Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 00:07

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6620 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 442  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Nov 2017, 22:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4191
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Een beetje laat: afgelopen zondag de Boerenkoolwandeltocht van De Jutters in...Den helder. Startbureau op 5 min loopafstand van mijn huis :-%
Route van 20 km was op papier 22 km maar door 2x verkeerd lopen (niet goed lezen en pijltje gemist) + uitgebreid de uitkijktoren op en een stuk extra voor mooie foto's van Konik paarden en Hooglanders kwam de teller op ruim 23 km uit.
Om 10 uur gestart en "al" om 16 uur binnen. Uitermate mooie en afwisselende route en extreem goed gepijld (maar dat wist ik al van De Jutter). Veel mooie (volledige) regenbogen gezien en wat korte miezerbuitjes die geen poncho waard waren. 2 grotere buien, maar bij de eerste daarvan zat ik net lekker achter de koffie en soep in Texas Duinrestaurant Duinoord. Bij de 2e was ik net aan het fotograferen, dus al nat voordat ik de poncho aan had. Geen probleem: met die wind van zondag was ik in no-time weer droog.
Bij afmelden de routes van de 5-10 en 15 km ook gevraagd en gekregen. Leuk voor als ik zelf weer een rondje wil doen.
Na deze toch wel pittige 23 km had de knie 's avonds wel nergens meer zin in, maar maandag was dat allemaal weer over.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 27 Nov 2017, 12:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Afgelopen zaterdag was de provincie Overijsel aan de beurt. Na ruim 3 en hlf u reizen kwam ik eindelijk bij het startbureau. Daar moest ik me inschrijven bij een dame die graag wilde weten of ik lid was van een wandelvereniging en wat mijn woonplaats was. Ze viel nog net niet van haar stoel toen ze hoorde dat ik "helemaak" uit Haarlem kwam en ik werd meteen als een heldin ontvangen. Er kwamen meerdere mensen van deze vereniging bij me staan om een praatje te maken, er werden folders in mijn handen geduwd, wat over de omgeving verteld en nog meer van dat. Voelde me net zelf een bezienswaardigheid, haha.

De route liep door mooie natuurgebieden en langs enkele landgoederen. Ik had een briefje meegekregen waarop wat informatie stond over de landgoederen en de natuurgebieden. Dat was leuk om te lezen. Het was ook heerlijk wandelweer: Koud, maar met een lekker zonnetje. Voor het eerst weer eens mijn winterwandelkleding aangetrokken.

Eerst ging de route door een soort heidegebied. In de verte meende ik een ree te zien, maar kon net zo goed een boomstronk zijn. Even verderop zag ik meerdere reeeen en was het duidelijk dat het echt beestjes waren, want boomstronken bewegen doorgaands niet.. Later ging de route langs een groot meer en zag ik bordjes met " naturistenstrand." Maar iedereen had gewoon zijn kleren aan enook de watervogels, de enige die aan het zwemmen waren, hadden hun donskleedjes nog aan. Opeens zag ik groepjes wandelaars mijn kant op komen, en zag ik een pijl aan de achterkant van een lantaarnpaal, alsof ie omgedraait was. De wanelaars hadden allemaal de groene routebeschrijving vast, dat was dezelfde afstand als die ik deed: 15km. Zouden ze verkeerd gelopen zijn? Maar wat bleek: Ik moest een heel rondje rond het meer lopen, dan via een landweg naar de rustpost en dan weer via omwegen terug naar het meer en halverwege ging je een ander natuurgbied in. Een stuk dubbellopen dus! Daar ben ik absoluut geen voorstander van, zeker niet als het een open gebied is en je klan zien hoever het nog naar de rust is! Maar ja, ik liep slechts 15km en om dan ook nog eens af te snijden... Dan wordt het helemaal zo'n kort rondje.

Uiteindelijk gingen we van bos naar zand en deden we nog een klein buurtschapje aan voor we weer terug bij de start waren. Ook hier werd ik weer als heldin ontvangen, blijkbaar is het toch heel bijzonder, iemand van de andere klant van NL. ;-)

Het was een mooie tocht, goed bepijld, duidelijke routebeschrijving en de enige rust heb ik toch overgeslagen,(Ik ben er langs gelopen)Zat liever op een bankje met mooi uitzicht dan met zn allen opgeprakt in een boerenschuur.

