Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 16 Apr 2024, 05:30

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6601 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Okt 2019, 06:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6715
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Cornelia schreef:
julia55 schreef:
De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen

Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.

Dat is geen Zeeland aan de kust. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Okt 2019, 08:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11212
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Cornelia schreef:
julia55 schreef:
De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen

Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.

Dat is geen Zeeland aan de kust. :mrgreen:

Nope.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Okt 2019, 10:03 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
julia55 schreef:
De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen

Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.


Klopt is het dorpje zeeland hier in de buurt


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2019, 23:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…

Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html

Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 12 Okt 2019, 17:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5066
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
[quote="liesie73"]Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…

Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html

Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....[/quote]
Mooi verhaal


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Okt 2019, 19:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4303
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft 19 oktober de 2de tocht van het seizoen van de WS78 gelopen, de tocht vanuit Molenhoek. Terwijl ik met zijn foto's bezig was kwamen er ook voor mij bekende plekken langs. Zoals een paar vennetjes waar we met de Nieuwjaarstocht en Pinkstertocht van uit Milsbeek langs kwamen. Voor de foto's van Bertus kijk maar hier https://myalbum.com/album/edX9S5iX2FFy


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Okt 2019, 20:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6715
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
In Flevoland gelopen vandaag, van Swifterbant naar Lelystad.
Dwars door de polder waar veel wind werd gevangen. Goed voor de vele windmolens die hier zijn te vinden.
Ook vele kilometers langs een vaart gelopen. Een lastige oversteek over een bruggetje waar ik eigenlijk niet overheen mocht maar waar ik geen andere keus had. Er ontbrak een ondergrond dus was het balanceren over smalle stalen balken.
Ik volgde het Pionierspad, met een verrassend mooie route zo dicht bij Lelystad.
Marianne heeft gefietst en een bezoek gebracht aan Bataviastad.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 03 Nov 2019, 21:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11212
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Vandaag de snerttocht gelopen vanuit Utrecht.
Eerst Ingrid opgehaald in Vianen.
Even voor 10 uur op pad. Even getwijfeld over de afstand maar gekozen voor de 20 km..
Langs de Vecht en richting Slot Zuylen.
Rondje om de kleine plas.
Na een welverdiende "grote" cappuccino rondje Maarseveense plassen.
Een route met veel groen in herfsttooi en behoorlijk autovrij, wat ons verraste.
Hier en daar druk met wandelaars en hun viervoeter(s).
Ontzettend mazzel met het weer, de laatste km. begon het zachtjes te regenen dus even doorgestapt.
Eenmaal in de auto begon het harder te miezeren en zag het binnen een mum van tijd grijs.
Ik zou Ingrid weer naar Vianen brengen maar uiteindelijk thuis afgeleverd in Langerak.
Nieuwe huisje bewonderd en na een grote beker koffie weer huiswaarts.
De hele weg naar huis niets anders dan regen maar dat mocht de pret niet drukken, we hadden een prachtige en heerlijke wandeling gemaakt. Voor herhaling vatbaar.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 04 Nov 2019, 11:48 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Afgelopen zaterdag heb ik in het natuurpark Great Falls rond Washington kunnen lopen, mooie ervaring!
Verschillende tracks gelopen, tm flink klimmen over rotsen heen. Waren geen standaard 5-6km routes.


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 05 Nov 2019, 07:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1134
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Oh wat gaaf, Edwin!

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Nov 2019, 15:04 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 790
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
De Sint Maartentocht van de Zwervers vanuit Beverwijk, 25 km. Lekker dicht bij huis dus starters koffie thuis en op de fiets heen. Vrij snel na de start begon het te regenen maar vond het niet nodig om de poncho aan te doen. Weer een leuke route Beverwijk uit via Heemskerk naar Castricum, plekken gezien waar ik niet eerder geweest ben. Op 13 km rust bij de Patatoloog en daar een cappuccino genuttigd. Niet telang blijven zitten omdat ik het toch wel koud kreeg, was toch wel een iets nat geworden tijdens de regen.
Hierna liep de route via de buitenkant van het duingebied terug naar Beverwijk.Met nog zo'n km of 5 te gaan begon het serieus te regenen maar geen gelegenheid om ergens te schuilen. Toen ik uiteindelijk wel ergens droog kon staan, was inmiddels doorweekt, mijn poncho onder mijn jas aangetrokken want begon het behoorlijk koud te krijgen.
Als een verzopen kat kwam ik na ruim 4 uur terug bij de startlocatie.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 16 Dec 2019, 14:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4932
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Gister een klein stukje uitgewaaid. Ik vertrok van station Heemstede-Aerdenhout en liep een flink stuk op het fietspad langs het spoor. Na een poos kwam daar dan de afslag over het spoor om het "landgoederenpad"te lopen. Een pad langs drie landgoederen. Dit pad komt, als je het goed volgt, uit bij een ingang van de waterleidingsduinen. Ik volgde het pad niet goed en mocht nog een stuk terug lopen.

