Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 05:46

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 10:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
En ook de 7e medaille van Haaksbergen is binnen.
Wat was het fijn om weer zo dicht bij huis te lopen. Eerst relaxed gtst kijken en dan maar eens op pad. Helaas door een lege accu duurde het wat langer, maar om 9 uur toch vertrokken en om half 10 was ik aanwezig in de bloedhete en drukke tent. Bij het inschrijven was het chaotisch en de balies stonden helemaal niet handig. Toch gelukt om mijn spullen te krijgen en op zoek te gaan naar bekenden. Van het forum werden Rumi, Ahaha, Eduard en Bertus snel gespot. Nadat ik mij klaar had gemaakt (lichtjes bevestigd, hesje aan heuptas om) ben ik met mijn vader (die mij weg had gebracht) naar buiten gelopen voor wat frisse lucht. Dick was de mensen al mooi aan het toespreken en na 10 minuten was daar het spectaculaire startschot met veel vuur vanwege de 25e editite. Pa ging linksaf, ik rechtsaf en de tocht was begonnen. Al na enkele honderden meters kwam ik Rumi weer tegen en we hebben verder de hele tocht samen gelopen. Hij liep wat langzamer doordat hij laatst een kuitblessure heeft gehad, anders had ik hem nooit bij kunnen houden ;)

De eerste lus ging als vanouds naar de Watermolen. Maar niet voordat we eerst een lusje van de zaak kregen door Haaksbergen. Veel overmoedige jeugd liep ons voor de voeten en liepen dan weer snel dan weer langzaam. Na 4 km waren we weer terug bij de tent. Rumi zei nog: we hoeven toch niet door de tent? Nee hoor riep ik nog, dat is nooit. Dit jaar wel dus... Maar goed eindelijk gingen we de stad uit en kregen we wat ruimte. Eindelijk konden we een constant tempo aanhouden. Na een km of 9 kwamen we aan bij de mooi verlichte watermolen waar thee en een krentenbol stonden te wachten. Na een paar minuten gingen we verder, terug naar Haaksbergen. Lange asfaltwegen volgden maar de maan verlichtte de boel mooi zodat de zaklamp eigenlijk een overbodig attribuut was. Om 23.40 waren we al weer terug en hadden er 21 km opzitten. Bij de bar was het druk dus een drankje of soep nemen wachtten we wel mee tot de volgende rust hier.

Op naar lus 2 dan maar, naar Rietmolen. Dit vind ik altijd een saaie lus, met veel lange saaie wegen. Maar ach het is nog donker dus veel zie je er niet van. Ik kreeg enorm last van mijn benen in dit stuk, verzuring ofzo? Het tempo verzwakte en het voelde echt niet lekker. Ik hoopte dat het nog weg zou trekken en gelukkig gebeurde dat na een kleine 3 kwartier ook wel. Ik kon goed voelen dat ik vorige week 92 km had gelopen. De blaar die ik daar op had gelopen begon nu weer raar te doen en ook andere plekken begonnen te schuren. Aan de zijkant van mijn scheen begon een spier onwijs zeer te doen. In Rietmolen konden we voor het eerst zitten op een fatsoenlijke stoel. In de tent in Haaksbergen zijn namelijk alleen maar bankjes. Het enige eten wat we tot nu toe kregen waren boterhammen maar die sloeg ik over want die kreeg ik echt niet meer weg, dat droge voer. Terug naar Haaksbergen ging het weer wat beter en was het tempo weer terug. De mp3 speler begon dienst te doen als afleider. Op 37 km was er nog een rust in een boerenschuur met een drive-in show erbij. Erg gezellig zo. En omdat het een eigen rust was, was de variatie aan eten en drinken ook wat meer. Kaas, worst, een appel en verschillende drankjes kon je uit kiezen. Nog een kleine driekwartier verder waren we weer terug in de tent op 42 km en het was nog maar 6.20.

Omdat we nu op de helft zaten nam ik een goede rust. Even een soepje gegeten, schone sokken aangedaan, opnieuw getapet en mijn scheenbeen ingesmeerd met witte toei (wat heel goed heeft geholpen) Na een klein halfuurtje was ik weer klaar voor de 2e helft.

