Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 13 Mei 2024, 05:03

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6617 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 442  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2024, 20:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4191
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Vandaag de eerste etappe van het Groot Friesland Pad gelopen. Stond eigenlijk voor maandag gepland, maar toen ik vanmorgen opstond en het weer zag besloot ik ter plekke om er vandaag al voor te gaan.
Om 8:40 uur de deur uit geschoven om naar station te gaan. Na 1 trein (naar Alkmaar) en 2 bussen (nar Bergen en Bergen aan Zee) kon ik om 10:30 uur starten.
Eerst stukje strand daarna de duinen in voor wat een “simpel” rondje door het duinengebied moest worden die na ca 5 km weer op het strand zou eindigen voor weer een stuk strand tot paal 29 en daaarna weer door de duinen naar Schoorl, Schoorldam om (voor vandaag) te eindigen ergens bij Krabbendam of Stroet.

Dat simpele rondje werd door de hoge waterstand in de duinen met daardoor ommetjes en afsluitingen door paden die beetje (dus omheen lopen) of heel veel (soms tientallen meters) onder water stonden en 2x een totale afsluiting omdat er gewoon een compleet meer ontstaan was. Dus regelmatig van de route af, proberen de route terug te vinden en weer ergens omheen of terug moeten. En heel veel versgestort mul zand op de wel te lopen routes. Toen ik weer bij het strand kwam had ik volgens de route ongeveer 6,5 km gelopen, maar mijn stappenteller stond toen al op ruim 12 km.
Bij paal 29 weer de duinen in. Is een kweldergebied geworden, heel mooi maar dat betekend drassig. Met de hoge waterstanden en een afgesloten en dus aangepaste route werden dat natte voeten + hele serie extra ommetjes en omleidingen. Toen ik uiteindelijk in Schoorl aankwam zei de route: 13 km en mijn stappenteller 19,6 km.
Nog even doorgelopen naar Schoorldam en daar op de bus gestapt. Omdat het inmiddels al 15:25 was en de bus daar om 16:35 uur langs kwam. Volgens de route op 16,5 km, volgens de stappenteller 23 km.

Maar ondanks alles genoten: van het lopen, de omgeving en stiekem ook wel van het avontuur. Volgende week hopelijk in 3 dagen de rest (als dat niet lukt worden het gewoon 4 of 5 dagen) van de 75 km

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 04 Feb 2024, 00:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is vandaag samen met zijn wandelmakkers naar Geldermalsen geweest om daar een tocht uit de Winterwandelserie te lopen. Ze hebben het op een paar heel korte miezerbuitjes na droog gehouden. De route was niet helemaal onbekend, want er zaten wat stukken van de Bloesemtocht in. Fruitbomen hebben ze genoeg gezien, maar ja, die waren nog kaal, het is nog te vroeg voor de bloesem. Voor de foto´s kan je hier klikken https://myalbum.com/album/Ku2vLotXKUFw/ ... b08003cd87


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2024, 01:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Vandaag weer een mooie Sopdag gehad. In de Oranjestad Buren werd er deze keer gesopt. Voor een groot gedeelte volgden we de Linge en kwamen op die manier ook door Kerk-Avezaat en Erichem. Het was een mooie afwisselende route, bij lekker wandelweer. Mocht je de foto's willen zien, mag je gewoon even hier klikken: https://myalbum.com/album/BLVWStCvjFtP/ ... ef54040b9f


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Feb 2024, 23:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft vandaag net als veel anderen de WS78 tocht in Nijkerk gelopen. Het was echt een WS78 tocht met heel veel modder, en dan ook echt veel. Het was wel een groot voordeel dat het droog was, op de grond lag al genoeg water. De soep en koffie post was bij een melkveehouderij, dus met gewone rood-en zwartbonte koeien. Maar de fruitpost was bij een Wagyufarm, ja die met die luxe runderen, die volgens het verhaal dagelijks massage zouden krijgen, zodat het vlees heerlijk mals zou zijn. Ach ik kan het allemaal wel vertellen, maar kijk maar gewoon hier: https://myalbum.com/album/E343av6dxshm/ ... d6f1105e74


Ook, iedereen weet dat je bij WS78 tochten modder kan verwachten, nou dit was een echte moddertocht, het was volgens Bertus af en toe niet leuk meer.....


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2024, 01:21 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 300
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
^^ "Landgoed Hell" deed de naam eer aan zo te zien.

