Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 25 Apr 2024, 22:18

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 208 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 13:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
andré schreef:
Bill de oud naut schreef:
De Haagse Régâh schreef:
andré schreef:
Maandag 14.00 uur wedren. Blauw meets geel. Met de blauwe spuitbus van de Règâh wordt het dus 'Blauw meets groen'.
Overigens is blauw geen kleur, maar een toestand.

Als de roze shirts van de Pink Ladies dan ook komen wordt het een kleurrijk festijn.


Blarentrapperswit van Boss, Drifter en Danny.....

Wordt dat geen knokken trouwens, Groot Gennepse knokploeg en Blarentrappers aan het bier? :roll: Misschien kunnen jullie iets in canon proberen te zingen met elkaar......

Het zal wel Kanon worden. :lol: :lol:


We zullen de regenbooghymne aanheffen met z'n allen. :D knokken doen we alleen tegen de dorst onderweg als er weer eens geen kroeg te vinden is. Want je weet, er is maar een ding erger dan moe zijn en dat is dorstig zijn.


Ik zou het je afraden. De kans is groot dat Bosso dan z'n indianentooi pakt en de regendans gaat doen. Hij snapt dit soort dingen gewoon niet.... :roll:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 13:57 
Citaat:
Ik zou het je afraden. De kans is groot dat Bosso dan z'n indianentooi pakt en de regendans gaat doen. Hij snapt dit soort dingen gewoon niet.... :roll:


Er valt aan de vierdaagse niks te snappen. Elke ratio vervalt ... puur instinctmatig handelen. Dus Bosso ga je gang en maak me gek ... Règâh in de tussentijd pakken wij vast een palmpje.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:03 
Ton schreef:
andré schreef:
johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Jan Woordes schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!
Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.


Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval..... :roll: :lol:
Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.


Ga eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.
Bedoel je kerktorens?Daar ga je wel mee het schip in. :lol:


Dat zal voor ieder anders zijn, het gaat er maar om dat je afleiding hebt, dan ben je een saai stuk door zonder dat je het in de gaten hebt en dan is het stuk dus niet meer saai.


Vreemd. Ik hoor meestal achteraf wat ik allemaal gemist heb aan saaie en mooie stukken. Vaak zie ik pas op zaterdagmorgen de foto's van de plekken waar ik allemaal geweest ben. Door mijn zere keel weet ik dat ik gezongen heb, maar wat ik gezongen heb ..... :?: :?:
O ja, ik merk het ook aan de drank voorraad. Die is op.

Gekkigheid allemaal. Als je zingt zijn er geen saaie stukken. Zingen geeft moed en kracht. Bovendien pleziert het vaak de medewandelaars die spontaan gaan meezingen. Dus ... Ambula Bevi et Canta :!:


Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:



Je moet maar zo denken, je zingt twee stemmig, hard en vals.
Maar nu ik er zo over nadenk, is vals zingen, niet in de juiste toon soort zingen. Dat moet na wat oefening toch wel te doen zijn. Het is een kwestie van luisteren en nadoen, het is maar een kunstje, ook jij kunt dat leren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:04 
Ton schreef:
andré schreef:
johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Jan Woordes schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!
Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.


Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval..... :roll: :lol:
Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.


eGa eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.
Bedoel je kerktorens?Daar ga je wel mee het schip in. :lol:


Dat zal voor ieder anders zijn, het gaat er maar om dat je afleiding hebt, dan ben je een saai stuk door zonder dat je het in de gaten hebt en dan is het stuk dus niet meer saai.


Vreemd. Ik hoor meestal achteraf wat ik allemaal gemist heb aan saaie en mooie stukken. Vaak zie ik pas op zaterdagmorgen de foto's van de plekken waar ik allemaal geweest ben. Door mijn zere keel weet ik dat ik gezongen heb, maar wat ik gezongen heb ..... :?: :?:
O ja, ik merk het ook aan de drank voorraad. Die is op.

