Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Apr 2024, 03:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015, 00:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Voy con Dios schreef:
Nagenieten voor de liefhebbers op http://heusden.nieuws.nl/nieuws/20150912/35e-editie-van-de-80-van-de-langstraat/ met vele, vele foto's. Vooral de foto's van de start zijn prachtig en "Walkerswaardig" met Ixiaan en Sabihkos full front. Ook boven alle berichtgeving over deze KM op de nieuwssite van deze krant staat een foto van de start met onze kanjers.

Needless to say dat je de foto's van het Groot Genneps Geel aan het laaste stukje van de zondagfoto's kunt vinden. :-)



Grappig, ik had al eerder een link naar nog meer foto's gevonden, maar goed beschouwd lijken die sites die ik gevonden had en die jij hier nu neergezet hebt wel heel erg op elkaar :icon_wink: . kijk maar
Truitje schreef:
Voy con Dios schreef:
80 kilometer wandelen... Na De Dijk in 2012 dacht ik: dit kan ik niet meer. Ik ga er teveel van slijten. Nooit meer KM lopen, die beslissing had ik toen genomen. Maar na een zeer geslaagde Vierdaagse Nijmegen voelde ik me toch weer fit en in het Waalwijk-weekend had ik een afleiding nodig. Ik dacht: ik ga me helemaal verrot lopen.
Niet gelukt.

Ik kan het nog :-) Met dank aan de Grote Genneps Gele heren, die mij als ridders hebben geëscorteerd. Hier zijn wat foto's: https://picasaweb.google.com/maike.van. ... directlink

Enjoy!


Leuke foto's Maike :icon_razz:

Ik vond nog een stukje met een foto met walkers erboven, en nog meer foto's er onder: http://waalwijk.nieuws.nl/nieuws/201509 ... angstraat/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015, 18:05 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
En toch... het was een gemis Truitje, dat jij daar niet stond met gevulde koeken. Jij hoort bij De Wolluk!
Heel jammer dat het niet meer gaat, dat het jou fysiek zo tegenzit. En dubbel bedankt, dat je dan toch nog de foto's "inplakt". Top hoor.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015, 19:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2091
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
En er is ook bewegend beeld! Met in het beginstuk, halverwege en bij de aftiteling een bekende wandelaar. En vanaf 36:25 een heel bekend geel groepje! Zie https://www.youtube.com/watch?v=I9mTHRKBHbA.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015, 19:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Wil1956 schreef:
En er is ook bewegend beeld! Met in het beginstuk, halverwege en bij de aftiteling een bekende wandelaar. En vanaf 36:25 een heel bekend geel groepje! Zie https://www.youtube.com/watch?v=I9mTHRKBHbA.


En nog meer stilstaand beeld: http://www.ustaaterop.nl/80.htm jammer alleen van die letters :icon_wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2015, 18:01 
Jongens en meisjes, allemaal van harte gefeliciteerd met het uitlopen en Sabine, jij met het uitrollen vande 80. Het was werkelijk een feest vorige week. En ik hoop volgend jaar voor de vijfde keer in Waalwijk te kunnen rollen. Ik blijf deze KM nog steeds de leukste vinden van alle KM's die ik gedaan heb. De eerste keer was ik overdonderd door alle feesten onderweg. De andere drie keer heb ik maanden uitgekeken naar het feest. En ook deze keer was het geweldig. Ik was ook meteen een lang weekend van huis omdat ik het gecombineerd had met een leuk weekendje weg. Daarna was de vakantie voorbij en moest ik werken en opleiding volgen en zo. En nu, nu heb ik even wat foto's gekeken. Ik was om half drie bij de finish en heb ontzettend genoten van vooral de regen..... Later een uitgebreid verslag. Ownee, de regen was geen zegen. Ik heb mij bij de rust in Waspik laten masseren aan mijn schouders. Dat was heel hard nodig en een ontzettende verademing. Ze waren nogal afgekoeld door de regen en de knopen deden zeer. Afijn, daarna werd het ook droger en warmer onderweg en heb ik alle ellende achter me kunnen laten. Voor de rust van de wetering nog twee wandelaars verder geholpen. Zaten beiden in een mentale dip. De een was debutante en de andere liep voor de tweede keer. Ik ga er van uit dat ze het gehaald hebben. Nu zit ik nog na te kicken... whahahahahaha