De derde lus bracht ons richting Boekelo. Er zaten een paar mooie paden bij, maar veelal waren het nog steeds lange saaie asfaltwegen. We kruisten een paar keer het museumspoorlijntje. De eerste keer vroeg Rumi: Loopt hier soms Syntus? Nee zei ik, hier loopt eigenlijk nooit een trein. Maar toen we het onbewaakte spoortje nogmaals kruisten zagen we ineens een grote locomotief op ons afkomen :? Ik zal nog eens wat zeggen, het tegenovergestelde gebeurd steeds vandaag :D Na een kleine 7 km kwamen we aan bij camping Buytenplaats. Normaal is er binnen niets meer te doen, maar vandaag was het er propvol en bloedheet. Met een bakje druiven en een cola gingen we maar buiten zitten. Mijn jasje heb ik hier voor het eerst deze tocht even aangetrokken omdat het nogal waaide en fris was. De cola smaakte me echter niet dus na een half bekertje maar weer verder gegaan met de route. We kregen nu een paar leuke bospaden en paden over boerenerven. Na een uurtje hadden we alweer een rust, ditmaal weer in een boerenschuur. Hé Carola, koffie? Vroegen ze al toen ik had plaatsgenomen (handig als je mensen in de organisatie kent ;))
Na de kop koffie en een banaan gingen we weer terug naar Haaksbergen. In een razend tempo. Rumi zei een paar uur geleden al dat een sprintje goed was voor andere spiergroepen, en ik vroeg hem of dit was wat hij bedoelde ;)
Dit stuk liep heerlijk, weinig pijn, hoog tempo en om kwart over 11 zaten we weer in de tent.
Ditmaal een bankje tegen de achterwand geschoven zodat ik toch steun had met mijn rug. Die bankjes overal bevielen me slecht ik kreeg er een hele zere rug van.

Om half 12 begonnen we aan de laatste lus, die richting het altijd mooie Buurserzand. Maar hoewel mooi, ook zwaar. Smalle heidepaadjes, veel boomstronken maar ook vlonderpaden en mooie uitzichten. Na een km of 7 kwamen we aan bij de werkschuur van natuurmonumenten. Hier hadden ze suikerbrood en omdat ik vrij weinig gegeten had smaakte me dat zo lekker dat ik een 2e plak nam en ook wel een 3e had gelust. Op naar de volgende rust. Het opstarten deed ontzettend pijn nu, ontzettend zere, branderige en vermoeide voeten maar ook spieren in de benen die ik erg voelde. Maar eenmaal opgestart ging het weer heel soepel en lag het tempo weer lekker normaal. We liepen nog een uurtje door de bos en heide en eindigden met een zeer drassig ruiter/gras/modderpad tot we bij de allerlaatste rust waren, de borrelpost op de rondebultenweg. Hier hebben ze traditioneel een borreltje om de laatste kilometers wat te verzachten. Jan, een wandelmaatje uit de buurt die had afgezegd, was hier om me op te wachten. Maar eigenlijk wilde ik niet heel lang zitten want het deed zo’n pijn om op te starten. Na een beker melk en nog wat druiven gingen we dan maar beginnen aan de laatste 4 km. Vorig jaar hadden ze de esch eruit gehaald op het eind en gingen we meteen Haaksbergen binnen, dit jaar hadden ze echter de Harrevelderschans in de route gedaan. Een prachtig stuk heide maar hier waren de paden zo nat en drassig dat we op een gegeven moment zelfs moesten springen om droge voeten te houden. Nou je begrijpt, dat springen lukte me niet meer, dus plons, daar ging mijn ene voet kopje onder. Een natte sok was het gevolg, maar het kon me niet meer schelen want we waren er toch bijna. Nog 1 lange weg die ons Haaksbergen inleidde, rondje bejaardentehuis en het centrum nog even door en daar waren we bij de finish. 17 uur en 10 minuten na de start. Pa, ma en Jan stonden me met een bloemetje op te wachten en ook werd ik gefeliciteerd door andere bekenden die bij de finish en binnen stonden.

Bij binnenkomst werd me door Dick Achterkamp, de binnenprater, nog door de microfoon gezegd dat ik het toch wel kon. “Want ja mensen, zij is altijd 2 uur later, ze wil altijd achteraan lopen maar ze kan het wel”. En bedankt Dick, ik wou dat ik een KM in 14 uur kon volbrengen :? Vorig jaar was ik trouwens ook om 3 uur binnen hier.