Gekkigheid allemaal. Als je zingt zijn er geen saaie stukken. Zingen geeft moed en kracht. Bovendien pleziert het vaak de medewandelaars die spontaan gaan meezingen. Dus ... Ambula Bevi et Canta :!:


Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:



J moet maar zo denken, je zingt twee stemmig, hard en vals.
Maar nu ik er zo over nadenk, is vals zingen, niet in de juiste toon soort zingen. Dat moet na wat oefening toch wel te doen zijn. Het is een kwestie van luisteren en nadoen, het is maar een kunstje, ook jij kunt dat leren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:06 
andré schreef:
marianka schreef:
andré schreef:
marianka schreef:
To schreef:
Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:


Tja... en hollen mag niet tijdens de Vierdaagse. Staat in het reglement (artikel 5):

Onder wandelen of marcheren wordt verstaan het zich zodanig voorwaarts bewegen, dat met de voeten voortdurend contact met de grond wordt gemaakt en het lichaamsgewicht beurtelings van het linker- op het rechterbeen wordt overgebracht.

Derhalve is niet toegestaan:
- gebruik te maken van een of meer voorwerpen die lichaamsfunctie(s), nodig om te wandelen, in overwegende mate en anders dan als prothese, aan- of vervullen, dan wel ondersteunen
- gebruik te maken van een vervoermiddel
- te snelwandelen, Nordic walking (exerstriding, pole-walking en/of poletrekking) en/of in looppas voort te bewegen.


Iedereen kan zingen. Quoque tu Antonius.
Hollen heeft ook geen zin, want dan mis je alle mooie voed- en laafplekken langs de kant.


Ik dacht dat het Brutus was... Of was dat er misschien toch eentje die niet kon zingen? :wink:

Iedereen kan inderdaad zingen. Al is het vals, uit de maat, te hoog, te laag, te vroeg, te laat enz enz. Ik weet er alles van. Voor de diploma-uitreiking van onze leerlingen verzorgen de docenten ieder jaar een cabaret/musicalvoorstelling. Onderdeel hiervan is een medley over de leerlingen, ingezongen door de mentoren van de eindexamenklassen. Je weet soms niet wat je hoort. Leerlingen liggen af en toe in een deuk (en dan vaak niet om de hilarische teksten...)


Ja, ik kan Ton wel Brutus noemen, maar dan voelt hij zich waarschijnlijk niet aangesproken. :wink: Of het moet toevallig zijn doopnaam zijn.




Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:[/quote]


Je moet maar zo denken, je zingt twee stemmig, hard en vals.
Maar nu ik er zo over nadenk, is vals zingen, niet in de juiste toon soort zingen. Dat moet na wat oefening toch wel te doen zijn. Het is een kwestie van luisteren en nadoen, het is maar een kunstje, ook jij kunt dat leren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:06 
andré schreef:
marianka schreef:
andré schreef:
marianka schreef:
To schreef:
Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:


Tja... en hollen mag niet tijdens de Vierdaagse. Staat in het reglement (artikel 5):

Onder wandelen of marcheren wordt verstaan het zich zodanig voorwaarts bewegen, dat met de voeten voortdurend contact met de grond wordt gemaakt en het lichaamsgewicht beurtelings van het linker- op het rechterbeen wordt overgebracht.

Derhalve is niet toegestaan:
- gebruik te maken van een of meer voorwerpen die lichaamsfunctie(s), nodig om te wandelen, in overwegende mate en anders dan als prothese, aan- of vervullen, dan wel ondersteunen
- gebruik te maken van een vervoermiddel
- te snelwandelen, Nordic walking (exerstriding, pole-walking en/of poletrekking) en/of in looppas voort te bewegen.


Iedereen kan zingen. Quoque tu Antonius.
Hollen heeft ook geen zin, want dan mis je alle mooie voed- en laafplekken langs de kant.


