Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:01

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 12:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Tja, ik plaats hier maar een oproepje omdat ik graag ervaringen wil lezen van mensen die vaak moeten plassen en hoe ze daar mee omgaan. Eigenlijk geldt dit met name voor vrouwen, mannen kunnen overal en nergens hun slurf (excusez le mot) uithangen maar wij vrouwen? Lastig hoor!!!!!

Ik moet nl om het half uur, ook al heb ik niets gedronken! Echt waardeloos als je een lange tocht gaat maken!
En ik heb gehoord dat je zelfs gediskwalifiseerd kan worden voor wildplassen?

Is er bv morgen bij de Bloesemtocht voldoende gelegenheid om te plassen onderweg?

Graag jullie ervaringen (dames vooral hihihi)

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 12:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
ohoh! Dit gaat weer een hele lange topic worden..... :roll: :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:04 
Ineke61 schreef:
Tja, ik plaats hier maar een oproepje omdat ik graag ervaringen wil lezen van mensen die vaak moeten plassen en hoe ze daar mee omgaan. Eigenlijk geldt dit met name voor vrouwen, mannen kunnen overal en nergens hun slurf (excusez le mot) uithangen maar wij vrouwen? Lastig hoor!!!!!

Ik moet nl om het half uur, ook al heb ik niets gedronken! Echt waardeloos als je een lange tocht gaat maken!
En ik heb gehoord dat je zelfs gediskwalifiseerd kan worden voor wildplassen?

Is er bv morgen bij de Bloesemtocht voldoende gelegenheid om te plassen onderweg?


Graag jullie ervaringen (dames vooral hihihi)


Ha Ineke,
ja je kan het plastuitje uit proberen heb het nog nooit uitgeprobeerd ik hoef namelijk niet zo vaak
maar als je inderdaad erg vaak moet mischien is dit wel de oplossing.Oefening baart kunst zeggen ze.
Kan je in ieder geval zeggen dat je tegen een boom heb gestaan hihihi.Het is wel een oplossing ik zal zeggen probeer het uit.

groetjes dragonfly


Omhoog
   
 
 Titel: Re: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
dragonfly schreef:
ja je kan het plastuitje uit proberen heb het nog nooit uitgeprobeerd ik hoef namelijk niet zo vaak
maar als je inderdaad erg vaak moet mischien is dit wel de oplossing.Oefening baart kunst zeggen ze.
Kan je in ieder geval zeggen dat je tegen een boom heb gestaan hihihi.Het is wel een oplossing ik zal zeggen probeer het uit. groetjes dragonfly


Ik ben echt groot voorstander van de plastuit, maar volgens mij is het bedrijf wat ze maakte vorig jaar over de kop gegaan. Ik vrees dus dat ze niet meer te koop zijn. Bovendien kan ik me herinneren dat die dingen niet erg goedkoop waren, en als je elk half uur "moet" dan ben je met een wandeling van 4 * 10 uur = 80 plastuiten verder.....

Om te voorkomen dat je bij elke kroeg of "Edet-punt" (hoezo sponsoring?! :roll:) een kleine 3 kwartier in de rij staat raad ik je aan tijdens de trainingstochten vast te oefenen op het wildplassen! :lol:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
dragonfly schreef:
ja je kan het plastuitje uit proberen heb het nog nooit uitgeprobeerd ik hoef namelijk niet zo vaak
maar als je inderdaad erg vaak moet mischien is dit wel de oplossing.Oefening baart kunst zeggen ze.
Kan je in ieder geval zeggen dat je tegen een boom heb gestaan hihihi.Het is wel een oplossing ik zal zeggen probeer het uit. groetjes dragonfly


Ik ben echt groot voorstander van de plastuit, maar volgens mij is het bedrijf wat ze maakte vorig jaar over de kop gegaan. Ik vrees dus dat ze niet meer te koop zijn. Bovendien kan ik me herinneren dat die dingen niet erg goedkoop waren, en als je elk half uur "moet" dan ben je met een wandeling van 4 * 10 uur = 80 plastuiten verder.....

