Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 14:23

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6579 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 439  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Sep 2019, 19:48 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1548
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Cornelia schreef:
Fien schreef:
Hoorn-Volendam 23 km.
Gisteren dit stuk gelopen met Martin en Sylvia. Martin wilde delen van het Zuiderzeepad lopen, besloten is tot dit stuk. De wandeling ging grotendeels over grasdijken, zodat je mooi uitzicht hebt op het IJsselmeer, en een lekkere frisse tegenwind uit het meer. Als die er niet was geweest was het te heet geweest om te wandelen. Op de grasdijk moesten we over hekjes klimmen. Dankzij de hulp van Martin lukte dat overal. Het ene hekje is wat beter te beklimmen dan het andere. Soms moesten we van de dijk af vanwege onbegaanbaarheid of dichte begroeiing. Op de weg achter de dijk lopen was echt heet. In Etersheim hebben wij gepauzeerd, een heel klein plaatsje met oude gebouwen. De kerk daar is een Bed and Breakfast. Daar is het Dik Trom Schooltje, nu een kinderboekenmuseum. Verder maar weer over de dijk, en soms ernaast. Het van de dijk af moeten was af en toe hilarisch en lukte alleen maar met Martins hulp. Het was meer een survivaltocht dan een wandeltocht.Na een opmerking van mij daarover kreeg Martin de slappe lach, en wij ook. Eindelijk kwam Edam in zicht. Daar ligt Volendam vlakbij. Maar het leek wel of we nooit in Volendam aankwamen, zo ver was dat nog.
Uiteindelijk waren wij in de haven van Volendam, waar wij Marjan troffen. Zij had gefietst en musea bezocht. Gezamenlijk hebben wij fish en chips gegeten. Al met al een heerlijke wandeldag. Lopend op de dijk was het goed te doen wat de warmte betreft.. Al met al een leuke tocht gehad, met ups (op de dijk naar boven) en downs (van de dijk af naar beneden) :-))) Martin en Sylvia, bedankt voor de gezellige wandeldag!

Een kleine correctie, jullie hadden geen zicht op het IJsselmeer maar op het Markermeer.
Het IJsselmeer ligt aan de andere kant van de Houtribdijk (die overigens, net zolas de Afsluitdijk, een dam is).


Voor mij is het allemaal "een pot nat" :p


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Sep 2019, 19:50 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1548
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
footloose schreef:
Fien, wat een leuk verslag. En wat heb je dan een goede conditie! Best een zware tocht en dan ook nog zoveel kilometers. :clap:


Het parcours maakt het zwaar. En mijn conditie...ik kan hier wel verklappen dat ik deze afstand alleen kan lopen met pijnstillers. (in overleg met de huisarts). Maar het is de moeite waard om het te blijven doen zo lang mogelijk.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Sep 2019, 19:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4166
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Fien schreef:
footloose schreef:
Fien, wat een leuk verslag. En wat heb je dan een goede conditie! Best een zware tocht en dan ook nog zoveel kilometers. :clap:


Het parcours maakt het zwaar. En mijn conditie...ik kan hier wel verklappen dat ik deze afstand alleen kan lopen met pijnstillers. (in overleg met de huisarts). Maar het is de moeite waard om het te blijven doen zo lang mogelijk.


Er zijn er meer die alleen dankzij pijnstillers kunnen wandelen, Fien. Zolang de “doping” op een verantwoorde manier gebeurd is daar niets mis mee. Niet bewegen is uiteindelijk slechter voor een mens en als dat dan lukt met medicijnen, dan moet dat maar.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Sep 2019, 19:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1548
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Tigelu schreef:
Fien schreef:
footloose schreef:
Fien, wat een leuk verslag. En wat heb je dan een goede conditie! Best een zware tocht en dan ook nog zoveel kilometers. :clap:


Het parcours maakt het zwaar. En mijn conditie...ik kan hier wel verklappen dat ik deze afstand alleen kan lopen met pijnstillers. (in overleg met de huisarts). Maar het is de moeite waard om het te blijven doen zo lang mogelijk.