We moesten nog even wachten op de oorkonde en ik had nog een boel bonnetjes over dus na een rondje drinken kregen we dan onze oorkonde, werden de stempels geplaatst op de blauwe kaart en gingen we al vrij snel huiswaarts. In de tent was toch weinig meer te doen. Om half 5 was ik alweer thuis en om half 6, toen de laatste wandelaars nog aan het zwoegen waren lag ik al fris gedouched weer in mijn bedje (tot half 8 ;) )


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 10:37 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Okt 2008, 14:23
Berichten: 1611
Woonplaats: Giekerk
Leeftijd: 75
Afstand 2024: 30km
Kilometers gelopen: 10000
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 13
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Alle Walkers van harte gefeliciteerd met dit behaalde resultaat. =D>

_________________
Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt.





http://peco.mijnalbums.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 19:42 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 19 Jan 2006, 12:29
Berichten: 912
Woonplaats: De Meern
Leeftijd: 58
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg.
Aantal N4D volbracht: 18
Kennedymarsen volbracht: 25
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Gefeliciteerd walkers. =D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 19:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ik lees eerst twee keer "saaie lange asfaltpaden" en boekte in gedachten al voor 2012. Maar het verhaal nam een horrorwending Carola. Mij zul je op die KM niet snel zien...
Trouwens wel geinig, dat iemand meent te moeten vermelden dat jij "het best wel kan". Werd jij verleden jaar niet onderscheiden daar, voor de zoveelste keer Kennedymars? :-)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 19:58 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Leuk verslag Carola!
Alle Walkers proficiat!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 20:04 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Een leuk verlag van de tocht carola =D>

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 20:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Voy con Dios schreef:
Ik lees eerst twee keer "saaie lange asfaltpaden" en boekte in gedachten al voor 2012. Maar het verhaal nam een horrorwending Carola. Mij zul je op die KM niet snel zien...
Trouwens wel geinig, dat iemand meent te moeten vermelden dat jij "het best wel kan". Werd jij verleden jaar niet onderscheiden daar, voor de zoveelste keer Kennedymars? :-)


Voy, het laatste lusje is 'maar' 17 km, die andere 63 zijn bijna allemaal asfalt ;)
Die onderscheiding was voor 25 KM-en en dat is alweer wat langer geleden, 2 jaar denk ik.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 20:54 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Jul 2009, 18:10
Berichten: 184
Leeftijd: 40+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-721
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 13
Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
Kennedymarsen volbracht: C+
100+ wandelingen: 11
Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
Rob Keetlaer schreef:
Otto schreef:
(knip...) 3 op een rij is ook wel grappig

Vooral als je er dan nog eentje achteraan kunt doen... :shock:

Die drie op een rij zijn dit jaar ook weer binnen, na het halen van de KM Haaksbergen. Volgende week nog Leerdam voor die "eentje erachteraan"...

Vraagje: Hoe loop je je eerste Kennedymars?
1) Loop de Vierdaagse Nijmegen ongetraind, en loop hem uit, :shock:
2) Schrijf je in voor een KM,
3) Zoek op internet naar tips voor Kennedylopers, en
4) Loop de tweede helft van je eerste KM met de schrijver van de pagina met die tips. :mrgreen:

Ik was wat laat bij de start en had geen problemen om mijn bescheiden in ontvangst te nemen. Bij het verlaten van de tent kwam ik Marjolein tegen met wie ik vorig jaar het laatste stuk had gelopen. Wij gingen samen op weg, en hebben elkaar het grootste deel van de tocht in de directe nabijheid gehad. Alleen het begin van de tweede lus ging zij iets eerder weg, maar we kwamen elkaar in de grote post (Rietmolen) weer tegen.

Aldaar ook twee jongedames die op 80 hadden ingeschreven, maar die daar al zaten te miepen dat ze het op 42 zouden houden. Ze vonden het zo saai, in het donker. Stoppen op het moment dat het dan weer snel licht zal zijn? Rare redenering in miijn ogen (en in die van Marjolein). #-o We hebben in het stuk dat volgde geprobeerd de dames op andere gedachten te brengen, maar dat is niet gelukt. Sommige mensen willen zich niet laten helpen, daar te veel energie in steken is eigenlijk zonde.
Nadat de dames een korte pauze namen (en wij doorliepen) kwamen we ze in de tent weer tegen, inderdaad gestopt.

