Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:27

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:13 
3e dag een kleine blaar bij de aansluiting naar m'n tenen, doorgeprikt en de volgende dag vrijwel zonder pijn doorgelopen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:17 
3...maar waarvan 2 iedere dag vanaf dag 2 opnieuw gevuld met verse smurrie en in toenemende staat van ontbinding zichzelf presenteerden aan de verbouwereerde verzorging....


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:20 
Veel erger was de acute stekende pijn in mijn linkerknie op dag 4, na een km of 5. Alsof er met schroevendraaiers, drilboren, priemen alsmede een botte kurkentrekkers in gestoken en geramd werd. Nog nooit zoiets meegemaakt, ik viel bijna flauw bij sommige stappen.
De remedie waren 2 ibuprofennetjes om de 3 uur.....maar dat leek me ook niet zo gezond want daarvan zag ik roze olifanten de horlepiep dansen tussen Overasselt en de brug naar Grave.
Nu (zondag) voel ik mijn knie nog altijd behoorlijk maar ik kan er redelijk mee lopen e.d.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:32 
Oelala, blaren waren wel een probleem voor mij dit jaar.

Dag 1: de eerste blaren verschenen tussen Bemmel en Huissen op dat saaie stuk langs de snelweg. Langzaamaan verscheen er een mooie blarenkrans rondom mijn linkerhak. Voor Huissen al gestopt om te prikken en te leukoplasten. Op het eind van dag 1 zat er ook een knoeper van een blaar op mijn rechterhak.

Dag 2: 's-morgens extra vroeg opgestaan (2 uur, auw!) om te prikken en te leukoplasten. Gedurende de dag nieuwe blaren rondom beide hakken opgelopen. In Niftrik gestopt om door de leukoplast heen de blaren weer door te prikken. Op het einde van dag 2 waren mijn hakken omgevormd tot 1 grote blaar en had ik ook een bloedblaar op de bal van mijn linkervoet en lag 't vel er hier bijna af. Bah, wat een ellende.

Dag 3: meer en meer blaren verschijnen, nu ook op mijn linker kleine teen. Hoe kan dat nu toch, ik heb nog nooit eerder blaren gelopen in deze superdeluxe schoenen :evil: Sta nog steeds om 2 uur op om te prikken en te leukoplasten.

Dag 4: Op het einde ook blaren op mijn grote rechterteen. Maar goed, dat maakt nu niet meer uit. Alleen het verwijderen van de leukoplast is een ietwat pijnlijke zaak die ik onder verdoving van een aantal biertjes toch voor elkaar krijg.

Totaal score: ongeveer 23 blaren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:03 
uh 4 op mijn kleine teen (heb al schoenmaat36 :roll: )
en 2 op hiel

allemaal op rechtervoet


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 07:49 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Nov 2004, 19:26
Berichten: 363
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 55
Aantal N4D volbracht: 16
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Geen blaren :D

_________________
De auto is een onmisbaar hulpmiddel bij het zoeken naar een parkeerplaats.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 08:50 
Ik had 1 blaar op de bal van de rechtervoet. Dit kwam door mijn nog te nieuwe en te weinig beoefende steunzolen. Want ik had normaal alleen links blaren.
Deze blaar zat er vanaf dag 2 en iedere avond leeggeprikt en laten drogen, maar aan het eind van de volgende dag was er toch weer een grote, vollere blaar ontstaan. Wonderwel had ik er tijdens het lopen geen last van :twisted:
Verder had ik 1 blaar links achter op de hak, die ik idd vrijdag eindelijk kon doorprikken, maar ook dat ging nog moeizaam, en 1 blaartje rechts achter op de hak, maar ik vermoed dat die er al zat voor de N4D en dat deze neit groter is geworden.
Valt dus allemaal wel mee!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 10:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
ik had voor t eerst eens geen blaren, en ik was er zeer gelukkig mee. ik heb dit jaar bij elke tocht wel blaren gehad, maar 3 weken geleden heb ik dus nieuwe schoenen gekocht en er 1 tocht mee gelopen waar ik ook geen blaren had. En nu weer niet, dus lag t waarschijnlijk aan mijn schoenen. Ik heb trouwens ook geen spierpijn gehad, alleen zere voeten. Ik liep zaterdag en zondag weer gewoon als een kievit, iedereen verbaasde zich daarover.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 12:03 
Hans schreef:
Totaal score: ongeveer 23 blaren.


:shock: Ok? jij wint de blaar-o-troffee :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 12:12 
lisanne schreef:
Hans schreef:
Totaal score: ongeveer 23 blaren.


:shock: Ok? jij wint de blaar-o-troffee :wink:


Wordt deze overhandigd in een SBS6 programma? Kan ik misschien toch nog mijn TV debuut maken.....


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 12:18 
Mijn score: 4 blaren, niet groot.
Ontstonden pas op de 3e dag. Mag niet klagen. 't is wel eens veel erger geweest.

groet,
Jakob


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 13:18 
:lol: 4 dagen lang noppes,nada,niks blaren. :P :P

Suus


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 17:22 
Hans schreef:
Wordt deze overhandigd in een SBS6 programma? Kan ik misschien toch nog mijn TV debuut maken.....


Euh... niet dat ik weet. Ik kan wel een eigen cameraploeg in elkaar draaien en dan doen we de uitreiking uitzenden via het forum. Lijkt mij een prima idee :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 17:34 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2005, 15:46
Berichten: 145
Woonplaats: Enschede
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 50 km
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Meindl
Op dag 1 een aantal terugkerende oude blaren: een hele grote op de rechter kleine teen, kleintjes op beide voorvoeten tussen de grote teen en de tweede teen (hoe heet die teen eigenlijk? wijsteen?), en een pijnloze op de linkerhak. Deze 's avonds voor eens en voor altijd laten behandelen bij de blarenpoli op de wedren. Op dag twee iets grotere blaren op dezelfde plek tussen de tenen, deze zelf behandeld met compeed. De laatste twee dagen blaarvrij.

Op de laatste dag wel een beetje last van mijn rechterscheenbeen en -enkel, in het weekend een enigszins opgezwollen enkel, maar heb daar nu vrijwel geen last meer van.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 18:17 
Op dag drie heb ik een klein blaartje opgelopen . Deze zat op het velletje tussen de grote teen en de teen ernaast . Vrijdag toen ik bij de tent terug kwam heb ik mijn voeten goed geinspecteerd en nog twee blaren gevonden . Allebeide op de teen naast het kleine teentje , maar ik heb ze totaal niet op voelen komen .


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.