Er zijn er meer die alleen dankzij pijnstillers kunnen wandelen, Fien. Zolang de “doping” op een verantwoorde manier gebeurd is daar niets mis mee. Niet bewegen is uiteindelijk slechter voor een mens en als dat dan lukt met medicijnen, dan moet dat maar.


Ja Tina, dat is waar. Maar 23 km. is voor mij het hoogst haalbare en een meerdaagse tocht zit er voor mij niet meer in. Daar zal ik mee moeten leren leven.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Sep 2019, 21:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4166
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Fien schreef:
Tigelu schreef:
Fien schreef:
footloose schreef:
Fien, wat een leuk verslag. En wat heb je dan een goede conditie! Best een zware tocht en dan ook nog zoveel kilometers. :clap:


Het parcours maakt het zwaar. En mijn conditie...ik kan hier wel verklappen dat ik deze afstand alleen kan lopen met pijnstillers. (in overleg met de huisarts). Maar het is de moeite waard om het te blijven doen zo lang mogelijk.


Er zijn er meer die alleen dankzij pijnstillers kunnen wandelen, Fien. Zolang de “doping” op een verantwoorde manier gebeurd is daar niets mis mee. Niet bewegen is uiteindelijk slechter voor een mens en als dat dan lukt met medicijnen, dan moet dat maar.


Ja Tina, dat is waar. Maar 23 km. is voor mij het hoogst haalbare en een meerdaagse tocht zit er voor mij niet meer in. Daar zal ik mee moeten leren leven.

Afstand maakt niet uit (ik snap dat je zelf anders zou willen, maar het leven is nog nooit eerlijk geweest) je doet het en af en toe probeer je toch even over de grenzen heen te gaan en wordt je teruggeschopt. Maar je gaat door met proberen. Dat is waar het om gaat.
Ik heb, jaren geleden, Trudy met alle egards ingehaald na een wandeltocht en niet Bertus. Trudy vond dat B. De eer verdiende. Maar in mijn ogen waren die 5 km van haar een groter prestatie dan die 40 van B, omdat ik wist hoe vreselijk veel moeite zij moest doen voor die ene 5 km en wat de prijs was die ze moest daarvoor heeft moeten betalen in de volgende dagen.

Afstand maakt niet de prestatie: de wil en wilskracht om de prestatie neer te zetten en het vermogen om te kijken naar de mogelijkheden ipv naar de onmogelijkheden!

Dus in mijn ogen ben jij, net als Trudy jaren geleden (en nog steeds) de helding van het verhaal....met of zonder medicinale hulp. Chapeau!

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2019, 08:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Mooi geschreven Tina.
Ook gisteren in die trand iets gezegd tegen mensen die een korte afstand in Werkhoven liepen.
Jullie hebben bewogen, zijn heerlijk buiten geweest. Ze hadden ook thuis in de tuin of op een terras kunnen gaan zitten.
Elke afstand die je loopt, naar vermogen, is bewonderendswaardig.