Om te voorkomen dat je bij elke kroeg of "Edet-punt" (hoezo sponsoring?! :roll:) een kleine 3 kwartier in de rij staat raad ik je aan tijdens de trainingstochten vast te oefenen op het wildplassen! :lol:

Er is vaak ruimte zat en dat controleren valt wel mee hoor anders werden ik denk 70 % van de vrouwen en bijna alle mannen gediskwalifdingest :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:40 
Bill de oud naut schreef:
Sunny schreef:
dragonfly schreef:
ja je kan het plastuitje uit proberen heb het nog nooit uitgeprobeerd ik hoef namelijk niet zo vaak
maar als je inderdaad erg vaak moet mischien is dit wel de oplossing.Oefening baart kunst zeggen ze.
Kan je in ieder geval zeggen dat je tegen een boom heb gestaan hihihi.Het is wel een oplossing ik zal zeggen probeer het uit. groetjes dragonfly


Ik ben echt groot voorstander van de plastuit, maar volgens mij is het bedrijf wat ze maakte vorig jaar over de kop gegaan. Ik vrees dus dat ze niet meer te koop zijn. Bovendien kan ik me herinneren dat die dingen niet erg goedkoop waren, en als je elk half uur "moet" dan ben je met een wandeling van 4 * 10 uur = 80 plastuiten verder.....

Om te voorkomen dat je bij elke kroeg of "Edet-punt" (hoezo sponsoring?! :roll:) een kleine 3 kwartier in de rij staat raad ik je aan tijdens de trainingstochten vast te oefenen op het wildplassen! :lol:

Er is vaak ruimte zat en dat controleren valt wel mee hoor anders werden ik denk 70 % van de vrouwen en bijna alle mannen gediskwalifdingest :wink:


Dacht het zelf ook dat het niet meer bestond maar de site is nog online. Een kennis van me die houdt het altijd bij haar plastic fles met speciale opening. Is gemaakt voor dames die in de winter in een bivakzak kamperen en hun slaapzak niet verplicht uitoefenen. Schijnt echt te kunnen bedplassen in je slaapzak zonder waterschade. Die kennis neemt het mee zodat ze staand kan wildplassen, weggooien kan ter plekke of je neemt het mee tot een geschikt moment om het te legen. Geen idee waar je die kan vinden. Spreek haar vanavond zal het eens vragen. Dit is trouwens de plastuitsite (klik maar op nederlands):
[web]http://www.plastuit.nl/[/web]


Laatst gewijzigd door erik op 21 Apr 2006, 13:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:44 
Ik vraag ook in geval van nood aan mensen of ik bij hun gebruik mag maken van het toilet. Niet bij iedereen mag dit maar het lukt vaak genoeg om het te blijven proberen. Ben niet zo'n voorstander van wildplassen voor mannen en vrouwen.

tegenwoordig zie je ook borden en acties tegen het wildplassen door de plaatselijke boertjes, om hun gewas (vaak mais) te beschermen.

groetjes


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Denis Timmerman schreef:
Ik vraag ook in geval van nood aan mensen of ik bij hun gebruik mag maken van het toilet. Niet bij iedereen mag dit maar het lukt vaak genoeg om het te blijven proberen. Ben niet zo'n voorstander van wildplassen voor mannen en vrouwen.

tegenwoordig zie je ook borden en acties tegen het wildplassen door de plaatselijke boertjes, om hun gewas (vaak mais) te beschermen.

groetjes


Tot nu toe is mij dit altijd gelukt! Het is mij nog nooit geweigerd...

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:49 
Denis Timmerman schreef:
tegenwoordig zie je ook borden en acties tegen het wildplassen door de plaatselijke boertjes, om hun gewas (vaak mais) te beschermen.


Snap dat nooit zo goed gezien alle varkensontlasting die vooral over mais uitgereden wordt. Mais zou zelfs in een giertank groeien. Veel erger voor hen is mais dat platgetrapt wordt.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
erik schreef:
Denis Timmerman schreef:
tegenwoordig zie je ook borden en acties tegen het wildplassen door de plaatselijke boertjes, om hun gewas (vaak mais) te beschermen.


Snap dat nooit zo goed gezien alle varkensontlasting die vooral over mais uitgereden wordt. Mais zou zelfs in een giertank groeien. Veel erger voor hen is mais dat platgetrapt wordt.


nog nooit Règâhs zien sch**ten zèker?

