Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 11:29

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 17:39 
Het is met maag-darm-klachten heel moeilijk om er geen last van te hebben. Ik gebruik de nodige medicatie al, en kan normaal al niet zomaar even alles eten. Met rollen span ik steeds de buikspieren aan, en dat maakt het ook alleen maar erger. Wat bij mij werkt werkt bij een ander weer niet. ik heb redelijk moeten zoeken om er achter te komen welke voeding het minste problemen geeft. En de ene sportvoeding is de andere niet. Dus ook hier heb ik behoorlijk lopen zoeken. En ja, een soepballetje kan soms al verkeerd vallen inderdaad.....


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 18:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
herwin schreef:
En weer thuis.

De hele nacht wandelde het niet heel erg lekker (na 15 kilometer voelde ik al blaren opkomen, normaal loop ik kennedymarsen zonder) en alles ging stroef. Na de eerste ronde van 25 kilometer kregen we een kop soep die ook nog eens compleet verkeerd viel en ik bleef maar last houden van die maag, het bleef drukken en het wilde er niet uit (wat bij mij vrij vaak gebeurt en enorm op kan luchten). Ook merkte ik hier dat mijn buikspieren ontzettend gespannen waren. Na dit tweede rondje van 25 kilometer leek mijn maag wat gekalmeerd te zijn. Hierna volgde een het extra lusje van 10 kilometer (of 5 voor de kennedylopers) en toen had mijn hele lichaam er even geen zin meer in. Ik besloot om maar een half uurtje extra op die post te blijven zitten, waar eerst een enorme slaapdip kwam en daarna het voelde alsof de koorst die ik vorig weekend had nog verre van over was.

Na wat wikken en wegen maar besloten om het hier gewoon bij te houden, mijn lichaam verder pijnigen leek me geen goed idee. Dus mijn tweede keer dat ik startte op een 100 eindigde ook na 60 kilometer (bij Santpoort waren het voetklachten die me deden besluiten om te stoppen). Maar toch, als ik had geweten dat ik maar 60 kilometer zou wandelen was ik naar Berg en Dal gegaan. Erg interessant waren de nachtroutes niet (hoe de dagroutes waren kan ik niet zeggen, maar daar zijn vast genoeg anderen voor) en de bepijling was wel heel erg belabberd.


Jammer, maar een verstandig besluit. =D>
Je oude conditie is waarschijnlijk nog niet terug. :(


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 19:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2092
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Een kort verslagje van de jubileumtocht van de wsv Waalwijk'82. Hier waren diverse afstanden te doen, zoals 110, 100, 80, 75, 50 of 25 km. Er waren 4 lussen van 25 km en een lus van 10 of 5 km uitgezet om alle afstanden mogelijk te maken.

Ik had ingeschreven voor de 80, de laatste Kennedymars van het seizoen 2012. Op de heenreis een enorme plensbui gehad bij Arnhem, wat niet veel goeds voorspelde. Maar, geheel tegen de verwachting in, was de nachtelijke lucht helemaal open met prachtige sterrenbeelden. Vooral Orion heeft ons op onze tocht begeleid en was te zien vanuit allerlei hoeken.

Eric (Rumi) en Silvia(1976) hadden een pact gesloten om samen te gaan lopen en bij de start hadden zowel Ardie (Gejoco van het vierdaagse forum) als ik het idee om maar aan te sluiten. Uiteindelijk hebben wij de gehele tocht samen uitgelopen, waarbij Ardie vaak met de rem erop heeft gelopen. Silvia had veel last van de heupen, waarschijnlijk omdat dit de 2e tocht was voor haar sinds de vierdaagse. Met name de laatste lus was erg lastig voor haar maar het is uiteindelijk gelukt!

