zou deze dag voor zijn trouwpak kijken in Tilburg dus samen waren we vrijdagavond al naar Tilburg getogen zodat ik lekker optijd kon starten. We zouden s'avonds nog een BBQ hebben van een vriend die zijn 40e verjaardag vierde, en daar wilden we toch wel graag bijzijn. Op de een of andere manier heb ik altijd smiddags of s 'avonds nog andere plannen, waadoor ik altijd tegen de klok lijk te lopen...

Ik begon om tien over half negen aan mijn wandeling en twijfelde nog tussen 25 of 30km. Ik nam voor de zekerheid beide routebeschrijvingen mee want ik had gezien dat sowieso de eerste 18km hetzelfde zouden zijn. Dan was er een rust en ik besloot voor mijzelf dat ik uiterlijk kwart over twaalf bij die rust weg moest om de 30km te kunnen lopen. Het hing er ook vanaf hoe zwaar deze tocht zou zijn, want hij zou voornamelijk door de Loonse en Drunense duinen gaan, en het stukje wat ik ken, is heeel heeel mul zand waar je doorheen moet ploeteren. Dat haalt natuurlijk het tempo flink onderuit, dus dan zou 25km het maximale haalbare zijn.

Het eerste stukje van de route ging door een woonwijk maar al snel kwam er een splitsing met de kortste afstanden en mocht ik een dijkje op richting de bossen. Ik vond het lastig dat de pijlen wit waren, ze vielen niet erg op en hingen ook niet overal. Maar gelukkig had ik de routebeschrijving nog. Dacht ik... Maar als de routebeschrijving ook niet helemaal klopt wordt het lastig. Ik zag een jongeman zoeken waar hij heen moest: Even verderop kwamen mensen uit een zijweg maar dat zou een andere afstand kunnen zijn. Mijn routebeschrijving zei: Weg oversteken (KIJK UIT!) rechts, zandpad. Geen pijl te zien, ook niet voor de te oversteken weg Maar rechts was geen zandpad. Misschien werd het fietspad wel een zandpad, dus toch voor rechts gekozen. Meerdere wandelaars kozen dat voorbeeld, maar het bleef een asfaltpad en ook de vervolgaanwijzing klopte helemaal niet. Dus met een groepje van inmiddels een man of 10 terug. Ondertussen allemaal driftig de routebeschrijving lezend. Wat bleek nu? Na het oversteken moesten we rechtdoor, achter een grote boom was een lintje verscholen wat blijkbaar als pijl moest fungeren (Maar tot nu toe geen lintjes gezien en WAAR staat dat we ook linten moeten volgen ipv pijlen?) En waarom hang je een lintje ACHTER een boom?daarna was het rechts aanhouden langs een vijver. Geen rechtsaf.. Afijn, we bevonden ons weer op het juiste pad en de jongeman besloot samen met mij verder te lopen. Vond ik ook best gezellig en zo leerde ik dat hij voor het eerst Nijmegen gaat lopen. Ja, dan is er gesprekstof genoeg!

Bij de eerste rust op 10km begon het al flink warm te worden. Je kon bij de start muntjes kopen om bij de rustposten versnaperingen te kopen, maar ik had genoeg proviant zelf meegenomen, maar nu het flink warmer aanvoelde dan verwacht, zat ik erg weinig in mijn water. Met de bedoeling ergens bij een horecagelegemheid mijn flesjes te vullen, maar het niet zeker weten of we dat wel tegenkwamen deed ik erg voorzichtig met mijn water wat natuurlijk geheid spierpijn op zou leveren the day after. (En dat was ook zo..) Op deze rustpost stuurde ik een sms naar de vrouw van de 40jarige en zo kwam ik erachter dat ik nog een hlf u speling had om optijd te zijn voor de bbq. En ik zou zelfs nog een bus en trein later kunnen nemen, dus zou ik alles bijelkaar een uur extra hebben. In gedachten had ik al besloten toch voor de 30km te gaan. het was echt super weer, eindelijk, en alles voelde goed. Alleen moest ik dan wel mijn waterflesjes kunnen vullen, anders werd het toch korter.

Uiteindelijk was ik om twaalf uur op de rustpost van 18km en had ik nog alle tijd om de 30km vol te maken. Gelukkig was dit bij een soort uitspanning waar ik met gemak mijn flesjes kon vullen. Mijn wandelgenoot zou eigenlijk 40km doen, maar had nieuwe schoenen aan die hem dwars zaten, dus ging ook voor de 30km. Nog 12km tegaan. Onderweg hadden we nog een paar kleine verwarrinkjes welke kant we op moetsen en zagen dat de mensen voor ons er ook last van hadden. gelukkig niet meer fout gelopen, maar het was even zoeken soms! Ook nu ging de route voornamelijk door de bossen, ik heb geen mule zandpaden gezien! Achteraf zitten die eerder bij Loon op zand, dan in Drunen, maar dat wist ik toen nog niet. Helaas kreeg ik nu een sms dat de BBQ niet doorging wegens teveel afmeldingen. Dat was even teleurstellend, maar kun je nagaan hoe het feestvarken zich moest voelen!! Nu begon ik te twijfelen: Zou ik misschien voor de 40km gaan? Maar de gedachte dat ik dan misschien geen horecagelegenheid zou tegenkomen waar ik wat kon kopen deed me besluiten om het bij 30km te houden. Ik had anders echt te weinig profiant mee en geen muntjes voor de rustposten. (Ik ging immers van 25km uit en daarvoor had ik wel genoeg bij me, op drinken na.

De 30km had nog een extra post, maar met nog 12km te gaan hoefde ik daar geen gebruik van te maken. Ik was juist van plan om minder te rusten omdat ik weer wat Kennedymarsen wil gaan lopen. Mijn wandelgenoot ging steeds slechter lopen en wilde graag op een bankje rusten. Maar ik zag dat het nog maar max. een kilometer naar de volgende rust was en "nam hem mee op sleeptouw." Eenmaal bij de post wensde ik hem veel succes vandaag en in Nijmegen en heb ik de laatste 5km alleen gelopen. De laatste 2km voelde erg zwaar en kreeg ik last van mijn schouders,rug en vermoeidheid maar het waren dan ook echt de laatste lootjes, die zijn altijd " zwaar!"

Ik heb weer heerlijk gelopen, geoefend op praten tijdens het lopen (Dat lukte me een hele poos niet erg, in ieder geval niet als ik mijn eigen tempo liep, dat lag dan een stuk langzamer) en met minder rusten. Ik ben nog niet helemaal klaar voor een Kennedymars maar ga het over twee weken toch proberen. Ik kan altijd nog na 40km terug naar Dordrecht station lopen!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 19:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Stoer Angelique, ik ben benieuwd hoe het je vergaat!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6602 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.