Volgende provincie wordt ZuidHolland. De hoofdstad van ZuiHolland.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 27 Nov 2017, 12:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6747
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Mooi verslag Angelique en (haha) wat leuk dat je zo in de belangstelling stond als "buitenstaander".
Volgende keer wat dichter bij huis.
Welke tocht ga je lopen in Den Haag?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 27 Nov 2017, 13:55 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Ook hier werd ik weer als heldin ontvangen, blijkbaar is het toch heel bijzonder, iemand van de andere klant van NL. ;-)

Ja, hahaha, het is wat met die Tukkers. Andersom (iemand vanuit het Oosten naar het Westen voor een wandeling) wordt minder bijzonder geacht. :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 27 Nov 2017, 19:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2099
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Niet vandaag maar zaterdag weer eens in Apeldoorn gelopen. Mijn vrouw en dochter gingen door naar de oudste zoon, vanwege zijn verjaardag. Ik zou daar later ook nog aanschuiven.

Vanuit de start langs het spoor richting westen en daarmee richting mijn oude buurt. En jawel, ook mijn oude straat zat in het parcours! Even wat foto's gemaakt van de veranderingen die daar zijn aangebracht door het boven de grond halen van een spreng (beekje). Van daar uit langs de startlocatie van de Vierdaagse aldaar en meteen de bossen in. Daar heb ik heel wat voetstappen gezet en alles kwam weer erg bekend voor. Na ongeveer 9,5 km de rust bij de scouting op de Kleiberg, vlak bij de Vierdaagse locatie. Sinterklaas was er ook met een zestal Pieten. Weer een lus door het Orderbos en op 14,4 km was daar dezelfde rustpost. Van daar uit was het nog een uurtje terug via Ugchelen en oude Apeldoornse buurten. Net toen ik bij de finish aankwam lopen begon een korte hagelbui. Toch nog 21 km gelopen deze maand. Ik hoop dat het vanaf nu weer de goede kant opgaat met het gewandel. Sinds Nijmegen was het niet veel soeps met uitzondering van de Vierdaagse van Marbella.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 27 Nov 2017, 20:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
footloose schreef:
fhd schreef:
Ook hier werd ik weer als heldin ontvangen, blijkbaar is het toch heel bijzonder, iemand van de andere klant van NL. ;-)

Ja, hahaha, het is wat met die Tukkers. Andersom (iemand vanuit het Oosten naar het Westen voor een wandeling) wordt minder bijzonder geacht. :D


Haha, dat is waar, Truus.

Martin:Ik moeteven op de wandelkalender kijken of op wandel.nl want weet uit mijn hoofd niet waar in DenHaag het is. In ieder geval 9 december.

Edit: Het is de Jan Groen wandeltocht van SDS Denhaag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 27 Nov 2017, 23:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zaterdag heeft Bertus in Dieren de eerste tocht van de Winterserie daar gelopen. Het was een mooie tocht door een herfstbos met hier en daar wat vochtige stukken. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/wl6DJe7zDc6O


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Nov 2017, 15:26 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 497
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Wil1956 schreef:
Niet vandaag maar zaterdag weer eens in Apeldoorn gelopen. Mijn vrouw en dochter gingen door naar de oudste zoon, vanwege zijn verjaardag. Ik zou daar later ook nog aanschuiven.

Vanuit de start langs het spoor richting westen en daarmee richting mijn oude buurt. En jawel, ook mijn oude straat zat in het parcours! Even wat foto's gemaakt van de veranderingen die daar zijn aangebracht door het boven de grond halen van een spreng (beekje). Van daar uit langs de startlocatie van de Vierdaagse aldaar en meteen de bossen in. Daar heb ik heel wat voetstappen gezet en alles kwam weer erg bekend voor. Na ongeveer 9,5 km de rust bij de scouting op de Kleiberg, vlak bij de Vierdaagse locatie. Sinterklaas was er ook met een zestal Pieten. Weer een lus door het Orderbos en op 14,4 km was daar dezelfde rustpost. Van daar uit was het nog een uurtje terug via Ugchelen en oude Apeldoornse buurten. Net toen ik bij de finish aankwam lopen begon een korte hagelbui. Toch nog 21 km gelopen deze maand. Ik hoop dat het vanaf nu weer de goede kant opgaat met het gewandel. Sinds Nijmegen was het niet veel soeps met uitzondering van de Vierdaagse van Marbella.



Fantastisch Wil dat je weer begonnen bent. Kleine stukken en dan langzaam weer verder opbouwen. Eerst weer vertrouwen in je lichaam hebben.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Nov 2017, 22:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Annet schreef:
Wil1956 schreef:
Niet vandaag maar zaterdag weer eens in Apeldoorn gelopen. Mijn vrouw en dochter gingen door naar de oudste zoon, vanwege zijn verjaardag. Ik zou daar later ook nog aanschuiven.