Ik dacht dat het Brutus was... Of was dat er misschien toch eentje die niet kon zingen? :wink:

Iedereen kan inderdaad zingen. Al is het vals, uit de maat, te hoog, te laag, te vroeg, te laat enz enz. Ik weet er alles van. Voor de diploma-uitreiking van onze leerlingen verzorgen de docenten ieder jaar een cabaret/musicalvoorstelling. Onderdeel hiervan is een medley over de leerlingen, ingezongen door de mentoren van de eindexamenklassen. Je weet soms niet wat je hoort. Leerlingen liggen af en toe in een deuk (en dan vaak niet om de hilarische teksten...)


Ja, ik kan Ton wel Brutus noemen, maar dan voelt hij zich waarschijnlijk niet aangesproken. :wink: Of het moet toevallig zijn doopnaam zijn.







Je moet maar zo denken, je zingt twee stemmig, hard en vals.
Maar nu ik er zo over nadenk, is vals zingen, niet in de juiste toon soort zingen. Dat moet na wat oefening toch wel te doen zijn. Het is een kwestie van luisteren en nadoen, het is maar een kunstje, ook jij kunt dat leren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:07 
DriesdeFries schreef:
Ton schreef:
andré schreef:
marianka schreef:
andré schreef:
marianka schreef:
To schreef:
Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:


Tja... en hollen mag niet tijdens de Vierdaagse. Staat in het reglement (artikel 5):

Onder wandelen of marcheren wordt verstaan het zich zodanig voorwaarts bewegen, dat met de voeten voortdurend contact met de grond wordt gemaakt en het lichaamsgewicht beurtelings van het linker- op het rechterbeen wordt overgebracht.

Derhalve is niet toegestaan:
- gebruik te maken van een of meer voorwerpen die lichaamsfunctie(s), nodig om te wandelen, in overwegende mate en anders dan als prothese, aan- of vervullen, dan wel ondersteunen
- gebruik te maken van een vervoermiddel
- te snelwandelen, Nordic walking (exerstriding, pole-walking en/of poletrekking) en/of in looppas voort te bewegen.


Iedereen kan zingen. Quoque tu Antonius.
Hollen heeft ook geen zin, want dan mis je alle mooie voed- en laafplekken langs de kant.


Ik dacht dat het Brutus was... Of was dat er misschien toch eentje die niet kon zingen? :wink:

Iedereen kan inderdaad zingen. Al is het vals, uit de maat, te hoog, te laag, te vroeg, te laat enz enz. Ik weet er alles van. Voor de diploma-uitreiking van onze leerlingen verzorgen de docenten ieder jaar een cabaret/musicalvoorstelling. Onderdeel hiervan is een medley over de leerlingen, ingezongen door de mentoren van de eindexamenklassen. Je weet soms niet wat je hoort. Leerlingen liggen af en toe in een deuk (en dan vaak niet om de hilarische teksten...)


Ja, ik kan Ton wel Brutus noemen, maar dan voelt hij zich waarschijnlijk niet aangesproken. :wink: Of het moet toevallig zijn doopnaam zijn.




Ik wil best meezingen,maar dan hollen de meesten hard weg :wink:



Je moet maar zo denken, je zingt twee stemmig, hard en vals.
Maar nu ik er zo over nadenk, is vals zingen, niet in de juiste toon soort zingen. Dat moet na wat oefening toch wel te doen zijn. Het is een kwestie van luisteren en nadoen, het is maar een kunstje, ook jij kunt dat leren.


Dries wat ben je aan het doen? Als ik jou was zou ik maar eens ophouden met wandelen/drinken/zingen/berichtjes 10 keer plaatsen! :wink:

Voor je het weet, wordt je beticht van TITELGRAAIEN!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:23 
andré schreef:
Bill de oud naut schreef:
De Haagse Régâh schreef:
andré schreef:
Maandag 14.00 uur wedren. Blauw meets geel. Met de blauwe spuitbus van de Règâh wordt het dus 'Blauw meets groen'.
Overigens is blauw geen kleur, maar een toestand.