Via de waterleidingsduinen ben ik naar het strand van Zandvoort gelopen. Dit was iets langer dan gedacht: 5,6km ipv de 3km die ik in gedachten had. Ik wilde nameljjk optijd de trein terug naar huis hebben om de dames handbalfinale te zien.

Uiteindelijk flink doorgelopen en vanaf het strand eerst een stuk door het zand en het tweede stuk over de boulevard gelopen. Ik haalde de trein net want hij vertrok ietsjes later dan normaal: een oude dubbeldekkertrein had gister zijn laatste rit door Nederland en daar moesten we even op wachten. Ik zag al veel fotomakers op station Zandvoort en begreep al niet waarvoor dat was. De trein zelf dus ook even gezien en een ouder echtpaar bij me in de trein snapte niets van al die fotomakers. Zij dachten dat de mensen misschien gingen oefenen voor de nieuwjaarsduik?! :mrgreen:

Dus ik kon ze vertellen dat het om de trein ging en dat zij de trein nu ook hadden gezien en ze dat nu konden zeggen. Haha. Wat ik wel aso vond, was dat er ook treinspotters middenin de duinen stonden. Eentje had zelfs een keukentrappetje meegenomen! En dan bedoel ik niet op het fiets of wandelpad, nee echt midden in de duinen in kwetsbaar natuurgebied!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Dec 2019, 09:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11212
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Gisteravond in gezelschap van Conny, Tina en een collega van Tina een groepswandeling gelopen van LC door verlicht Alkmaar.
Ze hadden een mooi lijstje gemaakt met bijzonderheden waar op gelet kon worden. Alleen jammer dat er niet even bij stilgestaan werd.
In een ruk door naar van Klundert, het café/ restaurant van De Vest. Hier werd ons namens LC een consumptie aangeboden. Dat was dan wel weer leuk.
Geen bijzondere verlichting, de standaard kerstverlichting.
Getroffen met het weer en op tijd de trein weer naar Obdam.
Weet nu weer waarom ik geen fan ben van groepswandelingen.
Tempo gaat mij in het begin te snel (moet altijd op gang komen) en dat blijft zo.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Dec 2019, 18:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5066
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Vandaag naar Nijverdal geweest voor een tochtje van de Almelose Wandelkring, de wandelclub van Carola.
Bij de start Peter Vos en Aike nog getroffen, altijd leuk om walkers te treffen. De tocht volbracht met Elly, Hilly en Louise. Het was een mooie route, heuveltje op en heuveltje af. De jas kon uit. De 2e lus was iets vlakker en wat meer Voy parcours. Een paar regendruppen en zodoende was de 2e rust "verplicht". Genoten van de prima bepijlde tocht en de "poeiermolke" na afloop


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Dec 2019, 18:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4386
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Jeltsje schreef:
Vandaag naar Nijverdal geweest voor een tochtje van de Almelose Wandelkring, de wandelclub van Carola.
Bij de start Peter Vos en Aike nog getroffen, altijd leuk om walkers te treffen. De tocht volbracht met Elly, Hilly en Louise. Het was een mooie route, heuveltje op en heuveltje af. De jas kon uit. De 2e lus was iets vlakker en wat meer Voy parcours. Een paar regendruppen en zodoende was de 2e rust "verplicht". Genoten van de prima bepijlde tocht en de "poeiermolke" na afloop


Was zeker leuk om jullie even weer te spreken!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6601 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.