Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 22:47

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 13:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Elly N schreef:
Goede beslissing geweest Jan en misschien toch wel leuk omdat je nu de andere kant van het wandelen hebt gezien. :icon_wink:
Ik zag je een stuk verderop staan toen die gele heren met Voy langskwamen en vroeg me al af waarom je zo vroeg was binnengekomen, maar nu weet ik het hoe en waarom.
Wil, gelukkig dat je na die kleine inzinking weer op de benen kwam. Het lichaam doet niet altijd wat wij willen, maar zo'n 80 km wandelen blijft natuurlijk een heftige aanslag.
Hieronder de link naar het album met de foto's die ik heb gemaakt. Heerlijk om dit mee te maken. Langs de kant zitten is voor mij geen straf met dit weer, want gelukkig bleef het 's middags droog.

http://www.mijnalbum.nl/Album=PPJXBG3C#WQJVS8A8


Wat een prachtige fotoserie Elly! Jij was een echte finishverrassing :-)
Zoveel "groentjes" in Waalwijk, dat had ik in de tocht niet in de gaten. Ze hebben het allemaal hartstikke goed gedaan he?
Wolfje liep met twee meiden mee, ze had last-minute ingecheckt bij De Langstraat. Waar Elly de finishverrassing was, was Wolfje de startverrassing.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 15:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Elly N schreef:
Goede beslissing geweest Jan en misschien toch wel leuk omdat je nu de andere kant van het wandelen hebt gezien. :icon_wink:
Ik zag je een stuk verderop staan toen die gele heren met Voy langskwamen en vroeg me al af waarom je zo vroeg was binnengekomen, maar nu weet ik het hoe en waarom.
Wil, gelukkig dat je na die kleine inzinking weer op de benen kwam. Het lichaam doet niet altijd wat wij willen, maar zo'n 80 km wandelen blijft natuurlijk een heftige aanslag.
Hieronder de link naar het album met de foto's die ik heb gemaakt. Heerlijk om dit mee te maken. Langs de kant zitten is voor mij geen straf met dit weer, want gelukkig bleef het 's middags droog.

http://www.mijnalbum.nl/Album=PPJXBG3C#WQJVS8A8

Leuke foto's Elly.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 17:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6732
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Ik heb de verslagen nog niet gelezen maar wil de uitlopers alvast van harte feliciteren met de geleverde prestatie.
Sterkte degene(n) die het deze keer helaas niet heeft(hebben) gered.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 20:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Leuk om alle foto's te bekijken en de verslagen te lezen van alle toppers Van harte gefeliciteerd
Jammer dat je uitgevallen bent Jan, maar 8 uur op een terras zitten zonder in slaap te vallen is ook een topprestatie :icon_wink:
Beterschap met je onderdanen :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 20:30 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Feb 2014, 19:09
Berichten: 29
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50A
Kilometers gelopen: 3500
Aantal N4D volbracht: 10+
Volgende wandeltocht: DOTO
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Iowa
Mood: Vrolijk
Mooi om te lezen hoe iedereen gevaren is bij deze gezellige KM waar toch behoorlijk moest worden afgezien. Ik heb na thuiskomst even een powernapje moeten doen van 11 uur. Wat een water kan er vallen in het eerste stuk. Jan heel verstandige keuze en ik ben blij dat je na het ophalen niet helemaal aan je lot bent overgelaten. Zoveel plaatjes kom tijd tekort om ze allemaal te bewonderen maar dat gaat komen. Elly, het groene onthaal was top en maakte de laatste kilometers een feest!

_________________
Huppel en maak andere wandelaars ook blij.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 20:48 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Spatoes schreef:
longfield schreef:
Yes ! Mijn eerste echte Kennedymars volbracht.