Zo kreeg ik na De Dijk van 2 weken geleden van enkele medewandelaars een veer in de komt gestoken dat ik de hele afstand had uitgelopen..
Zo heerlijk als ik toen wandelde gaf goede moed voor de 20 km. van gisteren vanuit Werkhoven, dit moest toch appeltje eitje zijn .
Niets was minder waar.
Ik had al snel in de gaten dat het dezelfde route was als 2 jaar geleden maar dan andersom met hier en daar een kleine aanpassing.,
Mooie omgeving, goed wandelweer en goed wandelgezelschap want Tina heeft altijd wel iets te kletsen, al is het soms slap (sorry).
Door een boomgaard waar veel fruit al was geplukt (rode bessen en kersen) maar vele bomen vol met appels en peren.
Drukte op de weg met fietsers en iedereen zei elkaar goede dag.
Ik was al snel aan het rommelen met de veter van mijn rechterschoen. Deze zat te strak en daar hou ik niet van.
Eenmaal in de boomgaard zocht Tina iets op op internet en ik weer aan het rommelen met de veter, zat nog niet lekker en ik kreeg kramp.
Voor mijn gevoel liep ik steeds langzamer en gaf bij Tina aan dat de voet zeer deed en deze bijna niet kon afrollen (voelde als een klompvoet).
Op bijna 5 km. stond een bakje en daar dankbaar gebruik van gemaakt. Kon er meteen in alle rust een boterham verorbert worden. Ik wilde daar nog geen pijnstiller innemen omdat ik die vanmorgen ook al had ingenomen.
Toch weer op pad. Kort daarna werden we een smal pad opgestuurd langs de Caspergauwse Wetering.
Even was er verwarring want eenmaal door een hek liep het links dood en rechts ging je een boerenerf op.
Een man liep wat te mopperen en toen Tina gewoon rechtdoor een ander hek doorliep bleef hij wat zeuren over het niet plaatsen van een pijl (het was ook wel even onduidelijk, ook omdat er op de routebeschrijving niets over stond).
Ik draaide me om en zei dat áls hij er problemen mee had dat er geen pijl hing hij de organisatie daar maar over moest bellen maar dat ik zijn gezeur niet aan mijn hoofd wilde hebben, het is mijn vrije dag en nu ophouden. Hij mompel de nog iets en liep door. We hebben hem niet meer gezien.
De eerst rust was op ruim 10 km. maar we kwamen langs de watertoren van Werkhoven en Tina zei dat je daar heerlijk rustig kon zitten.
Leek me een strak plan (volgende keer nemen we appel/notentaart erbij) en een echte stoel want verwachtte op de officiële rust alleen maar bankjes.
Daar zeker een half uur gezeten en nu dus wel pijnstilling erin want anders was het einde verhaal over 2 km..
We gingen een stukje over een padje door een weiland, onder de N229 door waar we moesten bukken en waar ik spontaan: hé ho, hé ho je krijgt het niet kado, begon te zingen. Wat een lachsalvo tot gevolg had.
Ongeschonden vervolgden we weer een pad door een weiland en wist dat aan het einde hiervan de eerste rustpost was.
De pijnstilling begon z'n werk te doen dus besloten om door te lopen en de volgende rust te nemen op bijna 15 km.. het ging nu redelijk en als we nu stil gingen zitten zou opstarten weer problemen kunnen opleveren.
We spotten prachtige grote Elfenbanken, de herfst kondigt zich aan.
Even lopen we verkeerd omdat er rechtsafslaand eigen pad stond maar we moesten daar toch echt in.
Dus stukje terug en op het goede pad verder.
Weer herken ik stukjes van de vorige keer. Ik had toen app contact met Louise die met haar Camino bezig was. Stuurde haar toen een foto van een grote stenen schelp die op een dam stond.
Ik noemde dat op tegen Tina en ja hoor, Dus even een foto gemaakt en weer naar Louise gestuurd.
De 2de rust lonkt en we hebben trek in soep, helaas is die op dus voor Tina koffie en voor mij een dubbele cola.
Even smikkelen van onze eigen meegebrachte etenswaar.
Ondertussen geven we nog wat adviezen aan enkelen die voor de 1ste keer een KM gaan lopen (Waalwijk) en maakt Tina een praatje met iemand die tot nog toe ook alle routes van de North Sea Walk heeft gelopen.
Weer in de benen is de laatste 4 km. nog niet zo snel gelopen. We worden nog even getrakteerd op een paar paadjes waar het uitkijken is voor overstekende boomwortels. We halen heelhuids het eind.
Nog even langs kasteel Nederweert en dan zien we de kerktoren van Werkhoven.
Nog even heerlijk nagezeten met een Radler en voor mij nog een warme wafel.
Uiteindelijk zet Tina mij even na half 5 weer thuis af. Het was een lange dag voor 20 km. (6 uur over gedaan) maar ze zitten weer in de pocket.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Laatst gewijzigd door Cornelia op 02 Sep 2019, 16:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2019, 10:03 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Afgelopen zaterdag 40km gelopen DAK in Drunen. Zoals veel wandelingen in deze regio (of via WSV Waalwijk) ging 30-35km door de Loonse en Drunense duinen heen, daarmee veel onverhard. Met het nodige losse zand er ook tussen en de hoge temperatuur waren het 40 zeer pittige kilometers, maar weer erg mooi.
Veel mensen waren er aan het oefenen voor de 80 vd Langstraat over een kleine 14 dagen in dezelfde regio, daarmee ook de nodige bekenden gezien.