Vanuit de start langs het spoor richting westen en daarmee richting mijn oude buurt. En jawel, ook mijn oude straat zat in het parcours! Even wat foto's gemaakt van de veranderingen die daar zijn aangebracht door het boven de grond halen van een spreng (beekje). Van daar uit langs de startlocatie van de Vierdaagse aldaar en meteen de bossen in. Daar heb ik heel wat voetstappen gezet en alles kwam weer erg bekend voor. Na ongeveer 9,5 km de rust bij de scouting op de Kleiberg, vlak bij de Vierdaagse locatie. Sinterklaas was er ook met een zestal Pieten. Weer een lus door het Orderbos en op 14,4 km was daar dezelfde rustpost. Van daar uit was het nog een uurtje terug via Ugchelen en oude Apeldoornse buurten. Net toen ik bij de finish aankwam lopen begon een korte hagelbui. Toch nog 21 km gelopen deze maand. Ik hoop dat het vanaf nu weer de goede kant opgaat met het gewandel. Sinds Nijmegen was het niet veel soeps met uitzondering van de Vierdaagse van Marbella.



Fantastisch Wil dat je weer begonnen bent. Kleine stukken en dan langzaam weer verder opbouwen. Eerst weer vertrouwen in je lichaam hebben.

Daar sluit ik me bij aan :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 03 Dec 2017, 17:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1127
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
De midwinterhoornwandeling in Doesburg.

Mooie tocht, veel geleerd over midwinterhoorns en het weer was er goed voor. Niet te warm en zo af en toe een verfrissend buitje.

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 04 Dec 2017, 16:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Niet vandaag maar gisteren.
Omdat het zaterdag veel te mistig was om maar iets van de omgeving te zien niet vanuit Ouddorp aan de wandel gegaan.
Zondag was het helderder en gewapend met paraplu bij Roompot De Soeten Haert het strand op gegaan richting Renesse.
Zo nu een dan wat nevelachtige regen maar en stond weinig wind dus was een paraplu opsteken afdoende.
Ik was van plan om bij de Oude Moolweg het strand weer te verlaten.
Omdat de omgeving mij verder onbekend was had ik geen idee welke strandopgang ik moest hebben en was ik te ver door gelopen.
Geen nood, er loopt een prachtig fietspad door de duinen dus een stukje terug lopen was geen straf.
Via de Oude Moolweg richting het centrum van Renesse.
Langs de Oude Moolweg staan mooie huizen en vlakbij de begraafplaats staat een beeld ter nagedachtenis aan de 10 van Renesse: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tien_van_Renesse
Ik kwam achter deze informatie nadat ik een consumptie had genuttigd in Renesse en weer op weg was naar De Soete Haert.
Bij de ingang van Slot Moermond zag ik de zwerfkei met infobord. Daar werd ik even koud van het verhaal.

Jos aka Bosso heeft het wel eens meer over het oorlogsverleden van Zeeland gehad. Een deel bevrijd en een deel bezet, een rare situatie zal dat geweest zijn.


Omdat ik zaterdag met mijn zwager ook aan de wandel was geweest (honden uitlaten) had ik al besloten de Loane niet uit te lopen maar eerder rechtsaf te slaan om zo het rondje compleet te maken.
Ter compensatie toch een 10 km. gelopen dus weer €1,00 voor de pot.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Dec 2017, 16:22 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 58
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 29+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend
Rondje van 25 km vanuit Amstelveen georganiseerd door AWV. Bij aankomst bij het startbureau regende het nog wat maar toen ik om 9.20 uur van start ging was het droog.
Al snel kwam de splitsing met de 15 km en wij gingen door woonwijken, langs de ¨Mont Blanc¨ naar de buitenkant van Amstelveen richting de golfbaan. Een lang asfaltpad langs de golfbaan waar ik heerlijk, met mijn gezicht in de zon liep. Hierna weer bewoonde wereld waar ik ¨Wimbledon¨ passeerde en daarna weer de samenkomst met de 15 km. Hier langs de oever van de Amstelveense Poel om vervolgens het Amsterdamse bos te doorkruisen.
Bij het voorbij gaan van de geitenboerderij begon het behoorlijk te regenen dus besloten om een pauze in te lassen. Snel even buienradar bekeken en vanaf 12.45 uur zou het weer droog worden, het was nu rond de klok van 12. Het werd dus een ruime rust.
Droog, dus weer op pad voor het laatste stuk. Indrukwekkend om te zien hoe laag de vliegtuigen overkwamen, we liepen onder de aanvliegroute van het landen, en ook de hoeveelheid zeker elke 4 à 5 minuten wel 1. Na toch nog regen en op het laatst hagel was ik om 14.00 uur weer terug bij af.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Dec 2017, 11:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6747
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Mooi verslag Rob. Wel een pittige tocht zo te lezen, in een besneeuwd landschap.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Dec 2017, 11:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Zo te lezen een zware tocht geweest door de weersomstandigheden. Die route schijnt ook zonder sneeuw heel zwaar te zijn! Leuk geschreven!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 12 Dec 2017, 16:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Niet vandaag, maar afgelopen zaterdag in Almere aan de wandel geweest. Ik wist al van te voren dat dit mijn tocht niet ging worden, maar ik kan alleen deze dag vd maand december lopen en de enige provincie die vandaag met de trein bereikbaar was, en die ik nog niet gehad had, was Flevoland.