Als de roze shirts van de Pink Ladies dan ook komen wordt het een kleurrijk festijn.


Blarentrapperswit van Boss, Drifter en Danny.....

Wordt dat geen knokken trouwens, Groot Gennepse knokploeg en Blarentrappers aan het bier? :roll: Misschien kunnen jullie iets in canon proberen te zingen met elkaar......

Het zal wel Kanon worden. :lol: :lol:


We zullen de regenbooghymne aanheffen met z'n allen. :D knokken doen we alleen tegen de dorst onderweg als er weer eens geen kroeg te vinden is. Want je weet, er is maar een ding erger dan moe zijn en dat is dorstig zijn.



Dan moeten we wel iets eerder bij de kerk zijn, want twee uurtjes zingen bij de kerk is wel erg kort. Dan heb ik vast nog reuze dorst.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
DriesdeFries schreef:
andré schreef:
Bill de oud naut schreef:
De Haagse Régâh schreef:
andré schreef:
Maandag 14.00 uur wedren. Blauw meets geel. Met de blauwe spuitbus van de Règâh wordt het dus 'Blauw meets groen'.
Overigens is blauw geen kleur, maar een toestand.

Als de roze shirts van de Pink Ladies dan ook komen wordt het een kleurrijk festijn.


Blarentrapperswit van Boss, Drifter en Danny.....

Wordt dat geen knokken trouwens, Groot Gennepse knokploeg en Blarentrappers aan het bier? :roll: Misschien kunnen jullie iets in canon proberen te zingen met elkaar......

Het zal wel Kanon worden. :lol: :lol:


We zullen de regenbooghymne aanheffen met z'n allen. :D knokken doen we alleen tegen de dorst onderweg als er weer eens geen kroeg te vinden is. Want je weet, er is maar een ding erger dan moe zijn en dat is dorstig zijn.



Dan moeten we wel iets eerder bij de kerk zijn, want twee uurtjes zingen bij de kerk is wel erg kort. Dan heb ik vast nog reuze dorst.


Volgens mij komt het met dorstlessen bij de W4Wers ook dik voor elkaar. Maar als het een beetje weer is kunnen we wat mij betreft al om 11.00uur voor de kerk zitten.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:47 
johnnywalker schreef:
DriesdeFries schreef:
andré schreef:
Bill de oud naut schreef:
De Haagse Régâh schreef:
andré schreef:
Maandag 14.00 uur wedren. Blauw meets geel. Met de blauwe spuitbus van de Règâh wordt het dus 'Blauw meets groen'.
Overigens is blauw geen kleur, maar een toestand.

Als de roze shirts van de Pink Ladies dan ook komen wordt het een kleurrijk festijn.


Blarentrapperswit van Boss, Drifter en Danny.....

Wordt dat geen knokken trouwens, Groot Gennepse knokploeg en Blarentrappers aan het bier? :roll: Misschien kunnen jullie iets in canon proberen te zingen met elkaar......

Het zal wel Kanon worden. :lol: :lol:


We zullen de regenbooghymne aanheffen met z'n allen. :D knokken doen we alleen tegen de dorst onderweg als er weer eens geen kroeg te vinden is. Want je weet, er is maar een ding erger dan moe zijn en dat is dorstig zijn.



Dan moeten we wel iets eerder bij de kerk zijn, want twee uurtjes zingen bij de kerk is wel erg kort. Dan heb ik vast nog reuze dorst.


Volgens mij komt het met dorstlessen bij de W4Wers ook dik voor elkaar. Maar als het een beetje weer is kunnen we wat mij betreft al om 11.00uur voor de kerk zitten.