Zelf dus vandaag, of inmiddels 'gisteren' eigenlijk, gelopen in Melissant, op Goeree-Overflakkee, samen met mijn vader. Prima weer, prima verharde dijkwegen in de open vlakte met eindeloze vergezichten. Rustpauze in iemands boerenschuur gevuld met auto's, motoren en Elvis. Ik hoorde dat er dit jaar bij dit tochtje zo'n 400 wandelaars zich hadden ingeschreven. Best goed voor een lokaal februaritochtje die niet is aangesloten bij de KWbN.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2024, 07:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6745
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
7 februari, Van Leiden Lammenschans naar Leidschendam-Voorburg, 14 km
Mijn vorige wandeling was 29 december. Ik liep toen van Zoetermeer naar Leiden, inclusief een Rondje om de Leidse Singels.
Vandaag start ik bij het NS-station Leiden Lammenschans. Ik volg in grote lijnen een route van het Romeinse Limespad. Dit pad heb ik eind 2018, begin 2019 in zijn geheel gelopen, van Katwijk aan Zee naar Berg en Dal. Echter de “aftakking” van Leiden naar Voorburg heb ik nog niet eerder gelopen. Vandaag loop ik daarvan een groot gedeelte.
Het kost even moeite om de juiste richting in te slaan. Dat heb ik wel vaker aan het begin van een route als ik deze op mijn telefoon volg. Eenmaal de goede richting gevonden is het verder een kwestie van de gekleurde lijn volgen.
Al snel kom ik bij een groot verkeersknooppunt en ook hier is het nog even zoeken waar ik het beste de wegen kan kruisen om op de Lammerbrug te komen. De Lammerbrug gebruik ik om het Rijn-Schiekanaal over te steken.

Na de oversteek volg ik dit kanaal zo’n 2 km. Ter plekke wordt dit kanaal ook wel de Vliet genoemd. Vanaf hier kan ik ook markeringen van het Romeinse Limespad volgen.
Het Rijn-Schiekanaal loopt van Leiden (als een soort aftakking van de Oude Rijn) naar Rotterdam (tot de Nieuwe Maas) en heeft onderweg verschillende namen.
Heel vroeger, in de Romeinse tijd, moet hier ergens het kanaal van Corbulo zijn gegraven, dat de “mondingen” tussen de Oude Rijn (bij Leiden) en de Maas (bij het huidige Naaldwijk) met elkaar verbond. Naast het kanaal van Corbulo liep een militaire weg die deel uitmaakte van de Romeinse Limes.
Er wordt veel onderzoek gedaan naar het exacte tracé van het Corbulokanaal. Uit meerdere opgravingen is ondertussen wel gebleken dat dit kanaal dichtbij de huidige Vliet moet hebben gelopen.

Na de Vliet te hebben verlaten gaat de route door Vlietland. Dit recreatiegebied telt onder meer 3 grote meren en ligt ingeklemd tussen de Vliet en de snelweg A4. Het gebied maakt onderdeel uit van de "Hollandse Plassen" en wordt ook wel de Riviera van de Randstad genoemd, mede vanwege de uitgebreide recreatie- en watersportmogelijkheden.
Nog niet eerder heb ik dit stuk in zijn geheel gelopen. Het is hier heerlijk lopen en ik loop ook nog eens lekker in het zonnetje.
De laatste 2 km gaan weer langs de Vliet. Ik passeer de Sijtwendebrug die fietsers en wandelaars gebruiken om de Vliet over te steken. Automobilisten en trams rijden hier in een tunnel onder de Vliet door. Op werkdagen doe ik dat ook.
Vandaag bereik ik de andere kant van de Vliet via de spoorbrug, iets verderop. Daarna is het nog maar een klein stukje tot aan het station Leidschendam-Voorburg.

De volgende keer wandel ik verder naar Den Haag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2024, 09:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Fijn dat je weer aan de wandel bent :marche:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2024, 07:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6745
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
12 februari, van Leidschendam-Voorburg naar Den Haag, 19 km
Vandaag heb ik gewandeld van Leidschendam-Voorburg (station) naar Den Haag (station).
Hemelsbreed is de kortste route nog geen 5 km, mijn afstand vandaag is 19 km.
Ik volg eerst het Romeinse Limespad. De route gaat wisselend door oude dorpskernen, door parkjes en langs de Vliet. Ik vind het een leuke en afwisselende route.
Na ongeveer 4 km kom ik in een park met meerdere informatie borden over 1 van de grootste nederzettingen uit de Romeinse tijd: Forum Hadriani. Forum Hadriani was de meest noordelijk gelegen Romeinse stad op het vasteland van Europa, op de plek van het huidige Voorburg-West.
Hier eindigt tevens de aftakking van het Romeinse Limespad.

De Vliet gaat rechtdoor en ik ga rechtsaf, langs een zijkanaal die Trekvliet wordt genoemd. De Trekvliet verbindt het Haagse grachtenstelsel met de Vliet en is 2,4 km lang. De Trekvliet heet iets verderop Zieke en dan is het nog maar een klein stukje lopen tot ik bij de Haagse grachten uitkom. Ik wil een rondje langs de Haagse grachten/singels maken.
Den Haag heeft nog een grachtengordel welke eeuwenlang intact is gebleven. Mijn geplande ronde volgt deze gordel en is zo’n 6 km lang maar gaandeweg heb ik her en der er nog een stukje aangeplakt.