Het begin ging goed maar toen kwam de regen..... Op de rust van 21 km getwijfeld om droge sokken aan te trekken maar aangezien het nog steeds regende en ik maar 1 paar extra meegenomen had, dit niet gedaan. Bij de rust op 34,1 toen was het gelukkig al een poosje droog, droge sokken en andere, droge schoenen aangedaan. In een helder moment niet vergeten om mijn chip te verwisselen, gelukkig. Na deze rust voelde ik toch wel iets van een opkomende blaar en bij de post op 48,9 km toch maar even mn voeten laten checken. Er zat 1 klein blaartje die ik heb laten prikken en heb hier uit voorzorg mijn voorvoeten laten afplakken, was toch wel een beetje week na al die regen. Mooie gelegenheid om mijn ogen even dicht te doen terwijl ze daarmee bezig waren. Had me echt goed gedaan. Nu de voor mij 30 extra km's tov de langste afstand die ik gelopen heb. Lopen ging nog steeds goed maar heb daarna wel bij elke post even gezeten om te rusten. In de "laatste draai" mijn welverdiende 1e biertje genuttigd.
Uiteindelijk om 13.13 uur over de finish ! Heerlijk op het terras gezeten om de rest van de wandelaars binnen te zien komen. Daar nog wat gegeten en rond 18.00 uur richting huis gegaan. Ik heb genoten !

Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Ook voor jou persoonlijke felicitaties, Conny! Goed gedaan meissie. :icon_wink:


Dank je Spatoes.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 21:08 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 15:33
Berichten: 456
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 50
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50K184
Kilometers gelopen: >10000
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 10?
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Toppie gedaan allemaal! :icon_biggrin: Ook de moedige beslissers om te stoppen.

_________________
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 21:18 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mei 2015, 22:10
Berichten: 173
Woonplaats: Eindhoven
Leeftijd: 36
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: wel wat
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 15
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
Nou, ik heb mijn eerste Kennedymars binnen! :icon_cheesygrin:
Meer details volgen later deze week nog wel.

Alle andere lopers ook gefeliciteerd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2015, 19:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Nagenieten voor de liefhebbers op http://heusden.nieuws.nl/nieuws/20150912/35e-editie-van-de-80-van-de-langstraat/ met vele, vele foto's. Vooral de foto's van de start zijn prachtig en "Walkerswaardig" met Ixiaan en Sabihkos full front. Ook boven alle berichtgeving over deze KM op de nieuwssite van deze krant staat een foto van de start met onze kanjers.

Needless to say dat je de foto's van het Groot Genneps Geel aan het laaste stukje van de zondagfoto's kunt vinden. :-)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2015, 19:33 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Jul 2014, 11:47
Berichten: 41
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: 4daagse Marbella
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Adidas
Voy con Dios schreef:
Nagenieten voor de liefhebbers op http://heusden.nieuws.nl/nieuws/20150912/35e-editie-van-de-80-van-de-langstraat/ met vele, vele foto's. Vooral de foto's van de start zijn prachtig en "Walkerswaardig" met Ixiaan en Sabihkos full front. Ook boven alle berichtgeving over deze KM op de nieuwssite van deze krant staat een foto van de start met onze kanjers.

Needless to say dat je de foto's van het Groot Genneps Geel aan het laaste stukje van de zondagfoto's kunt vinden. :-)


Ik moet zeggen het ziet er allemaal heel gezellig uit en ondanks dat ik ooit eens geroepen heb over een KM "nog niet misschien" ben ik stiekem wel toe aan een nieuwe uitdaging. Deze voor 2016 maar eens met potlood in de agenda zetten.....wie weet.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2015, 20:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2460
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
johnnywalker schreef:
Truitje schreef:
Zo te zien zijn de mannen van het GGG en Voy nu ook binnen, en is het wachten alleen nog op de laatste 2....