Al direct aan het begin van de derde lus kwamen we een andere jongedame tegen die wat vragend keek bij een splitsing. We hebben deze dame op sleeptouw genomen, en deze bleef wel hangen. Deze wilde de 80 wel uitlopen; het zou haar eerste worden. En ja, dit was de dame uit het bovenstaande vraagje. :)
Haar wandelcarriere is in het antwoord op die vraag al geschetst. Stukje bij beetje kwamen de onderdelen van dit antwoord naar boven. Vooral het moment dat bleek dat ze mijn pagina met tips had gevonden en nu naast de auteur van die pagina bleek te lopen was wel apart. Ik bliijf het verbazingwekkend vinden, nog steeds. Maar vooral ook heel gaaf. Met zijn drieen hebben we de laatste twee lussen gedaan, en gezamenlijk zijn we over de finish gegaan. Daarna de medailles: we hebben die bij elkaar omgehangen. Leuk (foto)momentje was dat. En daarna nog even stempelen: wandelboekje en de blauwe kaart. En niet vergeten: ook voor onze debutante. Carola kan zich hierover waarschijnlijk nog wel wat herinneren. ;)

_________________
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011, 21:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Rob Keetlaer schreef:
Carola kan zich hierover waarschijnlijk nog wel wat herinneren. ;)


Ik moest hier even over nadenken, maar toen viel het kwartje...ja inderdaad, 6 jaar geleden alweer :shock: ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2011, 11:29 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
De lopers van deze km GEFELICITEERD,
nu weer lekker bijkomen,
das het mooie van de werkweken.

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2011, 16:42 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Aug 2006, 11:59
Berichten: 922
Woonplaats: 's-Heerenberg
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: 24233
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
hein schreef:
De lopers van deze km GEFELICITEERD,
nu weer lekker bijkomen,
das het mooie van de werkweken.


Dan heb ik pech. Ik heb vakantie, dus ik kan niet bijkomen... ;)
En vrijdag moet ik er nog eentje doen.... :mrgreen:

_________________
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken"
Website
Facebook


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2011, 18:16 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Jul 2009, 18:10
Berichten: 184
Leeftijd: 40+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-721
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 13
Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
Kennedymarsen volbracht: C+
100+ wandelingen: 11
Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
Rumi schreef:
(knip...)
En vrijdag moet ik er nog eentje doen.... :mrgreen:

Van wie moet jij er nog eentje doen dan? Van Bea?
Ik moet geen Kennedymarsen lopen hoor, ik doe dit met veel plezier en voor mijn eigen lol (en o.a. daarom ben ik in Haarlem uitgestapt: de lol was er helemaal vanaf)...

_________________
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2011, 18:40 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Aug 2006, 11:59
Berichten: 922
Woonplaats: 's-Heerenberg
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: 24233
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Rob Keetlaer schreef:
Rumi schreef:
(knip...)
En vrijdag moet ik er nog eentje doen.... :mrgreen:

Van wie moet jij er nog eentje doen dan? Van Bea?
Ik moet geen Kennedymarsen lopen hoor, ik doe dit met veel plezier en voor mijn eigen lol (en o.a. daarom ben ik in Haarlem uitgestapt: de lol was er helemaal vanaf)...


Vroeg me al af hoe lang 't zou duren voordat deze reactie zou komen.... ;)

_________________
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken"
Website
Facebook


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2011, 19:02 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Jul 2009, 18:10
Berichten: 184
Leeftijd: 40+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-721
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 13
Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
Kennedymarsen volbracht: C+
100+ wandelingen: 11
Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
Rumi schreef:
Rob Keetlaer schreef:
Rumi schreef:
(knip...)
En vrijdag moet ik er nog eentje doen.... :mrgreen:

Van wie moet jij er nog eentje doen dan? Van Bea?
Ik moet geen Kennedymarsen lopen hoor, ik doe dit met veel plezier en voor mijn eigen lol (en o.a. daarom ben ik in Haarlem uitgestapt: de lol was er helemaal vanaf)...


Vroeg me al af hoe lang 't zou duren voordat deze reactie zou komen.... ;)

Als je onderweg bent vragen mensen langs de kant ook nog wel eens hoe ver je nog moet... Standaard reactie van mij is om te vermelden dat ik niets moet, maar dat ik nog graag ... km verder ga. ;)

_________________
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16-17 september 2011: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011, 10:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
De foto's van Bertus zijn ingeplakt, ik wens jullie veel plezier ermee 8-)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.