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:52 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1052
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
erik schreef:
....Is gemaakt voor dames die in de winter in een bivakzak kamperen en hun slaapzak niet verplicht uitoefenen.


.... euh...

wat oefen jij uit? 'een slaapzak...'

:?:

heb jij wel eens geslaapzakt?
ik ben vandaag wezen slaapzakken..
Hé! lekker potje slaapzakken straks??

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:53 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1004
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Denis Timmerman schreef:
Ben niet zo'n voorstander van wildplassen voor mannen en vrouwen.


Gemengd wildplassen: een nieuwe trend ? :roll:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: plassen
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 13:57 
Douwine schreef:
erik schreef:
....Is gemaakt voor dames die in de winter in een bivakzak kamperen en hun slaapzak niet verplicht uitoefenen.


.... euh...

wat oefen jij uit? 'een slaapzak...'

:?:

heb jij wel eens geslaapzakt?
ik ben vandaag wezen slaapzakken..
Hé! lekker potje slaapzakken straks??


Het duurde zelf even voor het kwartje viel kwestie van een h-tje te weinig en een en teveel.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 14:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Denis Timmerman schreef:
Ik vraag ook in geval van nood aan mensen of ik bij hun gebruik mag maken van het toilet. Niet bij iedereen mag dit maar het lukt vaak genoeg om het te blijven proberen. Ben niet zo'n voorstander van wildplassen voor mannen en vrouwen.

tegenwoordig zie je ook borden en acties tegen het wildplassen door de plaatselijke boertjes, om hun gewas (vaak mais) te beschermen.

groetjes


Oh ja, natuurlijk... helemaal vergeten!!!
DE Vierdaagsetip voor beginnelingen (komt 'ie):

Langs de routes van de Nijmeegse Vierdaagse wonen veel mensen die zijn opgegroeid met het fenomeen. Je komt er de liefste mensen tegen.

Scan de routes af op enigszins openstaande voordeuren. Dit is namelijk meestal een teken dat daar gastvrije mensen wonen die hun toilet beschikbaar stellen voor wandelaars. Als je het treft mag je er niet alleen van het toilet gebruik maken, maar bieden ze je ook nog koffie, broodjes, soep en/of een zitplaats aan (ga maar even zitten meisje, je zal wel moe zijn!).

En als je dan maar lang genoeg de Vierdaagse blijft lopen hou je daar zo je "vaste" adresjes aan over. (En als je al 25 jaar de Vierdaagse loopt, heb je het dan zo druk met het bezoeken van AL die lieve mensen, dat je op het einde nog hard moet doorsjouwen om op tijd binnen te zijn :wink:)

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006, 14:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
Denis Timmerman schreef:
Ik vraag ook in geval van nood aan mensen of ik bij hun gebruik mag maken van het toilet. Niet bij iedereen mag dit maar het lukt vaak genoeg om het te blijven proberen. Ben niet zo'n voorstander van wildplassen voor mannen en vrouwen.

tegenwoordig zie je ook borden en acties tegen het wildplassen door de plaatselijke boertjes, om hun gewas (vaak mais) te beschermen.

groetjes


Oh ja, natuurlijk... helemaal vergeten!!!
DE Vierdaagsetip voor beginnelingen (komt 'ie):

Langs de routes van de Nijmeegse Vierdaagse wonen veel mensen die zijn opgegroeid met het fenomeen. Je komt er de liefste mensen tegen.

Scan de routes af op enigszins openstaande voordeuren. Dit is namelijk meestal een teken dat daar gastvrije mensen wonen die hun toilet beschikbaar stellen voor wandelaars. Als je het treft mag je er niet alleen van het toilet gebruik maken, maar bieden ze je ook nog koffie, broodjes, soep en/of een zitplaats aan (ga maar even zitten meisje, je zal wel moe zijn!).

En als je dan maar lang genoeg de Vierdaagse blijft lopen hou je daar zo je "vaste" adresjes aan over. (En als je al 25 jaar de Vierdaagse loopt, heb je het dan zo druk met het bezoeken van AL die lieve mensen, dat je op het einde nog hard moet doorsjouwen om op tijd binnen te zijn :wink:)

O ja ga ik dat ook nog meemaken denk je :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.