Spirit schreef:
Ik denk dat je goed op weg bent en de juiste keuzes hebt gemaakt. Ook ik had veel, heel veel, problemen waaronder mijn scheenbenen......ook voor mij bleek de “oplossing” tempo omlaag, om de 2 a 2,5 uur zeker 15 minuten rusten en regelmatig rustig stretchen. En ook belangrijk......genoeg drinken. Nu loop ik, incl rusten, gemiddeld een km of 5 per uur en ben dus in 10 uur rond. Om 14:00 op de finish, genoeg tijd voor herstel en meer dan voldoende back up time voor het geval er iets mis gaat.
Het blijft hoe dan ook een klote eind lopen en inderdaad da’s niet nomaal voor je lijf. Je moet de 4 daagse ook wel voelen vind ik, maar op deze manier is het perfect te doen. Veel succes straks!
Dank je wel!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het gewoon erg spannend vind of dat het scheenbeen het gaat houden, 4 dagen lang. Ik weet dat ik de valkuilen - die ik vorig jaar nog niet kende - nu wél goed ken, goed voorbereid ben en daarmee de blessure hopelijk weg kan houden, echter zo niet.. dan toch niet meer doorlopen zoals vorig jaar.
Jij ook veel succes, ik las in het "dispensatie" topic dat het voor jou ook niet vanzelfsprekend is om pijnvrij te lopen.