Ik wandel ook nog een stukje langs het Verversingskanaal, wat feitelijk een afvoerkanaal is voor het (vervuilde) water uit de Haagse grachten. Dit kanaal is 3,2 km lang en gaat naar Scheveningen waar het water uiteindelijk in de Noordzee terecht komt.
Ik maak mijn rondje af en kom langs veel bekende plekjes, vaak ook plekjes waar ik (soms 10-tallen) jaren niet meer ben geweest.
Ik vind het fantastisch om langs de grachtengordel te lopen om overal ter plekke te kunnen constateren dat alle grachten daadwerkelijk met elkaar verbonden zijn. Ik passeer bruggetjes of ik ga er overheen en zoek zodoende de meest aantrekkelijke of meest veilige route. De stad is namelijk druk en er is veel verkeer. De grachten lopen ook langs drukke wegen. Ik vind overal wel een pad waar ik veilig kan lopen.
Ik maak mijn rondje af en eindig bij het Centraal station van Den Haag.
Ik heb genoten!!

De volgende keer wandel ik verder naar Delft.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2024, 18:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is woensdag weer wezen soppen, net als iedere woensdag. De foto's zijn alleen een dag later omdat ik gisteren niet achter de pc kon. Het was een afwisselende tocht die jammer genoeg niet zo droog was als buienradar van te voren liet geloven. Maar aangezien het meeste motregen was viel het toch nog wel mee. Het is een mooie waterrijke omgeving waar verschillende molens te vinden zijn, zelfs het restant van een verdwenen molen. Bij het bekijken van de foto's bleek er heel stiekem iets meer op de foto te staan dan in eerste gezien. Zoek zelf de hazen maar op en laat het weten als je ze gevonden hebt. Kijk maar hier: https://myalbum.com/album/ZQtMR2kdUqGW/ ... a85e09926a


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Feb 2024, 16:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6745
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
19 februari, van Den Haag naar Delft, 24 km.
Ik start vandaag in Den Haag op het Centraal Station en loop eerst een etappe van de Camino des Pay Bas. Dit is een Pelgrimsroute door de Lage Landen en liep oorspronkelijk van Haarlem naar Schiedam; deze heb ik rond 2010 in zijn geheel gelopen. Inmiddels is de route doorgetrokken naar Maassluis waar de Camino aansluiting vindt op het Nederlandse Kustpad.
Ik vond het destijds geen fraaie route, waarschijnlijk voor een deel ingegeven door de vele regen die naar beneden kletterde. Hierdoor heb je ook minder oog voor de omgeving. Daar kwam bij dat ik steeds hoopte om te kunnen schuilen in de kerken die ik onderweg zou passeren maar deze waren allemaal gesloten.

Vandaag valt er nauwelijks regen maar alsnog vind ik een groot deel van deze etappe niet mooi: de route gaat veelal langs drukke wegen, terwijl er ook mogelijkheden zijn om bijvoorbeeld door parkjes te wandelen. Dwars door Voorburg om uit te komen bij het Rijn-Schiekanaal waar een klein stukje parallel loopt met de route van vorige week.
Over het fietspad, langs de snelweg A12 gaat het verder, onder de fly-overs door van het altijd drukke Prins-Clausplein.
Daar lopen vind ik geen straf. Je loopt hier onder de snelwegen door, meerdere lagen snelweg gaan over elkaar heen. En ik loop daar ergens beneden. In zo’n situatie voel ik me dan klein, nietig.

Daarna ben ik via landelijke wegen richting Leidschenveen en Nootdorp gelopen.
De mooie route begint pas echt zodra ik Nootdorp verlaat en uitkom in het Bieslandse Bos.
Bij een klein buitentheater pak ik een rust waarna ik de route weer oppak richting Delft. In Delft loop ik eerst het vervolg van de Camino.
Daarna loop ik een extra ronde langs singels en grachten, zowel buitenom als binnendoor. Deze ronde is 5,2 km lang. Het begint zachtjes te regenen, maar er valt niet veel.
Het eindpunt is bij het totaal vernieuwde en ondergrondse treinstation van Delft.

