Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 08:24

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 16:01 
Carola schreef:
Hihihi mn ma schrijft nooit wat, en nu heeft ze ineens DE tip erop gezet. Klasse :wink: :D :D


Ja Carola, jij had inderdaad wat goed te maken met je moeder na die opmerkingen over spelling............ [-X

Anders had ik gevreesd dat voor jou je moeder's wasmachine en je vader's portemonnaie voor een tijdje onbereikbaar zouden blijven! :lol:


Omhoog
   
 
 Titel: Re: kleine teentjes, grote last!
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 18:11 
Louise schreef:
Ik moet het afkloppen maar het gaat heel erg goed zonder blessure maar.....
die stomme kleine teentjes, die kunnen van mij goed lastig zijn
aan de achterkant in de lengte loopt een lastig lijntje die alle keren stuk loopt
ik plak de teentjes al af met fixomull, maar heb het idee dat dit niet afdoende is
hebben meer mensen last van de kleine teentjes?
en hebben die wat tips voor mij?


Is dat lastige lijntje niet een randje eelt? Als de teen een klein beetje scheef staat, wil er wel eens een randje eelt gaan zitten.
Als het eelt is zou je het weg kunnen (laten) halen. Zo'n tenenspreider van Moeders is een goed idee. Neem dan niet de vilten, maar van dat soort siliconenspul. En voor je kleine teen een kleine maat.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 18:24 
Klopt, dit is een randje eelt geweest.
Maar dat is onderhand weg doordat ik mijn voeten goed verzorg, daardoor is het waarschijnlijk een tere plek geworden.
Moet ik het dan weer laten worden zoals het was?
Volgens mij loop ik het dan ook weer stuk.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 18:33 
Louise schreef:
Klopt, dit is een randje eelt geweest.
Maar dat is onderhand weg doordat ik mijn voeten goed verzorg, daardoor is het waarschijnlijk een tere plek geworden.
Moet ik het dan weer laten worden zoals het was?
Volgens mij loop ik het dan ook weer stuk.


Niet te goed verzorgen door er veel creme op te smeren, daar worden je tenen week van. :shock:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 18:39 
Dank je voor de tip, even stoppen met gehwoll dus.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 18:43 
Louise schreef:
Dank je voor de tip, even stoppen met gehwoll dus.


Gehwoll in de grijze tube schijnt wel goed te zijn. (heb ik geen ervaring mee). Maar iedere voet is weer anders dus je kunt het misschien ook wel eens zonder proberen. Wordt het dan erger, dan begin je lekker weer met smeren. Je hebt nu nog even tijd om van alles uit te proberen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 08:14 
hallo ann2ie,
loop op nb en gebruik ze om blaren te voorkomen. doordat mijn kleine teen onder de andere schiet loop ik juist blaren.door de siliconen teenspreider krijg ik net dat beetje ruimte zodat ik nu probleemloos loop.het is effe lastig om je sok goed erover heen te krijgen maar zit is zit en het verschuift dan niet meer.na 5a10 minuten voel je hem ook niet meer.perfecto.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 08:17 
Zou zo'n siliconenspreider ook niet iets zijn om een wandelaars te helpen voorkomen? :-k


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 08:36 
gewoon uitproberen hans. bij mijn tenen schuift ie niet maar bij een wandelaars? wie weet


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 08:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Ook ik heb in het verleden altijd last gehad van de kleine tenen (een voordeel hiervan is dat je ieder jaar nieuwe krijgt) en idd goede schoenen eelt weghalen helpt erg goed verder ook het bewerken met zalf (ik gebruik voor eeltbestrijding) gewoon uierzalf als je dat iedere dag op smeert gaat het eelt vanzelf weg. En om verder goede resultaten te krijgen is afplakken met gewone leukoplast een ideale oplossing, doe het wel secuur en knip alle oneffenheden weg want ieder naatje is een optie voor een blaar.Ikzelf gebruik tegen woordig op de uierzalf na dan niets meer, als er een blaar komt jammer dan, naald erdoor en gaan. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 14:15 
Hans schreef:
Zou zo'n siliconenspreider ook niet iets zijn om een wandelaars te helpen voorkomen? :-k


In een speciaal zaak verkopen ze bukplugs schijnt heel goed te helpen Hans als je tijdens het wandelen mensen met een grote :D ziet lopen dan kan je er op rekenen dat ze ook een bukplug dragen te voorkoming van een wandelaars.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 14:25 
Ed van het wandelgezin schreef:
Hans schreef:
Zou zo'n siliconenspreider ook niet iets zijn om een wandelaars te helpen voorkomen? :-k


In een speciaal zaak verkopen ze bukplugs schijnt heel goed te helpen Hans als je tijdens het wandelen mensen met een grote :D ziet lopen dan kan je er op rekenen dat ze ook een bukplug dragen te voorkoming van een wandelaars.


Een BUKPLUG!? :shock:

Moet ik dit zien als een soort kurk? Ik heb ook nog wel zo'n apparaatje thuis dat we gebruiken om een fles wijn die we niet in één keer opdrinken (komt zelden voor :oops: ) luchtdicht af te sluiten.

Je duwt de plug in de opening en pompt dan met het andere apparaatje totdat er een vacuüm ontstaat. Werkt dit hetzelfde bij een bukplug Ed of hoef je daar niet te pompen? :roll:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 14:41 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1004
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Hans schreef:
Een BUKPLUG!? :shock:


Zou Ed hier een zogenaamde buttplug bedoelen ?
Voor de gebruiksaanwijzing (vooral dat pompen) kan de club van Ronnie Tober wellicht uitkomst bieden... :wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 14:58 
Peter B schreef:
Hans schreef:
Een BUKPLUG!? :shock:


Zou Ed hier een zogenaamde buttplug bedoelen ?
Voor de gebruiksaanwijzing (vooral dat pompen) kan de club van Ronnie Tober wellicht uitkomst bieden... :wink:


:lol: :lol:

Ik begrijp dat bukplug en buttplug makkelijk met elkaar verward kunnen worden.

Wel is het zo dat als je bukt terwijl een gevacuümeerde buttplug ingebracht is je beter even kunt uitkijken dat er niemand achter je staat. Grote kans dat zo'n buttplug met grote snelheid gelanceerd wordt. :roll:

Misschien is het veiliger om tijdens de komende 4daagse niet achter Ronnie Tober te blijven lopen. Hij zou maar eens kunnen bukken om zijn paarse veters te strikken bijvoorbeeld.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 15:04 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1004
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Hans schreef:
Hij zou maar eens kunnen bukken om zijn paarse veters te strikken bijvoorbeeld.

Roze kruitdamp met paarse veters.......zie je het al voor je ? :wink:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.