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2019, 12:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Weer fijn leesvoer en Carla, je hebt toch maar weer 20km weggestapt. Volgende keer gaat het vast beter. :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2019, 16:00 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
edwinvandeb schreef:
ook de nodige bekenden gezien.

Ja, ik zie het! :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2019, 15:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Fien schreef:
Hoorn-Volendam 23 km.
Gisteren dit stuk gelopen met Martin en Sylvia. Martin wilde delen van het Zuiderzeepad lopen, besloten is tot dit stuk. De wandeling ging grotendeels over grasdijken, zodat je mooi uitzicht hebt op het IJsselmeer, en een lekkere frisse tegenwind uit het meer. Als die er niet was geweest was het te heet geweest om te wandelen. Op de grasdijk moesten we over hekjes klimmen. Dankzij de hulp van Martin lukte dat overal. Het ene hekje is wat beter te beklimmen dan het andere. Soms moesten we van de dijk af vanwege onbegaanbaarheid of dichte begroeiing. Op de weg achter de dijk lopen was echt heet. In Etersheim hebben wij gepauzeerd, een heel klein plaatsje met oude gebouwen. De kerk daar is een Bed and Breakfast. Daar is het Dik Trom Schooltje, nu een kinderboekenmuseum. Verder maar weer over de dijk, en soms ernaast. Het van de dijk af moeten was af en toe hilarisch en lukte alleen maar met Martins hulp. Het was meer een survivaltocht dan een wandeltocht.Na een opmerking van mij daarover kreeg Martin de slappe lach, en wij ook. Eindelijk kwam Edam in zicht. Daar ligt Volendam vlakbij. Maar het leek wel of we nooit in Volendam aankwamen, zo ver was dat nog.
Uiteindelijk waren wij in de haven van Volendam, waar wij Marjan troffen. Zij had gefietst en musea bezocht. Gezamenlijk hebben wij fish en chips gegeten. Al met al een heerlijke wandeldag. Lopend op de dijk was het goed te doen wat de warmte betreft.. Al met al een leuke tocht gehad, met ups (op de dijk naar boven) en downs (van de dijk af naar beneden) :-))) Martin en Sylvia, bedankt voor de gezellige wandeldag!

Mooi geschreven Fien, jij ook bedankt voor de gezellige dag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Sep 2019, 16:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Vanmorgen over het Dwingelderveld in een heerlijk zonnetje. Net op tijd bij de rust en daar begon het gedonder en gekletter. Na een half uurtje werd het wat rustiger. Nog een uurtje in wat gespetter gelopen en daarna kon de bikini weer aan :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Sep 2019, 07:49 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Gistermorgen om 8 uur gestart voor de 25 km in Oosterbeek...lekker rustig de drukte voorbij gebleven
En om 1 uur net voor de regen binnen..
Dit was mn 25ste keer..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Sep 2019, 07:49 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Gistermorgen om 8 uur gestart voor de 25 km in Oosterbeek...lekker rustig de drukte voorbij gebleven
En om 1 uur net voor de regen binnen..
Dit was mn 25ste keer..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Sep 2019, 13:27 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
julia55 schreef:
Gistermorgen om 8 uur gestart voor de 25 km in Oosterbeek...lekker rustig de drukte voorbij gebleven
En om 1 uur net voor de regen binnen..
Dit was mn 25ste keer..

Wij liepen bij de Duno toen het begon te stortregenen en een hevige klap onweer.
Zijn toch doorgelopen en het was net droog toen we het startterrein op liepen.
De baan was een groot zwembad.
Voor mij was het de 46ste keer en voor mijn vrouw 38

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Sep 2019, 14:17 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1521
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
julia55 schreef:
Gistermorgen om 8 uur gestart voor de 25 km in Oosterbeek...lekker rustig de drukte voorbij gebleven
En om 1 uur net voor de regen binnen..
Dit was mn 25ste keer..

Vergis ik me nou, of ben je eerder gestart dan de officiële starttijd voor de 25 km? En zo ja, waarom????

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6579 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 439  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.