Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 27 Apr 2024, 08:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2024, 21:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Jeltsje schreef:
Gisteren een wandelpaaltjespoetsroute van 14 km in Ooststellingwerf en vandaag een mooie, gewone, wandeltocht van 20km in Gasselte.

Schoonmaakmiddel mee en poetsen maar!! ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2024, 22:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is vandaag weer wezen soppen, een bosroute vanuit Rozendaal. Het waren 2 lussen door de omringende bossen. Bossen die duidelijk steeds groener worden. Er zaten vandaag een paar lekkere kuitenbijters in de route. Voor de foto's kan je hier klikken: https://myalbum.com/album/UnHJXePzVW8d/ ... 3d08147853


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2024, 19:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
20 maart, van Alblasserdam naar Schoonhoven, 30 km.
Voor mijn route van vandaag maak ik gebruik van het Grote Rivieren Pad en het Floris V pad.
Vanaf Alblasserdam gaat mijn route een klein stukje over het Grote Rivieren pad, langs de rivier de Noord en al snel het molengebied van Kinderdijk in. Hier stap ik over op het Floris V pad. Het Floris V pad heb ik al eerder gelopen. Het traject van vandaag liep ik toen in tegengestelde richting.

Het is lekker wandelweer, zonnig en een aangename temperatuur om te lopen.
De 1e 2 km (langs de rivier) gaan nog niet helemaal naar wens: mijn hoofd en mijn benen lijken allebei iets anders te willen. Na die 2 km duik ik het molengebied in en dan staan ze gelukkig weer op 1 lijn.
Na het molengebied volgt een Tiendweg (smal pad tussen 2 sloten) en daar zal ik ook een groot deel van de route blijven. Er zijn hier veel zwanen en zo af en toe steekt er eentje over. De Tiendweg is wisselend verhard/onverhard.
Als er niet over de Tiendweg wordt gelopen dan is er de rivier (de Lek). Na ongeveer 12 km heb ik een rust aan het water. Puur genieten en het lukt maar moeizaam om hier weer op te stappen.

Terug naar de Tiendweg totdat er een andere onderbreking komt: een polderweg in, naar een drukke N-weg (ik vraag me af waarom), deze ongeveer 1 km volgen en dan terug naar de Tiendweg dwars door een weiland. Dit weiland is zo groot dat ik niet zo goed weet waar ik moet lopen en welk bruggetje ik moet gebruiken om op de route te blijven. Oké, dit weiland is dan wel aardig om doorheen te ploeteren dus die N-weg heb ik op de koop toegenomen.

Ik passeer ook enkele dorpen en ter hoogte van Groot-Ammers kom ik een grote groep wandelaars tegen, naar schatting zijn het er 50. Er wordt over-en-weer flink gegroet.
De laatste van de groep spreek ik aan en dan wordt het me duidelijk: de groep loopt een etappe van het Floris V pad en stoppen in Groot-Ammers waar ze worden opgehaald door een bus om terug te keren naar hun woonplaats: Montfoort.
Er volgt nu een graspad totdat ik de N-weg bereik die ik over wil steken naar Nieuwpoort, een vestingstadje. Dit is geen onderdeel van het Floris V pad maar heb ik zelf toegevoegd. Ik heb hier gekozen om het Waterlinie Ommetje in en rond Nieuwpoort te lopen, langs singels en over de vesting.
Na dit rondje heb ik nog 1 km te gaan tot aan de veerpont. Deze laatste brengt mij naar Schoonhoven. De auto staat iets verderop geparkeerd. (Marianne is vandaag mee en heeft haar tijd goed besteed o.a. op de fiets en een bezoek aan het Zilvermuseum in Schoonhoven).

Mijn volgende wandeling zal zijn van Schoonhoven naar Alphen aan de Rijn.
Hemelsbreed ben ik nog niet veel opgeschoten (met Nijmegen als einddoel). Ik slinger nog steeds door mijn eigen provincie.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2024, 13:18 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1529
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
20 maart, van Alblasserdam naar Schoonhoven, 30 km.
Voor mijn route van vandaag maak ik gebruik van het Grote Rivieren Pad en het Floris V pad.
Vanaf Alblasserdam gaat mijn route een klein stukje over het Grote Rivieren pad, langs de rivier de Noord en al snel het molengebied van Kinderdijk in. Hier stap ik over op het Floris V pad. Het Floris V pad heb ik al eerder gelopen. Het traject van vandaag liep ik toen in tegengestelde richting.