Ik ga 9.00 uur inschrijven, wat dingen halen en dan ben ik klaar om naar de kerk te gaan. Bij de wedren hebben ze pils, geen bier, dan moet ik maar weer aan de ranja.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: top 10 rotste stukken
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011, 13:25 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Jan 2011, 11:28
Berichten: 279
Woonplaats: Culemborg
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 48
Aantal N4D volbracht: 3!
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Zeer op nummer 1 en 2 de dijk op dag vier (lent?) wat een kl*te surk is dat zeg gadver, echt niemand die gezegd had dat het zo verschrikkelijk lang was.
Op nummer 3 Het stuk vanaf de pontonbrug naar de rust van de KNBLO (ik dacht echt dat die zo goed als na de brug kwam) heb lopen huilen (oke janken) en vloeken op dat stuk...
Op 4 de aanloop van dag 2, eigenlijk heel dag 2.....


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: top 10 rotste stukken
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011, 13:40 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1004
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Carolien schreef:
Zeer op nummer 1 en 2 de dijk op dag vier (lent?) wat een kl*te surk is dat zeg gadver, echt niemand die gezegd had dat het zo verschrikkelijk lang was.
Op nummer 3 Het stuk vanaf de pontonbrug naar de rust van de KNBLO (ik dacht echt dat die zo goed als na de brug kwam) heb lopen huilen (oke janken) en vloeken op dat stuk...
Op 4 de aanloop van dag 2, eigenlijk heel dag 2.....


Leuk hoor, zo'n vierdaagse....... ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: top 10 rotste stukken
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011, 13:52 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Jan 2011, 11:28
Berichten: 279
Woonplaats: Culemborg
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 48
Aantal N4D volbracht: 3!
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Peter B schreef:
Carolien schreef:
Zeer op nummer 1 en 2 de dijk op dag vier (lent?) wat een kl*te surk is dat zeg gadver, echt niemand die gezegd had dat het zo verschrikkelijk lang was.
Op nummer 3 Het stuk vanaf de pontonbrug naar de rust van de KNBLO (ik dacht echt dat die zo goed als na de brug kwam) heb lopen huilen (oke janken) en vloeken op dat stuk...
Op 4 de aanloop van dag 2, eigenlijk heel dag 2.....


Leuk hoor, zo'n vierdaagse....... ;)



Ik heb er al weer helemaal zin in!!!


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: top 10 rotste stukken
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011, 14:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Carolien schreef:
Zeer op nummer 1 en 2 de dijk op dag vier (lent?) wat een kl*te stuk is dat zeg gadver, echt niemand die gezegd had dat het zo verschrikkelijk lang was.


4 hele kilometers..... in 3 kwartier ben je erover. Ik begrijp echt niet wat het probleem toch steeds van die dijk is! Prachtig uitzicht op de Waal en op Nijmegen, met een beetje geluk een lekker koel briesje erbij. Prachtig asfalt. Een paar mooie bochten. Genieten geblazen!

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: top 10 rotste stukken
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011, 14:29 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2010, 08:19
Berichten: 981
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon
Grappig om te zien, waar ieder's 'pijnpunten' liggen.
Laat ik de mijne maar toevoegen:

- Met stip op 1: de route van Wijchen naar Beuningen op dag 2. Saai, kaal, vervelend
- Direct gevolgd door: De dijk naar Niftrik en het grofvuil-pad daarna: ook op dag 2: toelichting lijkt mij onnodig.
- En 'last but not least': de dijk direct na Grave op dag 4: meteen na een heel gezellige doorkomst een kale, winderige dijk met niks.

Verder geniet ik eigenlijk wel van de 'stille' stukken.
Mijn favoriete 'stille' stuk is dan ook direct ná de pontonbrug op vrijdag: hier vier ik altijd even mijn eigen feestje: eerst een koffie met een vieux in de feesttent, dan langzaam genietend in het ochtendzonnetje op weg naar de Rijksweg. Onderweg de verzorgingsploeg van OLAT nog even 'tot volgend jaar' wensen en dan door naar het Maldens Gemengd koor voor verse soep.

(kort daarna is er alleen nog maar bier, bloemen en muziek).

_________________
Ambulo ergo sum


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 208 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.