Deze GGG man heeft het deze keer niet gered. Voy beloofde mooi weer en wilde wel heen en weer rijden. Het gezelschap zag er goed uit en de voeten leken redelijk opgedroogd na de KM van Vijfhuizen, dus tegen beter weten in toch gegaan met het idee, ik zie wel hoever ik kom. Vrij snel begonnen toch de voeten wat te protesteren en ook de spieren werden weer pijnlijk. Dan ook nog bijna drie uur in de stromende regen maakte het er ook niet beter op dus heb ik op de tweede grote rust op ca. 35km besloten de handdoek in de ring te gooien en met de bezemwagen terug te gaan. Dat was voor het eerst dat ik in de bezemwagen zat en dat is me goed bevallen. Ik werd samen met twee andere uitvallers afgeleverd bij een soort kantoor bij het Unaplein waar we binnen konden zitten. Daar lag al een uitvaller met een breuk in zijn voet. Die was door iemand van de weg geduwd en erg ongelukkig terecht gekomen. We hebben het hele ceremonieel van het zetten van een infuus, het leegdrukken van een paar spuiten en het aanbrengen van een opblaasspalk geïnteresseerd gevolgd. Daarna mochten we nog helpen om het slachtoffer op de brancard van de ambulance te tillen. Vervolgens moesten we naar de finishtent, maar daar zaten we niet comfortabel en op de tocht, maar we hebben daar wel de eerste wandelaars binnen zien komen. De eerste om 05.03. Apart volk die snelle jongens! Gelukkig was de eerste horeca al open en zijn we daarheen gegaan. De andere twee moesten wachten op de eerste bus van 08.38 en we hebben de tijd gezellig kletsend doorgebracht met koffie en wat eten. Nadat mijn gezelschap was vertrokken ben ik op het terras gaan zitten, de zon begon door te komen en het werd al snel aangenaam. Daar heb ik zo'n acht uur gezeten, kijkend naar de binnenkomers, genietend van lekkere versnaperingen en wachtend op het GGG. Alles bij elkaar heb ik zo ook een prima dag gehad.


Het lijkt wel alsof ik het verhaal van Eelco lees :icon_cheesygrin: Die is toen ook de hele dag op het terras blijven hangen tot we allemaal binnen waren.

Wel balen dat je moest stoppen! Toch maar iets meer rust nemen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2015, 21:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
En dan kom ik na al die foto's nog een 'paar' foto's van Bertus laten zien. Omdat ik er een paar jaar vrijwilligster ben geweest is deze Kennedymars een beetje speciaal voor me en zijn er iets meer foto's in het album gekomen, maar de liefhebbers zullen dat vast niet erg vinden. Veel plezier ermee http://www.mijnalbum.nl/Album=R6NT3DK6


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2015, 23:40 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
Nagenieten voor de liefhebbers op http://heusden.nieuws.nl/nieuws/20150912/35e-editie-van-de-80-van-de-langstraat/ met vele, vele foto's. Vooral de foto's van de start zijn prachtig en "Walkerswaardig" met Ixiaan en Sabihkos full front. Ook boven alle berichtgeving over deze KM op de nieuwssite van deze krant staat een foto van de start met onze kanjers.

Needless to say dat je de foto's van het Groot Genneps Geel aan het laaste stukje van de zondagfoto's kunt vinden. :-)

Jaaa... en jullie staan er een paar keer heel leuk op! :icon_biggrin:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2015, 23:41 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
En dan kom ik na al die foto's nog een 'paar' foto's van Bertus laten zien. Omdat ik er een paar jaar vrijwilligster ben geweest is deze Kennedymars een beetje speciaal voor me en zijn er iets meer foto's in het album gekomen, maar de liefhebbers zullen dat vast niet erg vinden. Veel plezier ermee http://www.mijnalbum.nl/Album=R6NT3DK6

Nee hoor helemaal niet erg. :icon_wink: Mag ik van jou... origineel nr. 213 en 214? Leuk dat ik Bertus zag en hij mij.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015, 00:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Elly N schreef:
Truitje schreef:
En dan kom ik na al die foto's nog een 'paar' foto's van Bertus laten zien. Omdat ik er een paar jaar vrijwilligster ben geweest is deze Kennedymars een beetje speciaal voor me en zijn er iets meer foto's in het album gekomen, maar de liefhebbers zullen dat vast niet erg vinden. Veel plezier ermee http://www.mijnalbum.nl/Album=R6NT3DK6

Nee hoor helemaal niet erg. :icon_wink: Mag ik van jou... origineel nr. 213 en 214? Leuk dat ik Bertus zag en hij mij.


Zijn onderweg :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.