Het is lekker wandelweer, zonnig en een aangename temperatuur om te lopen.
De 1e 2 km (langs de rivier) gaan nog niet helemaal naar wens: mijn hoofd en mijn benen lijken allebei iets anders te willen. Na die 2 km duik ik het molengebied in en dan staan ze gelukkig weer op 1 lijn.
Na het molengebied volgt een Tiendweg (smal pad tussen 2 sloten) en daar zal ik ook een groot deel van de route blijven. Er zijn hier veel zwanen en zo af en toe steekt er eentje over. De Tiendweg is wisselend verhard/onverhard.
Als er niet over de Tiendweg wordt gelopen dan is er de rivier (de Lek). Na ongeveer 12 km heb ik een rust aan het water. Puur genieten en het lukt maar moeizaam om hier weer op te stappen.

Terug naar de Tiendweg totdat er een andere onderbreking komt: een polderweg in, naar een drukke N-weg (ik vraag me af waarom), deze ongeveer 1 km volgen en dan terug naar de Tiendweg dwars door een weiland. Dit weiland is zo groot dat ik niet zo goed weet waar ik moet lopen en welk bruggetje ik moet gebruiken om op de route te blijven. Oké, dit weiland is dan wel aardig om doorheen te ploeteren dus die N-weg heb ik op de koop toegenomen.

Ik passeer ook enkele dorpen en ter hoogte van Groot-Ammers kom ik een grote groep wandelaars tegen, naar schatting zijn het er 50. Er wordt over-en-weer flink gegroet.
De laatste van de groep spreek ik aan en dan wordt het me duidelijk: de groep loopt een etappe van het Floris V pad en stoppen in Groot-Ammers waar ze worden opgehaald door een bus om terug te keren naar hun woonplaats: Montfoort.
Er volgt nu een graspad totdat ik de N-weg bereik die ik over wil steken naar Nieuwpoort, een vestingstadje. Dit is geen onderdeel van het Floris V pad maar heb ik zelf toegevoegd. Ik heb hier gekozen om het Waterlinie Ommetje in en rond Nieuwpoort te lopen, langs singels en over de vesting.
Na dit rondje heb ik nog 1 km te gaan tot aan de veerpont. Deze laatste brengt mij naar Schoonhoven. De auto staat iets verderop geparkeerd. (Marianne is vandaag mee en heeft haar tijd goed besteed o.a. op de fiets en een bezoek aan het Zilvermuseum in Schoonhoven).

Mijn volgende wandeling zal zijn van Schoonhoven naar Alphen aan de Rijn.
Hemelsbreed ben ik nog niet veel opgeschoten (met Nijmegen als einddoel). Ik slinger nog steeds door mijn eigen provincie.


Volgens mij luidt een Japans gezegde: Al slingerend geniet je het meest. ;)

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2024, 14:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
liesie73 schreef:
Volgens mij luidt een Japans gezegde: Al slingerend geniet je het meest. ;)

Dat gezegde ken ik niet.
Voor mij geldt: het gaat niet om de eindbestemming maar vooral om het onderweg zijn.
Dus doorgaan met slingeren. ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2024, 15:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Heerlijk dat jullie je zo samen, en toch apart, kunnen vermaken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2024, 19:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Heerlijk dat jullie je zo samen, en toch apart, kunnen vermaken.


Zeker weten!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2024, 16:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is zaterdag naar Winterswijk geweest om daar de vervanger van de plaatselijke Rode Kruis Wandeltocht te lopen, de Winterswijkse Buurtschappen Wandeltocht. Hij heeft wel verschillende regen en hagelbuien op zich gekregen. De start was op een andere locatie, dus de route was ook wat anders, maar het gedeelte van de route wat hij altijd zo mooi vond was er nog steeds. In deze tijd van het jaar bloeien daar in de bossen nl witte bosanemonen, en het is zo mooi om daar tussen te lopen. En sorry het zijn mede daardoor misschien een beetje veel foto's geworden {en dan heeft meer dan de helft het album niet gehaald}. Voor het album, klik hier : https://myalbum.com/album/3BHzSzjYbiLb/ ... fbf86a3be7


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2024, 18:36 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4186
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Afgelopen zaterdag de Fjoertoer Terschelling gelopen. Ik had me ingeschreven voor de 22 km en mocht in de 2e startgroep om 17:20 uur van start. Op zaterdag gehoord en later op de website gezien dat ook hier de route was aangepast: in plaats bijna 5 km strand (vanaf Zandzeebar Formerum naar KNRM even voorbij West aan Zee) worden het slechts 2 stukjes strand: 900 mtr van Zandzeebar naar Midsland aan Zee, vandaar achter de duinen langs naar West aan Zee (paal 8) en dan nog 500 mtr naar de KNRM. Dit ivm met de weersverwachting van 6-7 wenst/noordwest icm vloed waardoor het strand daartussen te nat zou zijn.
Dus waren alle atracties van het strand verplaatst naar het duingebied.