Volgende keer wandel ik verder naar Schiedam, ook weer over de Camino.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 00:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft zaterdag de WS78 tocht vanuit Apeldoorn gelopen. De Grote Weteringtocht. Een afwisselende tocht, het ging over onverharde paden, waaronder ook modderpaden, maar er waren ook asfaltwegen in de route verstopt. Ook het weer was afwisselend, dan was het droog en even later kon je de paraplu weer pakken, of de regencape. Maar neem een kijkje bij de foto's en laat maar weten wat je er van vindt: https://myalbum.com/album/GhU39dfsXJne/ ... 6fd9721a20


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 10:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6745
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
24 februari, van Beek (bij Nijmegen) naar Nijmegen-Zuid, 17,5 km
Hemelsbreed is dat zo’n 6 km. Om iets preciezer te zijn: Mijn wandelroute gaat van Beek via de Ooijpolder naar Nijmegen centrum en van daaruit naar Nijmegen-Zuid (Sint-Annastraat t.h.v. de Scheidingsweg).
M. en ik rijden met de auto naar Beek. Vanaf hier rijdt M. verder naar Kleef om daar te shoppen en ik wil van hieruit aan de wandel.
Het begint echter te regenen en niet zo’n beetje ook. Ik besluit om in hotel ‘t Spijker iets te drinken om na ruim een half uur alsnog te vertrekken in de regen.
Volgens de app. van “weeronline” moet het ergste nog komen maar ik ben er inmiddels klaar voor om te vertrekken. Na mezelf in de poncho te hebben gehesen en de regenhoes om de rugzak te hebben gedaan, ga ik vol goede moed op pad.

Nog voordat ik Ooij bereik (3 km verderop) is het al nagenoeg droog en het zal vanaf nu ook droog blijven. Het valt dus allemaal wel mee met de regen.
In de Ooijpolder besluit ik om op de (verharde) dijk te (blijven) lopen. Ik wil deze keer niet het risico lopen om door overstroomde gebieden te moeten lopen of door modder te moeten banjeren. De reden is dat ik na afloop van de wandeling nog een bezoekje ga afleggen bij iemand thuis.

Vanaf de dijk kan ik wel fijn genieten van het uitzicht aan weerskanten. Ik blijf tot het einde over de Ooijse Bandijk lopen en steek dan het water (‘t Meertje geheten) over via een dam nabij het “Hollands Duits gemaal”.
Hier loop ik Nijmegen binnen. Even verderop ga ik onder de Waalbrug door en loop daarna de 4-daagse route naar de Wedren. Vreemd om hier te lopen buiten de 4-daagse om.
Ik loop verder over de Prins Berhardweg, de Coehoornstraat en de Heyendaalseweg. Oftewel hetzelfde traject als het begin van dag 2 t/m dag 4 van de Vierdaagse.
Op dit gedeelte kom ik langs de school waar ik komende 4-daagse mijn onderdak heb gevonden. Heb ik dat ook maar vast gezien.

Ik vervolg de Heyendaalseweg tot aan de Scheidingsweg, ga hier rechtsaf en loop dan tot aan de Sint Annastraat.
In 1983 zijn M. en ik hier verloofd, op de laatste dag van de 4-daagse. Ik liep toen 50 km samen met een collega en M. liep dat jaar 30 km samen met een neefje van mij (12 jaar). In dat jaar mocht je minder kilometers lopen en kreeg je een diploma als herinnering.
We liepen vanaf de samenkomst van de 30 met de 50 km alle dagen samen verder, zo ook op vrijdag waar we dus kort na de samenkomst zijn verloofd.

Terug naar vandaag: Ik steek de Sint Annastraat over en heb dan nog een klein stukje te gaan voordat ik bij mijn eindbestemming van vandaag ben.
Hier woont mijn gastvrouw van de 4-daagse die vorig jaar nog in een andere wijk van Nijmegen woonde.
Als ik daar aankom komt ook M. vrijwel tegelijkertijd aangereden en hebben we een fijn en gezellig bezoek. De nieuwe woning is te klein om gasten tijdens de 4-daagse te kunnen ontvangen, vandaar dat ik op zoek moest naar ander onderdak in die week.
De terugreis naar Zoetermeer verloopt voorspoedig, met wel veel regen in het laatste halfuur.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 11:13 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Voor het eerst na de operatie en al wat korte wandelingen daar voorafgaand, bijna 2 km gelopen nog lang niet op mijn gewone tempo maar toch het begin is er weer. Elke dag proberen het tempo iets hoger te leggen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 12:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4191
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Auto gaat sneller schreef:
Voor het eerst na de operatie en al wat korte wandelingen daar voorafgaand, bijna 2 km gelopen nog lang niet op mijn gewone tempo maar toch het begin is er weer. Elke dag proberen het tempo iets hoger te leggen.

:vague: Het begin is er!

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 16:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7559
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Auto gaat sneller schreef:
Voor het eerst na de operatie en al wat korte wandelingen daar voorafgaand, bijna 2 km gelopen nog lang niet op mijn gewone tempo maar toch het begin is er weer. Elke dag proberen het tempo iets hoger te leggen.

niet te snel willen Eric

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6617 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 442  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.