Onze tocht bestond uit 2 lussen van 25, een lus van 5 en weer een lus van 25. De eerste en laatste lus waren qua landschap en omgeving de moeite waard maar de 2e en 3e lus waren dat wat mij betreft niet. De 2e lus liep door de polder boven Drunen, waar je met gevaar voor eigen leven de tractoren met grote aanhangers moest zien te ontwijken. Lange saaie stukken (wat is lang en saai als je de Dijk hebt gedaan?) met als dieptepunt een heel lang stuk langs het Ontwateringskanaal, bij de 2e brug oversteken en aan de overkant weer helemaal teruglopen. De kleine lus ging door wereldstad Drunen wat niet een indruk op mij heeft gemaakt.

Helaas zijn de weersverwachtingen toch uitgekomen: in de loop van de ochtend begon het te regenen maar het werd ook droog met af en toe wat zon. Vanaf half 3 ging het goed los, wat betekende dat wij de laatste kilometers alsnog doorweekt waren en de sokken in de schoenen dreven. Het heeft volgens mij tot na sluitingstijd gehoosd en iedereen na ons kwam als een verzopen kat binnen. Ronald LangeHalen was een half uur na ons binnen en hij heeft de 110 gedaan :shock: Appie en Jannie konden om 1200 uur binnen zijn maar zij zouden het rustig aan doen. Despier heb ik nergens gezien. Jammer dat Herwin en Wolfje niet de hele tocht konden uitlopen. Bij de start was Bernard_dT aanwezig en 's morgens was hij ook als deelnemer aan de 25 gestart. Wij hebben hem onderweg niet ingehaald maar wij moesten eerst nog de lus van 5 doen. Of hij geslaagd is on zijn missie weet ik niet.

Wij waren binnen om 14.45 uur wat toch een redelijke tijd is. Iedereen bedankt voor de ondersteuning door sms, telefoon, whatsapp en dergelijke via Ardie en Silvia! : =D> Nummer 23 staat in de boeken.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 21:15 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 19 Jan 2006, 12:29
Berichten: 912
Woonplaats: De Meern
Leeftijd: 58
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg.
Aantal N4D volbracht: 18
Kennedymarsen volbracht: 25
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Gefeliciteerd, het blijft een knappe prestatie. =D> =D> =D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 21:39 
Natuurlijk voor iedereen gefeliciteerd!


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 21:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Waalwijkers gefeliciteerd =D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 22:10 
en ook ik sluit me aan bij alle andere felicitaties. het weer zal niet altijd meegevallen zijn en dat aan het einde van alle wandelingen die je al hebt gedaan nog motivatie vinden... top!


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2012, 23:05 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Iedereen die hier gelopen heeft van harte met de prestatie.
Bertus had eerst gezegd hier ook te gaan lopen, maar had uiteindelijk geen zin. In plaats daarvan heeft ie wat klussen in en om het huis gedaan, en ik moet zeggen dat ik daar ook wel blij mee ben ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Okt 2012, 07:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Iedereen gefeliciteerd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Okt 2012, 08:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1884
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Wil1956 schreef:
Jammer dat Wolfje niet de hele tocht konden uitlopen.


Ik heb niet de volle 110 gelopen zoals gepland, wel de KM-afstand 85km. Geen probleem.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten, door het weer was het weer een pittige.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Okt 2012, 09:20 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Okt 2008, 14:23
Berichten: 1611
Woonplaats: Giekerk
Leeftijd: 75
Afstand 2024: 30km
Kilometers gelopen: 10000
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 13
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Ook namens mij, iedereen van harte gefeliciteerd met zijn of haar behaalde resultaat.
Jammer voor de uitvallers, maar met wat voor klachten dan ook doorlopen is nooit goed, maar respect. =D> =D>

_________________
Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt.





http://peco.mijnalbums.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 oktober 2012: Jubileumtocht Waalwijk (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Okt 2012, 21:19 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Mrt 2009, 16:25
Berichten: 316
Woonplaats: Sportstad
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 545
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 10
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Iedereen gefeliciteerd met deze prestatie. =D>

_________________
De pessimist zit bij de pakken neer, de optimist maakt ze open.

Mirjam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.