Behalve veel wind ging in de loop van de avond de temperatuur behoorlijk onderuit naar 5-6 graden met een gevoelstemperatuur van -2. Af en toe wat neerslag erbij in de vorm van korte buitjes. In het begin wat mottig, later op de avond wat meer regenachtig maar steeds maar paar minuten en dan weer droog.

Veel nieuwe dingen gezien, zelfs op de langere afstand. En dan tussen de attracties stevig doorstappen en weer genieten bij de volgende voorstelling/attractie. Maar, traditiegetrouw, staan de meeste attracties vanaf de KNRM omdat daar alle afstanden bij elkaar komen en de laatste 8-10 km hetzelfde parcours volgen.
Dat betekende dat ik in de eerste 13 km 2 rustposten had en 5 attracties. Hier heb ik 3 uur over gedaan met lopen, kijken, fotograferen en filmen. De laatste 10 km (door de wijziging werd de route van de 22 km iets langer) heb ik ook 3 uur over gedaan met nog 1 rustpost maar 11 of 12 attracties die bekeken, gefotografeerd en gefilmd moesten worden (vond ik tenminste). Heel divers, van tientallen grote en kleine zwerfkeien die met fluoriserende verf beschilderd waren, dansvoorstelling in het bos, vuurkunstenaressen tot een complete Dance Macabre op en rond het meer van Dodemanskisten.

Op de laatste 3 km, uitgerekend net toen ik het Groene strand passeerde kwam de eerste stortbui over. Slechts 5-6 minuten, maar met links het bos en rechts open duintjesvlakte waar de wind met kracht 7 overheen raasde, was ik soepzeikemde nat voordat ik zelfs maar kon bedenken waar de poncho was.
Daarna was het weer droog totdat ik, om 23:30 uur onder de finishvlag doorliep en opgewacht werd door Cornelia. Gauw afgemeld, stempels gehaald en een droog plekje gezocht + gevonden in een café. Tot mijn geluk pal naast een terrasheater , dus kon ik een beetje opdrogen en warm worden van buiten. Een beker warme chocolademelk en een portie hete bitterballen hebben de binnenkant verwarmd.

Uiteindelijk tegen 0:30 uur opgestapt. Cornelia op de fiets terug naar Eldorado en ik naar veerpontplein lopen om met de pendelend terug te gaan. Terug in de stacaravan lekker droge spullen aan, nog een laatste afzakkertje en naar bed. Was weer genieten. Volgend jaar, blew, weer.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2024, 22:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is vandaag samen met zijn zus en een wandelmaat naar Doornenburg gegaan om daar de Kasteeltocht te lopen. Deze kon ook in Herwen gestart worden, maar zij kozen voor het mooie kasteel Doornenburg als startlocatie. Ze hadden vandaag vooral een verharde ondergrond, al was er ook 2 keer een stukje varende ondergrond. Ze hebben menig magnolia in bloei zien staan, en ook de fruitbomen hadden het voorjaar al in de kop.
Voor het album kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/nEP9nJxXQxKi/ ... 42e8f46304


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2024, 08:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Tigelu schreef:
Afgelopen zaterdag de Fjoertoer Terschelling gelopen. Ik had me ingeschreven voor de 22 km en mocht in de 2e startgroep om 17:20 uur van start. Op zaterdag gehoord en later op de website gezien dat ook hier de route was aangepast: in plaats bijna 5 km strand (vanaf Zandzeebar Formerum naar KNRM even voorbij West aan Zee) worden het slechts 2 stukjes strand: 900 mtr van Zandzeebar naar Midsland aan Zee, vandaar achter de duinen langs naar West aan Zee (paal 8) en dan nog 500 mtr naar de KNRM. Dit ivm met de weersverwachting van 6-7 wenst/noordwest icm vloed waardoor het strand daartussen te nat zou zijn.
Dus waren alle atracties van het strand verplaatst naar het duingebied.

Behalve veel wind ging in de loop van de avond de temperatuur behoorlijk onderuit naar 5-6 graden met een gevoelstemperatuur van -2. Af en toe wat neerslag erbij in de vorm van korte buitjes. In het begin wat mottig, later op de avond wat meer regenachtig maar steeds maar paar minuten en dan weer droog.