Ik kon het startbureau al niet eens vinden. Ik moest bij halte Homeruskwartier uitstappen maar kwam er in de bus pas achter dat er 3 haltes met deze naam zijn... Ik ging de eerste eruit en moest blijkbaar de tweede hebben. Gelukkig was het maar een klein stukje lopen naar de volgende halte en daar zag ik al grote vlaggen van de wandelvereniging. Maar waar ik in kon schrijven zag ik niet.. Bleek ergens weggemoffelt te zijn in een kamertje, kon geen pijl vanaf om duidelijk te maken waar je moest zijn. Toen snapte ik al dat deze tocht voornamelijk voor de Almeerders onder ons was uitgezet, want ook nu kreeg ik een VIPbehandeling: Dat er zomaar iemand die niet uit Almere komt hier komt wandelen! Ja, deze kant van Almere maakt idd zijn naam van betondorp waar, ik wist ook dat ik niet in het mooie gedeelte zou komen vandaag. Wel was de naam van de tocht "duin en strandtocht" wat dan wel weer mijn nieuwsgierigheid wekte. Hoezo duinen in Almere en ook het strandje van Almere is niet echt in de buurt als je 15km loopt..

Afijn, ik ging op pad. Het was idd een knooppunten route waarbij je van nummertje naar nummertje gaat, als er tenminste geen werkzaamhedenbord op een lantaarnpaal met je nummertje wordt gehangen of andere ongein! Eerst ging de route terug naar het station waar ik net vandaan kwam, toen een lusje door een woonwijk en weer naar het station. Toen vond ik geen nummertjes meer. Wel ag ik in de verte een vlag van de organisatie/wandelvereniging. Wat die daar deed is nog steeds een raadsel, want er was geen rustpost in de buurt, het was niet het inschrijfbureau, helemaal niets. wel zag ik nu twee nummertjes en zag ik dat ik inmiddels 3km had overgeslagen. Ik had de rust gemist en ook de "duinen". Er zou ook een " modelwoning" in die duinen zijn, ook gemist. Nu liep ik slechts 15km minus 3km is maar 12km. Maar ik zou nog genoeg in Haarlem lopen vandaag, dus tel ik toch 15km. Later thuis op de pc opgezocht wat ik nu mis had. Niet veel, een hoop zand met een leuk hekwerk van paaltjes eromheen en we noemen het duinen..

Ik vervolgde de route en het begin inmiddels flink te hagelen. Het waren steeds korte maar erg felle buien. Ik liep nu door een park wat best mooi was en na een tijd kwam ik bij een woonwijk uit. Hier werd aan de weg gewerkt en was nog net het nummertje zichtbaar.Ik moest daarvoor wel wat aan de paal sjorren om het te kunnen zien.. Even later bleek dat mijn routebeschrijving de buien niet had overleefd, er ontbraken twee nummertjes.. Toen er weer een flinke hagelbui losbarste terwijl ik net een bussluis overstak was ik het helemaal zat: Ik wist niet meer hoe ik moest lopen, was de omgeving meer dan zat en flink na.Er kwam net een bus aan die naar Almere centrum zou gaan. Ik besloot de sluis te volgen tot ik een halte zag en dan vanuit Almere centrum de trein te pakken. Ik had me bij de start al meteen afgemeld omdat ik wist dat ik of ging verdwalen, of eerder de route zou staken.

Ik zou eigenlijk in DenHaag lopen vandaag, maar door werkzaamheden reden de treinen niet. Zuid-Holland blijft nog op het lijstje staan. Als het goed is, wordt de volgende tocht nu in Breda.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6620 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 442  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.