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2015, 19:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
ixiaan schreef:
Jongens en meisjes, allemaal van harte gefeliciteerd met het uitlopen en Sabine, jij met het uitrollen vande 80. Het was werkelijk een feest vorige week. En ik hoop volgend jaar voor de vijfde keer in Waalwijk te kunnen rollen. Ik blijf deze KM nog steeds de leukste vinden van alle KM's die ik gedaan heb. De eerste keer was ik overdonderd door alle feesten onderweg. De andere drie keer heb ik maanden uitgekeken naar het feest. En ook deze keer was het geweldig. Ik was ook meteen een lang weekend van huis omdat ik het gecombineerd had met een leuk weekendje weg. Daarna was de vakantie voorbij en moest ik werken en opleiding volgen en zo. En nu, nu heb ik even wat foto's gekeken. Ik was om half drie bij de finish en heb ontzettend genoten van vooral de regen..... Later een uitgebreid verslag. Ownee, de regen was geen zegen. Ik heb mij bij de rust in Waspik laten masseren aan mijn schouders. Dat was heel hard nodig en een ontzettende verademing. Ze waren nogal afgekoeld door de regen en de knopen deden zeer. Afijn, daarna werd het ook droger en warmer onderweg en heb ik alle ellende achter me kunnen laten. Voor de rust van de wetering nog twee wandelaars verder geholpen. Zaten beiden in een mentale dip. De een was debutante en de andere liep voor de tweede keer. Ik ga er van uit dat ze het gehaald hebben. Nu zit ik nog na te kicken... whahahahahaha

Hou dat kicken nog maar even vast, je hebt het verdiend :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2015, 19:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
ixiaan schreef:
Jongens en meisjes, allemaal van harte gefeliciteerd met het uitlopen en Sabine, jij met het uitrollen vande 80. Het was werkelijk een feest vorige week. En ik hoop volgend jaar voor de vijfde keer in Waalwijk te kunnen rollen. Ik blijf deze KM nog steeds de leukste vinden van alle KM's die ik gedaan heb. De eerste keer was ik overdonderd door alle feesten onderweg. De andere drie keer heb ik maanden uitgekeken naar het feest. En ook deze keer was het geweldig. Ik was ook meteen een lang weekend van huis omdat ik het gecombineerd had met een leuk weekendje weg. Daarna was de vakantie voorbij en moest ik werken en opleiding volgen en zo. En nu, nu heb ik even wat foto's gekeken. Ik was om half drie bij de finish en heb ontzettend genoten van vooral de regen..... Later een uitgebreid verslag. Ownee, de regen was geen zegen. Ik heb mij bij de rust in Waspik laten masseren aan mijn schouders. Dat was heel hard nodig en een ontzettende verademing. Ze waren nogal afgekoeld door de regen en de knopen deden zeer. Afijn, daarna werd het ook droger en warmer onderweg en heb ik alle ellende achter me kunnen laten. Voor de rust van de wetering nog twee wandelaars verder geholpen. Zaten beiden in een mentale dip. De een was debutante en de andere liep voor de tweede keer. Ik ga er van uit dat ze het gehaald hebben. Nu zit ik nog na te kicken... whahahahahaha

Toppie gedaan en goed dat je de schouders hebt laten masseren. Je weet nu wat kou en regen voor negatieve uitwerking kan hebben :icon_wink:
Volgend jaar samen met Sabine aan de rol?

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 07 Okt 2015, 16:49 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Het heeft even geduurd maar mijn verslag van deze KM staat nu dan online
http://larissawandeldt.nl/?p=1881

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 07 Okt 2015, 22:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4934
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Mooi verslag larissa en wat een toestand met de meneer die onwel werd en de dronken Droppies midden op de weg!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.