Veel nieuwe dingen gezien, zelfs op de langere afstand. En dan tussen de attracties stevig doorstappen en weer genieten bij de volgende voorstelling/attractie. Maar, traditiegetrouw, staan de meeste attracties vanaf de KNRM omdat daar alle afstanden bij elkaar komen en de laatste 8-10 km hetzelfde parcours volgen.
Dat betekende dat ik in de eerste 13 km 2 rustposten had en 5 attracties. Hier heb ik 3 uur over gedaan met lopen, kijken, fotograferen en filmen. De laatste 10 km (door de wijziging werd de route van de 22 km iets langer) heb ik ook 3 uur over gedaan met nog 1 rustpost maar 11 of 12 attracties die bekeken, gefotografeerd en gefilmd moesten worden (vond ik tenminste). Heel divers, van tientallen grote en kleine zwerfkeien die met fluoriserende verf beschilderd waren, dansvoorstelling in het bos, vuurkunstenaressen tot een complete Dance Macabre op en rond het meer van Dodemanskisten.

Op de laatste 3 km, uitgerekend net toen ik het Groene strand passeerde kwam de eerste stortbui over. Slechts 5-6 minuten, maar met links het bos en rechts open duintjesvlakte waar de wind met kracht 7 overheen raasde, was ik soepzeikemde nat voordat ik zelfs maar kon bedenken waar de poncho was.
Daarna was het weer droog totdat ik, om 23:30 uur onder de finishvlag doorliep en opgewacht werd door Cornelia. Gauw afgemeld, stempels gehaald en een droog plekje gezocht + gevonden in een café. Tot mijn geluk pal naast een terrasheater , dus kon ik een beetje opdrogen en warm worden van buiten. Een beker warme chocolademelk en een portie hete bitterballen hebben de binnenkant verwarmd.

Uiteindelijk tegen 0:30 uur opgestapt. Cornelia op de fiets terug naar Eldorado en ik naar veerpontplein lopen om met de pendelend terug te gaan. Terug in de stacaravan lekker droge spullen aan, nog een laatste afzakkertje en naar bed. Was weer genieten. Volgend jaar, blew, weer.

Ook volgend jaar valt deze samen met de 30 van Zandvoort. Ze zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken maar Zandvoort blijft mij meer trekken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2024, 08:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6736
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Truitje schreef:
Bertus is vandaag samen met zijn zus en een wandelmaat naar Doornenburg gegaan om daar de Kasteeltocht te lopen. Deze kon ook in Herwen gestart worden, maar zij kozen voor het mooie kasteel Doornenburg als startlocatie. Ze hadden vandaag vooral een verharde ondergrond, al was er ook 2 keer een stukje varende ondergrond. Ze hebben menig magnolia in bloei zien staan, en ook de fruitbomen hadden het voorjaar al in de kop.
Voor het album kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/nEP9nJxXQxKi/ ... 42e8f46304

Alles herkenbaar voor mij, leuk!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2024, 20:35 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 295
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Het was de bedoeling dat ik morgen, Tweede Paasdag, ergens anders zou gaan lopen, maar dat idee had ik vanwege de deze week steeds slechter wordende weersverwachting voor maandag maar laten varen. Dan maar lopen op de Eerste Paasdag. Maar wat dan?

Uiteindelijk gekozen om vanaf huis naar familie in Hoogvliet te lopen, via Spijkenisse over een afstand van 18km. Geen geniale route, maar op zich okee. Er zit ook nog een veerpont in van Nieuw-Beijerland naar Hekelingen. Vandaag zou het prima weer zijn, en toen ik vertrok was het dat ook, maar al gauw werd het bewolkt en het laatste uur, misschien zelfs anderhalf, ging het regenen. Dat begon met druppels, en nadat het een tijdje af en aan nat was eindigde de tocht toch in een degelijk buitje. Niet hard, maar ook niet zacht. De capuchon moest op, en vanwege het stevige windje aldaar moest het ook worden vastgehouden op de Spijkenisserbrug.

Nu blijkt het weerbericht voor morgen uiteindelijk misschien toch mee te gaan vallen. Heb ik dan toch de verkeerde dag gekozen of niet? We gaan het zien.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2024, 07:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Afgelopen week 5 dagen van de openingsweek van het Pronkjewailpad voorgelopen in Groningen , prachtige omgeving en leuke stempelposten ontdekt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 05 Apr 2024, 16:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft afgelopen woensdag een Soptocht in Ugchelen gelopen. Dankzij een flinke migraine kon ik niet eerder met de foto's aan de gang. Het was een bostocht kan je wel zeggen. In het bos kan je zien dat ook daar de natuur steeds verder gaat, de Lariksbomen laten hun naaldjes te voorschijn komen, en tussen de boomen zijn alle bosbesstruiken weer te zien. Wil je zelf kijken: https://myalbum.com/album/FdgD9DJCQAts/ ... 84d7e314d9


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.